Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 750


Priporočene objave

Objavljeno

am..jest k ga spuščam ven ga nagnem na vse možne variante..in še kr teče..pol k že neha tečt če ga maš samo na tački in na stojalu..mogoče zaradi tega :whistle:

Objavljeno

Evo sem bil na servisu in smo dali sprva 2,5 L in je komaj do prazne linije bil nivo. Potem pa sva dolivala in je na 2,9(5) bil do zgornje linije. Tako, da je držalo tisto kar je rekel. Je pa res, da če nebi zadaj bil dvignjen ko je praznil, bi ostalo notri v njemu še toliko olja, da bi dejansko šlo le 2,5 litra.

Objavljeno
Evo sem bil na servisu in smo dali sprva 2,5 L in je komaj do prazne linije bil nivo. Potem pa sva dolivala in je na 2,9(5) bil do zgornje linije. Tako, da je držalo tisto kar je rekel. Je pa res, da če nebi zadaj bil dvignjen ko je praznil, bi ostalo notri v njemu še toliko olja, da bi dejansko šlo le 2,5 litra.

sem ti rekel..2,95 litra olja..

Objavljeno

Čudno ? :?

Zakaj pa potem piše 2200 ml na mašini ?

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni...mene pa zanima kaj veste o sledečem motorju, ki ga mam namen kupt!?

V mislih sm pa mel suzuki gsx-r 750 srad!!! Je pa točno tak kot na zdoljni sliki...

gix3.jpg

Popravljeno . Popravil _luke_
Objavljeno

Se danes super zadevca. Prvi ´96 modeli so imeli tezave s "ketenšponarji" v masini, ki so nam jih zamenjali pod garancijo in prevec plavajocimi diski, ki so na neravnem cestiscu ropotali, na kar so se nekateri pritozevali in po dveh letih smo vsi dobili nove.

Prvi modeli (1996) so imeli se uplinjace in 128KM, medtem, ko je letnik ´97 in naprej ze premogel direktni vbrizg in 7KM vec. Sam sem ga vozil tako na dirkaliscu kot na cesti in se danes si ga lasti prijatelj. V vseh teh letih mi je crknil edino "regler", vse ostalo je bil potrošni materijal ali (2x) deli, ki so po mojih trapariji ostali ob grobniski pisti.

Ceprav se ne stejem med neke mojstre balansiranja, sem pred leti (zdi se mi, da ´98) na neki neki dirki z gumami Dunlop 207GP krozil s casom 1.43, medtem, ko sta bila dva kroga odpeljana z 1.42.xxx, kar veliko pove o kvaliteti in vodljivosti motorja.

Ce dobis lepo ohranjenega, samo vzemi.

Objavljeno

Hvala za tak dobronameren sestavek...motor je od očetvega prjatla, ki je kupu gsxr 1000 nouga in tega pač ne porebuje več...kokr ga jst poznam ga ni nikoli teral ampak nabavljal dodatno opremo (blažilce krmila, avspuh...)

Objavljeno (popravljeno)

'96 SRAD 750 je name kot na takrat 20-letnega mulca naredil takrat zelo velik vtis- verjetno tudi zato ker je imel komplet yoshimura izpuh. Če bom drugo leto kupoval drug motor, bo ta sigurno v izbiri, ker mi motorji 2000+ niso všeč (razen mogoče cbr 600 rr). Let's see :whistle:

Popravljeno . Popravil RHonda
Objavljeno

Čeprav sm pričakoval več odziva, sm kasneje pršu do tega da je srad 750 že precej redka zadeva (npr. na (Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com) je samo eden)...

Objavljeno

Lih zato ni blo odziva ;)

Mislm da ti bo za začetek 600 dosti.

Objavljeno

1,5dl gor dol :D Ne gre se zato kr sm se vanj zapiču, ampak ker ga lahko ugodno dobim!

Objavljeno

Ima slučajno kdo Service Manual za GSX-R750 K5 (po možnosti 'searchable PDF')? :whistle:

D.

Objavljeno

Hvala, tega že imam, a je za K4 (OK, saj razlike niso velike, a vendar bi raje imel 'pravega'). Poleg tega ta PDF vsebuje samo scan-e in se po njem ne da iskat... :(

Morda pa je za K5 samo kak 'dodatek' k temu manualu (supplement)? :hmm:

D.

Objavljeno

Kolikor je meni znano sta K4 in K5 750 čisto ista in tudi service manuali se ponujajo za K4 in K5 skupaj. Vsaj kolikor sem jaz gledal po netu.

Objavljeno
Kolikor je meni znano sta K4 in K5 750 čisto ista in tudi service manuali se ponujajo za K4 in K5 skupaj. Vsaj kolikor sem jaz gledal po netu.

