Skoči na vsebino

Tehnika vožnje - nagib v ovinkih, speljevanje, uporabe zavor.. itd


Priporočene objave

Objavljeno
pred 3 minutami, Postar34 pravi:

Smo se na Racelandu tud to igrali....če bi  bila osnovna možnost misliš,da ne bi v motogp tako vozili....aja oni NISO pameti cela sveta požrli kot primerek iz MS

meh... nisi za hece..:BUA:

Objavljeno
Pravkar, ligenjček pravi:

meh... nisi za hece..:BUA:

??? Pazi,da nevs blokiran....on vse ve,saj najmanj za tri obroke dnevno je pamet

Objavljeno
pred 1 minuto, Postar34 pravi:

??? Pazi,da nevs blokiran....on vse ve,saj najmanj za tri obroke dnevno je pamet

pa ne upa mene kdo blokirat :smoke:

Objavljeno

Da ne bo kdo odkrival tople vode o countersteringu, pa kako ga zavestno vozi itd..tule ima temo, prežvečeno in prabavljeno, Tule naj nabija dalje.

Za ostalo pa komot semle piše

 

Objavljeno

ujebenti že 2014 sem razlagal isto pašto v tej temi, očitno nihče nič več ne bere:

in moram ponoviti!!!

Correct:

These three riders are keeping their upper bodies aligned (in balance) with the dynamic G force. This sends a signal of "comfort/assurance" to the brain which prevents the triggering of panic/survival reactions.

The rider on the far right is going faster, so he actually has to hang to one side to stay aligned with G while preventing his bike from leaning too low.

body-position-correct-large.jpg.7847eeac8b34edb6d5a7849b917280e0.jpg

 

 

 

Incorrect:

The riders below are positioning their upper bodies out of alignement from the G force... to the outside of the curve! By doing this, their brains have to fight a sense of unbalance which can very easily trigger the survival reactions.

body-position-incorrect-large.jpg.b8cece97416a83a3dd1e8f39186c2df1.jpg

 

Zadnja slika je po izjavah voznikov, ki to počno in trdijo da je tečaj tisti, ki to uči, angleški stil (al pa porivanje motorja al pa krmila v ovinek)

Note: IF you are going to put your torso out of alignment with G, it'd better be to the INSIDE. This way your body will only feel pressed against the bike and not thrown outside of the bike.

 

Upam, da smo se razumeli, ker se mi več ne da (ma važno, da se mi nič ne vzame) :P

 

Objavljeno
pred 1 uro, DAMI34 pravi:

ujebenti že 2014 sem razlagal isto pašto v tej temi, očitno nihče nič več ne bere:

............

Hipotetično vprašanje. Zakaj bi šel nekdo brskat po 6 let starih postih in tam ugotavljat, ali ima Dami prou, če pa itak vsak dan ceumu forumu sproti dokazuje, da ima v vsem najbolj prou? Pa ne se zdej jezit, to vprašanje je bilo bolj mišljeno kot kompliment. :smoke:

Objavljeno
pred 50 minutami, izibajker pravi:

Hipotetično vprašanje. Zakaj bi šel nekdo brskat po 6 let starih postih in tam ugotavljat, ali ima Dami prou, če pa itak vsak dan ceumu forumu sproti dokazuje, da ima v vsem najbolj prou? Pa ne se zdej jezit, to vprašanje je bilo bolj mišljeno kot kompliment. :smoke:

iskalnik poišče vse..hip hip strašni trik, in iskal sem točno dotični fotki. cca 10sekund dela.

Objavljeno

Skice govorijo o polozaju telesa in motorja in nicesar o countersteeringu.

Tako, da je to samo delcek in ce kdo ni bral strani nazaj, se izplaca...

Kar nekaj forumasev je counter steering jasno in dobro razlozilo

Objavljeno
pred 7 minutami, Endlich pravi:

Skice govorijo o polozaju telesa in motorja in nicesar o countersteeringu.

Tako, da je to samo delcek in ce kdo ni bral strani nazaj, se izplaca...

Kar nekaj forumasev je counter steering jasno in dobro razlozilo

dej prosim, nehaj o countersteeringu, ker imaš za to temo. Bi rabil da ti točno navedem, kdaj smo začeli debato in kaj je Sklopka prijavila?

 

Objavljeno
pred 59 minutami, DAMI34 pravi:

dej prosim, nehaj o countersteeringu, ker imaš za to temo. Bi rabil da ti točno navedem, kdaj smo začeli debato in kaj je Sklopka prijavila?

