MKrmec Objavljeno September 15, 2014 Opozori Objavljeno September 15, 2014 Ja kaj nej rečem, dal sem dol uteži in v dal v feltne tele kroglce od Dynabeads in zaenkrat brez kakšnih večjih tresljajev, mal težko določit na 2 cilindrih k trese v vsakem primeru Gor mam Mitas gume, rumena pika poravnana z ventilčkom, mogoče je pa že ok guma tut bla, nikol ne veš Za vgraditev kroglic v feltno sem uporabil: - 1 m prozorne cevke fi7mm (bauhaus) - plastično posodico od punce, za barvat lase - pištolo na zrak in seveda zrak - izvijač za odstranitev jedra ventilčka Potek: - Odstranil sem jedro ventilčka - na ventilček pritrdil cevko - v plastično posodico stresel kroglice - v cevko sem natresel kroglice, ne vse naenkrat - nastavil pištolo na cevko, objel konec cevke in konico pištole z roko, da ja ne bo priletelo kaj ven, večkrat po malo pritiskal na pištolo, ko se je v pnevmatiki zvišal pritisk so se kroglice same premikale naprej in nazaj po cevki, še vedno sem samo pritiskal zrak po malo in po malo, dokler niso vse kroglice bile v pnevmatiki. - nazaj pritrdil jedro ventilčka - napihnil gumo nazaj na 2,4 bara To bi blo zaenkrat vse.
ludiluka Objavljeno September 15, 2014 Opozori Objavljeno September 15, 2014 a ne ločiš med vibracijami motorja in vibracijami zaradi nezbalansirane gume??
motolover Objavljeno September 15, 2014 Opozori Objavljeno September 15, 2014 Ja kaj nej rečem, dal sem dol uteži in v dal v feltne tele kroglce od Dynabeads in zaenkrat brez kakšnih večjih tresljajev, mal težko določit na 2 cilindrih k trese v vsakem primeru Gor mam Mitas gume, rumena pika poravnana z ventilčkom, mogoče je pa že ok guma tut bla, nikol ne veš Za vgraditev kroglic v feltno sem uporabil: - 1 m prozorne cevke fi7mm (bauhaus) - plastično posodico od punce, za barvat lase - pištolo na zrak in seveda zrak - izvijač za odstranitev jedra ventilčka Potek: - Odstranil sem jedro ventilčka - na ventilček pritrdil cevko - v plastično posodico stresel kroglice - v cevko sem natresel kroglice, ne vse naenkrat - nastavil pištolo na cevko, objel konec cevke in konico pištole z roko, da ja ne bo priletelo kaj ven, večkrat po malo pritiskal na pištolo, ko se je v pnevmatiki zvišal pritisk so se kroglice same premikale naprej in nazaj po cevki, še vedno sem samo pritiskal zrak po malo in po malo, dokler niso vse kroglice bile v pnevmatiki. - nazaj pritrdil jedro ventilčka - napihnil gumo nazaj na 2,4 bara To bi blo zaenkrat vse. Bere se vsaj tako enostavno kot balansiranje gume na klasičen način. Vem, spet sem ciničen, sorry. Na ta video sem zadnjič naletel: Stvar izgleda uporabna, če si kje daleč od civilizacije. k0ci in motom 2
SF Objavljeno September 17, 2014 Opozori Objavljeno September 17, 2014 Za centriranje obročev je titan kviht od Hofmanna še vedno neprekosljiv, zato ga tud v moto gp uporabljajo... http://www.hofmann-usa.com/
MKrmec Objavljeno September 18, 2014 Opozori Objavljeno September 18, 2014 Bere se vsaj tako enostavno kot balansiranje gume na klasičen način. Vem, spet sem ciničen, sorry. Na ta video sem zadnjič naletel: Stvar izgleda uporabna, če si kje daleč od civilizacije. Sm že probu tole metodo ja, ni mi všeč samo kako stisnejo gumo vezice, ampak jest sm preveč občutljiv za te zadeve hehe, vezice so uporabne, sam mal težko je začet in rob "zlomt" če nimaš nč pr roki. Drgač pa deluje v obe smeri, gor in dol daš BP če več vezic ponucaš.
