Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
bregar07

Potovanje okoli sveta: Žan Bregar

Recommended Posts

bregar07

Zdravo!

 

Mene pa zanima koliko pridejo približno stroški potovanja z motorjem za eno osebo na mesec? Upoštevamo, da se porabi 0€ za accomodation, za hrano tudi bolj minimum, ker se rabuta lubenice in melone + je pri dobrih in gostoljubnih lokalcih.

 

Neposredni stroški so torej:

-bencin (koliko je kombinirana poraba F650?- tam med 4 in 5?),

-hrana in pijača,

-stroški rezervnih delov in

-stroški vstopnih listin-viz, če so potrebne?

 

Recimo, da vzamemo hipotetično turo od Slovenije, do Irana, potem preko Pakistana, Indije, do Kitajske, Koreje in čez Mongolijo, Rusijo in po Severu Evrope nazaj...

 

Koliko km je recimo za vzet v kalkulacijo? Tam ene 150-200km na dan? Časa je lahko od pol leta, pa do par let.

 

Povprečna cena bencina? Koliko je treba vkalkulirat stroškov za gume, filtre ipd. na mesec? Če se da komu potegnat kak star potopis iz študentskih let iz omare, ali pa če kdo ve na pamet oz. se mu da na hitro spisat vsaj osnovne stroške bi bil zelo hvaležen.

 

Delam eno kalkulacijo, da vem koliko moram našparat in koliko mesecev se bom lahko okoli gnal z nakupčkanim denarjem :)

 

Ena ukradena fotka motosvetovih popotnikov Ivane in Simona, takole nekako bi tudi jst

996119_336545863152796_930197987_n.jpg

 

lp vsem!

Share this post


Link to post
Share on other sites
MiNa

:hmm:, formula s kar precej neznankami, :? bo rezultat odstopal od realnega rezultata.

- bencin lahko izračunaš precej natančno,

- h&p odvisno od tega koliko "rabiš", 

- Če nič ne crkne nič ne stane - razen gume...

- vize so potrebne (o tem v raznih temah debata že poteka)

Težko bo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
bregar07

Long way round sem zdownloadal in imam na računalniku, zadnjič sem pogledal youtube film enih mladih slovencev ki so šli iz Ljubljane pa do Kirgizije z avtom. Take zadeve so zame. Stran Benke Pulko in Šeruge znam po dolgem in počez na pamet..

Zdaj pa: ko vam povem, da nimam ne izpita za motor, niti motorja se bodo verjetno usuli komentarji v stilu 'sanjač' ipd., kar me niti ne moti toliko. Jaz zase vem, da ko se za nekaj odločim, to tudi izpeljem. Po trmi premagam tudi osla. :)

Plan je čisto okviren, nisem se niti resno poglobil v študiranje take ture. Mogoče me pot zanese tudi okoli afrike, pa potem na vzhod. Časa je dovolj, denarja pa bo tudi z dobro premišljenim 'poslovnim načrtom'. Zato me pa zanima koliko recimo pride material za šraufat na poti. Kupil bom najverjetneje F650 ali novejšega 650GS. Kolk se kaj menja razne filtre ipd. potrošno robo? Gume zdržijo kolko kilometrov recimo 70% asfalt, 30% makadam, pesek, grušč?

Koliko km povprečno se dela na takih turah? V prvih desetih dnevih bi imel recimo cilj spokat se ven iz Evrope, potem pa lepo počasi okoli.

 

Trenutno mi uspeva našparat tam ene 400€ na mesec, kar je po mojem dovolj za en mesec in pol potovanja. Če si torej dam cilj, da tako šparam pol leta, lahko kasneje tri četrt leta okoli vandram..

Edited by bregar07

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500

Spominjaš me na mojega sošolca iz srednje šole.

Že v 1. letniku je vozil apn in ovinke nabijal kot nor. Vzornik mu je bil De Agostini. Trdil je da bo enkrat dirkal. Vsi smo se malo nasmihali. 

Kmalu je kupil elektronika 90 in ga v bližnjem ovinku totalka razbil. Za trenutek je potihnilo, Agostini levo, Agostini desno. 

Mi takrat še vredu piciklov nismo imeli, dirkalc na dest prestav je bil raskoš. 

Že nekje v 2. letniku je kupil star dirkalni tomos in začel. Ne poznam celotno njegovo pot, vem pa da je imel kar precej dirk v Evropi in zasedel nekaj boljših mest.

