Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 750


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
Najs - jaz svojega prevzamem ta teden - imaš kakšne nasvete/opazke glede kakšnih nastavitev ali česarkoli ipd?

za na cesto ne rabiš popolnoma nič nastavljat je original nastavitev super..ali kvečjemu malo zmehčat ga..

za pisto-PM me

Popravljeno . Popravil biker77
Objavljeno

Mi lahko prosim še poveš kaj piše v knjižici glede prvega servisa po koliko KM je in kateri tip olja gre not, ker bom kupil olje pred prevzemom.

TNX

Objavljeno
Mi lahko prosim še poveš kaj piše v knjižici glede prvega servisa po koliko KM je in kateri tip olja gre not, ker bom kupil olje pred prevzemom.

TNX

dokler imaš garancijo ga vozi na uradni servis..drugače garancija ne velja..

je pa pri 1000 km prvi, nato pri 6k, 12k itd...

Objavljeno
dokler imaš garancijo ga vozi na uradni servis..drugače garancija ne velja..

je pa pri 1000 km prvi, nato pri 6k, 12k itd...

Peljal ga bom Černetu, ker je tam kupljen in mi oni dajo 2 leti garancije na zadevo. Danes je ob prevzemu tudi izpolnil podatke in poslal naprej, da aktivirajo evro garancijo.

Rekli so mi tako: če boš peljal k nam ti garancija pri uradnem odpade, vendar imaš našo. Če pa pelješ uradnemu ti odpade garancija pri nas, vendar jo potem lahko uveljavljaš pri njih.

Vprašal sem tudi kaj se zgodi v primeru da se odkrije neka tovarniška napaka. -Oni dobijo obvestilo od zastopnika kjer kupujejo in potem tebe pisno obvestijo da je vpoklic in da prideš na servis.

Drugače pa je moje vprašanje bilo glede olja, ker sem ravno bil pri španu na registraciji in sem hotel spotoma kupiti olje za prvi servis (ko bo na vrsti seveda)

Černe ima sicer motul, vendar bi raje videl FUCHS -SILKOLENE.

Drugače pa motor je prva liga. Presenetilo me je kako lahkotno se pelje - seveda bo prvih tisoč šlo do 6K rpm max, potem bom pa počasi višal obrate po prvem servisu. Šele po 6000 servisu ga bom pa odpiral na FUL. Rad bi, da se zadeva lepo ulaufa in da mi dolgo služi (lai pa naslednjemu lastniku).

Pač rad lepo skrbim za mehanizacijo :naughty:

LP

Objavljeno (popravljeno)

Hmm..

Ajde, ni ravno t reba takoj tiščat pa vrtit, ampak do 6k km brez odpiranja na ful je pa overkill.. Poleg tega, spet ne smeš ulaufat prenežno, motor mora biti namreč vseeno izpostavljen lažjim obremenitvam, torej veliko zmernega pospeševanja, zaviranja z mašino, izogibat se je treba monotoni vožnji predvsem pa ni nič škode, če motor po par 100 prevoženih km občasno zavrtiš tudi v zgornjo tretino vrtljajev za kratek čas, bo bolje zanj kot preirano ujčkanje.. Prepočasi, prezmerno in preveč monotono ni dobro, tako kot verjetno ni dobro pretiravanje, čeprav obstaja tudi metoda za ulaufat motor, tako, da ga takoj stiščiš do konca, so tudi že nekateri forumaši to probali (Gody in Danci) in se je obneslo čist ok :) Še enkrat, ne ga preveč ujčkat, tudi če ne boš vrtil visoko, mora mašina delat, torej pospeševanje in zaviranje z motorjem.

Popravljeno . Popravil DeX
Objavljeno

"Drugače pa motor je prva liga. Presenetilo me je kako lahkotno se pelje - seveda bo prvih tisoč šlo do 6K rpm max, potem bom pa počasi višal obrate po prvem servisu. Šele po 6000 servisu ga bom pa odpiral na FUL. Rad bi, da se zadeva lepo ulaufa in da mi dolgo služi (lai pa naslednjemu lastniku).

Pač rad lepo skrbim za mehanizacijo trance_25_naughty.gif"

Raj ga na valčke postal pa na par tisoč obratih pust ene dva dni laufat da se ti bo lepo ulaufu!!! :headbang:

Objavljeno

Ma sej ne bom vozil kot puding; ne bom ga pa nabijal in fural po grobniku - to sem hotel reči; ampak sva se že razumela DEX.

