Jump to content
  • Sign Up
Sign in to follow this  
bregar07

Potovanje okoli sveta: Žan Bregar

Recommended Posts

Whiskey

Okviren plan. Afrika sicer na mapi izpuscena, predvsem jug in del centralne bi bil zanimiv za obiskat.

 

Tvoja trasa po Afriki je delno neizvedljiva. Mejo med Marokom (Zahodna Sahara) in Alžirijo ne boš mogel legalno prestopiti. Meja med tema državama je že precej let zaprta. Vprašanje je, če boš sploh dobil vizum za Alžirijo. Izredno težko, praktično nemogoče! Tvoja trasa je narisana čez območje Tindouf. Možnost ugrabitve je 99,99%. Ravno tako boš imel velike probleme priti v Libijo. Tam kjer si narisal prestop meje iz Libije (Al Kufrah) v Egipt (Bir Kebir) ni možen. V obeh državah sta ti dve območji zaprti za turiste. V Libiji je možno potovati samo po obalni cesti. Za vstop v Egipt se čaka na meji tudi 2 dni. Da ne govorim o stroških.

Edited by Whiskey

Share this post


Link to post
Share on other sites
bregar07

Trasa je okvirna, imam čas, vse se da prilagoditi razmeram. Povejte mi prosim, kaj bi predlagali kot cenejšo alternativo F650? Kako starejšo Hondo? Recimo da so pogoji zgolj da se jo da enostavno popravljat, da so deli povsod dostopni, ima vzdržljivo mašino in nizko porabo?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kmet2

Versys 650 :kva1:

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

125-250, mal poglej kaj vozijo tam kamor greš. Dirkal ne boš, je pa cenejša nabava, vzdrževanje, poraba, motor je lažji... (če se že greš "nizkoproračunsko" ) .

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
bregar07

Eh, tole zgoraj je bolj kot ne vse podobno GSu in ni ravno velike razlike v ceni. V mislih sem imel recimo tudi opcijo, da enostavno prodaš motor ob odhodu na ameriški kontinent oz. v Avstralijo v izogib stroškom shippinga. Kak starodoben motor bi bila super rešitev, sploh po Aziji vsi itak vozijo stare Honde in Yamahe, tako da z deli in znanjem servisiranja ne bi bilo problemov.

 

Kako se bi obnesel kak Suzuki GSX250 (http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=8445695)? Kak podoben predlog v tej smeri?

Share this post


Link to post
Share on other sites
kp-kp

Primeren nizkoproračunski moped? Defenitivno Yamaha XTZ 660 (star model). Dobra za okoli jurija, agregat enostaven in zasnova mopeda, predvsem rezervoar primeren za taka potovanja. Dodelav praktično ne rabiš. Vsi drugi stroji v tem razredu imajo bistveno manjšo prostornino rezervoarja.

 

Glede stroškov po mojih izkušnjah v na pol razvitih državah so mesečno potrebne tri (3) njihove povprečne plače. Npr. Maroko od 550 do 600 EUR za vse. Od spanja (4-5 eur) do hrane (0.5-3 Eur) in bencina (1,2 Eur :kva2: ) + kar so te nategnili. Se pa moraš za ta proračun malo potrudit in izogibat evropskim navadam :beer1:  ;).

 

Lp

Share this post


Link to post
Share on other sites
bregar07

Takole; po nekaj časa se zopet oglašam. Plan je še vedno živ, pred nekaj dnevi sem si izdelal tudi okviren plan (realen) kako bi obkrožil naš planet. Zaenkrat ostajam pri potovanju s kombinacijo mototripa in backpackanja, ne izključujem pa tudi kakega dela poti s kolesom.

 

Najprej malo okvirnega plana, za tiste, ki vas pa zanima več, pa najdete spodaj pod temi 5. točkami podrobnejši pregled poti in novo ruto (pot na zemljevidu ni posem točna, jo moram malo prilagodit, samo za okvirno predstavo kaj in kako).

