MOTOVILC Objavljeno Maj 8, 2003 Opozori Objavljeno Maj 8, 2003 ma sej ste ošlatani, ku de tega plina nemajo prnas!!!
pero Objavljeno Maj 8, 2003 Opozori Objavljeno Maj 8, 2003 Sem se pozanimal pri Španu na brezovici: Polnenje ene pnevmatike s plinom pride 750 sit!!! Torej avto (4x) - 3000sit Motor (2x) - 1500sit Ciao,by Pero
Ice Objavljeno Maj 8, 2003 Opozori Objavljeno Maj 8, 2003 ma sej ste ošlatani, ku de tega plina nemajo prnas!!! na domaci strani ni o sloveniji nobenega podatka.ce je v SLO toliko boljse za vas. .....in da te ne "poslatamo" slucajno.... :D
sivi Objavljeno Maj 8, 2003 Opozori Objavljeno Maj 8, 2003 V Celju je možno nafilati gume s plinom, najmanj pri prodajno-servisnem centru "Peugeot", "Selmar".... Gume s plinom kontroliram pri mopedu 2X letno /cca 12.000 km prevoženih letno/, pri makini pa takrat ko menjavam letne v zimske in narobe.
vrho1679 Objavljeno Maj 28, 2003 Avtor Opozori Objavljeno Maj 28, 2003 (popravljeno) Mene pa zanima kako pumpate gume. Jst jih na črpalki. Se pripeljem in kako minuto počakam, pol pa preverim pritisk. Ali bi moral čakati dlje, da se guma čisto ohladi oz. če se v 5 km kolikor imam do črpalke že zviša pritisk. In ali jih dopumpate in približno za koliko, če vozite sopotnika in polno prtljage. Popravljeno Maj 28, 2003. Popravil Rok
Gallus Objavljeno Maj 29, 2003 Opozori Objavljeno Maj 29, 2003 (popravljeno) Mene pa zanima kako pumpate gume. Jst jih na črpalki. Se pripeljem in kako minuto počakam, pol pa preverim pritisk. Ali bi moral čakati dlje, da se guma čisto ohladi oz. če se v 5 km kolikor imam do črpalke že zviša pritisk. In ali jih dopumpate in približno za koliko, če vozite sopotnika in polno prtljage. Nekje na motorju (če ni kdo odtrgal nalepke) ali v manuelu imaš napisane vrednosti tlaka v pnevmatikah in sicer ločeno prednja zadnja in ločeno samo voznik in obremenjen motor s sopotnikom in prtljago. Bo treba navodila prečitat ;) :P . Po mojem vedenju je dobro, če se tlak kontrolira pri segreti gumi, saj je večino časa med vožnjo segreta in je dobro, da je takrat tlak v njej takšen, kot ga priporoča - predpisuje proizvajalec. Glede na to, da se pogoji spreminjajo (zunanja temp., temp. ceste, letni čas .... ) in s tem tudi posledično tlak, je v primerih, da imaš zrak v pnevmatikah priporočljivo večkrat v različnih pogojih prekontrolirati tlak, saj to ni posebno zakomplicirano. Priporočam kontrolo vedno pri istem vulkanizerju (ne vem koliko so natančne naprave na bencinskem servisu - kljub temu da trdijo da so 100%), tako da lahko primerjaš vrednosti. Če se ti to ne da početi je rešitev plin, ki je manj občutljiv na temp. razlike. Popravljeno Maj 29, 2003. Popravil SBN
Ice Objavljeno Maj 29, 2003 Opozori Objavljeno Maj 29, 2003 Mene pa zanima kako pumpate gume. Jst jih na črpalki. Se pripeljem in kako minuto počakam, pol pa preverim pritisk. Ali bi moral čakati dlje, da se guma čisto ohladi oz. če se v 5 km kolikor imam do črpalke že zviša pritisk. In ali jih dopumpate in približno za koliko, če vozite sopotnika in polno prtljage. v petih kilometrih se pnevmatika ne segreje toliko,da bi bilo treba pocakati pol ure do eno uro.vozi tistih 5 km pocasi in je ok.drugace vedno pocakati vsaj pol ure (raje vec),da se pnevmatika ohladi preden pumpas ali kontroliras pritisk v njej.
andrej Objavljeno Maj 29, 2003 Opozori Objavljeno Maj 29, 2003 Priporočen tlak za moj motor je 2,5 in 2,9 bara. V Motorradu so ob nekem testu zapisali priporočene tlake proizvajalcev pnevmatik. Za D208 so bile (testirali so na dirkališču) okoli 2,0 - 2,1 bara. Zakaj tolikšna razlika in v čem bi bila prednost nižjega tlaka? Uporabljate priporočen tlak proizvajalca motorja ali kaj drugega?