@nk84 - ti pa "ladi jaja" - motor je moj in ne tvoj - kapiš?

Objavljeno

Glede utekanja motorja ti vse lepo u priročniku za lastnike piše, če si ga seveda dobil. Največja napaka je pa če bi ga na valje dal!

Motor se mora prvih 1600km vrtet do 7500 obratov in čim več krat pustit da temp. niha (segreva pa ohlaj, pa brez pretiravanja, ne mrzuga nabijat), da se deli uležejo med seboj. Pa srečno vožnjo!!!

Jst upam da sn svojga dobr uteku, ma ža 2100km :yea1: drgač je pa motor carski!

post-18122-1213908440_thumb.jpg

Objavljeno (popravljeno)

Hvala Mato - jutri pičim na dopust, danes sem pa vse komaj uspel pravočasno urediti, ker sem motor tudi dobil res last minute - se pa veselim prebiranja "čtiva". V glavnem Černe mi je enako povedal kot ti. Drugače pa hvala in srečno vožnjo tudi tebi ;)

Evo še moje rakete:

dsc01028.jpg

Popravljeno . Popravil INFINITI
Objavljeno

Malo utekanja ne škodi, pretiravat pa ni treba. Sicer pa v priročniku vse piše. Pri utekanju pa je po mojem bolj pomembno da se v tem času privadimo na motor.

:closedeyes:

Ps:

Ste že probali A, B, C.

Objavljeno
Pri utekanju pa je po mojem bolj pomembno da se v tem času privadimo na motor.

:closedeyes:

Ps:

Ste že probali A, B, C.

True, true.

Jaz sem probal C mode včeraj ko sem ga sprejel, vendar v nizkih obratih ni neke opazne razlike, nisem ga pa še nažigal. Kolikor vem so krivulje indentične pri vseh treh variantah - razlika je le v temu pri kateri konjenici se moč ustavi (čeprav ti obrati lahko še naprej rastejo) in kako odziven ja gas.

Objavljeno
Malo utekanja ne škodi, pretiravat pa ni treba. Sicer pa v priročniku vse piše. Pri utekanju pa je po mojem bolj pomembno da se v tem času privadimo na motor.

:closedeyes:

Ps:

Ste že probali A, B, C.

glede na namembnost motocikla je B in C varianta čisti zločin. Ni sicer narobe da je, vendar pa le v A varianti agregat pokaže kaj zmore..

Objavljeno

Niti ne.

B doseže isto moč kot A , le manj sunkovito. Kar včasih za bolj lagodno vožnjo ni slabo.

To je seveda samo pogojno uporabno , kot motor ni potovalnik ....

C pa mogoče lahko rabimo v dežju (pa ledu in snegu :naughty: )

Na gixxer.com pravijo C - pussy mode. :D .

Če imamo to na izbiro -- ni nič narobe. Motor je zelo dober in je to le še kot nekakšen dodatek, ki ga drugi nimajo.:hooray:

Objavljeno

Meni se pa zdi, da 750 (čeprav leti ko prasica če tiščiš) ni tako brutalen motor, da bi rabil tako umetno zmanjševanje moči, se ga da čisto lepo peljat tudi če razvija vso moč :) Ajde, škodi verjetno ne, če že so te funkcije, ampak pomoje popolnoma nepotrebne.

Objavljeno
Na gixxer.com pravijo C - pussy mode. :D .

rahel popravek... C - chicken mode.

lp, g

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Fantje je kdo mogoče že namestil kak fender eliminator na K8? Jaz gledam ta dva:

http://www.evotech-performance.com/acatalo..._tidy_6384.html in LIGHTECH. Važno mi je da je kvalitetno narejena, lično in da ima lučko.

Pri evotu mi edino ne sede ker zgleda da ni okvirja temveč je očitno treba vrtat tablco in šraufat gor - taplavim to verjetno ne bo sedlo huh?

Ta teden grem tudi na prvi servis - sem se odločil da kar Barboriču, glede na priporočila tukaj. Sprva sem mislil černetu pa me ni ravno prepričal mehankar, ko sem ga vprašal okoli motorja. Prva zadeva je bila, ko je rekel da se stanje in nivo olja preveri na displayu v meniju ki ti kaže ene krogce spodaj in je rekel da če pade iz treh na dva je potrebno doliti olje - pa potem pogledam v knjižico in vidim da ti krogci predstavljajo stopnjo, kako močno sveti armaturka ponoči LOL . Druga zadeva je bila glede koliko bencina je še v tanku in mi reče da pač ni števca in da tankam ko zasveti lučka, med tem ko imamo res.odo. funkcijo, ki lepo kaže koliko km lahko še narediš s količino benza v tanku. Skratka očitno ni imel pojma kaj govori LOL.