 

mbhzB.jpg

 

Kot že rečeno imam časa več kot dovolj, nikamor se mi ne mudi, pot sem pa naštudiral nekako po etapah. Zaenkrat ko gledam, mi bo vzelo nekje okoli 900EUR za vize + razna 'zavarovanja' in 'dezinfekcije gum', za kar bo treba odšteti še kar zajeten znesek. Cilj mi ni, da si naberem sredstva za celotno pot, le za posamično etapo in potem upam na priložnostno delo tam. Glede motorja zaenkrat še vztrajam pri novem G650GS-u, a to se lahko spremeni, če bom našel kaj dobro ohranjenega za dobro ceno. Nov motor je super, ker gre lahko le malo stvari narobe, je pa težava v revnih državah (sploh J Amerika in Srednja Amerika me skrbi), ker privlečeš preveč pozornosti nase.

 

1. Za začetek bom imel nekaj našparanega za prvo etapo - Vzhod Evrope in Azija, potem se nameravam spustiti na jug do Avstralije, kjer bi bilo fajn dobiti kako sezonsko delo, če bi uspel dobiti licenco bi lahko delal tudi na Novi Zelandiji kot učitelj smučanja recimo.

 

2. V Avstraliji bi ostal nekje do enega leta in v tem času probal našparat dovolj za Južno Ameriko. Spet ne izključujem ponovnega postanka za 'refill' bančne kartice v Veliki Britaniji ali kje drugje v Evropi, mi je pa cilj, da potem čimprej pridem do Madrida in od tam pošljem v Buenos Aires motor.

 

3. Južna Amerika je pravo olajšanje glede viz, saj je Slovenci prav nikjer ne potrebujemo. Skratka naslednja etapa bo Južna Amerika in Srednja Amerika.

 

4. Potem upam na miren vstop v ZDA in kako morebitno priložnostno delo, ker bom takrat najbrž spet brez denarja na strani. Legalno delat bo najbrž izredno težko, nevem kako imajo urejen nadzor na Aljaski, kjer se da dobro zaslužit v sezoni ribolova. Vsekakor mi je potem cilj prekruzat ZDA in Kanado, končati na vzhodni strani in od tam shippat motor nazaj v Evropo. Če slučajno ne bi uspel napraskat dovolj denarja za Afriko lahko še vedno naredim daljši 'postanek' nekje v Evropi in pač tisto eno leto šparam.

 

5. Še zadnji kontinent, glede katerega sem sicer kar malo skeptičen, saj se mi zdi še nekako najbolj 'zahteven', tako glede bolezni kot glede ljudi. Za Afriko tudi še nimam plana.

 

PODROBNEJE:

1. Etapa;

 Torej začnem iz Velike Britanije, potem en kratek krog po srednji Evropi, na vzhod preko Ukrajine, Belorusije, Latvije, Litve, Estonije v Rusijo. Nato kar lepo proti Vzhodu naprej, vse do Irkutska, kjer bi pustil motor nekje na varnem in nadaljeval pot do Vladivostoka s Transibirsko železnico. Iz Vladivostoka vzamem ferry do Južne Koreje, en kratek trip okoli, in nadaljujem s ferryjem na Japonsko. Tam imajo dobro razvito železniško omrežje, tako da ne bi smelo biti težav pri backpackanju po državi. Nato vzamem letalo do Šanghaja ali Pekinga. Vsekakor moram priti do Pekinga, od koder vozijo vodene turistične skupine z vlakom v Severno Korejo. Ne moreš iti sam tja, tako da je to edina opcija, SK pa se mi zdi ena zanimiva država. Spet nazaj do Pekinga in od tam s Transmongolsko železnico do Ulan Batorja, od tam pa nazaj do Irkutska (rabil bom vizo z večkratnim vstopom za Rusijo). Na tej točki bi mogoče naredil še kratek obvoz z motorjem po stepah Mongolije, in nato krenil proti Zahodu.

 

Sledi Kazahstan, prečkanje v Uzbekistan (kje se dobi garantno pismo) in na jug v Turkmenistan. Tukaj bi se potem najraje obrnil na vzhod čez Afganistan in Pakistan, a zaradi varnosti mogoče ni najpametneje vozit čez Afganistan. Zato grem čez Iran, ob obali do Pakistana in pridem v Indijo. Obrnem se na jug preko Mumbaja, do Bangaloreja. Nekje v Indiji bi potem moral najti hrambo za motor za čas do 1,5 leta. Nadaljujem z direktnim letom na Tajsko (Bangladeš me ne interisira, poleg tega potem ne moreš priti po kopnem čez mejo v Myanmar). Skratka Tajska je naslednja destinacija, tam naredim en backpackerski krog (morda z biciklom) in nadaljujem pot na jug v Singapur (direkten let). Na te točki bom najbrž že zelo na suhem z denarjem, a vseeno bi bilo fajn se malo zrelaksirat na Baliju kamor prideš z letalom in dobiš komot vizo na letališču. Kak teden tam, potem pa direkten let nekam v Avstralijo.

