Dry Objavljeno Julij 19, 2006 Deli Objavljeno Julij 19, 2006 Kolo nemore biti uravnovešeno samo po sebi anpak je verjetno guma 1 A (se pravi 1 Klase)in nepotrebuje nikakršnega centriranja. :OK: :OK: :blink: Centrira se guma skupaj s kolesom. Tudi če je guma nevemkatere klase, ko jo natakneš na kolo, ki ni uravnovešeno, bo potrebno centriranje gume skupaj s kolesom. A ni tako? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest Brumer Objavljeno Julij 19, 2006 Deli Objavljeno Julij 19, 2006 :blink: Centrira se guma skupaj s kolesom. Tudi če je guma nevemkatere klase, ko jo natakneš na kolo, ki ni uravnovešeno, bo potrebno centriranje gume skupaj s kolesom. A ni tako? Je tako samo ,če je guma 100% simetrična in na vseh delih enako težka (se pravi 100%pravilno izdelana),kar se zgodi malo kdaj. Zato že v fabriki gumo zavrtijo na centrirni mašini in na tistem delu ki je najlažja označijo z piko ponavadi z zeleno in ta pika naj bi se nahajala vedno tam kjer je na feltni ventil ker je feltna tam najtežja .Jaz mislin,da je to dovolj kar moraš o gumah ti vedeti. :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Lowrenc Objavljeno Julij 20, 2006 Deli Objavljeno Julij 20, 2006 Lih sem mislu napisat, da je statično centriranje dolgotrajnejše, kot dinamično, pa preberem tole: Če nekrat vidiš, kako ti "stručko" na roko (na 'uč) naštela feltno, postaneš kar pristaš preprostega načina. Vsaj jaz sem postal. Ja to bi pa res rad vidu, kk se to scentrira hitrejš kt na mašino :hmm: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dry Objavljeno Julij 20, 2006 Deli Objavljeno Julij 20, 2006 (popravljeno) Ja to bi pa res rad vidu, kk se to scentrira hitrejš kt na mašino :hmm: Brumerja bo treba vprašat za demonstracijo. Baje je on edini v Sloveniji (pa možda i šire), ki to obvlada. Popravljeno Julij 20, 2006. Popravil Dry Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hajoktejn Objavljeno Julij 20, 2006 Deli Objavljeno Julij 20, 2006 Brumer do Tokia :lol1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
stuhec Objavljeno Julij 20, 2006 Deli Objavljeno Julij 20, 2006 There are 2 types of imbalances, which may occur on a wheel. The static imbalance and the dynamic imbalance. In case of a static imbalance the wheel tends to jump, in the event of a dynamic imbalance the wheel wobbles. s tega se potem lahk naucis da pes cetriras, sam staticno je ze mal problem :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
moto rider Objavljeno Julij 20, 2006 Deli Objavljeno Julij 20, 2006 :blink: Centrira se guma skupaj s kolesom. Tudi če je guma nevemkatere klase, ko jo natakneš na kolo, ki ni uravnovešeno, bo potrebno centriranje gume skupaj s kolesom. A ni tako? Jaz sem pa pred leti imel primer, da je ni bilo potrebno uravnovesti. Izgleda, da se je "milijon procentov" staknilo v nulto točko. Samo takrat, pa nikoli več. Se zgodi. Ja to bi pa res rad vidu, kk se to scentrira hitrejš kt na mašino :hmm: Lowrenc, enkrat na eno dirko pejt, pa boš videl majstre!!! :o :o :yes: :yes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SiR Objavljeno Julij 20, 2006 Deli Objavljeno Julij 20, 2006 Lih sem mislu napisat, da je statično centriranje dolgotrajnejše, kot dinamično, pa preberem tole: Ja to bi pa res rad vidu, kk se to scentrira hitrejš kt na mašino :hmm: jah, pejt kdja na kak servis, kjer so orenk majstri, ap prosi, če lahk to pogledaš. K sm jst to prvič vidu, sem tudi sam :eek: in siknil "a ste taki reveži, da mašine nimate", pa so me potem kolegi hitro psotavli narealna tla. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_ales_ Objavljeno Junij 11, 2007 Deli Objavljeno Junij 11, 2007 jah, pejt kdja na kak servis, kjer so orenk majstri, ap prosi, če lahk to pogledaš. K sm jst to prvič vidu, sem tudi sam :eek: in siknil "a ste taki reveži, da mašine nimate", pa so me potem kolegi hitro psotavli narealna tla. še mene postavte na realne tla, in naj mi eden razloži zakaj je boljše centriranje na "oko" ročno. meni so menjali gumo in jo centrirala ročno pa sem malo skleptičen glede natančnosti... kako je s tem, zakaj tako, kje so prednosti, ali ni mašina pač bolj natančna??? ne bom pa povedal kje da nebo kaj narobe... Lp.Aleš Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gregor46 Objavljeno Junij 11, 2007 Deli Objavljeno Junij 11, 2007 (popravljeno) Tudi mene je to zanimalo :hmm: :hmm: oz. me zanima Si pa, oziroma jim baje pomaga gravitacija :blush: , to je vse kar vem :whistle: Lp, Gregor Popravljeno Junij 11, 2007. Popravil gregor46 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
motofrik Objavljeno Junij 11, 2007 Deli Objavljeno Junij 11, 2007 Meni je Yogi na roko scentriral zadnjo gumo. O kakršnemkoli tresenju niti sledu, čeprav sem sprva malo belo gledal, kako to misli centrirat... Tako, da :worship: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tratnjak Damijan Objavljeno Junij 11, 2007 Deli Objavljeno Junij 11, 2007 Vsak let si sam menjam pneumatike na motorjih pa ni nikol treslo. Je dost, da upoštevaš piko na gumi in jo obrneš na ventil, pa pol akso namažeš z oljem pa vidiš če se kolo kam obrne, pa kontra nalimaš uteži tok da jo uravnaš. Sploh pri zadnji ni tak problem, prej bi opazil pri prvi. Je pa boljš, da peljete motorje k mehaniku, da vam on zamenja, ker bo lepše dal gumo gor in dol, ne da bi obdrsal feltno. Drugače pa to ni noben bavbav. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Junij 12, 2007 Deli Objavljeno Junij 12, 2007 Jaz glede tega vseeno zaupam tehniki, z mašino se gumo scentrira v 1 min in zagotovo potem nič ne trese. Pri našem vulkanizerju je to itak del menjave. :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ski_Fanatic Objavljeno Junij 12, 2007 Deli Objavljeno Junij 12, 2007 Bi reko, da je na roko bolj natančno :unsure: ......fizikalni zakoni delajo svoje :naughty: ....stroj pa lahko naredi nekaj na silo, kar na roko ni mogoče :grim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ciciban Objavljeno Junij 12, 2007 Deli Objavljeno Junij 12, 2007 Kaj je bolj natančno je stvar debate... Sem pa tudi sam kar malo postrani gledal, ko je centriral na roke. Eni imajo pač grif ni kaj. Gume so bile scentrirane v nulo :worship: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Frips Objavljeno Junij 12, 2007 Deli Objavljeno Junij 12, 2007 še mene postavte na realne tla, in naj mi eden razloži zakaj je boljše centriranje na "oko" ročno. meni so menjali gumo in jo centrirala ročno pa sem malo skleptičen glede natančnosti... kako je s tem, zakaj tako, kje so prednosti, ali ni mašina pač bolj natančna??? ne bom pa povedal kje da nebo kaj narobe... Lp.Aleš Mašina mora biti po xy centriranjih skalibrirana (kar je malo katera). Če ni, pride do odstopanja. Mislim, da so tolerance tudi do 10g. Tako je bilo meni razloženo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MiNa Objavljeno Junij 13, 2007 Deli Objavljeno Junij 13, 2007 Centriranje koles v teoriji. Če se držiš napisanega deluje odlično tudi v praksi. "forrihtungo" pripravo za centriranje imajo v bolje založenih trgovinah (POLO, Hein Gerricke....) Centriranje_Koles.pdf Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno Junij 13, 2007 Deli Objavljeno Junij 13, 2007 jest sm gledal našo turnškovo kako je centrirala gumo(na uč kt pravte)..sama.. ata je pa ta čas eno pivo spil..svaka čast..sama je pa rekla da ni nobena umetnost to..jest se že zarad same menjave ne bi lotu na roko delat..ker vidim da kaka michelinka (slick) hudo težko sede na feltno pa jo z mašino gor daje..pa še daleč ne rečem da je slaba guma da ne bo kdo preveč pameten.. mislim pa da tut na roko nimaš kej falit..