Gallus Objavljeno Maj 30, 2003 Opozori Objavljeno Maj 30, 2003 Za D208 so bile (testirali so na dirkališču) okoli 2,0 - 2,1 bara. Zakaj tolikšna razlika in v čem bi bila prednost nižjega tlaka? Uporabljate priporočen tlak proizvajalca motorja ali kaj drugega? Na dirkališču so drugačni (beri idealni pogoji za vožnjo), kot na cesti, kjer so luknje, neenaka podlaga - asfalt ... Na dirkališču je najpomembnejši oprijem v točno določeni situaciji (saj veš - merijo temp. steze itd), ker je cilj, da pride dirkač prvi na cilj. Temu je podrejeno vse, tudi nastavitve motocikla (predtek, prestavno razmerje, tlak v pnematikah, nastavitev vzmetenja .....). Na cesti se mora guma prilagajati vsem raznovrstnim pogojem (kovček, dež, prah, hladen asfalt) in podlagam. Temeljni cilj je, da "optimalno prijema" v vseh pogojih in da srečno prideš na cilj. Je pa tudi res, da proizvajalec MK v naprej ne more predvideti nadalnjega razvoja gumarske industrije in so vrednosti, ki jih predpiše na podlagi vedenja v trenutku izdelave - prodaje motocikla.
Red Objavljeno Avgust 12, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2005 (popravljeno) :OK: , sem le naletu na zadevo....ko sem pacal že v drugi.... :D :blush: Da podam izkušnjo...sicer izpred dveh let....S plinom je lepo :D ....če ne voziš SS!! Michelin Pilot so na SS-600 motorju prevozile 9.500 km....sam sem prevozil zadnjo tretjino kilometrine, prvi 2/3 pa začetnik in ta jih je "označil" predvsem po sredini.... Mojih 3.500 je bilo večina v dvoje - nekaj relacij in preganjanja po domačem terenu, pa gume še niso ble za v koš....v glavnem sem bil zadovoln.... Za ST-LS se mi zdi plin OK...predvsem v Sport-touring gumah. Popravljeno Avgust 12, 2005. Popravil Red
Red Objavljeno Avgust 12, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 12, 2005 ...ja, še to mogoče.....v času prezimovanja je pritisk v prednji padel z 2.4 na 1.7 bara!! Dopolnil sem pa z zrakom...
klema Objavljeno Avgust 16, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 Ima kdo pri roki enačbo za pretvarjat kPa v psi in bar. lp
Vikking Objavljeno Avgust 16, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 (popravljeno) Ima kdo pri roki enačbo za pretvarjat kPa v psi in bar. lp ← nah: klele bo eh kaj bi to, če mamo še to :slap: Popravljeno Avgust 16, 2005. Popravil Vikking
klema Objavljeno Avgust 16, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 16, 2005 nah: klele bo eh kaj bi to, če mamo še to :slap: ← hvala :OK:
ixs Objavljeno Avgust 19, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2005 Mislim da je bilo o tem plinu govora, mar ne?! http://www.gumi-center.si/sl/informacija.asp?id_meta_type=36
Stric Burek Objavljeno Avgust 19, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2005 Mislim da je bilo o tem plinu govora, mar ne?! http://www.gumi-center.si/sl/informacija.asp?id_meta_type=36 ← In cena je? Previsoka? :yes:
ixs Objavljeno Avgust 19, 2005 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2005 Po moje je pa to zanemarljiv strošek če res pomaga toliko kot govorijo! Ampak pravijo da tudi Actimel pomaga!(HD) :kva2:
lorenz Objavljeno Julij 14, 2006 Opozori Objavljeno Julij 14, 2006 1) Katero je boljše (teoretično in praktično) centriranje koles na roko ali na masino ? 2) Ali je mozno da na rabljeni kravi (BMW 2004) ni utezi so pa vidne se nalepke od stare , da so zdaj felne tolk OK na ni blo potrebno utezi ali pa je kdo pozabil (motorja ne trese prav posebej oz. nimam primerjave ). Thanks,
Ice Objavljeno Julij 14, 2006 Opozori Objavljeno Julij 14, 2006 tisto, kar mojster obvlada. drugace ni razlike. mozno je, da enkrat naletis na gumo, ki pase na kolo kot ata na mamo. in ni potrebno utezi. drugic bo moral prilepiti 20, 30 ali vec gramov. vse ze dozivel.