 

Bregar07 - to delaj. Morda se ti sanje ne bodo v celoti uresničile, lahko pa, da jih boš presegel. :OK:

 

LP Scarabeo

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bostjan L

Zdravo!

 

Mene pa zanima koliko pridejo približno stroški potovanja z motorjem za eno osebo na mesec? Upoštevamo, da se porabi 0€ za accomodation, za hrano tudi bolj minimum, ker se rabuta lubenice in melone + je pri dobrih in gostoljubnih lokalcih.

 

Neposredni stroški so torej:

-bencin (koliko je kombinirana poraba F650?- tam med 4 in 5?),

-hrana in pijača,

-stroški rezervnih delov in

-stroški vstopnih listin-viz, če so potrebne?

 

Recimo, da vzamemo hipotetično turo od Slovenije, do Irana, potem preko Pakistana, Indije, do Kitajske, Koreje in čez Mongolijo, Rusijo in po Severu Evrope nazaj...

 

Koliko km je recimo za vzet v kalkulacijo? Tam ene 150-200km na dan? Časa je lahko od pol leta, pa do par let.

 

Povprečna cena bencina? Koliko je treba vkalkulirat stroškov za gume, filtre ipd. na mesec? Če se da komu potegnat kak star potopis iz študentskih let iz omare, ali pa če kdo ve na pamet oz. se mu da na hitro spisat vsaj osnovne stroške bi bil zelo hvaležen.

 

Delam eno kalkulacijo, da vem koliko moram našparat in koliko mesecev se bom lahko okoli gnal z nakupčkanim denarjem :)

 

Ena ukradena fotka motosvetovih popotnikov Ivane in Simona, takole nekako bi tudi jst

996119_336545863152796_930197987_n.jpg

 

lp vsem!

 

Moj preprost izračun, ki ga uporabljem že veliko let.

Velja za evropske države in okolico.

Vsota: 500 eur teden (prej 500 dem)

Cena vsebuje čisto vse razen servisa motorja in pnevmatik.

Kaj je to vse: Kampiranje v spodobnem kampu, hrana iz trgovine in enkrat na dan topel obrok v restavraciji, bencin, cestnine, trajekti, najeti ležalnik in marela na fensi plaži……..

Smisel takega budgeta: Narejen je bil v študentskih leti ko še nisi mogel imeti kreditne kartice za backup in si rabil še nekaj ekstra denarja če se kaj nepredvidenega zgodi, na primer okvara motorja, kraja….. Po domače se vrnem še z nekaj denarja v denarnici :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Borutt

Long way round sem zdownloadal in imam na računalniku, zadnjič sem pogledal youtube film enih mladih slovencev ki so šli iz Ljubljane pa do Kirgizije z avtom. Take zadeve so zame. Stran Benke Pulko in Šeruge znam po dolgem in počez na pamet..

Zdaj pa: ko vam povem, da nimam ne izpita za motor, niti motorja se bodo verjetno usuli komentarji v stilu 'sanjač' ipd., kar me niti ne moti toliko. Jaz zase vem, da ko se za nekaj odločim, to tudi izpeljem. Po trmi premagam tudi osla. :)

Plan je čisto okviren, nisem se niti resno poglobil v študiranje take ture. Mogoče me pot zanese tudi okoli afrike, pa potem na vzhod. Časa je dovolj, denarja pa bo tudi z dobro premišljenim 'poslovnim načrtom'. Zato me pa zanima koliko recimo pride material za šraufat na poti. Kupil bom najverjetneje F650 ali novejšega 650GS. Kolk se kaj menja razne filtre ipd. potrošno robo? Gume zdržijo kolko kilometrov recimo 70% asfalt, 30% makadam, pesek, grušč?

Koliko km povprečno se dela na takih turah? V prvih desetih dnevih bi imel recimo cilj spokat se ven iz Evrope, potem pa lepo počasi okoli.

 

Trenutno mi uspeva našparat tam ene 400€ na mesec, kar je po mojem dovolj za en mesec in pol potovanja. Če si torej dam cilj, da tako šparam pol leta, lahko kasneje tri četrt leta okoli vandram..

 

Glede na tisto napisano, da nimaš ne izpita, kaj šele motorja, bi ti prvo predlagal nabiranje izkušenj v bližnji in malo manj bližnji okolici. S temi svojimi izkušnjami boš kasneje lažje sam ugotovil, koliko in kaj potrebuješ na taki poti. Če si bolj trmast kot osel (si sam napisal), boš verjetno delal po svoje in odšel na pot ob prvi priliki. Za tako pot ti bodo tukaj marsikaj napisali, zato preberi vse in vse tudi pretehtaj. Ne pozabi, da imajo nekateri forumaši zelo bogate izkušnje s takšnimi potovanji. Jaz ti lahko samo svetujem, da greš korak po korak in, da ne preskakuješ. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500

Vsa velika odkritja na svetu so bila delo SANJAČEV.

