stebricek Objavljeno Februar 21, 2014 Opozori Objavljeno Februar 21, 2014 ČE bi teta mela jajca...bi bla stric hahaha ANCIENT, MteByKer82, DXR16 in 1 other 4
TakeALookAround Objavljeno Februar 21, 2014 Opozori Objavljeno Februar 21, 2014 Zakaj cebule vleces v to temo? :grrr
ANCIENT Objavljeno Februar 21, 2014 Opozori Objavljeno Februar 21, 2014 Najbrž je na skrivaj testiral s Hondo in sploh ni padu za DT .... :o :mellow: :mellow: :mellow: KLOVN 1
Robertjur Objavljeno Februar 21, 2014 Opozori Objavljeno Februar 21, 2014 Ja, sej druga mu ne ostane, kot upat, da se tamu polomi :grrr Ja ka pa druzga ostane takmu projektilu .. slejkoprej se kam zalima! Si predstavljaš kolk metkov pade dol zarad pomanjkanja vzgona he he?!
suzuki Objavljeno Februar 25, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Februar 25, 2014 Hola, popravek koledarja na motogp.com: In comparison with the earlier version of the provisional 2014 calendar, the Grande Prêmio do Brasil has been removed from the schedule and the Gran Premio de Aragón has moved to the weekend of 26th-28th September. The 2014 calendar is therefore as follows: 23 Mar – Qatar* – Doha/Losail 13 Apr – Americas – Austin 27 Apr – Argentina – Termas de Rio Hondo 04 May – Spain – Jerez de la Frontera 18 May – France – Le Mans 01 Jun – Italy – Mugello 15 Jun – Catalunya – Barcelona-Catalunya 28 Jun – Netherlands** – TT Assen 13 Jul – Germany – Sachsenring 10 Aug – Indianapolis GP – Indianapolis 17 Aug – Czech Republic – Brno 31 Aug – Great Britain – Silverstone 14 Sep – San Marino & Riviera di Rimini – Marco Simoncelli Misano 28 Sep – Aragon – MotorLand Aragon 12 Oct – Japan – Motegi 19 Oct – Australia – Phillip Island 26 Oct – Malaysia – Sepang 09 Nov – Valencia – Ricardo Tormo-Valencia * Evening Race ** Saturday Race
DXR16 Objavljeno Februar 26, 2014 Opozori Objavljeno Februar 26, 2014 (popravljeno) Brata ESPARGARO v odspredju... to so itak samo prva testiranja... Popravljeno Februar 26, 2014. Popravil DXR16
KLOVN Objavljeno Februar 26, 2014 Opozori Objavljeno Februar 26, 2014 EJ, jest sm prpravljen, saj še ni konc TakeALookAround in bojc84 2
R6ER Objavljeno Februar 26, 2014 Opozori Objavljeno Februar 26, 2014 (popravljeno) bridgestone bo zaje** sceno z novimi gumami http://www.crash.net/motogp/news/200640/1/fd-valentino-rossi-surprised-by-tyre-decision.html Popravljeno Februar 26, 2014. Popravil R6ER
KennyJR Objavljeno Februar 26, 2014 Opozori Objavljeno Februar 26, 2014 Sej je vsako leto isto... Dve leti nazaj so dali po parih dirkah nove gume, ki Hondi nikakor niso ustrezale, pa je blo.. . bikez 1
Cartman Objavljeno Februar 27, 2014 Opozori Objavljeno Februar 27, 2014 A. Espargaro že na 2:00:5. Če bo šlo tako naprej, bo jutri popoldan blizu ali celo pod 2:00. spec elektronika torej dela odlično. Glede na čase ki jih dosega Dovizioso, in kako zaprta so pravila za tovarne, bom presenečen če Ducati ne prestopi med open ekipe. Glede na to da je treba pred sezono zapečatit vseh 5 motorjev, elektroniko pa bo dorna sproti dopolnjevala, bodo mehaniko in ciklistiko lahko dobro razvijali. To zna bit zanimivo. Videt je, da Yamaha s spec elektroniko dela dobro, če preboj uspe tud Ducatiju, bo z vso eletroniko Honda sama na 20 litrih. dobro je Carmelo to zrihtal. še bridgestonu naj pusti da dela gume tako kot jih znajo, pa bo za stopničke dirkalo 8-10 motorjev. suzuki 1
DXR16 Objavljeno Februar 27, 2014 Opozori Objavljeno Februar 27, 2014 (popravljeno) ESPARGARO Aleix piči res dobro za enkrat.... Popravljeno Februar 27, 2014. Popravil DXR16
suzuki Objavljeno Februar 27, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Februar 27, 2014 Hola, Sepang 2, Day 2: Cartman 1
IBA Objavljeno Februar 27, 2014 Opozori Objavljeno Februar 27, 2014 Izgleda da spec. elektronika in mehkejša guma celo bolj paše yamahi... če še prišteješ več bencina in motorjev bi tudi Yamaha poleg Ducatija lahko šla v open... Kaj se ve v kaki specifikaciji vozi Dovi??? Ker napredek je očiten, v izjavah pa govorijo, da niso veliko spremenili... Zdaj nekdo tukaj nabija...
