Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Tud jest sem lastnik Alfice 156 2.4 jtd - karavan črna (alfica mora bit črna!! :rolleyes: )

pa moram rečt da kar se tiče motorja nimam pripomb - majhna poraba, super zvok (5 cilindrov), vleče kot zmešana in ne pije olja...

samo o kvaliteti izdelave avta bi se dal pa veliko povedat...

če jo primerjaš z avtomobili ostalih proizvajalcev, pri alifi za isti denar dobiš veliko več (le zakaj?)

imam strica, ki je prej vedno vozil audije in pasate, ko pa je enkrat probal alfo, pa pravi da je ne zamenja več, sploh pa ker za res malo denarja dobiš avto z vso opremo (usnje, dodatni pragovi, športno podvozje......)

pa alfi pa itaq pljuvajo samo tisti, ki je nikoli niso imel :naughty:

Objavljeno
hmm,

očitno je tut to mozno, kateri letnik pa je bila ta 156?

Ja, je blo možno.. :worship: . mogoče pač smola, naletiš na tak avto, sej so tut na servisih skimaval. :headbang: .. vse je pa lepo laufalo dokler je bla v garanciji... Res je bil pa servis takrat zanjo ubijalsko drag... :trance_33_sleep:

...Aja bla je letnik 1998... mogoče so kasnejše modele pol res porihtal... :whistle:

...Kakšna je pa cena servisa sedaj, pa na kolk km ga delate? DIESEL - BENCINAR? :unsure:

Objavljeno

Lep pozdrav!

Avto je prakticno NON STOP na cesti, letos bo star 4 leta, sedaj ima 150.000 km.. Servisi so bili 2x letno in niso bli predragi, olje, filter, cca 50-60 eur, tu nekje, drazje je bila menjava sklopke, oljaa v menjalniku, delo cca 6ur, to je stalo 380 eur ter 2uri dela za stabilizator, cca 100 eur. NIČ nadpovprecno dragega...Letos bo zadeva malce drazja spomladi, saj bodo menjani še jermeni in pakne na diskih sp in zd.. Tudi to ni predrago, pakne so original Alfine cca 58 eur 2, torej 120 za sp in zd plus jermeni (nevem cene).

Kolikor mi je znano tut alfini rezervni deli niso dragi, baje so med cenejsimi v primerjavi z Hondinimi ali Toyotinimi, pa dobit se da velikokrat neoriginalen del, ki ustreza ter je pol cenejsi..

Kot vsepovsod je treba imeti tudi pri avtih malo srece, malo je stvari ki bi bile po kompleksnosti zgrajene kot avtomobil- iz vec tisoc delov ki morajo leta in leta delovati brez alteracije namembnosti, sploh ko so izpostavljeni velikemu stevilu inputov med delovanjem...

ta moja alfa je diesel multijet 2.4

lp

Objavljeno
...Kakšna je pa cena servisa sedaj, pa na kolk km ga delate? DIESEL - BENCINAR? :unsure:

Servis na moji je bil 700€ 1.9 JTD

Menjano

-Jermeni (vsi)

-Napenjalc

-Vodna pumpa

-Olje

-Filtri (vsi)

-Tekocine (vse olje menjalnik, olje zavore, sklopke,hladilna... )

-Rele ventilatorja

-Jermenica (neki z antivibracijski mehanizmon)

-Filtri klime

Ma sej ne vem več, sm račun zgubu, v glavnem ko sem jo kupil sem zamenjal vse kar je nekako smiselno.

In od takrat problemov ni, razen tega da sem zaradi robnika (auč) menjal roko, stabilizator in nosilec stailizatorja.

Objavljeno

Če redno servisiraš in preventivno menjaš, nimaš nobenih problemov.

