Skoči na vsebino

Suzuki GSXR 750


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

Evo ena home made predelava izpuha za suzukija 750. Škoda ker je tole uporabno idino za na stezo, ker zvok je tak da bi vrjetno postal gluh po dalši vožnji in še policaji bi me ves čas jagali.

moje.jpg

Izpuh je bil uničen in sem moral potem dati zavariti nekaj če luknjo.

p1020830.jpg

Konus sem pa dal noter ker baje pravijo, če je izpuh čisto odprt izgubi moč predvsem v nižjih in srednjih obratih bomo videli če to dejansko en tak šalabajzar kakor sem jas lahko zazna.

Jst mam podobno predelane izpuhe (na gsxr 1100)-sicer na osnovi nekih home made odprtih kopij originala. Zadeva ma ubijalski zvok, kakšnega padca moči oz navora pa nisem zaznal. (se opravičujem za dvojni post ampak nisem mogu več uredit prejšnjega)

Še slikca:

post-20343-127542940061_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil trojan69
  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Potem se ti ga splača it pogledat...Tut moj je biu preden sm ga kupu vožen po pisti, pa morm rečt da sm meu v dveh letih samo problem z elektro motorčkem za lopute ostalo pa vse ok...

To pr K8 je pa tko da maš lahko obe varjanti z enim ali pa dvema roroma, original sicer pride z dvema roroma kokr jz vem, potem aftermarket je pa tko, da maš lahko enga ali dva...

kako si rešil problem z elektro motorčkom, sam imam namreč enak problem?

Objavljeno

kako si rešil problem z elektro motorčkom, sam imam namreč enak problem?

elektromotorček ti lahko poritam, pm pa se zmenima ;)

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

imam en problem z mašinco..

dogaja se (sicer zelo redko - mislim da 3x do zdaj) da mi motor med vožnjo (pospeševanjem) crkne in

kratko za tem sped cukne in laufa dalje..

če si znate to predstavljat..

danes naprimer grem prehitevat avto, dam gas in motor pri cca 8k obratov kr naenkrat crkne, števec pade na 0 in takoj za tem spet

nazaj na 8k in dalje..

Še večji problem je bil ko se mi je to zgodilo sredi ovinka pri kr velikem nagibu.. še sreča da mi sprednja guma ni popustila..

Ima kdo mogoče kakšno idejo kaj bi lahko bilo krivo?

Bencin?

svečke so sicer nove ampak pri menjavi sem imal občutek kot da bi ena tuljava imela "slab kontakt" na svečki..

hvala, lp

Objavljeno (popravljeno)

kako si rešil problem z elektro motorčkom, sam imam namreč enak problem?

Peljal h Elisi, so mi ga odstranili, lopute naj bi bile sedaj skos odprte in ni nikakršnih problemov, če te seveda ne moti, da ti potem skos gori rdeča lučka za napako...

m@dness tvoj problem zna bit isto to kakor je blo pri meni, el. motorček...Ker meni je takrat ko mi je crknu se tudi zvrtel samo do 7-8k, res pa je da se ni čisto ugasnil in potem naprej... :?

Popravljeno . Popravil casper7
Objavljeno

elektromotorček ni ker ne javlja napake - sem mel že problem z el. motorčkom pa sem ga popravil

Objavljeno

Je imel kolega enak problem...kriva je bila slaba vzmet na tački in je "zanihala" med pospeševanjem, posledično je pa stikalo na tački prekinjalo delovanje motorja, tak da poglej če je mogoče kaj na tem...

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Eno vprasanje, za kolega.

Ima GSXR letnik 2007. Olje je menjal 4000km nazaj. Sedaj pa se je v 200km zelo potrsal menjalnik! Motor ima nekaj cez 20.000 prevozenih, vendar pravi, da so opravljeni vsi servisi. Ce menja brez kuplonge gre normalno, brez zatikanja ... s sklopko pa tudi vsakic tezje zadene nevtralno.

Zajlo smo mal napel, vendar ni nekih ocitnih rezultatov. So ga mogoce nategnili na servisu in mu niso olja menjal al so lamele hin al kako je? Problem mu ni dat denar za servis, problem je, ker trenutno neve ali lahko se sploh zaupa tem SLO serviserjem.

V njegovem imenu se zahvaljujem za pomoc.

Objavljeno

Mal (beri zelo) prezgodi je tole, da bi sklopka umirala.. Razen če jo je nekdo res zelo zelo zlorabljal..

Ne vem sicer kaj dejansko pomeni, da se je zelo potršal menjalnik, ker to je zelo odvisno od interpretacije voznika.. Nekomu se takoj zdi, da je zelo drugače, spet kdo drugi pa še zamar nima iste spremembe.