 

čaki a ni naslov teme: Tehnika vožnje - nagib v ovinkih, speljevanje, uporabe zavor.. itd, torej dejansko je tema ki je najbol primerna za countersteering, sploh glede na to da je lepo opisan in da je tehnika ki bi bilo idealno ki bi jo vsak voznik motorja uporabljal...

Objavljeno
pred 16 urami, DAMI34 pravi:

iskalnik poišče vse..hip hip strašni trik, in iskal sem točno dotični fotki. cca 10sekund dela.

to zna tudi google in je brezveze forum potem :) 

Objavljeno
pred 4 urami, mladench pravi:

to zna tudi google in je brezveze forum potem :) 

pol pa naj gugl namesto mene še tipka :P

Če enemu prihranim maline, sem zmagal. Za ostale se mi jebe :D

 

Objavljeno
pred 16 urami, Shillien pravi:

čaki a ni naslov teme: Tehnika vožnje - nagib v ovinkih, speljevanje, uporabe zavor.. itd, torej dejansko je tema ki je najbol primerna za countersteering, sploh glede na to da je lepo opisan in da je tehnika ki bi bilo idealno ki bi jo vsak voznik motorja uporabljal...

ne, ker sem ti pojasnil, kje je tema o countersteeringu.

In proisim, preveri, kaj je counterstering, torej dejstvo, da to naravno počneš (nezavedno, zavedno zelo težko) ne pa izvajaš kot tehniko vožnje.

Zamenjevanje pojma countersteeringa in porivanje motorja v ovinek je pač narobe.

Bi rad debatiral o countersteeringu? Lahko, je tema o tem, pa tam razpredaj, kako te ga naučijo.

Countersteering je porivanje krmila v levem ovinku z levo roko stran od sebe v nagibu. Sem dal posnetek pojasnjenega pojma.

še mal gugla:

 

What does Countersteering mean?
steer left to turn right
 
Countersteering is used by single-track vehicle operators, such as cyclists and motorcyclists, to initiate a turn toward a given direction by momentarily steering counter to the desired direction ("steer left to turn right").
 

WHAT IS COUNTER STEERING?

Before you learn how to countersteer, it’s important to understand exactly what it is.

Counter steering is defined as steering in the opposite direction at the beginning of a turn to adjust the center of gravity. It may seem counterintuitive, but it’s an important part of learning how to ride a motorcycle effectively and safely.

Counter steering is natural and something that even children can do when riding their first bicycles. Doing it properly is the difficult part, and it takes practice to learn how to countersteer correctly.

HOW TO COUNTERSTEER

Once you understand what it is and how it works, you must learn how to countersteer correctly. Any rider can do it, but only the truly skilled can do it properly.

Counter steering can still help at slow speeds, but it’s much more noticeable when you go faster. If you want to practice counter steering, try to increase your speed to at least 15 mph.

Pressing on the side of the handlebars that you want to turn towards keeps the motorcycle going in the right direction. Pressing on the other side of the handlebars as well is a more advanced technique but useful for quick turns like those required in racing.

It’s also important to lean in the direction that you want to turn. This helps to further improve the motorcycle’s balance.

Most riders use counter-steering daily but may not realize they’re doing it. It takes practice and skill to learn how to countersteer effectively, but it can be done.

If you’re a racer and want some more advice on how to countersteer effectively, check out our quad racing safety tips and beginner mistakes to avoid.

 

 

 

Torej, predno razglabljamo o coumtersteeringu, ki se pojavi s pravilno vožnjo in popolnoma nezavedno (vsaj v glavnem) bomo debatirali o drži in podobnem.

Zato, tule countersteeringa ne bo, ker ima svojo temo. Pa še povezan ni z glupostjo porivanja motorja v ovinek in problemom, ki ga je zapisal član MSja.

 

 

Objavljeno
Ob 8. 10. 2020 ob 12:12, DAMI34 pravi:

ujebenti že 2014 sem razlagal isto pašto v tej temi, očitno nihče nič več ne bere:

in moram ponoviti!!!

Correct:

These three riders are keeping their upper bodies aligned (in balance) with the dynamic G force. This sends a signal of "comfort/assurance" to the brain which prevents the triggering of panic/survival reactions.