TakeALookAround Objavljeno Februar 27, 2014 Opozori Objavljeno Februar 27, 2014 Kok so pa zadi za "obicajnimi"casi?
DXR16 Objavljeno Februar 28, 2014 Opozori Objavljeno Februar 28, 2014 Za enkrat Rossi na 1 mestu in s časom 1.59.999 Dovi pa 2. :notworthy: http://www.motogp.com/en TakeALookAround in motozajebant 2
suzuki Objavljeno Februar 28, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Februar 28, 2014 (popravljeno) Hola, Rossi concerned and Lorenzo frustrated in Sepang Dovizioso leading the way for Ducati as Open decision looms tole z gumami zna bit še zanimivo... če JLo ne bo zadovoljen z letošnjo M1, bo še bolj naklonjen prestopu na Hondo... Cala pa zgleda jezi že samo misel na to da bi vozil Open klaso...in zgleda tudi vidi v kako globoko lužo je stopil... ampak hej, izi stari, €€€ so že na računu Popravljeno Februar 28, 2014. Popravil suzuki TakeALookAround 1
skopusnik Objavljeno Februar 28, 2014 Opozori Objavljeno Februar 28, 2014 MI lahko kdo na kratko razloži kaj je sploh s to Open klaso? Kaj je drugače, in zakaj ne gredo potem vsi tja če so lahko hitrejši?
Cartman Objavljeno Februar 28, 2014 Opozori Objavljeno Februar 28, 2014 MI lahko kdo na kratko razloži kaj je sploh s to Open klaso? Kaj je drugače, in zakaj ne gredo potem vsi tja če so lahko hitrejši? Letos imajo vi motorji na gridu enako strojno opremo za elektroniko. Tudi Honda je primorana k uporabi Marellijevega ECUja. Open dirkalniki nimajo pravice do svoje progtamske opreme. Imajo pa zato več svobode v mehaniki testiranjih in bencinu. Programska oprema Open dobavlja Marelli z odobritvijo Dorne/Factory piše svoje programe Bencin Open 24l / Factory 20l za dirko Motorji Open 12 kosov na sezono / Factory 5 kosov na sezono Gume Open 3 trdote na vikend / Factory 2 trdoti na vikend (trertja guma je mehkejša od tistih ki jih ima na izbiro Factory) Za razliko od lani, je Factory motorje (vseh 5) potrebno homologirat in zapečatit pred prvo dirko. Torej v nadaljevanju sezoine ne bo nobene posodobitve. Open k temu ni zavezan. Dovoljena so dokaj obširna testiranja in predelave dirkalnika. Verjetno še česa ne vem, ampak to so glavne razlike. TakeALookAround, fp4492 in DXR16 3
TakeALookAround Objavljeno Februar 28, 2014 Opozori Objavljeno Februar 28, 2014 Huuuh! Na testiranjih sta se Rossi pa Lorenzo lih zamenjala
Hudoba Objavljeno Februar 28, 2014 Opozori Objavljeno Februar 28, 2014 Ducati zdaj uradno potrdil, da bodo letos vozili open specifikacijo. Cartman 1
suzuki Objavljeno Februar 28, 2014 Avtor Opozori Objavljeno Februar 28, 2014 Hola, Rossi ahead as Lorenzo tyre worries continue Ducati confirm 2014 ‘Open’ class participation Rossi and Pedrosa in front as second Sepang test concludes Espargaro consistently fast on ‘Open’ Yamaha
IBA Objavljeno Februar 28, 2014 Opozori Objavljeno Februar 28, 2014 škoda da še yamaha ni šla čisto v open....bo pa lahko z Espargarojem in Edwardsom lepo razvijala motor za naslednjo sezono
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se