krucymucy Objavljeno December 22, 2013 Opozori Objavljeno December 22, 2013 Na papirju je razlika majhna, tako da bi lahko pustili tudi nespremenjen motor s polno mocjo.
motolover Objavljeno December 23, 2013 Opozori Objavljeno December 23, 2013 Na RRu tiste moči nad 8.000 obrati na navadni cesti ne potrebuješ. Če bi jaz določal, bi R-u dal največji navor pri 6.000 obratih, tam bi bil najbolj uporaben. Seveda pa imajo Bavarci za to druge modele.
SharpNinja Objavljeno Maj 13, 2014 Opozori Objavljeno Maj 13, 2014 NO bom kar tule vprašala, če se bo našel kak nasvet....in sicer mi je na mojmu ročka za sklopko malo daleč, žal ni nastavljiva in je malo zoprno se stegovat. Baje se lahko menja z ročko od HP4, ki je bolj na dosegu moje roke, kolikor sem uspela sprobat. Anyone?
bikez Objavljeno Maj 13, 2014 Opozori Objavljeno Maj 13, 2014 (popravljeno) Jao, to pa k kupiš polizdelek . Jaz sem menjal ročke. Sem dal gor IRC, so mi boljš, ker se dajo štelat, torej ravno zaradi takšnega vzroka, kot ga ti opisuješ, le da me je motilo pri bremzanju, ker nisem mogel z enim prstom dovolj stisnit ročke. Sicer pa dvomim, da je kdo že na takem motorju menjal ročke, ker so v SLO "prodali menda dva, en od teh dveh je tvoj" . Popravljeno Maj 13, 2014. Popravil bikez
crusty Objavljeno Maj 13, 2014 Opozori Objavljeno Maj 13, 2014 NO bom kar tule vprašala, če se bo našel kak nasvet....in sicer mi je na mojmu ročka za sklopko malo daleč, žal ni nastavljiva in je malo zoprno se stegovat. Baje se lahko menja z ročko od HP4, ki je bolj na dosegu moje roke, kolikor sem uspela sprobat. Anyone? Z "fejk" ročkami si uničiš menjalnik, jaz sem ga verjetno veš. Sklopka je klasična na zajlo zelo občutljiva in je potrebno narediti cel hod z ročko da lepo odpre lamele, vsako približevanje z kopijami je ok za roko pa slabo za sklopko ker enostavno ne narediš celotnega odmika.............kmalu bo AA na Grobniku pa poglej ta hude mojstre ki imajo kup vloženega denarja v S1000RR in grdo veliko original ročko za sklopko?!! Le zaradi tega Demon 1
SharpNinja Objavljeno Maj 13, 2014 Opozori Objavljeno Maj 13, 2014 Jao, to pa k kupiš polizdelek . Jaz sem menjal ročke. Sem dal gor IRC, so mi boljš, ker se dajo štelat, torej ravno zaradi takšnega vzroka, kot ga ti opisuješ, le da me je motilo pri bremzanju, ker nisem mogel z enim prstom dovolj stisnit ročke. Sicer pa dvomim, da je kdo že na takem motorju menjal ročke, ker so v SLO "prodali menda dva, en od teh dveh je tvoj" . Ja kaj jz morem, če delajo motorje sm za dece z velkimi šapami, moj komot zagrab tisto ročko, jz mam pa prekratke prstke :/. Zdj kr ene ne bi dajala gor, ker sm vidla kako zarad tega, k ročka ni taprava usuješ menjalnik. Kao od HP4 nj bi bla ok, tko so rekl na servisu, ampak tud oni sam predvidevajo da paše kt mora. Na netu sem sicer zbrskala kao original nastavljivo za s1000r, ampak ji iz ZDA, tko d več kt 200 eur se mi pa nit ne daje trenutno.Zgleda bom mogla počakat, da se pr nas najde kj tazga.