The rider on the far right is going faster, so he actually has to hang to one side to stay aligned with G while preventing his bike from leaning too low.

body-position-correct-large.jpg.7847eeac8b34edb6d5a7849b917280e0.jpg

 

 

 

Incorrect:

The riders below are positioning their upper bodies out of alignement from the G force... to the outside of the curve! By doing this, their brains have to fight a sense of unbalance which can very easily trigger the survival reactions.

body-position-incorrect-large.jpg.b8cece97416a83a3dd1e8f39186c2df1.jpg

 

Zadnja slika je po izjavah voznikov, ki to počno in trdijo da je tečaj tisti, ki to uči, angleški stil (al pa porivanje motorja al pa krmila v ovinek)

Note: IF you are going to put your torso out of alignment with G, it'd better be to the INSIDE. This way your body will only feel pressed against the bike and not thrown outside of the bike.

 

Upam, da smo se razumeli, ker se mi več ne da (ma važno, da se mi nič ne vzame) :P

 

Misliš sliko čisto desno spodaj? Tako defiinitivno ne učijo na tečaju. Kateri udeleženec tečaja je to rekel? 

pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

 

Zamenjevanje pojma countersteeringa in porivanje motorja v ovinek je pač narobe.

 

 

 

 

 

 

 

Dami, alpa kdorkoli drug... kaj je porivanje motorja v ovinek? Sprašujem čisto resno,... bom vesel obrazložitve. tnx

Objavljeno
Pravkar, motozajebant pravi:

Misliš sliko čisto desno spodaj? Tako defiinitivno ne učijo na tečaju. Kateri udeleženec tečaja je to rekel? 

Se moram ponavljat, kup ljudi mi je reklo, celo pisalo na PM, da bi upgrejdali vzmetenje na mopedu,kaj narediti,ker vse drsa po tleh. Ampak smo bili na tečaju, viziva angleški stil, ko so nas tako naučili..Hočeš kopijo PMja v vednost ali verjameš na besedo? Pa še dve osebi, ki ju najbrž poznaš..

Objavljeno
Pravkar, DAMI34 pravi:

Se moram ponavljat, kup ljudi mi je reklo, celo pisalo na PM, da bi upgrejdali vzmetenje na mopedu,kaj narediti,ker vse drsa po tleh. Ampak smo bili na tečaju, ko so nas tako naučili..Hočeš kopijo PMja v vednost ali verjameš na besedo? Pa še dve osebi, ki ju najbrž poznaš..

Ti verjamem na besedo, ne rabim kopije... a mene tako niso učili, zanimivo. Prej tako, kot je na fotki št 4. In jaz se tako že od nekdaj vozim. 

Saj če to malo projeciraš na cesto, če se izogibaš oviri... s pozicijo na prvih treh fotkah boš težko. S pozicijo na 4i fotki pa gre. No, moje mnenje. 

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

evo, dve različni.... pa mi s Fazerco lih tako drajsalo po tleh s tačkami... pa rečmo, da sem bil v stilu prvih treh fotografij, ki so pravilna izvedba... 

FB_IMG_1602240981330.jpg.194e3519fbf93723ee867606f9271530.jpg

FB_IMG_1602241052896.thumb.jpg.98c2aca1e34783168b5feb815f56e000.jpg

Objavljeno
pred 23 minutami, motozajebant pravi:

Ti verjamem na besedo, ne rabim kopije... a mene tako niso učili, zanimivo. Prej tako, kot je na fotki št 4. In jaz se tako že od nekdaj vozim. 

Saj če to malo projeciraš na cesto, če se izogibaš oviri... s pozicijo na prvih treh fotkah boš težko. S pozicijo na 4i fotki pa gre. No, moje mnenje. 

Sem zapisal dvom, da tako učijo (napačne fotke, incorrect) ter izrazil mnenje, da si tečajniki verjetno stil izogiba oviri, torej porivanje motorja pri nizkih brzinah, ali zmanjševanju rajdnega kroga interpretirajo po svoje. Tako je že dolgo časa v veljavi "angleški stil" ko vedno in povsod tako voziš.

Kar pa se tiče izogib oviri, pozicija "correct" je pri višjih hitrostih (torej telo v ovinek) vsaj zame primernejša, ker dovoli še dodaten nagib, lažjo korekcijo motorja s telesom. Pri nižjih pa omogoča hitrejši refleks..poznaš izraz zlomiti motor..ničkolikokrat, sem to naredil, ko me preseneti tip, ki seka ovinek, ali ko naletiš na kamen/pesek v slepem delu ovinka

pred 16 minutami, motozajebant pravi:

evo, dve različni.... pa mi s Fazerco lih tako drajsalo po tleh s tačkami... pa rečmo, da sem bil v stilu prvih treh fotografij, ki so pravilna izvedba... 

