Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 750


Priporočene objave

Objavljeno
Pozdravljeni!

Zanima me kje bi lahko dobil mašino za SUZUKI GSX-R 750 SRAD letnik 1996.

Bi mi prosim povedali kateri letniki mašine pašejo gor na ta motor.

Samo od L.96 in L.97,ker L.98 ni imel več uplinjačev!Tako,da mislim,da ne paše gor :hmm:

Objavljeno

Prijatelj ima 750 SRAD motor, letnik 97, vendar pa motor, ko se zagreje, ropoče - nekaj takšnega kot da bi bil kriv španer. Če te interesira, ga bom povprašal kako & kaj.

lp!

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Zdravo.

Uprašu bi za nasvet, ker nameravam zamenjat motor trenutno vozim Yamaho Fazer 600 in sem se njenih slabih sto konjev naveličal in sem čedalje bolj zagledan v Suzi gsx.Zdaj, 1000ccm mi ne diši preveč med 600 in 750 pa me bega v čem je razlika, je to samo 30 konjev ali še kaj drugega ker 750 mi kar nekako bolj diši, se mi zdi da je razlika tudi pri avspuhu...

Objavljeno

Sem ti že v drugi temi odgovoril zakaj vsekakor 750 :)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno
Za to da cuka v nizkih obratih je lahko kriva tudi slabo napeta ketna ali pa če je že v slabem stanju, prevert se splača :)

Ketna in zobniki v odličnem stanju...na novo menjani :) Cuka pa še vedno... Se pa trudim da ga čim manj vozim v nizkih obratih tako da je ta zadeva postala že skoraj nemoteča :)

Eni pravijo da to za suzukija ni nič posebnega...če hočeš da motor prede si pa hondo kupi :D

Objavljeno

Rabil bi pa kak dober nasvet glede vzmetenja. nastavil sem ga bolj kot ne tako da imam vijke zategnjene že skoraj do konca, 1/4 obrata manj pa pri visokih in grbinah motor še vedno preveč poskakuje. Mislim da je problematičn predvsem zadjni amortizer. Kaj lahko storim!?

Še kakšna druga opcija kot da ga dam obnovit.

Se na zadnjem amortizeru še nastavlja še kaj drugega kot samo s tistim vijakom?

K4

LP

Objavljeno

Vse tri stvari se nastavlja, preload (s tavelikim vijakom, priporočeno je da je videt 10mm navoja), rebound - nastaviš zgoraj in compression - nataviš spodaj

Objavljeno

Aja tistih 10mm navoja je taka splošna priporočitev..

Vsak mora preload nastavit na svojo težo ter tako, da se motor poseda enakomerno spredaj in zadaj, tore preload mora biti na vilicah in zadnjem amortizerju pravilno nastavljen.

Objavljeno
Rabil bi pa kak dober nasvet glede vzmetenja. nastavil sem ga bolj kot ne tako da imam vijke zategnjene že skoraj do konca, 1/4 obrata manj pa pri visokih in grbinah motor še vedno preveč poskakuje. Mislim da je problematičn predvsem zadjni amortizer. Kaj lahko storim!?

Če imaš vse zategnjeno do konca (torej na trdo), potem motor na grbinah ne more narediti nič drugega kot poskakovati...

D.

Objavljeno
Če imaš vse zategnjeno do konca (torej na trdo), potem motor na grbinah ne more narediti nič drugega kot poskakovati...

D.

hehe... poskakovati sem mislil da ne blaži grbin... tak da kak nastavitev "rebound" bi znala probleme delat

morem to vzmetenje mal bolj natančno pogledat :D

Hvala za nasvet!

Objavljeno
Rabil bi pa kak dober nasvet glede vzmetenja. nastavil sem ga bolj kot ne tako da imam vijke zategnjene že skoraj do konca, 1/4 obrata manj pa pri visokih in grbinah motor še vedno preveč poskakuje. Mislim da je problematičn predvsem zadjni amortizer. Kaj lahko storim!?

Še kakšna druga opcija kot da ga dam obnovit.

Se na zadnjem amortizeru še nastavlja še kaj drugega kot samo s tistim vijakom?

