smeško Objavljeno Januar 19, 2008 Opozori Objavljeno Januar 19, 2008 Tud jest sem lastnik Alfice 156 2.4 jtd - karavan črna (alfica mora bit črna!! :rolleyes: ) pa moram rečt da kar se tiče motorja nimam pripomb - majhna poraba, super zvok (5 cilindrov), vleče kot zmešana in ne pije olja... samo o kvaliteti izdelave avta bi se dal pa veliko povedat... če jo primerjaš z avtomobili ostalih proizvajalcev, pri alifi za isti denar dobiš veliko več (le zakaj?) imam strica, ki je prej vedno vozil audije in pasate, ko pa je enkrat probal alfo, pa pravi da je ne zamenja več, sploh pa ker za res malo denarja dobiš avto z vso opremo (usnje, dodatni pragovi, športno podvozje......) pa alfi pa itaq pljuvajo samo tisti, ki je nikoli niso imel :naughty:
ferek Objavljeno Januar 19, 2008 Opozori Objavljeno Januar 19, 2008 hmm, očitno je tut to mozno, kateri letnik pa je bila ta 156? Ja, je blo možno.. :worship: . mogoče pač smola, naletiš na tak avto, sej so tut na servisih skimaval. :headbang: .. vse je pa lepo laufalo dokler je bla v garanciji... Res je bil pa servis takrat zanjo ubijalsko drag... :trance_33_sleep: ...Aja bla je letnik 1998... mogoče so kasnejše modele pol res porihtal... :whistle: ...Kakšna je pa cena servisa sedaj, pa na kolk km ga delate? DIESEL - BENCINAR? :unsure:
Tommy1010 Objavljeno Januar 21, 2008 Opozori Objavljeno Januar 21, 2008 Lep pozdrav! Avto je prakticno NON STOP na cesti, letos bo star 4 leta, sedaj ima 150.000 km.. Servisi so bili 2x letno in niso bli predragi, olje, filter, cca 50-60 eur, tu nekje, drazje je bila menjava sklopke, oljaa v menjalniku, delo cca 6ur, to je stalo 380 eur ter 2uri dela za stabilizator, cca 100 eur. NIČ nadpovprecno dragega...Letos bo zadeva malce drazja spomladi, saj bodo menjani še jermeni in pakne na diskih sp in zd.. Tudi to ni predrago, pakne so original Alfine cca 58 eur 2, torej 120 za sp in zd plus jermeni (nevem cene). Kolikor mi je znano tut alfini rezervni deli niso dragi, baje so med cenejsimi v primerjavi z Hondinimi ali Toyotinimi, pa dobit se da velikokrat neoriginalen del, ki ustreza ter je pol cenejsi.. Kot vsepovsod je treba imeti tudi pri avtih malo srece, malo je stvari ki bi bile po kompleksnosti zgrajene kot avtomobil- iz vec tisoc delov ki morajo leta in leta delovati brez alteracije namembnosti, sploh ko so izpostavljeni velikemu stevilu inputov med delovanjem... ta moja alfa je diesel multijet 2.4 lp
T Objavljeno Januar 24, 2008 Opozori Objavljeno Januar 24, 2008 ...Kakšna je pa cena servisa sedaj, pa na kolk km ga delate? DIESEL - BENCINAR? :unsure: Servis na moji je bil 700€ 1.9 JTD Menjano -Jermeni (vsi) -Napenjalc -Vodna pumpa -Olje -Filtri (vsi) -Tekocine (vse olje menjalnik, olje zavore, sklopke,hladilna... ) -Rele ventilatorja -Jermenica (neki z antivibracijski mehanizmon) -Filtri klime Ma sej ne vem več, sm račun zgubu, v glavnem ko sem jo kupil sem zamenjal vse kar je nekako smiselno. In od takrat problemov ni, razen tega da sem zaradi robnika (auč) menjal roko, stabilizator in nosilec stailizatorja.