Samo mi bi v tem času imeli radi vse pod nadzorom. Krištof kolumb je odkril Ameriko, pa ni vedel kam se je podal in kaj ga tam čaka. Kolumb ni bil učen mož, bil pa je ambiciozen in se je sčasoma naučil latinsko, portugalsko ter kastiljsko. 

Tudi naši pradedki, niso imeli pojma, kaj je Atlantik in Amerika, pa se jih je veliko tja podalo, pa niso imeli pojma, kje bodo spali in kaj bodo počeli in noben jih ni tam čakal.

In če si imel smolo si bil na Titaniku, takšno ti je pač življenje.

Enim je uspelo drugim pa ne. Eni pa so samo doma sanjali.

 

Scarabeo

Share this post


Link to post
Share on other sites
SuNa

Bregar 07, ko boš imel urejene vse "formalnosti" (izpit in seveda motor), se le odpravi na pot. Ovinki so vsepovsod enaki, levi in desni, ostalo je odvisno od osebe, ki drži konje v vajetih. Moja lanskoletna "bližnja okolica" je bila kar Albanija. Tako da le sledi svojim željam!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Snečer

Vsa velika odkritja na svetu so bila delo SANJAČEV.

Samo mi bi v tem času imeli radi vse pod nadzorom. Krištof kolumb je odkril Ameriko, pa ni vedel kam se je podal in kaj ga tam čaka. Kolumb ni bil učen mož, bil pa je ambiciozen in se je sčasoma naučil latinsko, portugalsko ter kastiljsko. 

Tudi naši pradedki, niso imeli pojma, kaj je Atlantik in Amerika, pa se jih je veliko tja podalo, pa niso imeli pojma, kje bodo spali in kaj bodo počeli in noben jih ni tam čakal.

In če si imel smolo si bil na Titaniku, takšno ti je pač življenje.

Enim je uspelo drugim pa ne. Eni pa so samo doma sanjali.

 

Scarabeo

 

Saj ne gre na Mars :)

 

Eno fajn kreditno kartico poleg pa nekoga, ki jo bo filal pa je vse na dosegu roke na tem svetu...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Scarabeo 500

Saj ne gre na Mars :)

 

Eno fajn kreditno kartico poleg pa nekoga, ki jo bo filal pa je vse na dosegu roke na tem svetu...

Saj, saj, samo eni mislijo, da gre. 

 

Scarabeo

Share this post


Link to post
Share on other sites
StaraFeltna

Long way round sem zdownloadal in imam na računalniku, zadnjič sem pogledal youtube film enih mladih slovencev ki so šli iz Ljubljane pa do Kirgizije z avtom. Take zadeve so zame. Stran Benke Pulko in Šeruge znam po dolgem in počez na pamet..

Zdaj pa: ko vam povem, da nimam ne izpita za motor, niti motorja se bodo verjetno usuli komentarji v stilu 'sanjač' ipd., kar me niti ne moti toliko. Jaz zase vem, da ko se za nekaj odločim, to tudi izpeljem. Po trmi premagam tudi osla. :)

Plan je čisto okviren, nisem se niti resno poglobil v študiranje take ture. Mogoče me pot zanese tudi okoli afrike, pa potem na vzhod. Časa je dovolj, denarja pa bo tudi z dobro premišljenim 'poslovnim načrtom'. Zato me pa zanima koliko recimo pride material za šraufat na poti. Kupil bom najverjetneje F650 ali novejšega 650GS. Kolk se kaj menja razne filtre ipd. potrošno robo? Gume zdržijo kolko kilometrov recimo 70% asfalt, 30% makadam, pesek, grušč?

Koliko km povprečno se dela na takih turah? V prvih desetih dnevih bi imel recimo cilj spokat se ven iz Evrope, potem pa lepo počasi okoli.

 

Trenutno mi uspeva našparat tam ene 400€ na mesec, kar je po mojem dovolj za en mesec in pol potovanja. Če si torej dam cilj, da tako šparam pol leta, lahko kasneje tri četrt leta okoli vandram..