 

2. Etapa

V Avstraliji nimam konkretnega plana, vem le, da bodo najverjetneje zaloge denarja pošle oz. bile na minimalcu (mogoče bom rabil posojilo koga od bližnjih, ravno toliko da prikažem da imam dovolj denarja za bivanje tam, ker sicer te ne spustijo čez). Sicer pa bi bilo super, da bi dobil kako sezonsko delo, bilokako. Reševalec iz vode, nekje na farmi, kje v hotelih restavracijah, enostavno nekaj, da zaslužim naslednjih par tisočakov ki jih bom še kako potreboval za vso kalvarijo do prihoda v Južno Ameriko. Nisem se sicer še poglobil, a možnost (dober zaslužek!) je tudi učenje smučanja na Novi Zelandiji, problem je 'le' ker nimam licence.

 

Ko naberem kupček denarja, po hitrem postopku do Indije in z motorjem nazaj do Evrope. Če bi se zgodilo, da ne bi imel dovolj denarja, lahko še vedno naredim polletni postanek v UK in dobim neko službo in v tem času živim pri kakih kolegih.

 

3. Etapa

Po Evropski, Azijski in Avstralski etapi je čas za spoznavanje obeh Amerik. Berem, da so dobre povezave za shipping v Buenos Aires iz Madrida. No, ko končno pridem tja, sem si zamislil en krog po Urugvaju, potem nazaj v Argentino, na jug do Ushuaie, od koder vozijo trajekti do Antarktike za slabih 500€. Ko to vidim, se obrnem proti Čilu in šibam na sever, vmes prečkam Argentino in se ustavim v Paragvaju, nato odidem preko Peruja, Ekvadorja in Kolumbije do Paname. Med Kolumbijo in Panamo je treba vzet spet trajekt zaradi neprevozosti, tako da odštejem naslednjih 500€.

 

In sem v Srednji Ameriki. Sledijo torej Panama, Kostarika, Nikaragva, Honduras, Gvatemala, Belize, pa spet Gvatemala od koder bi lahko ujel poceni let iz Cancuna v Havano.

 

4. Etapa

In naslednja država je že Mehika. Po zahodni strani na Sever, do Tijuane in vstop v ZDA! Načeloma bi tukaj želel iti proti severu po zahodnem delu, kjer je večina nacionalnih parkov, do Kanade.

 

Bodisi v Kanadi ali v ZDA bom moral najt neko delo za refill denarnice, za vsaj dva meseca potovanja in seveda shipping nazaj v evropo. Načrtoval sem kratek krog po Kanadi in nato vrnitev nazaj preko srednjega dela ZDA na Vzhod, po obali do New Yorka in Bostona in od tam nekje poslat motor v Evropo. Zatem pa verjetno vsaj del Afrike, to je še predaleč zaenkrat. Tudi politična situacija se lahko spremeni do takrat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bregar07

Ob tej priložnosti bi želel zastaviti nekaj vprašanj;

  • Nekako se mi zdi, da bi se znale pojaviti težave ob motorju registriranem v Veliki Britaniji in Slovenskim pasošem. Najbrž marsikateremu uradniku države tretjega sveta ne bo jasno kako je to možno. Kaj pravite?
  • Uzbekistan - kje dobiti garantno pismo? Najbrž se ga da dobiti od kake agencije tam ali mogoče od kakega hotela? Opcija bi bila morda tudi kaka tranzitna viza, za katero najbrž ne rabiš nobenega garantneg pisma?
  • Kdo ve, kakšen je postopek za overlanderje pri vstopu v ZDA? Načeloma oni nimajo več vize za nas, imajo samo neko e-registracijo, zahtevajo pa dokaz, da boš tudi odšel iz države. Kako naj jim jaz dokažem, da bom šel ven? Se zna zgodit, da bodo hoteli račun za shipping motorja iz države?