K4

LP

na zadnjem amortizerju se nastavlja:

preload (prednapetost vzmeti)- tam kjer je vzmet vidiš 2 kontra matice in navoj

rebound (dušenje povratka) se nastavlja SPODAJ

comperssion (dušenje stiska) se nastavlja ZGORAJ

spredaj sta rebound ZGORAJ in compression SPODAJ

Vse tri stvari se nastavlja, preload (s tavelikim vijakom, priporočeno je da je videt 10mm navoja), rebound - nastaviš zgoraj in compression - nataviš spodaj

jure če si to odgovarjal za zadnji amortizer si odgovoril narobe!!

hehe... poskakovati sem mislil da ne blaži grbin... tak da kak nastavitev "rebound" bi znala probleme delat

morem to vzmetenje mal bolj natančno pogledat :D

Hvala za nasvet!

lahko da ti rebound dela probleme lahko pa tudi compression..oboje daj na osnovne nastavitve ki so napisane v knjigci!!!

Objavljeno (popravljeno)

U, pa res, zatipkal sem se. Zadaj je ravno kontra ja, rebound spodaj in comp. zgoraj.

Uporabi sportriderjeve nastavitve, jaz sem imel skoz tako naštimano (sem zadnjič preveril), pa nimam pripomb. 10mm navoja in uno dvoje pa oboje po 2,5 obrata ven.

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

če razumem navodila v knjižici je potrebno odtegnit do konca pol pa za toliko obratov zategnit kolikor piše?

Objavljeno

Kaj piše v knjižici ne vem..

Poglej si tu priporočene nastavitve, kolikor sem slišal naj bi bile tu neke osnovne nastavitve. Mogoče je celo enako kakor stock.

http://www.sportrider.com/suspension_setti...ngs/suzuki.html

Nastavljaš pa od najbolj zategnjenega ven, vsaj po temu tu je tako.

Objavljeno

tnx... to me je zanimal

pa veliko užitkov v vožnji...vreme je več kot naklonjeno :)

LP

Objavljeno

Zanima me ali je kdo poskusil kombinacijo pnevmatik: spredaj Qualifier RR in zadaj navadne Qualifier? Ker zadnjo RR mi po sredini sedaj zelo pobira, ob pospeševanju iz ovinka ob kakšni polnitvi ceste, črti ipd. pa vseeno kar zanese zadnji del...

Glede zadnje težave sumim tudi zadnji amortizer, ki je že malo slab (nastavljen je na trdo, a je še vedno dosti mehkejši od sprednjega dela). Ne

vem ali bi ga obnovil (kje) ali kar pustil tako kot je?

hvala za info

Objavljeno
Zanima me ali je kdo poskusil kombinacijo pnevmatik: spredaj Qualifier RR in zadaj navadne Qualifier? Ker zadnjo RR mi po sredini sedaj zelo pobira, ob pospeševanju iz ovinka ob kakšni polnitvi ceste, črti ipd. pa vseeno kar zanese zadnji del...

Glede zadnje težave sumim tudi zadnji amortizer, ki je že malo slab (nastavljen je na trdo, a je še vedno dosti mehkejši od sprednjega dela). Ne

vem ali bi ga obnovil (kje) ali kar pustil tako kot je?

hvala za info

pomojem ti bo navadno Q še hitrej pobral..Q RR je le trša po sredini..

po črtah nimaš kej vozit..drži se svojega pasu :P

amortizer ti obnovijo v amortizerju..iskalnik ga bo našel..

Objavljeno
U, pa res, zatipkal sem se. Zadaj je ravno kontra ja, rebound spodaj in comp. zgoraj.

Uporabi sportriderjeve nastavitve, jaz sem imel skoz tako naštimano (sem zadnjič preveril), pa nimam pripomb. 10mm navoja in uno dvoje pa oboje po 2,5 obrata ven.

odvisno od kilaže..

če si tam okrog 70-75 kg pol je ok

za težje osebke pa je treba malo "zategnit"

Objavljeno

Tole da so RR samo po sredini trše ne bo ravno držalo, ker js sm z navadnimi naredil vedno več km kot z RR pa sem vso svojo moto kariero na Dunlopu. Je pa res da letošnje izboljšane RR2 niso še na vrsto prišle. Definitivno pa RR omogočajo večje nagibe v ovinku. Moje mnenje je da so navadne Qualifierke za na cesto čist dobre ko se ogrejejo.