 

Hmm včasih me imajo za pesimista in kot informatik sem nagnjen k temu ker skrbim za varnost podatkov. Kjub vsemu se imam bolj za realista. :) No vseeno da nimaš motornega kolesa in izpita ni ravno navdušujoče. Ni nujno a sklepam da offroad izkušenj nimaš prav dosti. To bi zelo hitro utegnilo dobiti efekt vrženega bumeranga brez da ga poskušaš uloviti. Za tako pot bi bilo dobro imet plan B (ali escape plan če gre kaj narobe) gsm ne bo večno lovil signal. Kot motorist po duši a povratnik po dolgo letih na dve kolesi si ne morem kaj da razmišljam bistveno drugače kot 20 let nazaj. Trenutek neumnosti in podcenjevanja ter napačne ocene kdaj bo navor naskočil pri linijskem 4 valjniku me je stal nepotrebnega zdrsa lani novembra. Kljub 80+km/h sem jo odnesel odlično tako jaz kot motor. Zakaj ti trobim vse to? Izkušnje so zlata vredne! Še bolj pa če se iz njih kaj konkretnega naučiš in po možnosti ne rabiš vse ugotoviti na najbolj beden način. Osebno v tvojem "bojnem planu" vidim vseskupaj morda prelahko zastavljeno. Sicer pa prekompliciranje stvari je tudi svojevrsten nateg.

Denar za sabo bo moral bit, koliko na mesec pa je nemogoče predvidet... navsezadnje ti lahko crkne amortizer na 1/3 poti nekje bogu za nogu in brez ne moreš naprej... nato naročiš (če možnosti dopuščajo) na določen naslov nov kos katerega ti lokalni zanesenjak (če možnosti dopuščajo) montira. Nakar ugotoviš, da je šlo budgeta za 3 mesece po kandoti... in to ni prav nič posebnega, stvari ki gredo narobe je miljon a če bi tako gledal bi ostal doma. Vseeno pa na tako pot ne moreš kot pravijo naši bratje "bez k na svatbo".

Jaz nisem za tak podvig priznam če bi pa že šel nebi za prvi podvig izbral eno najbolj zaj... tur. Definitivno bi pa si zrihtal motor (low tech, malo elektronike oz skoraj nič) se naučil ga šraufat, predelal za tako pot (kletke za motor zaščite za vse po spisku) skratka pripravil skoraj kot za Dakar. Če bi bila to honda bi mel pod sedežem zraven 3 reglerje (drugega ne rabijo). :P No šalo na stran, motocikel mora bit zanesljiv, hitro popravljiv predvsem pa voznik mora biti dovolj dober da ga ne fenta ob prvi priliki. Še nevemkako pripravljena reč ne bo zdržala slabega voznika in to ob predpostavki da voznik ostane cel. Zaradi gum končat turo je tudi visokovrščena bedarija ki te lahko doleti.

Lep del denarja bo šel za kvalitetna oblačila + ustrezne flike zanje. Ja ne misliš it na pot z igloo šotorjem v akciji iz OBI-ja oz. kr eno moto jakno, hlače in škornji...

Na koncu pa še svetujem minimum osnov jezika v obliki priročnika kjer boš potoval. Znanje kakega tujega jezika tudi ne škodi.

Vsekakor je še veliko stvari ki pa jih ne poznam ker nimam iz tega izkušenj. Si prepričan da te ne bo minilo že pri ustreznih pripravah saj dela pred potjo je OGROMNO.

 

Da te moje razmišljanje slučajno ne odvrne, ni to moj namem... namen je da če se že lotiš česarkoli se pripravi ustrezno, da imaš osnovne možnosti da ti uspe saj v nasprotnem primeru zna biti frustrirajoče ali huje.

Veliko je sanjačev ki bi šli, veliko se jih zaveda da ne morejo, nekaj se jih ne, nekaj pa je takih da bi kar z glavo čez zid (in drobiž humoristov ki bi radi, da jim nekdo sponzorira vse, na nivoju prepoznavnosti so pa manj kot Mile Kitić) :/

 

Ne pozabi da je KTM obrnil hrbet Ewanu in Charley-u pa nista ravno po župi priplavala in sta imela že konkretno dodelan načrt.

Edited by Horny-et

Share this post


Link to post
Share on other sites
menih

približno   20000euro  na leto  tuto kompletno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
DinDiin

Kar pomeni.....4 leta dela, 1 leto naokoli. Drgac pa, ce od 400 das 200 za bencin na mesec, delas tm 100km na dan, prides 3000 dalec, 200 ti pa ostane za hrano pa spat, recimo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
motozajebant

Long way round sem zdownloadal in imam na računalniku, zadnjič sem pogledal youtube film enih mladih slovencev ki so šli iz Ljubljane pa do Kirgizije z avtom. Take zadeve so zame. Stran Benke Pulko in Šeruge znam po dolgem in počez na pamet..