 

  • IN PA ŠE NAJPOMEMBNEJŠE VPRAŠANJE: Kako si rihtat vize na poti? Glede na to, da ne bom vedel kdaj bom v kateri državi, je to nemogoče rihtat v Evropi. Nekatere države sicer dajo lahko vizo tudi na meji, a se jaz ne bi preveč zanašal na to. Je možno najti najbližje veleposlaništvo npr. v Rusiji in potem tam applyat za vizo? Ima kdo izkušnje s tem?

 

 

Hvala za vse, pa upam, da dobim kaj komentarjev, nasvetov.. :) Srečno!

Share this post


Link to post
Share on other sites
bregar07

Tole je trenuten plan s podatki glede viz cenami le-teh, mogoče bo uporabno še za koga.

EVROPA
Ukrajina - viza ni potrebna
Belorusija - Viza je potrebna; cca. 60eur (30 dni) na Veleposlanistvu v Budimpesti - brez garantnega pisma
Litva (EU)
Latvija (EU)
Estonija (EU)

AZIJA
Ruska Federacija - vizum in garantno pismo sta potrebna; M-OST agencija & RENE Tours; 2x vstop 6 mesecev - 180-200eur
    - Irkuts-Vladivostok Transibirska Zeleznica = cca. 500 eur
Juzna Koreja - vizum ni potreben; Vladivostok-Donghae (SK) = cca. 150eur (205$)
Japonska - viza ni potrebna; Donghae-Sakaiminato(JAP) = cca. 80eur (110$)
Kitajska - viza je potrebna; cca. 60eur (double entry), veleposlanistvo v Ljubljani
Severna Koreja - viza je potrebna; 60eur na Veleposlanistvu na Dunaju. Potovanje samo s turisticno agencijo - Koryo Tours v Pekingu
Kitajska - || - ; Beijing-Ulan Bator vlak cca. 175eur (240$)
Mongolija - vizum je potreben, na Veleposlanistvu na Dunaju.60eur.
Rusija
Kazahstan - Viza je potrebna, veleposlanistvo v Budimpesti/Zagrebu - 50eur. Tranzitna viza?
Uzbekistan - viza potrebna (Dunaj, 60eur) + garantno pismo (Char agencija?)
Turkmenistan - viza potrebna (10 dni, Dunaj, 25eur)
Iran - viza potrebna (LJ veleposlanistvo, 50eur, veckratni vstop, 1 leto min)
Pakistan - viza potrebna (Rim? 10eur, veckratni vstop, 1 leto min.) viza opcija tudi Kompas agencija?
Indija - viza potrebna (Ljubljana, 52eur, 6 mesecev)
Tajska - viza ni potrebna do 30 dni
Singapur - viza ni potrebna do 90 dni
Indonezija - viza potrebna - Bali Airport Visa on Arrival - 20eur- 30 dni; Bali-AUS (leti pod 100eur)

AVSTRALIJA
Avstralija - e-vizum potreben (delovno dovoljenje - Seasonal Work - nabiranje dodatnih sredstev za naprej)

Indija
Pakistan
Iran
Turcija
Bolgarija
Srbija
Bosna
Hrvaska
Slovenija
...
Evropa (nabiranje dodatnih sredstev za naprej)
...
Shipping Madrid-Buenos Aires

JUZNA AMERIKA
Argentina - vizum ni potreben
Urugvaj - vizum ni potreben
Cile - vizum ni potreben
Argentina - vizum ni potreben
Paragvaj - vizum ni potreben
Bolivija - vizum ni potreben
Peru - vizum ni potreben
Ekvador - vizum ni potreben
Kolumbija - vizum ni potreben - Ladja Kolumbija-Panama cca. 400eur
Panama - vizum ni potreben
Kostarika - vizum ni potreben
Nikaragva - vizum ni potreben
Honduras - vizum ni potreben
Gvatemala - vizum ni potreben
Belize - vizum ni potreben
Gvatemala - vizum ni potreben / Cancun-Havana letalo
Kuba - Viza ob prihodu
Gvatemala
Mehika - vizum ni potreben

SEVERNA AMERIKA
ZDA - e-viza do 90dni / kako je s potovanjem z motorjem? / delovna viza?
Kanada - vizum ni potreben (6mesecev)
ZDA - UK shipping (600-1150eur)

 

AFRIKA?