Ljudje ki pa čakajo kdaj kaj crkne, pa ves čas jamrajo o pokvarljivosti. :fredy:

Objavljeno
LOL... teb sm mogu pa fejst na žul stopit, da mi privatna sporocila posiljas. :slap: Pisi raj kaki punci, sj jih je dosti na forumu... :devil:

Jaz vozim BMW serija 3. Drgac sm jih pa v svojem lajfu menjal vec ko ti gat, tak da na napacnega si se spravu. :yea1:

:rolleyes:

Objavljeno
Servis na moji je bil 700€ 1.9 JTD

Menjano

-Jermeni (vsi)

-Napenjalc

-Vodna pumpa

-Olje

-Filtri (vsi)

-Tekocine (vse olje menjalnik, olje zavore, sklopke,hladilna... )

-Rele ventilatorja

-Jermenica (neki z antivibracijski mehanizmon)

-Filtri klime

Ma sej ne vem več, sm račun zgubu, v glavnem ko sem jo kupil sem zamenjal vse kar je nekako smiselno.

In od takrat problemov ni, razen tega da sem zaradi robnika (auč) menjal roko, stabilizator in nosilec stailizatorja.

jaz sem zdaj ta servis naredo z razliko zgoraj oznaceniga.....pa me je prso do zdaj 150€ pa dans se morem it nekaj placat,....cca 150-200...tak da vse skup 300-350€

Objavljeno
jaz sem zdaj ta servis naredo z razliko zgoraj oznaceniga.....pa me je prso do zdaj 150€ pa dans se morem it nekaj placat,....cca 150-200...tak da vse skup 300-350€

od servisa je lahk taka velka razlika ?

Objavljeno
od servisa je lahk taka velka razlika ?

Mislim, da je tezko takšna razlika za isti servis, saj nisem delal servisa na pooblaščenem servisu.

Serviserju pa zaupam in tudi racun od kosov mi je dal zraven, sam ga ne najdem.

Bom mal pogledal...

Mislim da je bilo kosov, olj, in tekočin za okoli 600€

Objavljeno

ce nimas vec garancije je tak vse eno kje delas servise

Objavljeno
ce nimas vec garancije je tak vse eno kje delas servise

Potem je najbolje, da servis pri kakšnem sosedu delaš, pride te deleč najceneje. Saj je samo to važno, mar ne?

Objavljeno
ce nimas vec garancije je tak vse eno kje delas servise

:headbang: ...pol se pa ljudje čudjo, zakaj so alfe, fiati itd. na repu po vseh statistikah zanesljivosti... :alien1:

...če bi toyote, honde in mazde "pod kozolci" šraufal :evilgrin: , bi se verjetno tut bol kvarle...

...žal pa avto ni kriv, kdo in kje mu šari po drobovju... :alien1:

Objavljeno

a misliš da toyote, honde in mazde vsi k pooblaščenim vozjo :hmm:

Objavljeno
a misliš da toyote, honde in mazde vsi k pooblaščenim vozjo :hmm:

... to ne... ampak v italjanske, nemške al pa francoske mašine se upa upiknit vsak, ki bi rad "mal šraufal" - pa če ma šolo al je pa nima....

... japonce bojo pa na švarz šraufal po mojem tisti, ki so prej vsaj na kakem servisu te reči šraufal...

... NO nevem, tako je pač moje mnenje... gre pač za zgoraj omenjeno statistiko o pokvarljivosti vozil... :worship:

Objavljeno
od servisa je lahk taka velka razlika ?

sravfal je kolega,...ki drugace dela na servisu,...koncni znesek je bil 400€, s tem da ni blo menjano zavorno olje,olje za sklopko pa menjalnik,...vsaj kolko se spomnim...