siks Objavljeno Maj 13, 2014 Opozori Objavljeno Maj 13, 2014 Z "fejk" ročkami si uničiš menjalnik, jaz sem ga verjetno veš. Sklopka je klasična na zajlo zelo občutljiva in je potrebno narediti cel hod z ročko da lepo odpre lamele, vsako približevanje z kopijami je ok za roko pa slabo za sklopko ker enostavno ne narediš celotnega odmika.............kmalu bo AA na Grobniku pa poglej ta hude mojstre ki imajo kup vloženega denarja v S1000RR in grdo veliko original ročko za sklopko?!! Le zaradi tega zakaj pa aftermarket ročka ne bi naredla celega hoda? pa da bi menjalnik tk občutljiv bil? ne vem no...pa že, če ste tk ugotovili...
crusty Objavljeno Maj 13, 2014 Opozori Objavljeno Maj 13, 2014 zakaj pa aftermarket ročka ne bi naredla celega hoda? pa da bi menjalnik tk občutljiv bil? ne vem no...pa že, če ste tk ugotovili... Jaz dokler nisem imel pizd.....z menjalnikom nisem niti vedel kolk je to pomebno za tega zaje....a bavarca Po večini ti ki dirkajo imajo levo original desno ne, sigurno ne vsi daleč od tega pa tudi aftermarket izvedbe se sigurno dobijo dobre verjetno z večjim kotom, da to dobijo notri kar daje original.............tisto kar sem imel jaz je bilo le "prijazno roki - in neprijazno menjalniku" ........poceni ročke, dražji zobniki Demon in gsxf750 2
NinjaRider04 Objavljeno Maj 13, 2014 Opozori Objavljeno Maj 13, 2014 Ja kaj jz morem, če delajo motorje sm za dece z velkimi šapami, moj komot zagrab tisto ročko, jz mam pa prekratke prstke :/. Zdj kr ene ne bi dajala gor, ker sm vidla kako zarad tega, k ročka ni taprava usuješ menjalnik. Kao od HP4 nj bi bla ok, tko so rekl na servisu, ampak tud oni sam predvidevajo da paše kt mora. Na netu sem sicer zbrskala kao original nastavljivo za s1000r, ampak ji iz ZDA, tko d več kt 200 eur se mi pa nit ne daje trenutno.Zgleda bom mogla počakat, da se pr nas najde kj tazga. Ja kaj jz morem, če delajo motorje sm za dece z velkimi šapami, moj komot zagrab tisto ročko, jz mam pa prekratke prstke :/. Zdj kr ene ne bi dajala gor, ker sm vidla kako zarad tega, k ročka ni taprava usuješ menjalnik. Kao od HP4 nj bi bla ok, tko so rekl na servisu, ampak tud oni sam predvidevajo da paše kt mora. Na netu sem sicer zbrskala kao original nastavljivo za s1000r, ampak ji iz ZDA, tko d več kt 200 eur se mi pa nit ne daje trenutno.Zgleda bom mogla počakat, da se pr nas najde kj tazga. jah pol pa nebi kupla bmwja hahaha...
Bremzer Objavljeno Maj 13, 2014 Opozori Objavljeno Maj 13, 2014 Ja kaj jz morem, če delajo motorje sm za dece z velkimi šapami, moj komot zagrab tisto ročko, jz mam pa prekratke prstke :/. Zdj kr ene ne bi dajala gor, ker sm vidla kako zarad tega, k ročka ni taprava usuješ menjalnik. Kao od HP4 nj bi bla ok, tko so rekl na servisu, ampak tud oni sam predvidevajo da paše kt mora. Na netu sem sicer zbrskala kao original nastavljivo za s1000r, ampak ji iz ZDA, tko d več kt 200 eur se mi pa nit ne daje trenutno.Zgleda bom mogla počakat, da se pr nas najde kj tazga. Na tem naslovu najdeš čuda ročk za BMW-eja www.kupplungshebel.de . Nevem pa zakaj bi imela probleme z menjalnikom saj navzgor že iz 1-ve prestave lahko šaltaš brez sklopke in dokler sklopka normalno deluje pri šaltanju v 1-vo prestavo in normalno spelješ nikakor nebi mogla biti kriva ročica sklopke za poškodbo menjalnika (buče) ! Sam imam na svojem BMW-eju K 1200 R tudi taki nastavljivi ročici in brez težav prevoženih 40+K kil.