Zdaj pa: ko vam povem, da nimam ne izpita za motor, niti motorja se bodo verjetno usuli komentarji v stilu 'sanjač' ipd., kar me niti ne moti toliko. Jaz zase vem, da ko se za nekaj odločim, to tudi izpeljem. Po trmi premagam tudi osla. :)

Plan je čisto okviren, nisem se niti resno poglobil v študiranje take ture. Mogoče me pot zanese tudi okoli afrike, pa potem na vzhod. Časa je dovolj, denarja pa bo tudi z dobro premišljenim 'poslovnim načrtom'. Zato me pa zanima koliko recimo pride material za šraufat na poti. Kupil bom najverjetneje F650 ali novejšega 650GS. Kolk se kaj menja razne filtre ipd. potrošno robo? Gume zdržijo kolko kilometrov recimo 70% asfalt, 30% makadam, pesek, grušč?

Koliko km povprečno se dela na takih turah? V prvih desetih dnevih bi imel recimo cilj spokat se ven iz Evrope, potem pa lepo počasi okoli.

 

Trenutno mi uspeva našparat tam ene 400€ na mesec, kar je po mojem dovolj za en mesec in pol potovanja. Če si torej dam cilj, da tako šparam pol leta, lahko kasneje tri četrt leta okoli vandram..

 

Bregar, kapo dol da kljub temu, da nimaš ne motorja ne izpita (predvidevam da tudi motorističnih izkušenj ne), sanjaš in si (po tvojih besedah) trdno odločen da to dosežeš! Res spoštujem takšne ljudi!!  :worship:

 

Sicer ti ne bom prou veliko pametoval glede poti in ceen, ker sem tudi sam še bolj neizkušen in zelenko na motorju... Sem se pa lani odpravil na en "krajši" road trip do Grčije in nazaj (10 dni).... Pa me je malo zmotil tvoj zadnji stavek, 400EUR za mesec in pol potovanja.... Zelo težko verjamem, da ti bo to zadostovalo... Mene je 10 dni tega kruzanja prišlo glih nekaj takegaa, pa ti lahko rečem da nisem veliko zapravljal oz razsipaval z denarjem (sem se odločil da bodo dopusti z motorjem low budget-mi je tako bolj zaanimivo) :) 

 

Sicer pa, upam da boš uresničil svoje sanje in da ne bo to še ena propadla tema na MSju (kot že nekatere poprej) :)

 

Srečno!

 

lp

mz

Share this post


Link to post
Share on other sites
menih

Moj preprost izračun, ki ga uporabljem že veliko let.

Velja za evropske države in okolico.

Vsota: 500 eur teden (prej 500 dem)

Cena vsebuje čisto vse razen servisa motorja in pnevmatik.

Kaj je to vse: Kampiranje v spodobnem kampu, hrana iz trgovine in enkrat na dan topel obrok v restavraciji, bencin, cestnine, trajekti, najeti ležalnik in marela na fensi plaži……..

Smisel takega budgeta: Narejen je bil v študentskih leti ko še nisi mogel imeti kreditne kartice za backup in si rabil še nekaj ekstra denarja če se kaj nepredvidenega zgodi, na primer okvara motorja, kraja….. Po domače se vrnem še z nekaj denarja v denarnici :)

to je obračun zaeuropo in dražje  države , drugje je ceneje  in povprečje  približno pol manj, če ti ne razpade pol motorja in bistveni deli

Share this post


Link to post
Share on other sites
bregar07

Moj preprost izračun, ki ga uporabljem že veliko let.

Velja za evropske države in okolico.

Vsota: 500 eur teden (prej 500 dem)

Cena vsebuje čisto vse razen servisa motorja in pnevmatik.

Kaj je to vse: Kampiranje v spodobnem kampu, hrana iz trgovine in enkrat na dan topel obrok v restavraciji, bencin, cestnine, trajekti, najeti ležalnik in marela na fensi plaži……..