Zdej če ni take drastične razlike, potem lahko da bi bilo z menjavo olja kaj bolje. Drugač mislim, da si noben servis ne bi upal privoščit, da olja sploh zamenjal nebi. Lahko da so mu dali kako levo olje in je že čist bogo po 4km. Skratka če objektivno gledano menjalnik le ni tako drastično trši, potem je znatna možnost da bo menjava olja zboljšala zadevo. Če je pa res ratal fajn trd, potem zna bit pa kakšna napaka na sklopki, bi blo treba snet deklc in videt.

Kar se pa lamel tiče, se pa to, da so hin ponavadi čuti tako da začne sklopka v višjih prestavah pod večjimi obremenitvami drset. Pomoje se ne bi smel zatikat menjalnik zaradi obrabljenih lamel.

Jaz bi pač zamenjal olje (sam, ker ni nobena znanost) in videl kako pa kaj. Če ne bo bolje, pa v primeru da ni ravno tip za šraufanje, do prvega servisa.

Objavljeno

Mal (beri zelo) prezgodi je tole, da bi sklopka umirala.. Razen če jo je nekdo res zelo zelo zlorabljal..

Ne vem sicer kaj dejansko pomeni, da se je zelo potršal menjalnik, ker to je zelo odvisno od interpretacije voznika.. Nekomu se takoj zdi, da je zelo drugače, spet kdo drugi pa še zamar nima iste spremembe.

Zdej če ni take drastične razlike, potem lahko da bi bilo z menjavo olja kaj bolje. Drugač mislim, da si noben servis ne bi upal privoščit, da olja sploh zamenjal nebi. Lahko da so mu dali kako levo olje in je že čist bogo po 4km. Skratka če objektivno gledano menjalnik le ni tako drastično trši, potem je znatna možnost da bo menjava olja zboljšala zadevo. Če je pa res ratal fajn trd, potem zna bit pa kakšna napaka na sklopki, bi blo treba snet deklc in videt.

Kar se pa lamel tiče, se pa to, da so hin ponavadi čuti tako da začne sklopka v višjih prestavah pod večjimi obremenitvami drset. Pomoje se ne bi smel zatikat menjalnik zaradi obrabljenih lamel.

Jaz bi pač zamenjal olje (sam, ker ni nobena znanost) in videl kako pa kaj. Če ne bo bolje, pa v primeru da ni ravno tip za šraufanje, do prvega servisa.

Drasticne razlike? :D S punco je sel na morje pa je tam moral uzet tablet prot bolecini, ker je imel oteklo levo nogo ;) Mislim, da je dovolj drasticna razlikca.

Skratka ... tezje se menja s sklopko kot brez. Sem sprobal danes ... menjalnik enostauno uztraja pri eni brzini pa da ga jebes!

Bomo poskusili z menjavo olja, ce bo boljse mu bom pa svetoval naj se zglasi pri serviserju in na osnovi racuna zahteva reklamacijo saj v 4kkm res naj nebi olje slo v maloro.

Objavljeno (popravljeno)

No, če je tako kritično, da je imel nogo oteklo od menjanja, potem skoraj ziher ni olje krivo, ampak je nekaj narobe s sklopko, če menjalnik pri menjanju brez normalno dela.. Bo očitno treba odpret zadevo in pogledat :hmm:

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno (popravljeno)

Očitno sklopka ne prekine dovolj prenosa in gre na trdo.. Ampak v tem primeru je simptom ponavadi tudi ta, da motor na mestu sili rahlo naprej tudi ko je stisnjena sklopka. Oziroma v najboljšem primeru se tudi pri stisnjeni sklopki vrti zadnje kolo če je motor na stojalu in to tako, da se ga ne da ustavit z roko.

Popravljeno . Popravil Jure
  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Očitno sklopka ne prekine dovolj prenosa in gre na trdo.. Ampak v tem primeru je simptom ponavadi tudi ta, da motor na mestu sili rahlo naprej tudi ko je stisnjena sklopka. Oziroma v najboljšem primeru se tudi pri stisnjeni sklopki vrti zadnje kolo če je motor na stojalu in to tako, da se ga ne da ustavit z roko.

Danes smo iz morja prišli pa sem sprobal motor. Se mi ni nič zdelo, da bi na mestu silil naprej. Za začetek bomo zamenjali olje.

Objavljeno

Danes smo iz morja prišli pa sem sprobal motor. Se mi ni nič zdelo, da bi na mestu silil naprej. Za začetek bomo zamenjali olje.

Men se je pa zdelo da sil, kr na tvojmu mas u kerkol brzin pa nc motor ni tezak un njegou pa zmer nekam vlece. Mogoce bomo res zamenal olje, pa upam, da je res to.

Sam tvoj ma pa se vec kilometrou pa nima tako trdga menjalnika. :)

Ce naprej sil, potem je sklopka kriva?