SharpNinja Objavljeno Maj 13, 2014 Opozori Objavljeno Maj 13, 2014 jah pol pa nebi kupla bmwja hahaha... Na vsakem bi mela probleme, če sklopka ni nastavljiva in se je ne da mal približat.Sm dokler ma sm ta feler v primerjavi z vsemi dosedanjimi motorji, ki sem jih mela pod ritjo, je čist ql, bomo rešil zadevo, sicer se lohk pa tud brez sklopke furam k ma quickshifter :grim Demon in NinjaRider04 2
SharpNinja Objavljeno Maj 13, 2014 Opozori Objavljeno Maj 13, 2014 Na tem naslovu najdeš čuda ročk za BMW-eja www.kupplungshebel.de . Nevem pa zakaj bi imela probleme z menjalnikom saj navzgor že iz 1-ve prestave lahko šaltaš brez sklopke in dokler sklopka normalno deluje pri šaltanju v 1-vo prestavo in normalno spelješ nikakor nebi mogla biti kriva ročica sklopke za poškodbo menjalnika (buče) ! Sam imam na svojem BMW-eju K 1200 R tudi taki nastavljivi ročici in brez težav prevoženih 40+K kil. Tnx za link, bom mal pogledala, če je kj užitnega.
biker77 Objavljeno Maj 13, 2014 Opozori Objavljeno Maj 13, 2014 Na vsakem bi mela probleme, če sklopka ni nastavljiva in se je ne da mal približat.Sm dokler ma sm ta feler v primerjavi z vsemi dosedanjimi motorji, ki sem jih mela pod ritjo, je čist ql, bomo rešil zadevo, sicer se lohk pa tud brez sklopke furam k ma quickshifter :grim Kaj pa je blo na Aprili tok narobe k tuki ni?
RVT Objavljeno Maj 13, 2014 Opozori Objavljeno Maj 13, 2014 Na tem naslovu najdeš čuda ročk za BMW-eja www.kupplungshebel.de . Nevem pa zakaj bi imela probleme z menjalnikom saj navzgor že iz 1-ve prestave lahko šaltaš brez sklopke in dokler sklopka normalno deluje pri šaltanju v 1-vo prestavo in normalno spelješ nikakor nebi mogla biti kriva ročica sklopke za poškodbo menjalnika (buče) ! Sam imam na svojem BMW-eju K 1200 R tudi taki nastavljivi ročici in brez težav prevoženih 40+K kil. Problem se pojavlja predvsem pri motorjih voženih na dirkališču kjer se agregati vrtijo mnogo prek 10000 vrtljajev in je treba pr teh vrtljajih tut kdaj dol prešaltat na hitr in ne sam eno prestavo in verjetno gre brez sklopke samo pri modelu K1200 R ?! Če pri teh vrtljajih sklopka ne odvoji dovolj, ker zaradi prekratke ročke "ne potegneš dovolj zajle" lahko ostane menjalnik med prestavo in pri več kot 10000 vrtljajih se ve kako v menjlaniku "zaškrta" in par takšnih "ponovitev" pusti posledice na menjalniku, ki pa se brez popravila ne odpravijo same od sebe ampak je po teh parih "lerih" vedno slabše. Bi ti bil pa Crusty verjetno zelo hvaležen za pomoč pri temu problemu, ker ga priznani nemški tunerji BMW-jev vozijo v slepo ulico in mu prodajajo (buče) Demon 1
SharpNinja Objavljeno Maj 14, 2014 Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 (popravljeno) Kaj pa je blo na Aprili tok narobe k tuki ni? Sj veš kako se dvovaljc pelje čez naselje 50 na uro....ne veš al bi mel v 1, al bi se v 2. cukal al bi kr rinu, pa krožna pa serpentine na dol so en sam veselje.....no to me je pr tuni najbl motl, pa d je mela balanca ful manj hoda.Drugač pa je bil top motor, nimam kj rečt....sj ma vsak motor kakšno pomankljivost, zato jih pa menjamo a ne . Popravljeno Maj 14, 2014. Popravil SharpNinja gsxf750 1
ludiluka Objavljeno Maj 14, 2014 Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 sam je pa lepo vibrirala kar za bmw-ja e moreš rečt :naughty: SharpNinja in NinjaRider04 2
Demon Objavljeno Maj 14, 2014 Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 sam je pa lepo vibrirala kar za bmw-ja e moreš rečt :naughty: Jaja, hehehehe, vam deklicam pač to paše!