Share this post


Link to post
Share on other sites
dromomaniac

Dobro ti gre..realno zastavljeni cilji..dej vzami en star motor za na pot..za kaka dva jurčka..manj je več..drži se tega! Vize nabiraš sproti na konzulatih..

Share this post


Link to post
Share on other sites
rrrr

mala dopolnitev:

Uzbekistan - viza potrebna (Dunaj, 60eur) + garantno pismo (Char agencija?) .... cena je ok, dodaj še strošek garantnega pisma (David Berghof (stantours) <stantours@gmx.net> - 70USD po osebi
Turkmenistan - viza potrebna (10 dni, Dunaj, 25eur) ... Tukaj pa radi malo počakajo in te živčnega delajo. Tako poceni le če boš uspel tranzitno vizo zrihtat, sicer se malo komplicira. Spet povabilno pismo, obvezen vodič, obvezna spanja v naprej planiranih turističnih hotelih... kar nanese bistveno več. Grebi se za tranzitno (po zadnjih novicah naj bi celo tu uvedli vodiča) - sreča je na strani pogumnih. 

Dajmo, spelji zadevo.

rrrr

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
rrrr

aja - pa za prevoze imaš minimalne cene notri - Japonska in J. Koreja znata po žepu udarit, če nisi na stdby ali pa karto nabaviš x mesecev vnaprej. ma pa saj to najbrž že veš.

rrrr

Share this post


Link to post
Share on other sites
bregar07

rrr, super hvala za info glede Uzbekistana. Za Turkmenistan sem nameraval vzeti tranzitno, ja. Bomo videli. Cene prevozov so po uradnem online dostopnem ceniku, sicer pa ja - najcenejše tarife (beri: economy class).

 

Glede motorja pa res nisem ziher. Sicer se znajdem v veliko situacijah, ampak če mi gre kak vitalen del na sredi ničesar sem ga močno najebal. Zato mi ni, da bi se okoli vozil s kakimi 20 let starimi Tenerejkami, čeprav verjamem, da so enostavne za popravljat (če znaš). Po drugi strani imam tudi sponzorja za 50 % stroškov motorja in bi dejansko dal za novega Sertao-ta s polno opremo (kovčki, tankbag, zaščite itd.) 'le' cca. 5200€.

 

Aja, pa rrr; super potopisno temo imaš!

Share this post


Link to post
Share on other sites
bregar07

Sem pa bil včeraj čisto 'paf', ko sem ugotavljal kakšne cene imajo britanci za Carnet de Passages en Duane (Karnet). Za motor v vrednosti 8000€ bi moral plačati cca. 4000€ (sicer se dobi nazaj določen delež tega, pa vseeno). No, ravno zaradi tega bom najverjetneje kupil motor v Slo, kjer AMZS (trkam na les, da se kaj ne spremeni) računa 'le' cca. 177€ za 10 listnega.

 

P.S. Tukaj je npr. britanski cenik karneta, groza! - http://www.rac.co.uk/RAC/files/b9/b9d83df6-7ec5-4f52-9226-2485292283a2.pdf

Share this post


Link to post
Share on other sites
bregar07

Vsak dan nekaj novega jaz pravim.. Ze ob prejsnji kalkulaciji stroskov sem ugotovil, da bo slo zelo na tesno in, da s trenutnim nacrtom ne bom prisel prav dlje od Juzne Azije oz. Avstralije. Najvecji strosek predstavlja seveda nakup motorja (na Avtovalu cenijo Sertao-ta s polno opremo na kar 9035€), nova Touratech oprema (cca. 2100€) in pa popolna oprema (tako moto kot ne-moto zadeve) voznika (cca. 3750€).

 

Do konca januarja 2016 imam po nacrtu cca. 19500€ na racunu. Od sponzorja dobim se cca. 4500€ za porabit, kar malo zvisa budget.. Takole nekako sem v zadnji uri ustvaril dva preracuna.