Objavljeno (popravljeno)

Ja če pri stisnjeni sklopki sili naprej potem to pomeni, da sklopka ne prekine dovolj prenosa. Lahko je enostavno premalo napeta pletenica, da ne stisne dovolj, ali je pa nekaj narobe s sklopko. Vendar ne obrabljene lamele ker v tem primeru motor ne sili naprej, ampak sklopka drsi, oziroma se tudi ko je spuščena, agregat pod obremenitvijo vrti v prazno.

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

No, malo smo zabredli.

Dejansko se dobi tudi za novejše gsx-r-je ''manual'' šponarje, katerim se ročno nastavlja napetost.

To da prideš tako enostavno do šponarja pa nisem vedel. Pri kawasakijih (starejši 6,7) sigurno ne,

pri suzukijih SRAD 96-99 je treba odpirat mašino to vem, za '04 pa res nebi vedel, to ma pa najbrž Jure prav.

SRAD pomeni : SUZUKI RAM AIR DIRECT, torej zrak čez geštel v zračni filter. Pa mašine ni treba podirat, zanesljivo, sem ga imel, in tudi šponar sem menjal v garanciji..

Objavljeno

imam en problem z mašinco..

dogaja se (sicer zelo redko - mislim da 3x do zdaj) da mi motor med vožnjo (pospeševanjem) crkne in

kratko za tem sped cukne in laufa dalje..

če si znate to predstavljat..

danes naprimer grem prehitevat avto, dam gas in motor pri cca 8k obratov kr naenkrat crkne, števec pade na 0 in takoj za tem spet

nazaj na 8k in dalje..

Še večji problem je bil ko se mi je to zgodilo sredi ovinka pri kr velikem nagibu.. še sreča da mi sprednja guma ni popustila..

Ima kdo mogoče kakšno idejo kaj bi lahko bilo krivo?

Bencin?

svečke so sicer nove ampak pri menjavi sem imal občutek kot da bi ena tuljava imela "slab kontakt" na svečki..

hvala, lp

Bencin ni, če bi bil bencin nebi števec padel na nulo. Slab kontakt na svečki tudi ni, ker bi motor delal na 3 cilindre (ugasnil bi samo en cilinder)števec zaradi tega ne bi padel na nulo. Stikalo stranskega stojala tudi ni, ker ta samo vzame elektriko bencinski pumpi, števec spet ne pade na nulo.

Mislim, da imaš kleme na akumulatorju slabo pritegnjene, ali pa slab stik iz ključavnice na glavno žilo kablov.

Pred leti sem imel namreč jaz to, pa mi je serviser porihtal mimogrede.

Objavljeno

Men se je pa zdelo da sil, kr na tvojmu mas u kerkol brzin pa nc motor ni tezak un njegou pa zmer nekam vlece. Mogoce bomo res zamenal olje, pa upam, da je res to.

Sam tvoj ma pa se vec kilometrou pa nima tako trdga menjalnika. :)

Ce naprej sil, potem je sklopka kriva?

Možno da je košara sklopke fuč. Sicer pri teh kilometrih še nikakor nebi smela bit tako obrabljena, je pa lahko napaka v materialu... Možno pa da je kaj z vzvdodi, ki odmikajo sklopko. Samo menjava olja dvomim da bo pomagala-bo treba zadevo odpret pa pogledat stanje.

P.S.-si poskusil našponat zajlo sklopke?

Objavljeno

Se pri servisih, predvsem deli, pozna razlika med 600 in 750? Svečke? So enake ali imajo druge toplotne vrednosti? Oljni filter - isti ali večji? Količina olja - koliko več? Je kaka večja razlika? Veriga, zobniki, ...?

750 je tista zlata sredina, predvsem zaradi navora, zaradi česar je zanimiva. Jih je pa precej manj kot 600.

Objavljeno

Se pri servisih, predvsem deli, pozna razlika med 600 in 750? Svečke? So enake ali imajo druge toplotne vrednosti? Oljni filter - isti ali večji? Količina olja - koliko več? Je kaka večja razlika? Veriga, zobniki, ...?

750 je tista zlata sredina, predvsem zaradi navora, zaradi česar je zanimiva. Jih je pa precej manj kot 600.

Ista pašta kar se tiče servisov.. Sveče so iste, filter isti, verižni set načeloma tudi, le da ima 600 v primerjavi s 750 spredaj -1 in zadaj +2 zoba, olje isto..