siks Objavljeno Maj 14, 2014 Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 Sj veš kako se dvovaljc pelje čez naselje 50 na uro....ne veš al bi mel v 1, al bi se v 2. cukal al bi kr rinu, pa krožna pa serpentine na dol so en sam veselje.....no to me je pr tuni najbl motl, pa d je mela balanca ful manj hoda.Drugač pa je bil top motor, nimam kj rečt....sj ma vsak motor kakšno pomankljivost, zato jih pa menjamo a ne . a pol res dvovaljnik v zelo nizkih obratih pr nizki hitrosti tk fejst cuka kot eni pravijo, al sam jamrajo?
biker77 Objavljeno Maj 14, 2014 Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 Ne vem..jest pri moji tuono ne vem al bi mel cetrto al tretjo pri 50 skozi naselje. In nobena serpetina navzdol mi se ni delala tezav. Definitivno pa bolj cuka kot stirivaljnik.. Da ne bom cist off topic..komaj cakam da ga vozim ;-) Cartman in cikadina 2
Cartman Objavljeno Maj 14, 2014 Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 a pol res dvovaljnik v zelo nizkih obratih pr nizki hitrosti tk fejst cuka kot eni pravijo, al sam jamrajo? čist off topic. ampak....jaz sm rabu eno celo sezono da sem se privadil na V2. vsaj dvakat sem se zvrnil, ker je hudir v "kritični" situaciji (3km/h, nagib) crknil. 4valjnika tam ne bi pobirall. Bistveno več je šaltanja, prožnosti je manj. Zgodbe o navoru...IMO so pravljice. Je pa na trenutke zelo fajn. Drugače se zvrne v ovinek, ker je motor ozek, v sweetspotu (moj oldie med 7 in 9k rpm) strašno lepo vleče. Aprilije sm vozu ene dve, so občutno bol poskočne kot moja Honda. z nizkimi obrati, pod 2500 se lahko vozim do..recimo tretje brzine. en tak čudn traktor so tile v2, bol jih treba vrtet kot si predstavlamo. Moti me ne več, bi pa raje mel 3 oziroma 4 bate. gsxf750 1
cikadina Objavljeno Maj 14, 2014 Opozori Objavljeno Maj 14, 2014 a pol res dvovaljnik v zelo nizkih obratih pr nizki hitrosti tk fejst cuka kot eni pravijo, al sam jamrajo? jst sm sicer tuono peljala samo par metrov in ko sm v strahu startala res obcutno trese, ampak k enkrat odpres gas se ti pa samo smeje. res fajn vlece. kar se pa treh valjev in majhne kubature tice pa je isto k pr 4, edino cuti se da bolj vlece ze pri nizjih obratih. zmanjkovat pa ga mojga zacne sele pr 13k. pa da ne bomo toliko off topic. upam da vidimo sharpo in novo zverino cim prej, pa da si ogledamo to cudo . pa naj dobro dela bavarc. gsxf750, sax46 in SharpNinja 3
Popularna objava domina Objavljeno Maj 29, 2014 Avtor Popularna objava Opozori Objavljeno Maj 29, 2014 (popravljeno) prejšnji teden smo imeli v skrbništvu tole zverinico... že takoj po nekaj metrih se je izkazalo, da je zadeva res višek vsega kar motoindustrija premore. kljub temu, da sva skupaj preživela kar nekaj časa in naredila lepo število km, si še vedno ne morem predstavljat kako je, ko to mašino dobijo v roke prekaljeni mački, ki iz nje znajo potegnit veliko več kot jaz... sem imela na trenutke skoraj občutek, da se bo revež polenil zaradi mene - kjub