Skoči na vsebino

Ročna menjava gum + Balansiranje + Pumpanje


Priporočene objave

Objavljeno

Ja kaj nej rečem, dal sem dol uteži in v dal v feltne tele kroglce od Dynabeads in zaenkrat brez kakšnih večjih tresljajev, mal težko določit na 2 cilindrih k trese v vsakem primeru :D

 

Gor mam Mitas gume, rumena pika poravnana z ventilčkom, mogoče je pa že ok guma tut bla, nikol ne veš :D

 

Za vgraditev kroglic v feltno sem uporabil:

- 1 m prozorne cevke fi7mm (bauhaus)

- plastično posodico od punce, za barvat lase

- pištolo na zrak in seveda zrak

- izvijač za odstranitev jedra ventilčka

 

Potek:

- Odstranil sem jedro ventilčka

- na ventilček pritrdil cevko

- v plastično posodico stresel kroglice

- v cevko sem natresel kroglice, ne vse naenkrat

- nastavil pištolo na cevko, objel konec cevke in konico pištole z roko, da ja ne bo priletelo kaj ven, večkrat po malo pritiskal na pištolo, ko se je v pnevmatiki zvišal pritisk so se kroglice same premikale naprej in nazaj po cevki, še vedno sem samo pritiskal zrak po malo in po malo, dokler niso vse kroglice bile v pnevmatiki.

- nazaj pritrdil jedro ventilčka

- napihnil gumo nazaj na 2,4 bara

 

To bi blo zaenkrat vse.

Objavljeno

a ne ločiš med vibracijami motorja in vibracijami zaradi nezbalansirane gume??

Objavljeno

Ja kaj nej rečem, dal sem dol uteži in v dal v feltne tele kroglce od Dynabeads in zaenkrat brez kakšnih večjih tresljajev, mal težko določit na 2 cilindrih k trese v vsakem primeru :D

 

Gor mam Mitas gume, rumena pika poravnana z ventilčkom, mogoče je pa že ok guma tut bla, nikol ne veš :D

 

Za vgraditev kroglic v feltno sem uporabil:

- 1 m prozorne cevke fi7mm (bauhaus)

- plastično posodico od punce, za barvat lase

- pištolo na zrak in seveda zrak

- izvijač za odstranitev jedra ventilčka

 

Potek:

- Odstranil sem jedro ventilčka

- na ventilček pritrdil cevko

- v plastično posodico stresel kroglice

- v cevko sem natresel kroglice, ne vse naenkrat

- nastavil pištolo na cevko, objel konec cevke in konico pištole z roko, da ja ne bo priletelo kaj ven, večkrat po malo pritiskal na pištolo, ko se je v pnevmatiki zvišal pritisk so se kroglice same premikale naprej in nazaj po cevki, še vedno sem samo pritiskal zrak po malo in po malo, dokler niso vse kroglice bile v pnevmatiki.

- nazaj pritrdil jedro ventilčka

- napihnil gumo nazaj na 2,4 bara

 

To bi blo zaenkrat vse.

Bere se vsaj tako enostavno kot balansiranje gume na klasičen način. Vem, spet sem ciničen, sorry.

Na ta video sem zadnjič naletel:

Stvar izgleda uporabna, če si kje daleč od civilizacije.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Bere se vsaj tako enostavno kot balansiranje gume na klasičen način. Vem, spet sem ciničen, sorry.

Na ta video sem zadnjič naletel:

Stvar izgleda uporabna, če si kje daleč od civilizacije.

 

Sm že probu tole metodo ja, ni mi všeč samo kako stisnejo gumo vezice, ampak jest sm preveč občutljiv za te zadeve hehe, vezice so uporabne, sam mal težko je začet in rob "zlomt" če nimaš nč pr roki. Drgač pa deluje v obe smeri, gor in dol daš BP če več vezic ponucaš.

Objavljeno

a ne ločiš med vibracijami motorja in vibracijami zaradi nezbalansirane gume?

Ne ne ločim očitno, povej na kaj nej bom pozoren.

Objavljeno

Ne ne ločim očitno, povej na kaj nej bom pozoren.