Smisel takega budgeta: Narejen je bil v študentskih leti ko še nisi mogel imeti kreditne kartice za backup in si rabil še nekaj ekstra denarja če se kaj nepredvidenega zgodi, na primer okvara motorja, kraja….. Po domače se vrnem še z nekaj denarja v denarnici :)

Ta izračun zdrži v Evropi, takoj ko se losaš evropskega dela Turčije pa stroški padejo. Spanje je itak zunaj oz. pri domačinih, hrana stil market/njiva, ležalnik in marela? Seriously? :D Kar jaz potrebujem za potovanje je hrana, voda, bencin in rezervni deli. Luksuz imam lahko doma, če ga želim, potovanja so meni bolj stik z lokalno kulturo in naravo. Čeprav recimo tudi v Evropi se da dandanes zelo poceni priti skoz z motorjem. Imaš Couchsurfing, ki sem ga jaz koristil celih 37 dni potovanja po Turčiji in Iranu (kdo bi si mislil, da imajo iranci dostop do neta :D)..

 

Glede na tisto napisano, da nimaš ne izpita, kaj šele motorja, bi ti prvo predlagal nabiranje izkušenj v bližnji in malo manj bližnji okolici. S temi svojimi izkušnjami boš kasneje lažje sam ugotovil, koliko in kaj potrebuješ na taki poti. Če si bolj trmast kot osel (si sam napisal), boš verjetno delal po svoje in odšel na pot ob prvi priliki. Za tako pot ti bodo tukaj marsikaj napisali, zato preberi vse in vse tudi pretehtaj. Ne pozabi, da imajo nekateri forumaši zelo bogate izkušnje s takšnimi potovanji. Jaz ti lahko samo svetujem, da greš korak po korak in, da ne preskakuješ. 

Sem prebral sosednjo temo rajderke, ko je tudi nekdo dal tak nasvet. Imaš po eni strani prav, po drugi strani pa zakaj bi bilo deset izletov po 200km kaj bolj koristnih kot en po 2000km? Tale forum še kar redno prebiram in jemljem vse nasvete sicer z rezervo, ampak vsekakor pretehtam vsakega.

 

Vsa velika odkritja na svetu so bila delo SANJAČEV.

Samo mi bi v tem času imeli radi vse pod nadzorom. Krištof kolumb je odkril Ameriko, pa ni vedel kam se je podal in kaj ga tam čaka. Kolumb ni bil učen mož, bil pa je ambiciozen in se je sčasoma naučil latinsko, portugalsko ter kastiljsko. 

Tudi naši pradedki, niso imeli pojma, kaj je Atlantik in Amerika, pa se jih je veliko tja podalo, pa niso imeli pojma, kje bodo spali in kaj bodo počeli in noben jih ni tam čakal.

In če si imel smolo si bil na Titaniku, takšno ti je pač življenje.

Enim je uspelo drugim pa ne. Eni pa so samo doma sanjali.

 

Scarabeo

Scarabeo, sicer zelo navdihujoč post, hvala, ampak jaz se ne bi primerjal s Kolumbom. Sem le še en v vrsti, ki si želi uživati v mladosti in v tem, da imamo danes takšne možnosti potovanja. :)

 

Hmm včasih me imajo za pesimista in kot informatik sem nagnjen k temu ker skrbim za varnost podatkov. Kjub vsemu se imam bolj za realista. :) No vseeno da nimaš motornega kolesa in izpita ni ravno navdušujoče. Ni nujno a sklepam da offroad izkušenj nimaš prav dosti. To bi zelo hitro utegnilo dobiti efekt vrženega bumeranga brez da ga poskušaš uloviti. Za tako pot bi bilo dobro imet plan B (ali escape plan če gre kaj narobe) gsm ne bo večno lovil signal. Kot motorist po duši a povratnik po dolgo letih na dve kolesi si ne morem kaj da razmišljam bistveno drugače kot 20 let nazaj. Trenutek neumnosti in podcenjevanja ter napačne ocene kdaj bo navor naskočil pri linijskem 4 valjniku me je stal nepotrebnega zdrsa lani novembra. Kljub 80+km/h sem jo odnesel odlično tako jaz kot motor. Zakaj ti trobim vse to? Izkušnje so zlata vredne! Še bolj pa če se iz njih kaj konkretnega naučiš in po možnosti ne rabiš vse ugotoviti na najbolj beden način. Osebno v tvojem "bojnem planu" vidim vseskupaj morda prelahko zastavljeno. Sicer pa prekompliciranje stvari je tudi svojevrsten nateg.