Objavljeno

fantje ali punce mene pa zanima, če ima kakšen od vas kakšen link od 156 1.9 jtd 115 ks-me zanimajo karakteristike, poraba teža itn.

hvala lepa vnaprej :whistle:

Objavljeno
fantje ali punce mene pa zanima, če ima kakšen od vas kakšen link od 156 1.9 jtd 115 ks-me zanimajo karakteristike, poraba teža itn.

hvala lepa vnaprej :whistle:

Hm, linka nimam. Alfo pa :P

Poraba, po compu 5.5 realno 5,999999 :whistle: s tankom naredim okoli 1000 km

Teža? kaj pa vem pele se dobr, če si zapelješ će zogo zna bit pretežka, bom pogledal v prometno.

Karakteristike?

-Dobra za vozt

-Vzdrževanje je ena srednja buzara (podvozje pozimi mal škripa, gumice) moja ne več :whistle:

-Agregat (bojda) zelo dober

Lahko pa pogledaš mal tukej http://forum.alfa-klub.com/

Mas napisan vse in se več...

Objavljeno

Alfisti.net

Na tem linku pa se nahajajo podatki za večino alf od 60ih let naprej.

Objavljeno
fantje ali punce mene pa zanima, če ima kakšen od vas kakšen link od 156 1.9 jtd 115 ks-me zanimajo karakteristike, poraba teža itn.

hvala lepa vnaprej :whistle:

meni je pila zdaj 6,23....s tem da en cajt ni vredu sla(pred servisom) pa po avtocesti 3x 200(je blo treba sprobat :P ),drugac pa se mi zdi ful vredi avto,sploh ker ma pridih sportnika :D

Objavljeno

-Vzdrževanje je ena srednja buzara (podvozje pozimi mal škripa, gumice) moja ne več :whistle:

Kaj si naredil, da podvozje na tvoji 156-ki ne škripa več?!? :(

Objavljeno
... to ne... ampak v italjanske, nemške al pa francoske mašine se upa upiknit vsak, ki bi rad "mal šraufal" - pa če ma šolo al je pa nima....

... japonce bojo pa na švarz šraufal po mojem tisti, ki so prej vsaj na kakem servisu te reči šraufal...

... NO nevem, tako je pač moje mnenje... gre pač za zgoraj omenjeno statistiko o pokvarljivosti vozil... :worship:

Ja pa kaj ti misliš, da imajo japonski motorji drugačen princip delovanja od itaijanskih ali nemških ali pa korejskih.

Motor na notrenje izgorevanje je pač kakršen je, razlika je le pri Mazdi MX8. Prav tako je enak princip pri mehanskih sklopih, le da se razlikujejo v malenkostih in če prbiješ v robnik z dovolj veliko hitrostjo, bo nekaj crknlo pa ni važno, katera znamka je ali pa kdo pa kje je to menjal.

Če na servisu pozabijo prilit hladilno tekočino je pa to šlamparija.

Objavljeno
Ja pa kaj ti misliš, da imajo japonski motorji drugačen princip delovanja od itaijanskih ali nemških ali pa korejskih.

Motor na notrenje izgorevanje je pač kakršen je, razlika je le pri Mazdi MX8. Prav tako je enak princip pri mehanskih sklopih, le da se razlikujejo v malenkostih in če prbiješ v robnik z dovolj veliko hitrostjo, bo nekaj crknlo pa ni važno, katera znamka je ali pa kdo pa kje je to menjal.

Če na servisu pozabijo prilit hladilno tekočino je pa to šlamparija.

RX8 :D

Objavljeno
Ja pa kaj ti misliš, da imajo japonski motorji drugačen princip delovanja od itaijanskih ali nemških ali pa korejskih.

Motor na notrenje izgorevanje je pač kakršen je...

Po tvoje bi potem mehanik, ki šraufa yugote znal brez problema šraufat ferrarije, ker je princip delovanja motorja enak.

Objavljeno
Po tvoje bi potem mehanik, ki šraufa yugote znal brez problema šraufat ferrarije, ker je princip delovanja motorja enak.

Gajaš majstor bi vse znal :D

Objavljeno

... Gajaš pa je res znal vse... žal je v restu, tak da ...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!