Guest Brumer Objavljeno Julij 14, 2006 Opozori Objavljeno Julij 14, 2006 1) Katero je boljše (teoretično in praktično) centriranje koles na roko ali na masino ? 2) Ali je mozno da na rabljeni kravi (BMW 2004) ni utezi so pa vidne se nalepke od stare , da so zdaj felne tolk OK na ni blo potrebno utezi ali pa je kdo pozabil (motorja ne trese prav posebej oz. nimam primerjave ). Thanks, Centrira se vedno guma in ne feltna,zato se pri montaži nove gume odstrani stare uteži. Gumo se centrira na mašini statično in dinamično. Statično je po tvoje ročno centriranje ,kar je pri motorjih dovolj,saj so gume precej ozke in dokaj precizno izdelane,Zaradi te natančnosti so gume tudi klasificirane zato pazite pri nakupu poceni gum-tudi datum ni zanemarljiv(ne kupujte starih gum),pazite na datum proizvodnje, saj stara guma (postane trša).Dinamično se mora centrirati predvsem pri avtomobilih zaradi širine gume.Rekli boste saj imajo tudi motorji široke gume zato ne škodje centrirati gumo na mašini ni pa nujno.Namreč prednje gume so precej ozke zato se dinamično ne centrirajo,zadnja (šrša) pa je fiksno vpeta v okvir in dinamika nima nikakršnega učinka ali zelo malo. :OK:
lorenz Objavljeno Julij 19, 2006 Opozori Objavljeno Julij 19, 2006 @Brumer : Hvala, pa smo se zopet nekaj novega naucili.
Ni3ous Objavljeno Julij 19, 2006 Opozori Objavljeno Julij 19, 2006 No jaz sem po statičnem, dal scentrirati še dinamično obe kolesi in sem zadovoljen z rezultati. Le statično verjetno ne bom dal nikoli več centrirat. Razen če bo kdaj sila razmer do tega pripeljala. Zelo profesionalen pristop ima Pestator na Zevnikovi.
bu5a Objavljeno Julij 19, 2006 Opozori Objavljeno Julij 19, 2006 There are 2 types of imbalances, which may occur on a wheel. The static imbalance and the dynamic imbalance. In case of a static imbalance the wheel tends to jump, in the event of a dynamic imbalance the wheel wobbles.
moto rider Objavljeno Julij 19, 2006 Opozori Objavljeno Julij 19, 2006 (popravljeno) 1) Katero je boljše (teoretično in praktično) centriranje koles na roko ali na masino ? 2) Ali je mozno da na rabljeni kravi (BMW 2004) ni utezi so pa vidne se nalepke od stare , da so zdaj felne tolk OK na ni blo potrebno utezi ali pa je kdo pozabil (motorja ne trese prav posebej oz. nimam primerjave ). Thanks, Seveda je možno! Na dirkah, ti "mojster" scentrira kolo v eni minuti in je 100 %-tno. Morda je tvoje kolo "slučajno" že uravnovešeno samo po sebi. Tudi to se kdaj zgodi. Če nekrat vidiš, kako ti "stručko" na roko (na 'uč) naštela feltno, postaneš kar pristaš preprostega načina. Vsaj jaz sem postal. Popravljeno Julij 19, 2006. Popravil fičo
Guest Brumer Objavljeno Julij 19, 2006 Opozori Objavljeno Julij 19, 2006 Seveda je možno! Na dirkah, ti "mojster" scentrira kolo v eni minuti in je 100 %-tno. Morda je tvoje kolo "slučajno" že uravnovešeno samo po sebi. Tudi to se kdaj zgodi. Če nekrat vidiš, kako ti "stručko" na roko (na 'uč) naštela feltno, postaneš kar pristaš preprostega načina. Vsaj jaz sem postal. Kolo nemore biti uravnovešeno samo po sebi anpak je verjetno guma 1 A (se pravi 1 Klase)in nepotrebuje nikakršnega centriranja. :OK: :OK:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se