če nimaš feltne mal krive kot jest (naše lepe ceste mimgrede) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MKrmec Objavljeno Avgust 22, 2014 Deli Objavljeno Avgust 22, 2014 (popravljeno) Pozdravljeni Ker sem len in se mi ne da preiskat celega foruma za informacije in ker hitro iskanje ni prineslo nič, se obračam na vas. Zanima me, če je kdo lastnik kakšnega ročnega menjalnika gum, ročnega balanserja gum ali pa je kdo že sprobal balansirne keramične kroglice ki se jih, direkt v prostor med gumo in feltno? Kaj menite o teh zadevah, kje ste jih kupili in za koliko denarja, če ni skrivnost. Slike: Menjanje gum: Balansiranje gum: Keramične kroglice za v gumo: Popravljeno Avgust 22, 2014. Popravil MKrmec Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
macak333 Objavljeno Avgust 22, 2014 Deli Objavljeno Avgust 22, 2014 Jst mam ročnega, takle zgleda http://ecx.images-amazon.com/images/I/41Crkz4fRyL._SL500_AA300_.jpg. Zraven seveda še montirači in gumo zamenjam v roku 30min če mi kdo pomaga. Sam tudi utežim gume, vendar uporabljam kar tiste kovinske nalepke. Sicer sem jo samo enkrat balansiral in pol ne več, ker ne vidim potrebe. Tuki je govora o zadnji gumi, za prednjo sem si naredil posebno palico in glavo iz trde plastike (Delrin), da ne rabim dajat sprednjih diskov dol če bom kdaj rabil menjat sprednjo gumo; to pa bom obvezno še utežil. Za vse skupi sem dal cca 120eu, s tem da sem nekatere stvari naredil sam. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
smasher Objavljeno Avgust 22, 2014 Deli Objavljeno Avgust 22, 2014 Toretično če krogice res delujejo balansirke ne rabiš. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MKrmec Objavljeno Avgust 22, 2014 Deli Objavljeno Avgust 22, 2014 Toretično če krogice res delujejo balansirke ne rabiš. Zanimive so tele kroglice, v enem primeru sm vidu, da so se kroglice vlimale na notranjo stran gume, pregreta guma, sam mislm, da je človk kuru zadnjo gumo da se je tok segrela, da so se vtopile v gumo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MKrmec Objavljeno Avgust 22, 2014 Deli Objavljeno Avgust 22, 2014 Jst mam ročnega, takle zgleda http://ecx.images-amazon.com/images/I/41Crkz4fRyL._SL500_AA300_.jpg. Zraven seveda še montirači in gumo zamenjam v roku 30min če mi kdo pomaga. Sam tudi utežim gume, vendar uporabljam kar tiste kovinske nalepke. Sicer sem jo samo enkrat balansiral in pol ne več, ker ne vidim potrebe. Tuki je govora o zadnji gumi, za prednjo sem si naredil posebno palico in glavo iz trde plastike (Delrin), da ne rabim dajat sprednjih diskov dol če bom kdaj rabil menjat sprednjo gumo; to pa bom obvezno še utežil. Za vse skupi sem dal cca 120eu, s tem da sem nekatere stvari naredil sam. Jest v tej stvari vidm sam za rob predrt, kako nej bi pa zamenju s tem? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MKrmec Objavljeno Avgust 22, 2014 Deli Objavljeno Avgust 22, 2014 Zdele sm kupu kroglce Dynabeads 85g in gre 1/3 v sprednjo gumo 2/3 pa v zadnjo gumo. Bom poroču o zadevi. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MKrmec Objavljeno September 2, 2014 Deli Objavljeno September 2, 2014 (popravljeno) Evo dobil sm jih, 2x po 3 oz. (85g) sm naročil. Se prav 1/3 od 85g gre v sprednjo, 2/3 pa v zadnjo gumo. Še slikca. Poročam pa jutr če bo kej boljši vreme, da bom lahko stestiru Prvo se bom zapelu brez vseh uteži, potem pa dodam Dynabeads, da se vid razlika. Popravljeno September 2, 2014. Popravil MKrmec Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se