FB_IMG_1602240981330.jpg.194e3519fbf93723ee867606f9271530.jpg

FB_IMG_1602241052896.thumb.jpg.98c2aca1e34783168b5feb815f56e000.jpg

saj to je to (pravilna drža pri pravi hitrosti), sedaj pa fotko 2 in držo telesa prenesi na fotko 1 in isto hitrost. Ne samo da boš drajsal, tudi ven boš odletel. Ker bo posledično nagib motorja še večji.

Objavljeno
pred eno uro, motozajebant pravi:

....Dami, alpa kdorkoli drug... kaj je porivanje motorja v ovinek? Sprašujem čisto resno,... bom vesel obrazložitve. tnx

 

pred 40 minutami, DAMI34 pravi:

...ter izrazil mnenje, da si tečajniki verjetno stil izogiba oviri, torej porivanje motorja pri nizkih brzinah, ali zmanjševanju rajdnega kroga interpretirajo po svoje. Tako je že dolgo časa v veljavi "angleški stil" ko vedno in povsod tako voziš.

 

Dami, a lahko prosim ta izraz (boldano zgoraj) umakneš iz uporabe, ker dela samo zmedo.  Porivanje motorja se razume, kot da motor, ki ni prižgan, porivamo na suho naprej. In če hočemo, da gre naravnost, bi morali z enako silo "porivati" na obe polovici krmila. 

Bolj jasen izraz bi bila uporaba "odrivanje krmila", to so zelo malenkostni odrivi bodisi v eno ali v drugo stran.

Objavljeno
pred 2 urami, izibajker pravi:

 

Dami, a lahko prosim ta izraz (boldano zgoraj) umakneš iz uporabe, ker dela samo zmedo.  Porivanje motorja se razume, kot da motor, ki ni prižgan, porivamo na suho naprej. In če hočemo, da gre naravnost, bi morali z enako silo "porivati" na obe polovici krmila. 

Bolj jasen izraz bi bila uporaba "odrivanje krmila", to so zelo malenkostni odrivi bodisi v eno ali v drugo stran.

eni so takoj razumel, kaj je porivanje motorja, ali angleški stil ali porivanje krmila. Tisti, ki jim pa nekaj ne paše se pač obesijo na vsako malenkost.

Da so nekateri kapirali, ti lahko takoj dam povezave, do njihovih komentarjev, ter opisa posledic porivanja XXXXX v ovinek ter visenja s telesom kontra.

  • Ni mi všeč 3
Objavljeno
pred 4 urami, DAMI34 pravi:

Sem zapisal dvom, da tako učijo (napačne fotke, incorrect) ter izrazil mnenje, da si tečajniki verjetno stil izogiba oviri, torej porivanje motorja pri nizkih brzinah, ali zmanjševanju rajdnega kroga interpretirajo po svoje. Tako je že dolgo časa v veljavi "angleški stil" ko vedno in povsod tako voziš.

Kar pa se tiče izogib oviri, pozicija "correct" je pri višjih hitrostih (torej telo v ovinek) vsaj zame primernejša, ker dovoli še dodaten nagib, lažjo korekcijo motorja s telesom. Pri nižjih pa omogoča hitrejši refleks..poznaš izraz zlomiti motor..ničkolikokrat, sem to naredil, ko me preseneti tip, ki seka ovinek, ali ko naletiš na kamen/pesek v slepem delu ovinka

saj to je to (pravilna drža pri pravi hitrosti), sedaj pa fotko 2 in držo telesa prenesi na fotko 1 in isto hitrost. Ne samo da boš drajsal, tudi ven boš odletel. Ker bo posledično nagib motorja še večji.

No, če izhajam iz sebe. S fazerko mi je res bilo lažje s telesom v ovinek (prva slika). S tem motorjem pa mi je nekako lažje tako, kot je na moji drugi fotki. In tudi po cesti vozim tako. Saj ne da grem zdaj v ekstrem, ampak v dvoje mi je tako lažje. 

Sicer pa se nikoli nisem s tem ukvarjal, jaz sem en tistih  motoristov, ki se usede in pelje. Pa kako ide ide :) 

Objavljeno
Pravkar, motozajebant pravi:

No, če izhajam iz sebe. S fazerko mi je res bilo lažje s telesom v ovinek (prva slika). S tem motorjem pa mi je nekako lažje tako, kot je na moji drugi fotki. In tudi po cesti vozim tako. Saj ne da grem zdaj v ekstrem, ampak v dvoje mi je tako lažje. 