simonsi Objavljeno Januar 24, 2008 Opozori Objavljeno Januar 24, 2008 Če redno servisiraš in preventivno menjaš, nimaš nobenih problemov. Ljudje ki pa čakajo kdaj kaj crkne, pa ves čas jamrajo o pokvarljivosti. :fredy:
stuhec Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 LOL... teb sm mogu pa fejst na žul stopit, da mi privatna sporocila posiljas. :slap: Pisi raj kaki punci, sj jih je dosti na forumu... :devil: Jaz vozim BMW serija 3. Drgac sm jih pa v svojem lajfu menjal vec ko ti gat, tak da na napacnega si se spravu. :yea1: :rolleyes:
Aless Objavljeno Januar 25, 2008 Opozori Objavljeno Januar 25, 2008 Servis na moji je bil 700€ 1.9 JTDMenjano -Jermeni (vsi) -Napenjalc -Vodna pumpa -Olje -Filtri (vsi) -Tekocine (vse olje menjalnik, olje zavore, sklopke,hladilna... ) -Rele ventilatorja -Jermenica (neki z antivibracijski mehanizmon) -Filtri klime Ma sej ne vem več, sm račun zgubu, v glavnem ko sem jo kupil sem zamenjal vse kar je nekako smiselno. In od takrat problemov ni, razen tega da sem zaradi robnika (auč) menjal roko, stabilizator in nosilec stailizatorja. jaz sem zdaj ta servis naredo z razliko zgoraj oznaceniga.....pa me je prso do zdaj 150€ pa dans se morem it nekaj placat,....cca 150-200...tak da vse skup 300-350€
stuhec Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 jaz sem zdaj ta servis naredo z razliko zgoraj oznaceniga.....pa me je prso do zdaj 150€ pa dans se morem it nekaj placat,....cca 150-200...tak da vse skup 300-350€ od servisa je lahk taka velka razlika ?
T Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 od servisa je lahk taka velka razlika ? Mislim, da je tezko takšna razlika za isti servis, saj nisem delal servisa na pooblaščenem servisu. Serviserju pa zaupam in tudi racun od kosov mi je dal zraven, sam ga ne najdem. Bom mal pogledal... Mislim da je bilo kosov, olj, in tekočin za okoli 600€
stuhec Objavljeno Januar 29, 2008 Opozori Objavljeno Januar 29, 2008 ce nimas vec garancije je tak vse eno kje delas servise
nekdo Objavljeno Januar 30, 2008 Opozori Objavljeno Januar 30, 2008 ce nimas vec garancije je tak vse eno kje delas servise Potem je najbolje, da servis pri kakšnem sosedu delaš, pride te deleč najceneje. Saj je samo to važno, mar ne?
ferek Objavljeno Januar 30, 2008 Opozori Objavljeno Januar 30, 2008 ce nimas vec garancije je tak vse eno kje delas servise :headbang: ...pol se pa ljudje čudjo, zakaj so alfe, fiati itd. na repu po vseh statistikah zanesljivosti... :alien1: ...če bi toyote, honde in mazde "pod kozolci" šraufal :evilgrin: , bi se verjetno tut bol kvarle... ...žal pa avto ni kriv, kdo in kje mu šari po drobovju... :alien1:
k0ci Objavljeno Januar 30, 2008 Opozori Objavljeno Januar 30, 2008 a misliš da toyote, honde in mazde vsi k pooblaščenim vozjo :hmm:
ferek Objavljeno Januar 30, 2008 Opozori Objavljeno Januar 30, 2008 a misliš da toyote, honde in mazde vsi k pooblaščenim vozjo :hmm: ... to ne... ampak v italjanske, nemške al pa francoske mašine se upa upiknit vsak, ki bi rad "mal šraufal" - pa če ma šolo al je pa nima.... ... japonce bojo pa na švarz šraufal po mojem tisti, ki so prej vsaj na kakem servisu te reči šraufal... ... NO nevem, tako je pač moje mnenje... gre pač za zgoraj omenjeno statistiko o pokvarljivosti vozil... :worship:
Aless Objavljeno Januar 31, 2008 Opozori Objavljeno Januar 31, 2008 od servisa je lahk taka velka razlika ? sravfal je kolega,...ki drugace dela na servisu,...koncni znesek je bil 400€, s tem da ni blo menjano zavorno olje,olje za sklopko pa menjalnik,...vsaj kolko se spomnim...