Skratka če mene vprašaš ni nobene dileme pri izbiri 600/750 :D 750 ima 2kg in 25KM več. Nakup 750-ke je daleč najcenejša predelava 600 kubičnega superšportnika kar se tiče zmogljivosti :)

Pri meni bo naslednji tudi verjetno 750, oziroma mogoče V2 1000. 600 odpade :)

Objavljeno

Sem malo bral o teh 150KM, ki sem se jih sprva ustrašil. Bolj kot berem, bolj vidim, da Suzuki malo naklada s temi konji. Menda noben 750 ne doseže teh 150 konjev. Če vzamemo tovarniške podatke za relevantne, potem vidimo da ima izmed vseh treh modelov (600, 750 in 1000) model 750 največ izgube do zadnjega kolesa - 20KM, ostala dva pa 13KM (600) in 12KM (1000). Povprečna izguba konjev pri motorjih se giblje nekje od 10-15KM. Med 600 in 750 se razlika iz 15KM na zadnjem kolesu z Akrapovičem poveča na 20KM.

Saj pravim, mene kupi Suzuki s svojim modelom 750 predvsem zaradi navora. Honde sem večinoma vse prevozil, kar jih je v ponudbi in kupila me je CB1000R. Mi pa že nekaj časa diši, da bi v garažo zapeljal nekaj cestnega, a ne 1000. Tako da si s Suziko 750 skoz neki mežikava :rolleyes: Škoda ker je ni nikjer za probat. Čez zimo bo treba premisliti... :)

Objavljeno

Ne vem kaj so delali Suzukijevci pri tazadnjem modelu ker je zgleda švohejši od predhodnikov..

Podatki iz Akrapovičeve strani (merjena moč na zadnjem kolesu pri njih) pravijo:

600 K6,K7 - serijsko na zadnjem kolesu: 111KM, street legal slip on: 114.4KM, kompletni sistem: 115.6KM

750 K6,K7 - serijsko na zadnjem kolesu: 136.2KM, street legal slip on: 140KM, kompletni sistem: 143.1KM

Razlika med 600 in 750 v stock izvedbi je torej 25KM, s kompletnim Akrapovičem pa 27,5KM v prid 750.

medtem ko so K8,K9,K10 750ke zgleda zgubile na moči..

600 - serijsko na zadnjem kolesu: 112.3KM, street legal slip on: 114.4KM, kompletni sistem: 116.7KM

750 - serijsko na zadnjem kolesu: 130.8KM, street legal slip on: 135.4KM, kompletni sistem: 140KM

Razlika med 600 in 750 v stock izvedbi je tu 18.5KM, s kompletnim Akrapovičem pa 23,3KM

Razlika je torej precej manjša pri tazadnjem modelu.. Ker 25KM razlike na zadnjem kolesu v stock izvedbi (oziroma 27,5 z akrapotom) pri K6, K7 ni tako malo. Za K4 in K5 pa ni podatkov, samo ti lahko iz izkušenj povem, da 750 oreng bolj leti :D Ne vem pa kaj so čarali pri teh razadnjih modelih, da je 750 ratala tok "švoh".

Objavljeno

Ne vem kaj so delali Suzukijevci pri tazadnjem modelu ker je zgleda švohejši od predhodnikov..

Podatki iz Akrapovičeve strani (merjena moč na zadnjem kolesu pri njih) pravijo:

600 K6,K7 - serijsko na zadnjem kolesu: 111KM, street legal slip on: 114.4KM, kompletni sistem: 115.6KM

750 K6,K7 - serijsko na zadnjem kolesu: 136.2KM, street legal slip on: 140KM, kompletni sistem: 143.1KM

Razlika med 600 in 750 v stock izvedbi je torej 25KM, s kompletnim Akrapovičem pa 27,5KM v prid 750.

medtem ko so K8,K9,K10 750ke zgleda zgubile na moči..

600 - serijsko na zadnjem kolesu: 112.3KM, street legal slip on: 114.4KM, kompletni sistem: 116.7KM

750 - serijsko na zadnjem kolesu: 130.8KM, street legal slip on: 135.4KM, kompletni sistem: 140KM

Razlika med 600 in 750 v stock izvedbi je tu 18.5KM, s kompletnim Akrapovičem pa 23,3KM

Razlika je torej precej manjša pri tazadnjem modelu.. Ker 25KM razlike na zadnjem kolesu v stock izvedbi (oziroma 27,5 z akrapotom) pri K6, K7 ni tako malo. Za K4 in K5 pa ni podatkov, samo ti lahko iz izkušenj povem, da 750 oreng bolj leti :D Ne vem pa kaj so čarali pri teh razadnjih modelih, da je 750 ratala tok "švoh".

Emisije, Jure, emisije. Euro 3 je začel veljat 2007. K7 so zgleda homologirali še prej(ali pa je imel isto homologacijo kot K6), K8 je pa že padel pod Euro 3. Lambda, obvezen katalizator, itd... drugače niso prišli skozi.

Objavljeno

euro norme mogoče?

ali pa le dejstvo da 750 pač ni tekmovalna kategorija v večini prvenstev in je brez veze da nekej navijajo mašino..

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!