Po nekaterih podatkih, ki sem jih našel, nista čisto ista:

GSX-R 750 2004

Overall Length: 2 075 mm (81.7 in)

Overall Width: 715 mm (28.1 in)

Overall Height: 1 145 mm (45.1 in)

Seat Height: 825 mm (32.5 in)

Wheelbase: 1 395 mm (54.9 in)

Ground Clearance: 128 mm (5.0 in)

Dry Weight: 163 kg (359 lbs)

Engine type: 749cc, 4-stroke, four-cylinder, liquid-cooled, DOHC, 16-valve, TSCC. 155 hp (114,3 kW)/ 12.800 rpm, 86,3 Nm/ 10,800 rpm.

GSX-R 750 2005

Overall Length: 2,055 mm (80.9 in)

Overall Width: 715 mm (28.1 in)

Overall Height: 1,150 mm (45.3 in)

Seat Height: 825 mm (32.5 in)

Wheelbase: 1,400 mm (55.1 in)

Ground Clearance: 135 mm (5.3 in)

Dry Weight: 163 kg (359 lbs)

Engine type: 749cc, 4-stroke, four-cylinder, liquid-cooled, DOHC, 16-valve, TSCC. 155 hp (114.3 kW)/ 12,800 rpm, 86.3 Nm/ 10,800 rpm.

Tudi v električni napeljavi je nekaj razlik:

New for 2005: Headlight switches off during startup to reduce load on battery.

So pa razlike verjetno majhne, tako da je namesto nove dokumentacije Suzuki morda izdal samo kak dodatek (supplement). Vem, da je tako tudi pri SV1000S.

D.

Objavljeno

Po navedenh podatkih zgleda da je samo okvir malenkost drugačen.. Mašina je ziher ista, ker sem precej preiskal po netu za kose, ko sem štimal menjalnik in sta K4 in K5 vedno obravnavana skupaj in št. so iste.

Vem pa da je med K4 in K5 majhna razlika tudi pri tanku, ker je za k4 problem dobit poliestrski pokrov tanka, ker majo vsi za k5, ta pa ne sede ok gor.

Glede service manualov sem pa že precej prebrskal in nisem nikoli zasledil, da bi se ločila K4 in K5, tako da mogoče je res samo kakšen dodatek.

Objavljeno
Lih zato ni blo odziva ;)

Mislm da ti bo za začetek 600 dosti.

Glede tega stavka se pa ne strinjam. Kot popolni začetnik sem bil pri kupovanju 600 / 750 zelo razočaran nad navorom šestotaka pri nizkih obratih- 750ka je bolj prijazen motor za začetnika razen če vozi samo nad 10000 obratov. Pri meni je šlo za primerjavo srad 750 ('96) in zx-6r ('98)

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Zaradi tumastega E-Bay prodajalca imam eno Puig racing šipco za GSX-R750 in GSX-R600 K4-K5 viška:

post-2208-1218723573_thumb.jpg

Na motorju izgleda nekako tako (razen barve, seveda):

post-2208-1218723356_thumb.jpg

Zadevo lahko sicer vrnem in dobim pravo - če pa bi jo kdo želel kupiti po nabavni ceni 69,90€, pa bi jo raje tu prodal in naročil drugo... Imam občutek, da bi tako bilo hitreje.

Podrobnejše informacije na PM.

D.

Objavljeno

Poškodoval sem mojega GSX-R 750, l.2002 in sicer vse po malem. Prosim če mi lahko napišete kateri deli GSX-ov so enaki mojemu, torej da bom vedel kateri letniki (meseci), modeli, kubiki so enaki. Npr ali lahko dam gor masko ali plastike od 600, če je isti letnik ali če je letnik 2004 ipd...

Pa bi prosil še za kakšne kontakte za dele in popravilo (tudi nalepke).

HVALA

Objavljeno

Preden napišem svoj problem, naj še povem, da sem forum že večkrat prebrskal in na moje vprašanje nisem dobil zadovoljivega odgovora.

OK. Stvar je sledeča, ko motor zalaufam in na akumulator priklopim V-meter mi ta pokaže v prostem teku delovanja motorja 14.2V, ko pa ročico gasa obrnem na 5.000 rpm mi napetost pade na 13.3V. Regler mi je serviser zamenal, ker sem pred tem imel isti problem le, da so bile napetosti nižje. Pred novim reglerjem je bilo nekako tko, 13.5V pri prostem teku, 12.8V pri 5.000 rpm, vsi so govoril da je problem v reglerju. Preden sem to meritev opravil sem akumulator sveže napolnil in je kazal ko sem ga priklopil 13.4V. Zdej pa mene zanima kaj bi bil lahko vzrok takekga padca Voltaže. ker pravijo da napetost nebi smela padat.

Za odgovore se vam že v naprej zahvaljujem

LP Speed

Objavljeno

Pozabil sem napisati sa je motor L. 1998 in da sem meritve izvajal pri motorju ogretem na 35°C.

Objavljeno

Ne vem kaj bi ti svetoval; preveri električno napeljavo (kable) čeprav se na elektriko nič ne spoznam.

Na forumu je en strokovnjek za ta stvari- napetosti, reglerje itd itd... (mislim da Brumer) pa njega povprašaj :whistle:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!