Sicer pa se nikoli nisem s tem ukvarjal, jaz sem en tistih  motoristov, ki se usede in pelje. Pa kako ide ide :) 

povedal sem dejstva, za in proti stilu, ki naj ostane neimenovan :D

Porivanje krmila v ovinek je dobro:

-za male hitrosti

-za izogib oviri

-za zmanjšanje rajdnega kroga na serpentini, ko normalno ne gre

Porivanje krmila v ovinek je slabo 

-ker povečuje naklon vozila

-ker s tem pride prej do zdrsa kolesa

-ker ni naravno gibanje niti normalno

-ker vsak dodaten del motorja ki ruži po tleh zmanjšuje stabilnost le tega

dodajam še tvojo sliko, da bo jasno o čem govoriva

 

FB_IMG_1602241052896.thumb.jpg.98c2aca1e34783168b5feb815f56e000.jpg

objava je tule..in dokler je bila normalna debata, so čisto vsi vse razumeli, tudi šala je vmes, da s tem stilom se znebiš pussi štrajfa, pridelaš pa kako črtico na utežeh balance :P

 

 

Objavljeno
pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

povedal sem dejstva, za in proti stilu, ki naj ostane neimenovan :D

Porivanje krmila v ovinek je dobro:

-za male hitrosti

-za izogib oviri

-za zmanjšanje rajdnega kroga na serpentini, ko normalno ne gre

Porivanje krmila v ovinek je slabo 

-ker povečuje naklon vozila

-ker s tem pride prej do zdrsa kolesa

-ker ni naravno gibanje niti normalno

-ker vsak dodaten del motorja ki ruži po tleh zmanjšuje stabilnost le tega

 

 

objava je tule..in dokler je bila normalna debata, so čisto vsi vse razumeli, tudi šala je vmes, da s tem stilom se znebiš pussi štrajfa, pridelaš pa kako črtico na utežeh balance :P

 

 

Ime trenerja ki to tam uči????

Objavljeno
pred 1 minuto, DAMI34 pravi:

povedal sem dejstva, za in proti stilu, ki naj ostane neimenovan :D

Porivanje krmila v ovinek je dobro:

-za male hitrosti

-za izogib oviri

-za zmanjšanje rajdnega kroga na serpentini, ko normalno ne gre

Porivanje krmila v ovinek je slabo 

-ker povečuje naklon vozila

-ker s tem pride prej do zdrsa kolesa

-ker ni naravno gibanje niti normalno

-ker vsak dodaten del motorja ki ruži po tleh zmanjšuje stabilnost le tega

 

 

objava je tule..in dokler je bila normalna debata, so čisto vsi vse razumeli, tudi šala je vmes, da s tem stilom se znebiš pussi štrajfa, pridelaš pa kako črtico na utežeh balance :P

 

 

nisem lih najbolj dojel bistva te tvoje objave :) 

Saj jaz sem tudi povedal dejstva, oz kar svoje izkušnje in kako je pri meni. Nevem zdaj na koga je letelo, da dokler je bla normalna debata.... Saj, a ni trenutno normalna (vsaj med nama :) )? 

drugače pa, če pogledaš mojo prvo fotko, je šlo tudi po tleh, pa sem bil nagnjen... Ampak, kot pravim, Izmenjava mnenj, izkušenj... jaz se enostavno vsedem na motor in grem in uživam :) 

Objavljeno (popravljeno)
3 hours ago, izibajker said:

 

Dami, a lahko prosim ta izraz (boldano zgoraj) umakneš iz uporabe, ker dela samo zmedo.  Porivanje motorja se razume, kot da motor, ki ni prižgan, porivamo na suho naprej. In če hočemo, da gre naravnost, bi morali z enako silo "porivati" na obe polovici krmila. 

Bolj jasen izraz bi bila uporaba "odrivanje krmila", to so zelo malenkostni odrivi bodisi v eno ali v drugo stran.

Lej sej je ze XTR lepo povedal:

"CVV (Center varne vožnje) ima na spletni strani navedene tri tehnike. Nagibno, potisno in pa tehniko presedanja. So kar logična poimenovanja različnih tehnik.  "

 

  Ampak, mi se bomo se kar jajcali okrog gostilniskih oznak in desifrirali kaj je kdo mislil... Zato, da bodo nekateri ostali pametni in imeli prav.

Popravljeno . Popravil jvalant
  • Všeč mi je 2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!