 

-------------------------------------------------------------------

Opcija BUDGET motor

  - 2000€ - Yamaha XTZ660 Tenere
  -  200€ - zavarovanje
  -  800€ - velik servis motorja
  -  770€ - oprema motorja (kufri, zascite ipd. .)
  - 3750€ - oprema voznika
  - 1000€ - vize

Total = 8520€
Total stroski s 4500€ sponzorskih sredstev = 4020€

Savings do Januarja 2016 - 19500€

19500€
-4020€ (motor + oprema + vize)
= 15480€ (dovolj za cca. 28 mesecev potovanja po 550€ na mesec)

-------------------------------------------------------

Opcija BMW G650GS Sertao motor
- 9000€ - BMW G650GS Sertao
-  200€ - zavarovanje
- 2100€ - oprema motorja (kufri, zascite ipd. .)
- 3750€ - oprema voznika
- 1000€ - vize

Total = 16050€
Total s 4500€ sponzorskih sredstev = 11550€

Savings do Januarja 2016 - 19500€

19500€
-11550€ (motor + oprema + vize)
= 7950€ (dovolj za cca. 14 mesecev potovanja po 550€ na mesec)

-------------------------------------------------------------------------------------------

Torej dejansko lahko s poceni rabljenim motorjem in posledicno cenejso opremo potujem enkrat dlje. V zakup pa je potrebno potem vzeti, da te lahko prav motor mocno zajebe nekje na sredi potovanja in bi moral skesirat se mimogrede kaka dva jurja za popravilo.. Zaenkrat mi je sicer itak glavna motivacija cimvec denarja dat na stran, ampak nekje do konca leta se bom moral odlocit kaj in kako, ker eno leto priprav gre mimo izredno hitro.

 

Kaj vi pravite?

Edited by bregar07

Share this post


Link to post
Share on other sites
Whiskey

Meni se zdi 550 € na mesec nerealna številka. Poleg tega imaš še trajekte vmes, če se ne motim? S 15 jurčki bi se dalo priti naokrog. Jest sem imel pred leti eno varianto katera je potem padla v vodo, da moto transportiram do Melbourna in se potem od tam zapeljem nazaj domov. Skupni predvideni budget za 17.500 km je bil 9.000 - 10.000 €. Potovanje naj bi trajalo okoli 3 mesece.

Edited by Whiskey

Share this post


Link to post
Share on other sites
bregar07

No, nevem, kot rečeno prenočevati imam namen na prostem oz. kjer to ni varno ali možno v kakih poceni guesthousih. Couchsurfing bo tudi prišel izredno prav. Če od 550€, 250 ponucam za bencin je to cca. 4000-5000km na mesec in mi ostane še 300za hrano, servisiranje in ostalo. Če mi v Londonu uspeva še kar OK živet z mesečnimi stroški 550GBP, potem mi mora tudi na potovanju uspet s 550€. :D Mora.

 

Sicer zaenkrat nočem vključevat nobenih postranskih dohodkov v kalkulacije, ampak mogoče bi si dalo obseg tošla povečat tudi s kakim blogom, mogoče serijo Youtube filmčkov.. Poleg tega se da z blogom fino pridobiti sponzorje in če je folk zadovoljen s prebranim lahko pade tudi marsikak evro na PayPal račun..

 

Viski, kaj si mislil s tem, da se da priti okrog s 15 jurčki? Madona, pa še jaz nisem tako optimističen!

 

Aja, a se je mogoče kdo v zadnjem času dilal kaj za nov motor pri Avto-Valu v Grosupljem? Koliko se še da zdilat za ceno (plačilo v gotovini)?

Edited by bregar07

Share this post


Link to post
Share on other sites
Whiskey

Nisem pogledal tvojega zemljevida. Šele zdle vidm, da greš mal cik - cak in ne samo giro naokol. Kaj naj rečem? Zrihti vse potrebno za odhod in gasa. Potem boš lahko sproti prilagajal budget ali pa skrajšal tam kjer se to da. Improvizacija.

 

p.s. Pozabi, da boš prodajal fimčke in si s tem polnil mošnjiček. Razen, če nimaš to že prej zmenjeno. Tovrstne robe je kolikor hočeš na netu. Moralo bi biti vse skupaj posneto in zmontirano na full profesionalnem nivoju, da bi sploh koga kaj ganilo. Pa še težko boš snemal in obenem material prodajal. Kot sem ti že prej napisal, čim manj govorjenja in čimveč akcije, pa bo.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Fantocci

Verjetno res, tile so imeli s sabo profi opremo in film je odlično zmontriran, pa jim ga ni uspelo prodati pokojnemu Aleksandru Tijaniću na srbski televiziji in so ga potem dali na You tube, zastonj.