 

Zadnja guma je dost neopazna tud če ni zbalansirana če pa spredna guma ni zbalansirana se ti vibracije prenašajo direkt v belanco  dej si spredej dol pobrat uteži alpa nafliki gor preveč uteži in boš hitro opazil razliko razen če si prov brez občutka pa brez zamere ;)

Objavljeno

Staro gumo lahko tudi zrežeš, problem je, kako novo dobit gor brez primernega orodja. Vezice so sicer zanimiva zadeva ampak dost zamudna pa tud nekaj moči rabiš. Za balansiranje sem gledal pred časom tole zadevo.

Objavljeno

In vse to počnete za borih 7 € ? Nevem zakaj toliko znanosti, če pa obstajajo vulkanizerji, ki imajo orodje za menjavo in centriranje...

Objavljeno (popravljeno)

Pomoje se gre bolj za to da lahko sam to narediš... :smoke:

 

Če se splača se pa bolj pridružujem Jakatu...

 

meme-diy.jpg

Popravljeno . Popravil KilleRBee
Objavljeno

evo te montirke lahko izdelaš tudi sam 

 

evo moj projekt 

Tole je pa super stvar :OK: Vsaka čast za izdelavo :grim

Objavljeno

Jaz imam kar nekaj porabljenih setov gum nezbalansiranih. Ne čutim razlike :mellow: , nič ne trese. Mogoče se Taivanci bolj potrudijo pri izdelavi?!?

 

 

Dobra ideja za lepo utež na špicah; plesalka na drogu  :D

post-40971-0-10693400-1411392022.jpg

Objavljeno (popravljeno)

In vse to počnete za borih 7 € ? Nevem zakaj toliko znanosti, če pa obstajajo vulkanizerji, ki imajo orodje za menjavo in centriranje...

 

Ko daješ gume gor pa dol pred vsakim obiskom steze ker je treba dat gor pravo zmes za dotične pogoje in pisto in ko gume, ki ti ostajajo iz piste še dobre za 1000 ali 2000 km ceste, montiraš na motor, ki ga imaš za po cesti, 7€ hitro ni več 7€, ampak je to na sezono tolk, da greš za tisti denar vsaj še en Marof več odpeljat :D

 

To je ena prednost.. Druga, zame še bistveno bolj pomembna je pa ta, da mi ni treba gum nikamor vlačit in se z nikomer dogovarjat, ampak zrihtam ko je treba sam, takoj, kadarkoli, za praznik dela če je treba in je to to :)

 

Jaz že par let menjam in centriram doma gume sam. Je pa res, moram bit pošten, da ima tast montirko za avtomobilske gume in se da tut moto gume zrihtat. Ampak tudi če jo ne bi imel, bi si pa naredil tako kot je objavljena par postov višje, ni veliko razlike..

Popravljeno . Popravil Jure
Objavljeno

Tkole, po uporabljanju telih Dynabeads kroglic zdele ene 500km morm rečt, da ni blo nobenih problemov dokler nism opazu da hitrosti nad 130km/h začnejo vilce vibrirat kr ornk, do te hitrosti pa nobenih problemov. Bom kr nazaj šaltu na navadne utežke. Zato pa treba kupt en ročni balansirnik k ni 100+ evrov.

Objavljeno

evo te montirke lahko izdelaš tudi sam 

 

evo moj projekt 

Ja tole je pa super stvar! Ali ne poškoduješ felge? Ali mora biti priterjeno na tla? Koliko pa stane v prodaji?

  • 11 mesecev pozneje...
Objavljeno

Ja tole je pa super stvar! Ali ne poškoduješ felge? Ali mora biti priterjeno na tla? Koliko pa stane v prodaji?

nikakor ne moreš poškodovati felge ker delaš lepo počasi in natančno 

ne rabi biti pritrjena v tla saj ni potrebna velika sila za menjavo gume 

  • 5 let pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Harley zadnje kolo bi moral centrirat...kje bo se to dalo nardit na štajerskem? Kdo je dober serviser ki to obvlada

imam pa harley davidson

Popravljeno . Popravil yokoono

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!