Skoči na vsebino

Moto GP 2014


suzuki

Priporočene objave

Ja, sej druga mu ne ostane, kot upat, da se tamu polomi :grrr

Ja ka pa druzga ostane takmu projektilu .. slejkoprej se kam zalima! Si predstavljaš kolk metkov pade dol zarad pomanjkanja vzgona he he?!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

 

popravek koledarja na motogp.com:

 

In comparison with the earlier version of the provisional 2014 calendar, the Grande Prêmio do Brasil has been removed from the schedule and the Gran Premio de Aragón has moved to the weekend of 26th-28th September.

The 2014 calendar is therefore as follows:

 

23 Mar – Qatar* – Doha/Losail

13 Apr – Americas – Austin

27 Apr – Argentina – Termas de Rio Hondo

04 May – Spain – Jerez de la Frontera

18 May – France – Le Mans

01 Jun – Italy – Mugello

15 Jun – Catalunya – Barcelona-Catalunya

28 Jun – Netherlands** – TT Assen

13 Jul – Germany – Sachsenring

10 Aug – Indianapolis GP – Indianapolis

17 Aug – Czech Republic – Brno

31 Aug – Great Britain – Silverstone

14 Sep – San Marino & Riviera di Rimini – Marco Simoncelli Misano

28 Sep – Aragon – MotorLand Aragon

12 Oct – Japan – Motegi

19 Oct – Australia – Phillip Island

26 Oct – Malaysia – Sepang

09 Nov – Valencia – Ricardo Tormo-Valencia

* Evening Race

** Saturday Race

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brata ESPARGARO v odspredju...  :kva1:  to so itak samo prva testiranja...

Popravljeno . Popravil DXR16
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej je vsako leto isto... Dve leti nazaj so dali po parih dirkah nove gume, ki Hondi nikakor niso ustrezale, pa je blo.. .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A. Espargaro že na 2:00:5. Če bo šlo tako naprej, bo jutri popoldan blizu ali celo pod 2:00. spec elektronika torej dela odlično.

Glede na čase ki jih dosega Dovizioso, in kako zaprta so pravila za tovarne, bom presenečen če Ducati ne prestopi med open ekipe. Glede na to da je treba pred sezono zapečatit vseh 5 motorjev, elektroniko pa bo dorna sproti dopolnjevala, bodo mehaniko in ciklistiko lahko dobro razvijali. To zna bit zanimivo. 

 

Videt je, da Yamaha  s spec elektroniko dela dobro, če preboj uspe tud Ducatiju, bo z vso eletroniko Honda sama na 20 litrih.

 

dobro je Carmelo to zrihtal. še bridgestonu naj pusti da dela gume tako kot jih znajo, pa bo za stopničke dirkalo 8-10 motorjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ESPARGARO Aleix   piči res dobro za enkrat....
Popravljeno . Popravil DXR16
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izgleda da spec. elektronika in mehkejša guma celo bolj paše yamahi... če še prišteješ več bencina in motorjev bi tudi Yamaha poleg Ducatija lahko šla v open...

 

Kaj se ve v kaki specifikaciji vozi Dovi???  Ker napredek je očiten, v izjavah pa govorijo, da niso veliko spremenili... Zdaj nekdo tukaj nabija... 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

tole z gumami zna bit še zanimivo... če JLo ne bo zadovoljen z letošnjo M1, bo še bolj naklonjen prestopu na Hondo...

Cala pa zgleda jezi že samo misel na to da bi vozil Open klaso...in zgleda tudi vidi v kako globoko lužo je stopil... ampak hej, izi stari, €€€ so že na računu  ;)

Popravljeno . Popravil suzuki
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MI lahko kdo na kratko razloži kaj je sploh s to Open klaso? Kaj je drugače, in zakaj ne gredo potem vsi tja če so lahko hitrejši?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MI lahko kdo na kratko razloži kaj je sploh s to Open klaso? Kaj je drugače, in zakaj ne gredo potem vsi tja če so lahko hitrejši?

 

 

Letos imajo vi motorji na gridu enako strojno opremo za elektroniko. Tudi Honda je primorana k uporabi Marellijevega ECUja. Open dirkalniki nimajo pravice do svoje progtamske opreme. Imajo pa zato več svobode v mehaniki testiranjih in bencinu. 

 

Programska oprema Open dobavlja Marelli z odobritvijo Dorne/Factory piše svoje programe

Bencin Open 24l / Factory 20l za dirko

Motorji  Open 12 kosov na sezono / Factory 5 kosov na sezono

Gume Open 3 trdote na vikend / Factory 2 trdoti na vikend (trertja guma je mehkejša od tistih ki jih ima na izbiro Factory)  

 

 

Za razliko od lani, je Factory motorje (vseh 5) potrebno homologirat in zapečatit pred prvo dirko. Torej v nadaljevanju sezoine ne bo nobene posodobitve. Open k temu ni zavezan. Dovoljena so dokaj obširna testiranja in predelave dirkalnika. 

 

 

Verjetno še česa ne vem, ampak to so glavne razlike. 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

škoda da še yamaha ni šla čisto v open....bo pa lahko z Espargarojem in Edwardsom lepo razvijala motor za naslednjo sezono 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!