DOTORE Objavljeno Februar 5, 2008 Opozori Objavljeno Februar 5, 2008 fantje ali punce mene pa zanima, če ima kakšen od vas kakšen link od 156 1.9 jtd 115 ks-me zanimajo karakteristike, poraba teža itn. hvala lepa vnaprej :whistle:
T Objavljeno Februar 6, 2008 Opozori Objavljeno Februar 6, 2008 fantje ali punce mene pa zanima, če ima kakšen od vas kakšen link od 156 1.9 jtd 115 ks-me zanimajo karakteristike, poraba teža itn.hvala lepa vnaprej :whistle: Hm, linka nimam. Alfo pa :P Poraba, po compu 5.5 realno 5,999999 :whistle: s tankom naredim okoli 1000 km Teža? kaj pa vem pele se dobr, če si zapelješ će zogo zna bit pretežka, bom pogledal v prometno. Karakteristike? -Dobra za vozt -Vzdrževanje je ena srednja buzara (podvozje pozimi mal škripa, gumice) moja ne več :whistle: -Agregat (bojda) zelo dober Lahko pa pogledaš mal tukej http://forum.alfa-klub.com/ Mas napisan vse in se več...
Grilzz Objavljeno Februar 6, 2008 Opozori Objavljeno Februar 6, 2008 Alfisti.net Na tem linku pa se nahajajo podatki za večino alf od 60ih let naprej.
Aless Objavljeno Februar 8, 2008 Opozori Objavljeno Februar 8, 2008 fantje ali punce mene pa zanima, če ima kakšen od vas kakšen link od 156 1.9 jtd 115 ks-me zanimajo karakteristike, poraba teža itn.hvala lepa vnaprej :whistle: meni je pila zdaj 6,23....s tem da en cajt ni vredu sla(pred servisom) pa po avtocesti 3x 200(je blo treba sprobat :P ),drugac pa se mi zdi ful vredi avto,sploh ker ma pridih sportnika :D
BONO Objavljeno Februar 9, 2008 Opozori Objavljeno Februar 9, 2008 -Vzdrževanje je ena srednja buzara (podvozje pozimi mal škripa, gumice) moja ne več :whistle: Kaj si naredil, da podvozje na tvoji 156-ki ne škripa več?!? :(
Butnglavc Objavljeno Februar 10, 2008 Opozori Objavljeno Februar 10, 2008 ... to ne... ampak v italjanske, nemške al pa francoske mašine se upa upiknit vsak, ki bi rad "mal šraufal" - pa če ma šolo al je pa nima.... ... japonce bojo pa na švarz šraufal po mojem tisti, ki so prej vsaj na kakem servisu te reči šraufal... ... NO nevem, tako je pač moje mnenje... gre pač za zgoraj omenjeno statistiko o pokvarljivosti vozil... :worship: Ja pa kaj ti misliš, da imajo japonski motorji drugačen princip delovanja od itaijanskih ali nemških ali pa korejskih. Motor na notrenje izgorevanje je pač kakršen je, razlika je le pri Mazdi MX8. Prav tako je enak princip pri mehanskih sklopih, le da se razlikujejo v malenkostih in če prbiješ v robnik z dovolj veliko hitrostjo, bo nekaj crknlo pa ni važno, katera znamka je ali pa kdo pa kje je to menjal. Če na servisu pozabijo prilit hladilno tekočino je pa to šlamparija.
_Nejkooo_ Objavljeno Februar 10, 2008 Opozori Objavljeno Februar 10, 2008 Ja pa kaj ti misliš, da imajo japonski motorji drugačen princip delovanja od itaijanskih ali nemških ali pa korejskih.Motor na notrenje izgorevanje je pač kakršen je, razlika je le pri Mazdi MX8. Prav tako je enak princip pri mehanskih sklopih, le da se razlikujejo v malenkostih in če prbiješ v robnik z dovolj veliko hitrostjo, bo nekaj crknlo pa ni važno, katera znamka je ali pa kdo pa kje je to menjal. Če na servisu pozabijo prilit hladilno tekočino je pa to šlamparija. RX8 :D
nekdo Objavljeno Februar 10, 2008 Opozori Objavljeno Februar 10, 2008 Ja pa kaj ti misliš, da imajo japonski motorji drugačen princip delovanja od itaijanskih ali nemških ali pa korejskih.Motor na notrenje izgorevanje je pač kakršen je... Po tvoje bi potem mehanik, ki šraufa yugote znal brez problema šraufat ferrarije, ker je princip delovanja motorja enak.
Čamac Objavljeno Februar 10, 2008 Opozori Objavljeno Februar 10, 2008 Po tvoje bi potem mehanik, ki šraufa yugote znal brez problema šraufat ferrarije, ker je princip delovanja motorja enak. Gajaš majstor bi vse znal :D
Gallus Objavljeno Februar 10, 2008 Opozori Objavljeno Februar 10, 2008 ... Gajaš pa je res znal vse... žal je v restu, tak da ...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se