Objavljeno
Tole da so RR samo po sredini trše ne bo ravno držalo, ker js sm z navadnimi naredil vedno več km kot z RR pa sem vso svojo moto kariero na Dunlopu. Je pa res da letošnje izboljšane RR2 niso še na vrsto prišle. Definitivno pa RR omogočajo večje nagibe v ovinku. Moje mnenje je da so navadne Qualifierke za na cesto čist dobre ko se ogrejejo.

sploh ne vem o čem govoriš..

najbrž zato ker ti ne veš o čem govoriš..

al pa jest ne razumem o čem govoriš..

Objavljeno

če si tam okrog 70-75 kg pol je ok

za težje osebke pa je treba malo "zategnit"

Objavljeno
odvisno od kilaže..

če si tam okrog 70-75 kg pol je ok

za težje osebke pa je treba malo "zategnit"

Hmm, potem bom mogel pa jaz še malo počekirat to posedanje zadaj.. Filing je sicer ok pri teh nastavitvah, nimam pripomb, ampak sem pa kar blizu 90kg, recimo 88 :)

Tole da so RR samo po sredini trše ne bo ravno držalo, ker js sm z navadnimi naredil vedno več km kot z RR pa sem vso svojo moto kariero na Dunlopu. Je pa res da letošnje izboljšane RR2 niso še na vrsto prišle. Definitivno pa RR omogočajo večje nagibe v ovinku. Moje mnenje je da so navadne Qualifierke za na cesto čist dobre ko se ogrejejo.

Jaz pa ravno obratno z RR več kot navadnimi. Navadne sem vedno po ridah fental po levem robu, ker jih je kar cufalo stran. Zgledalo je kot, da je guma "premalo" športna in ni najbolje prenašala takih obremenitev in odpiranj iz zavoja kot kakšna druga temu bolj namenjena. Grip je bil pa kljub temu dober. Ampak v 4k km je bil levi rob čisto gladek. Je sicer res, da sem jih vozil na Cometu 650, je bil V2 in je mogoče male bolj pobiralo gume, ampak je pa tudi to res, da je imel samo 80km.. Na gixxerju pri enaki vožnji Q RR zdržale 6, Gp Racer pa 5500km. Tu pa nobenih problemov s cufanjem roba stran, oblarab lepo enakomerna, kilometrina pa boljša.

Tako, da je to, katera je bolj primerna, in s katero narediš več km je pomoje predvsem odvisno od načina vožnje. Za športno vožnjo, kjer je veliko km delanih po ovinkih, vsekakor Q RR voljša izbira, več kilometrov narediš.

Drugače pa letos niso izboljšane RR ampak so izboljšane navadne Qualifier, torej letos so prišle Qualifier 2, ne RR2. Za tiste, ki nimajo tako agresivne vožnje, so pomoje vsekakor dobra varianta za probat :)

Objavljeno
če si tam okrog 70-75 kg pol je ok

za težje osebke pa je treba malo "zategnit"

Koliko bolj zategnit če imaš cca 85kg? Bi človek pričakoval da težji kot si manj bi "zategoval", vsaj meni se pri vožnji v dvoje motor lepše obnaša.

Pa še eno vprašanje z nastavitvijo koliko mm navoja more bit. Bom priložil sliko. Če prav razumem mam js samo 0 mm :S

Ja ti maš 0mm, zategni za 10mm nižje :D To je verjetno občutno premehko..

Objavljeno

Res je občutno premehko. Sem že mislil da bo treba dat amortizerje obnovit. Na hondah tega nikol prenastavljal, še dobr da se človek vedno kej novega nauči. Hvala za uporabne nasvete!

Glede gum pa ... to so bile moje subjektivne ugotovitve... tale vročina jih bo še samo bolj papcala tako ali drugače :D

Pri nibeni pa za cestno rabo ne moreš veliko zgrešit.

Objavljeno

jao... pa ne kr na pamet nekaj štelat...

malo si preberi kak post o vzmetenju...

sma pa z dančijem nastavljala vzmetenje za mene (cca 83kg brez opreme)

osnova je bila sportrider..

spredaj do konca zategnjen preload, rebound mehkejši za pol obrata, compression trdejši za pol obrata

zadaj pa samo malo zategnjen amortizer (prej je bil 9mm) rebound in compression na sportrider...

občutki dooooooosti boljši.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!