Link je že bil objavljen, ampak nič ne škodi še 1x, je zelo vredno ogleda.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bregar07

Koliko listni karnet je pametno vzeti? Zahtevajo ga po skoraj celi Aziji, tako da se nabere kar nekaj štempljev. 10 listni je ok za zgornji plan potovanja? Sicer pa ja, septembra pridem v Slo za dober mesec, da naredim izpit za A2!!!

 

Kdo ve koliko je čakalna doba na cpp test v Litiji? Pozna kdo koga? Ker bom zelo na tesno s časom se mi zdi neumno čakati en teden na prost termin.. Pa še zdravstveno potrdilo mi poteče čez dva tedna, tako da bo treba še to še enkrat naredit..

Edited by bregar07

Share this post


Link to post
Share on other sites
franc

Pri carnetu so listi vedno v paru (na vsaki meji rabiš vhodni in izstopni "kupon" ) , če me spomin ne vara imaš 10 listnega za 5 mej (pa si izračunaj na koliko mejah ga boš rabil) . Carneti imajo lahko tudi "tranzitne kupone" ( ne vem kako je s ceno teh in niso ravno pretirano priljubljeni pri "mejnih organih" , ker so pač drugačni) . Vedno bodi pozoren, da carnet pri izstopu "zapreš" in drži se rokov (pri vstopu ti določijo rok) , ker v nasprotnem primeru lahko zelo hitro ostaneš brez kavcije (hitro in preprosto je izterjati od garanta, lahko sicer dokazuješ, ampak na potovanju verjetno nisi ravno stalno dosegljiv, potem je pa prepozno) . Če boš na carnet dal več stvari (na seznamu jih označijo z zaporednimi številkami) glej da boš pravilno izpolnil, ker kar piše da je vstopilo mora tudi izstopiti.

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.



  • Zadnje objave na forumu

    • Kugelschreiber
      Mozno tud to.....
    • Thundercat
      Jaz jih gledam sedaj, ta tvoja je boljša, ker ima višino normalno. Drugače jih je čuda po amazonu in ebayu. Sam višine so povsod za midgete. Če maš kako sliko tvoje se priporočam. Za tak denar se mi zdi čist ok. kako si pa dno naredil? Kako je s kondenzom? Kolk zdrži snega to, pri nekaterih piše 90kg/m2, ne vem pa kolk je to v praksi, pri nas v Postojni mora burjo in sneg preživet. Berem tudi, da so vrata bolj zanič, si jih kaj ojačal? hvala
    • Fadil
    • Thundercat
    • smasher
      @Thundercat, jaz sem si podobno sestavil (http://www.ilambienti.com/vrtna-hisica-10x10) samo da moja je brez + torej zunanje dimenzije strehe 3x3m in notri uporabnega cca 280cm. Je bila najcenejša s širino vrat 120. Torej, izpolnjuje funkcijo tudi "dovolj" placa okoli motorja imam za šraufat, ampak nizka cena privede tudi nekih poceni rešitev vsi vijaki so kniping in pločevina ima zatočkane luknje ki jih potem ciljaš. Navodila so uporabna samo da veš kir kos gre kam predlagani postopek pa katastrofa. Če misliš sam sestavljat se pripravi na preklinjanje. (in upaj na dan brez vetra, ne resno, dokler zadeva ni vsaj v U povezana jo rahel vetrič položi meni je ene parkrat steno dol vrglo, vogalni bedni vijakec 1, spoji obe steni in še strešno podkonstrukcijo, torej so si bedaki zamislili da postaviš vse stene, daš strešno podkonstrukcijo in šele potem vijak, vmes pa upaš da ne zapiha.)  Ne bom rekelda svetujem tako lopo pa tudi slaba ni, ampak dejstvo je da za ta denar deluje, preživela burjo, jugo in marsikatero neurje ko sem že mislil da bo drugo jutro samo podrtija, obvezno "sidranje", ker je za površino tako lahka da tudi ko je sestavljena jo pri nas na obali jugo vozi okoli.  Se opravičujem za tako dolg post, ampak sem imel obilo izbruhov čustev med sestavljanjem. 
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Privacy terms and use of cookies!