temu, da sem ga večkrat pripeljala do roba mojih zmožnosti, me je vedno znova spomnil, da do njegove meje, vsaj midva, ne bova prišla. prav tako močno dvomim, da se bo našel junak, ki bi ga s1000r lahko razočaral. v ovinek namreč pade kar sam... dobesedno. če že triumph s svojim 165kg daje občutek lahkotnosti in okretnosti, se ti pri s1000r kljub večji teži zdi, kot da se pelješ s kolesom. tako kot brutalno pospeši se tudi ustavi... poudarek na brutalno - saj je le to edina beseda, ki mu ne dela toliko krivice. zavore so res vrhunske - za kar sem bila nemcem izredno hvaležna, sploh ko se je avtomobil nasproti mene nenadoma odločil, da bo prehiteval v škarje - in to ravno na ravnini, kjer sem ugotavljala kako pospeši ko odpreš pri pri hitrostih visoko izven legalnih. :krneki: poleg tega daje konstantno nenormalno dober občutek varnosti in stabilnosti - ker se tako mirno pelje, popolnoma izgubiš občutek za hitrost... sem se večkrat zalotila, da sem kljub filingu, da se peljem enako hitro kot s triumphom, imela čez iste ovinke tudi po več deset km višjo hitrostjo. najbolj od vsega pa se mi je v spomin vtisnil ta zvok, ki ga pri zaslišiš in začutiš nekje iz globine njegove duše, ko odpreš gas... skoraj da se ti zazdi, kot da te nagovarja: "kar odpri do konca... če upaš" :evilgrin:. malo manj mi je všeč poraba, ampak dobro - v tem primeru je prav gotovo vredno narest kakšen postanek več na pumpi. za konec pa moram priznat še to... tale zverina je več kot očitno quite a head-turner, saj ga ljudje zelo težko spregledajo... no, pa preslišijo tudi. sharpninja, naj ti dobro služi! Popravljeno Maj 29, 2014. Popravil domina Nearrain, -PrL3k-, fp4492 in 12 others 15
John2005 Objavljeno Maj 29, 2014 Opozori Objavljeno Maj 29, 2014 Glede porabe. Koliko km pa se naredi cca. z enim tankom?
Vito23 Objavljeno Maj 30, 2014 Opozori Objavljeno Maj 30, 2014 Domina kje si se ga pa sposodila, če ni skrivnost?
Cartman Objavljeno Maj 30, 2014 Opozori Objavljeno Maj 30, 2014 najbolj od vsega pa se mi je v spomin vtisnil ta zvok, ki ga pri zaslišiš in začutiš nekje iz globine njegove duše, ko odpreš gas... skoraj da se ti zazdi, kot da te nagovarja: "kar odpri do konca... če upaš" :evilgrin:. malo manj mi je všeč poraba, ampak dobro - v tem primeru je prav gotovo vredno narest kakšen postanek več na pumpi. za konec pa moram priznat še to... tale zverina je več kot očitno quite a head-turner, saj ga ljudje zelo težko spregledajo... no, pa preslišijo tudi. sharpninja, naj ti dobro služi! Well, ta prvo tisto ni duša, ampak airbox in motor. Dušo majo samo....talajni. Bol k so posebni, več duše majo. Ta drugo pa čist resno. SN sm s tem motorjem vidu že recimo 4×. ko je bla s Tuono sm vedno vedu kaj gre mimo, in vedu da je redeč bmf za njo. Zdaj pa prej vidim rdečga F800s in pol šele pogledam kaj je pred njim. Hecno, ampak meni je ta motor popolnoma neopazen. Spasky, Fazer03 in SharpNinja 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se