Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Adventure (R, S, T)


Dark
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

IMG_2550-Edit-Edit.jpg.0c3502d6074d400e24173557e844ab55.thumb.jpg.f6e96486d3668beda6fe61e3b1b47345.jpg

Priporočene objave

pred 2 minutami, Kmet2 pravi:

V 500m ali včasih še preden speljem vse zračuna, mi pokaže Range in količino .

ja sam tvoj kompjuter ma manj dela kot moj, moj se najprej mal z mano pogovarja, potem prečekira a sem zadovoljen z vzmetenjem, me povpraša a hočm da mi ogreje ročice, a bi se vozu s quikijem al brez, kaj pa lučke, ti jih prilagodim al ne....pol pa mu ostane še kak km da zračuna fuel range. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

ja sam tvoj kompjuter ma manj dela kot moj, moj se najprej mal z mano pogovarja, potem prečekira a sem zadovoljen z vzmetenjem, me povpraša a hočm da mi ogreje ročice, a bi se vozu s quikijem al brez, kaj pa lučke, ti jih prilagodim al ne....pol pa mu ostane še kak km da zračuna fuel range. :P

Men to vse isto , sam izgleda da je moj pametnejši in hitrejši :P

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej je tut Miha rekel, cca 30km od resetiranja. Drgač kaže takoj, da ne bo pomote. Kresneš-kaže.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 8 minutami, DAMI34 pravi:

Sej je tut Miha rekel, cca 30km od resetiranja. Drgač kaže takoj, da ne bo pomote. Kresneš-kaže.

Mene moj vpraša kok rabm.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moj je hotu zadnjč kar plačat poln rezervar goriva, pa sm mu reku:

pust bom jaz :ras:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 2 urami, lukec pravi:

Me že ma,de bi ga,pol sm se pa zbudu............:twak:

Men pa enostavno ta krača ne potegne, na pogled mi je prevelik preokoren a resnica je druga je super motor toda na moji listi želja odpade .....

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 29 minutami, Kmet2 pravi:

Men pa enostavno ta krača ne potegne, na pogled mi je prevelik preokoren a resnica je druga je super motor toda na moji listi želja odpade .....

To je že skor pršut:cool:,kr sm do sedaj prebrau pravjo da je igračka,se veš 1050 je lih mal prešvoh,dukr te ne kipne.........:twak:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 35 minutami, lukec pravi:

To je že skor pršut:cool:,kr sm do sedaj prebrau pravjo da je igračka,se veš 1050 je lih mal prešvoh,dukr te ne kipne.........:twak:

Meni ni prešvoh kot mi ni bil tudi 990ADV ......;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 4. 6. 2016 at 11:30, Kmet2 pravi:

Meni ni prešvoh kot mi ni bil tudi 990ADV ......;)

mali tud prau de je prešvoh,ko se je ustavl...........:lol1:

mauta1.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izpred treh tednov ima tudi moj KTM 1290 SA vgrajen mazalec verige Pro Oiler z GPS (glej članek v zadnjem Moto.si). Sam sem sicer bil pred nakupom prepričan, da mazalca verige ne potrebujem, saj mi ni bilo  težko namazati verige. Da pa je takšen mazalec "komot", me je prepričal Nemo, ki mi ga je tudi montiral in še povabil na piknik... Po okoli  2.000 prevoženih kilometrih - lahko Nemu - le potrdim. Pro Oiler deluje odlično, zato ga lahko le priporočam...

20160604_113257.jpg

20160521_174004-2.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Edina prednost verige se mi zdi, da lahko menjaš zobnike. To je moje mnenje, pustimo zdaj to. Bolj me zanima, če je kdo že menjal npr. sprednjega za zob manj ali več? Mogoče na manjšega, da se znebiš cukanja v zadnji prestavi pri nižjih hitrostih? Če te ne zanimajo večje hitrosti po AC je to lahko prava rešitev. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj ne znaš prestavljat,da moraš zobnike menjat .....pač se ne voziš v 6 prestavi  ampak v 5.....res ne vem čemu ta fama da bi se moral v 6 prestavi vozit 50kmh :cool:

Mogoče preveč omakce.....

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče mu 5 ne dela    :cool:

Drgač pa ideja za zamenjavo ima   :yawn:

Popravljeno . Popravil stuhec
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

po mojem ravno narobe razmišljanje... če že menjat zobnika potem definitivno v kontra smer... da zmanjšaš  obrate na AC...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz pa smatram, da je proizvajalec najbolj točno izračunal, kakšni zobniki morajo biti. Če nisi ravno profi, pa da uporabljaš moped za normalno rabo, je prestavno razmerje po defoltu najbolj optimalno.

tudi meni je pri 50 faj dat v 6 brzino, pa pozabit na menjalnik, ampak povsod to ne gre. Greš pač v 4 brzini 60 in ko pospešiš menjaš...simpl ko keks.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

9 hours ago, Kmet2 said:

Kaj ne znaš prestavljat,da moraš zobnike menjat .....pač se ne voziš v 6 prestavi  ampak v 5.....res ne vem čemu ta fama da bi se moral v 6 prestavi vozit 50kmh :cool:

Mogoče preveč omakce.....

Očitno si premlad motorist, da bi spoznal prednosti sprememb sekundarnega prenosa glede na to kje se voziš. Važno, da si eno dodal, pa četudi samo v stilu, "jaz tudi"!

 

6 hours ago, ferek said:

po mojem ravno narobe razmišljanje... če že menjat zobnika potem definitivno v kontra smer... da zmanjšaš  obrate na AC...

Odvisno če voziš po AC. Zobnik zamenjaš v dvajsetih minutah. Če misliš na dolgo pot, recimo do Anglije, daš en zob več. Takrat ima res smisel. Če pa voziš bolj po regionalkah, je fino imeti manjšega. 

6 hours ago, DAMI34 said:

Jaz pa smatram, da je proizvajalec najbolj točno izračunal, kakšni zobniki morajo biti. Če nisi ravno profi, pa da uporabljaš moped za normalno rabo, je prestavno razmerje po defoltu najbolj optimalno.

tudi meni je pri 50 faj dat v 6 brzino, pa pozabit na menjalnik, ampak povsod to ne gre. Greš pač v 4 brzini 60 in ko pospešiš menjaš...simpl ko keks.

Spet odvisno od motorja, zato vprašam. KTMa nimam in povsod jamrajo, da cuka in kašlja, če ne pelješ ravno v 4. Na HPju imam en zob manj in se odlično obnese. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To glede regionalne in AC imaš čisto prav

Ono da pa daš v 5 in se ne pelješ v 6 se mi Ps zdi tut ok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Že kar nekaj časa vozim s sprednjim zobnikom - za zob manj. Meni je na vstromu super. Menjal bi tudi na močnejšem motorju. Končna in hitrosti nad 150 me niso nikoli zanimale.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 50 minutami, motolover pravi:

Kašljanje in cukanje ni odvisno od Verižnik ampak od obratov v katerih voziš. Večina veliko kubičnih v twinov pod prenizkimi obrati nabija, kar je logično in nikoli ne bodo tako smoot kot so 4valjci. Vendar če dam pri 90 v 6 brzino lahko normalno vozim pri 105km/h pa je miren kot 4 valjnik. Prav tako 2 valjnik rahlo potrese ko gas na hitro obrneš, ampak to je karakter mopeda in me pravzaprav ne moti.

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravkar, lukec pravi:

eno nižje,pol pa gas  pa bo.......

Točno tako, če pa hočem po zadnji, pa dve nižje in gasaaaaaaaaaaaaaaa

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!