Denar za sabo bo moral bit, koliko na mesec pa je nemogoče predvidet... navsezadnje ti lahko crkne amortizer na 1/3 poti nekje bogu za nogu in brez ne moreš naprej... nato naročiš (če možnosti dopuščajo) na določen naslov nov kos katerega ti lokalni zanesenjak (če možnosti dopuščajo) montira. Nakar ugotoviš, da je šlo budgeta za 3 mesece po kandoti... in to ni prav nič posebnega, stvari ki gredo narobe je miljon a če bi tako gledal bi ostal doma. Vseeno pa na tako pot ne moreš kot pravijo naši bratje "bez k na svatbo".

Jaz nisem za tak podvig priznam če bi pa že šel nebi za prvi podvig izbral eno najbolj zaj... tur. Definitivno bi pa si zrihtal motor (low tech, malo elektronike oz skoraj nič) se naučil ga šraufat, predelal za tako pot (kletke za motor zaščite za vse po spisku) skratka pripravil skoraj kot za Dakar. Če bi bila to honda bi mel pod sedežem zraven 3 reglerje (drugega ne rabijo). :P No šalo na stran, motocikel mora bit zanesljiv, hitro popravljiv predvsem pa voznik mora biti dovolj dober da ga ne fenta ob prvi priliki. Še nevemkako pripravljena reč ne bo zdržala slabega voznika in to ob predpostavki da voznik ostane cel. Zaradi gum končat turo je tudi visokovrščena bedarija ki te lahko doleti.

Lep del denarja bo šel za kvalitetna oblačila + ustrezne flike zanje. Ja ne misliš it na pot z igloo šotorjem v akciji iz OBI-ja oz. kr eno moto jakno, hlače in škornji...

Na koncu pa še svetujem minimum osnov jezika v obliki priročnika kjer boš potoval. Znanje kakega tujega jezika tudi ne škodi.

Vsekakor je še veliko stvari ki pa jih ne poznam ker nimam iz tega izkušenj. Si prepričan da te ne bo minilo že pri ustreznih pripravah saj dela pred potjo je OGROMNO.

 

Da te moje razmišljanje slučajno ne odvrne, ni to moj namem... namen je da če se že lotiš česarkoli se pripravi ustrezno, da imaš osnovne možnosti da ti uspe saj v nasprotnem primeru zna biti frustrirajoče ali huje.

Veliko je sanjačev ki bi šli, veliko se jih zaveda da ne morejo, nekaj se jih ne, nekaj pa je takih da bi kar z glavo čez zid (in drobiž humoristov ki bi radi, da jim nekdo sponzorira vse, na nivoju prepoznavnosti so pa manj kot Mile Kitić) :/

 

Ne pozabi da je KTM obrnil hrbet Ewanu in Charley-u pa nista ravno po župi priplavala in sta imela že konkretno dodelan načrt.

Hvala za komentar, začetni stroški znajo biti visoki in ravno o tem študiram zadnji čas. Ker ali vložit recimo 7k€ v novega 650GSa in biti kolikor toliko miren, da bo motor delal kilometre, ali pa dat 2-3k€ za starejšega in potem vložiti recimo še enega jurja v servis in zamenjavo vseh vitalnih delov. Pri prvi opciji izgubim kar nekaj denarja, ki bi ga lahko porabil za stroške potovanja, je pa res, da je manj možnosti za okvaro. Se pa zavedam, da je z motorjem tako kot s fotoaparatom; ne potrebuješ high end fotoaparata za dobro fotografijo. En britanec/škot potuje naokoli po svetu z neko staro koreto od c90. Ima polno videov na youtubeu.

 

Glede šraufanja pa sem tako razmišljal, da bi najprej poklical na kak BMW servis in šel za vajenca za recimo tri, štiri mesece. Če to ne bi/bo uspelo, mi še vedno ostanete dobre duše forumaši, ki boste dobili zastonj delovno silo v zameno za izkušnje :D

 

Bregar, kapo dol da kljub temu, da nimaš ne motorja ne izpita (predvidevam da tudi motorističnih izkušenj ne), sanjaš in si (po tvojih besedah) trdno odločen da to dosežeš! Res spoštujem takšne ljudi!!  :worship:

 

Sicer ti ne bom prou veliko pametoval glede poti in ceen, ker sem tudi sam še bolj neizkušen in zelenko na motorju... Sem se pa lani odpravil na en "krajši" road trip do Grčije in nazaj (10 dni).... Pa me je malo zmotil tvoj zadnji stavek, 400EUR za mesec in pol potovanja.... Zelo težko verjamem, da ti bo to zadostovalo... Mene je 10 dni tega kruzanja prišlo glih nekaj takegaa, pa ti lahko rečem da nisem veliko zapravljal oz razsipaval z denarjem (sem se odločil da bodo dopusti z motorjem low budget-mi je tako bolj zaanimivo) :)

 

Sicer pa, upam da boš uresničil svoje sanje in da ne bo to še ena propadla tema na MSju (kot že nekatere poprej) :)

 

Srečno!