MKrmec Objavljeno September 18, 2014 Opozori Objavljeno September 18, 2014 a ne ločiš med vibracijami motorja in vibracijami zaradi nezbalansirane gume? Ne ne ločim očitno, povej na kaj nej bom pozoren.
ludiluka Objavljeno September 18, 2014 Opozori Objavljeno September 18, 2014 Ne ne ločim očitno, povej na kaj nej bom pozoren. Zadnja guma je dost neopazna tud če ni zbalansirana če pa spredna guma ni zbalansirana se ti vibracije prenašajo direkt v belanco dej si spredej dol pobrat uteži alpa nafliki gor preveč uteži in boš hitro opazil razliko razen če si prov brez občutka pa brez zamere
bna Objavljeno September 18, 2014 Opozori Objavljeno September 18, 2014 evo te montirke lahko izdelaš tudi sam evo moj projekt KilleRBee, motom, miklavc in 2 others 5
Hornet Objavljeno September 20, 2014 Opozori Objavljeno September 20, 2014 Staro gumo lahko tudi zrežeš, problem je, kako novo dobit gor brez primernega orodja. Vezice so sicer zanimiva zadeva ampak dost zamudna pa tud nekaj moči rabiš. Za balansiranje sem gledal pred časom tole zadevo. Andrejcer 1
HyperJack Objavljeno September 22, 2014 Opozori Objavljeno September 22, 2014 In vse to počnete za borih 7 € ? Nevem zakaj toliko znanosti, če pa obstajajo vulkanizerji, ki imajo orodje za menjavo in centriranje... bajsi, Cartman, KilleRBee in 1 other 4
KilleRBee Objavljeno September 22, 2014 Opozori Objavljeno September 22, 2014 (popravljeno) Pomoje se gre bolj za to da lahko sam to narediš... Če se splača se pa bolj pridružujem Jakatu... Popravljeno September 22, 2014. Popravil KilleRBee
PERO58 Objavljeno September 22, 2014 Opozori Objavljeno September 22, 2014 evo te montirke lahko izdelaš tudi sam evo moj projekt Tole je pa super stvar Vsaka čast za izdelavo :grim
Bostjan L Objavljeno September 22, 2014 Opozori Objavljeno September 22, 2014 Jaz imam kar nekaj porabljenih setov gum nezbalansiranih. Ne čutim razlike :mellow: , nič ne trese. Mogoče se Taivanci bolj potrudijo pri izdelavi?!? Dobra ideja za lepo utež na špicah; plesalka na drogu
Jure Objavljeno September 22, 2014 Opozori Objavljeno September 22, 2014 (popravljeno) In vse to počnete za borih 7 € ? Nevem zakaj toliko znanosti, če pa obstajajo vulkanizerji, ki imajo orodje za menjavo in centriranje... Ko daješ gume gor pa dol pred vsakim obiskom steze ker je treba dat gor pravo zmes za dotične pogoje in pisto in ko gume, ki ti ostajajo iz piste še dobre za 1000 ali 2000 km ceste, montiraš na motor, ki ga imaš za po cesti, 7€ hitro ni več 7€, ampak je to na sezono tolk, da greš za tisti denar vsaj še en Marof več odpeljat To je ena prednost.. Druga, zame še bistveno bolj pomembna je pa ta, da mi ni treba gum nikamor vlačit in se z nikomer dogovarjat, ampak zrihtam ko je treba sam, takoj, kadarkoli, za praznik dela če je treba in je to to Jaz že par let menjam in centriram doma gume sam. Je pa res, moram bit pošten, da ima tast montirko za avtomobilske gume in se da tut moto gume zrihtat. Ampak tudi če jo ne bi imel, bi si pa naredil tako kot je objavljena par postov višje, ni veliko razlike.. Popravljeno September 22, 2014. Popravil Jure MoTo G_P 1
MKrmec Objavljeno September 29, 2014 Opozori Objavljeno September 29, 2014 Tkole, po uporabljanju telih Dynabeads kroglic zdele ene 500km morm rečt, da ni blo nobenih problemov dokler nism opazu da hitrosti nad 130km/h začnejo vilce vibrirat kr ornk, do te hitrosti pa nobenih problemov. Bom kr nazaj šaltu na navadne utežke. Zato pa treba kupt en ročni balansirnik k ni 100+ evrov.
PERO58 Objavljeno September 30, 2014 Opozori Objavljeno September 30, 2014 evo te montirke lahko izdelaš tudi sam evo moj projekt Ja tole je pa super stvar! Ali ne poškoduješ felge? Ali mora biti priterjeno na tla? Koliko pa stane v prodaji?
bna Objavljeno September 28, 2015 Opozori Objavljeno September 28, 2015 Ja tole je pa super stvar! Ali ne poškoduješ felge? Ali mora biti priterjeno na tla? Koliko pa stane v prodaji? nikakor ne moreš poškodovati felge ker delaš lepo počasi in natančno ne rabi biti pritrjena v tla saj ni potrebna velika sila za menjavo gume
yokoono Objavljeno Avgust 19, 2021 Opozori Objavljeno Avgust 19, 2021 (popravljeno) Harley zadnje kolo bi moral centrirat...kje bo se to dalo nardit na štajerskem? Kdo je dober serviser ki to obvlada imam pa harley davidson Popravljeno Avgust 19, 2021. Popravil yokoono
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se