Mi pa nekaj, kar je rekel Barborič, tudi ni logično. Rekel je, da se v ta motor nalije kar 3 litre olja, med tem ko v knjižici lepo piše 2,5 litra če se menja tudi filter oz 2,2 litra če se menja samo olje. KOlikor vem lahko od preveč olja gredo tesnila lepo v 3 pm, drugače pa ve tudi on kaj piše v navodilih in vseeno trdi da gre not 3 litre ???

Popravljeno . Popravil INFINITI
Objavljeno

Ma pusti ti knjižico, naj ti nalije olje, doma pa sam preveri nivo za vsak slučaj.. Če bo nivo pravi se nimaš kaj bat za tesnila, tudi če je šlo olja noter več kot piše v knjižici :)

Objavljeno (popravljeno)

Ja ma ni to kar tako to je 20% več od dovoljenega - zakaj pa potem tovarna pravi drugače; to me nervira, ker je motor nov in bom popiszdil če bo kaj narobe z njim garancija gor al dol

Sicer pa lahko tam na servisu segrejemo zadevo in potem počakamo 5 min pa pogledamo nivo olja - hočem da je zadeva u nulo, ker nimam časa za zajebancije.

Popravljeno . Popravil INFINITI
Objavljeno
Ja ma ni to kar tako to je 20% več od dovoljenega - zakaj pa potem tovarna pravi drugače; to me nervira, ker je motor nov in bom popiszdil če bo kaj narobe z njim garancija gor al dol

Sicer pa lahko tam na servisu segrejemo zadevo in potem počakamo 5 min pa pogledamo nivo olja - hočem da je zadeva u nulo, ker nimam časa za zajebancije.

Ja saj to ti pravim, preverit je teba dejansko stanje, papir prenese vse.. Če bo nivo v mašini paravilen je to to, ne glede na to kaj piše!

Objavljeno
Ja ma ni to kar tako to je 20% več od dovoljenega - zakaj pa potem tovarna pravi drugače; to me nervira, ker je motor nov in bom popiszdil če bo kaj narobe z njim garancija gor al dol

Sicer pa lahko tam na servisu segrejemo zadevo in potem počakamo 5 min pa pogledamo nivo olja - hočem da je zadeva u nulo, ker nimam časa za zajebancije.

jest sm v svojga z menjavo filtra nalil 2.95 litra olja..

pa ni nič čez mejo..pač tam piše 2.5, sam do vrhnjega nivoja je pa treba naliti..okej je k7 sam je skoraj ista mašina..

tko da ti je najbrž kar prav povedal..

Objavljeno

OK, bom poročal jutri koliko je dejansko šlo notri pri meni do vrha oznake.

Kaj pa glede fender eliminatorja?

Objavljeno

To je demo verzija, za nadaljne nasvete se plača dodatno

Objavljeno
Mi pa nekaj, kar je rekel Barborič, tudi ni logično. Rekel je, da se v ta motor nalije kar 3 litre olja, med tem ko v knjižici lepo piše 2,5 litra če se menja tudi filter oz 2,2 litra če se menja samo olje. KOlikor vem lahko od preveč olja gredo tesnila lepo v 3 pm, drugače pa ve tudi on kaj piše v navodilih in vseeno trdi da gre not 3 litre ???

ja tko je jst sm naliu notr 2.7 litra olja pa je blo že čez cel okenček.....

tko da sm ga mogu kr mal vn spustit.....

drgač pa mislm da je 2.5 litra olja čist zadost za ta motor.....(z menjavo filtra )

da gre pa notr 3 litre olja je pa res že mal preveč :D

Objavljeno

Si upošteval to, da kar nekaj olja potegne v filter in potem še enkrat preveril nivo? Ker če si nivo gledal, preden si zalaufal motor, potem imaš zdaj verjetno malo premalo noter.

Objavljeno

ja , blo preverejen ....

mam pa tut zlo grdo navado (vrjetnmijeostalašeod ninje) da sm pa ke kdaj olje preverm čist tko mem grede :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!