 

lp

mz

Hvala mz; glede takega potovanja razmišljam že nekaj časa, v naslednjih parih mesecih pa bo padla tista zadnja odločitev o takem projektu. Če se odločim za takšno potovanje bom kot bik ko mu pomahaš z rdečo zastavco. Grem na vse ali nič.

 

@ bregar07, grobem smer v katero si želiš... sicer bolj "severno" in bližje. Wesley je tudi iz "otoka" menda si trenutno tam sigurno bo imel kakšen pameten nasvet. Kot je napisal je tudi sam začetnik.

Zanimiv link, ga bom danes na nočni sprintal in prebral v miru :) Kako pa veš da sem z Otoka? Se poznava od kje midva?

 

 

Da povzamem, predvsem me zanima vaše mnenje glede smotrnosti nakupa novega motorja za recimo ene 6-7k€. Kolikor vidim na avto.netu se za ta denar že dobi 650GS-a, najbrž sicer brez neke posebne opreme, brez kufrov v kar je potem potrebno vložiti še kar nekaj denarja.

 

Druga opcija je pač star(ejši) rabljen motor in dodaten vložek v samo mašinerijo.

 

Kaj vse od rezervnih delov je treba nosit s sabo? Oz. je vsaj pametno imet, če se goniš po neki pakistanski vuko-jebini, kjer daleč naokoli ni nobenega ki bi ti pomagal?

 

Je kdo od vas šel na tako enoletno oz. parletno turo? S tem parom, ki potujeta okoli z Yamahama Tenere - Simonom in Ivano - bi se bilo najbrž fino pogovorit.. Če ima kdo še kak predlog, mogoče samo nasvet (noben nasvet ni slab nasvet!) kar na plano prosim. Hvala in lp! :)

Edited by bregar07

Share this post


Link to post
Share on other sites
bregar07

Zdaj šele vidim, da ima nekdo v sosednji temi praktično identično traso začrtano.. Zanimivo :) Je pa iskanje sopotnika takole po mojem nesmiselno. Če nimaš nekoga s katerim ti doma uspeva preživeti 24/7, kako boš tako osebo našel preko foruma?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • solorider
      https://www.facebook.com/groups/222733990679/permalink/10157972203245680/ 
    • Snečer
    • Zivnorc
      ... Tut žarilna peč v službi pride prow...     
    • Snečer
      bodo table postavili, nič bat, eno sem že videl... evo "našeg" adriana, bmwjaš inaće    
    • jskrablin
      AMZS živi v svojem milnem mehurčku. Imajo z Vranskim dovolj biznisa, da česa drugega ne rabijo. Vransko je v celoti razprodano preko leta, so tudi dirke. Sam je vse tako obupno slabo oglaševano da če se prav ne ukvarjaš s tem, ne prideš do informacij sploh. Sem bil letos na trial tekmi na Vranskem... komplet vikend je bil poligon zaseden, dirkali s svačim. In ne bi vedel da se karkoli dogaja če ne bi lih tam poleg s trialom padal prek ovir. Isto se lahko kdo vpraša, kako da ob izjemni popularnosti MX-a zaradi Gajserja AMZS praktično komaj nekak sfura državno prvenstvo v MX-u, medtem ko na offroad tekmah ene druge zveze nastopa tud prek 200 voznikov na vikend. Pač je, kak je. Tam so zadaj verjetno kaki drugi interesi.   Brez kapitala in profita (al pa vsaj ničle pod črto) ni ničesar, dolgoročno. In motošport je svinjsko drag. V smislu opreme, infrastrukture, treningov, ni da ni. Zato pa pravim da je problem okoli splošno namenskega asfaltnega dirkališča v Sloveniji rešljiv samo ob zadostni podpori (zasebnega) kapitala in programu, ki bi na koncu leta prilezel vsaj na ničlo ko od prihodkov odšteješ stroške. (Para)državne organizacije imajo svoje vrtičke in jih kaj drugega ne zanima. Lahko bi bilo, sam ni. Tudi zaradi tega, ker ne glede na vso nabijanje v slovenskih medijih pri nas resnega presežka kapitala ni.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!