Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Adventure (R, S, T)


Dark
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

IMG_2550-Edit-Edit.jpg.0c3502d6074d400e24173557e844ab55.thumb.jpg.f6e96486d3668beda6fe61e3b1b47345.jpg

Priporočene objave

 

Koliko km si do zdaj naredil z njim? Servisiraš najbrž v Avstriji?

S KTM 1290 SA sem prevozil 4.000 km. Servisiram ga pri Simonu Neratu v Mariboru in sem s servisom vrhunsko zadovoljen.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala. Pri KTMu me najbolj skrbi skromna servisna mreža in dobava delov.  Saj za hard enduro ni problema, za turer na daljše proge pa lahko nastane težava. Ne moreš motorja vedno doma servisirati.

Greš pozimi na kakšno daljšo npr, Maroko? Za take fure je ta motor narejen.

Popravljeno . Popravil motolover
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala. Pri KTMu me najbolj skrbi skromna servisna mreža in dobava delov.  Saj za hard enduro ni problema, za turer na daljše proge pa lahko nastane težava. Ne moreš motorja vedno doma servisirati.

Greš pozimi na kakšno daljšo npr, Maroko? Za take fure je ta motor narejen.

Servisni interval ima na 15kkm ......koliko pa bi naredil kilometrov če bi šel npr. Maroko?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Servisni intervali niso edini razlog za obisk servisa. 

Če pa tako gledaš so pa v teh krajih ravno toliko pokriti kot ostale znamke.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bi rekel. KTM je ena novejših firm in mreža servisov ni enaka ostalim starejšim znamkam.

S KTM 1290 SA sem prevozil 4.000 km. Servisiram ga pri Simonu Neratu v Mariboru in sem s servisom vrhunsko zadovoljen.

Si že prej imel KTMa in ga servisiral tam? Ker 4.000km pomen, da si naredil samo servis na 1000km.  

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bi rekel. KTM je ena novejših firm in mreža servisov ni enaka ostalim starejšim znamkam.

Si že prej imel KTMa in ga servisiral tam? Ker 4.000km pomen, da si naredil samo servis na 1000km.  

Pa je to preverjena informacija da je ima KTM slabše servisno omrežje ker na rezultate v svetu te znamke na njihovem področju bi rekel ravno nasprotno ......samo špekuliram,mogoče imaš prav .

Sam servisiram pri Jamniku na Škofljici...............že 3 leta in sem res zadovoljen .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Število uradnih servisov v Sloveniji (informacija z uradnih strani prizvajalca):

Honda 10

BMW 4

KTM 2

Iz teh podatkov (posplošeno) samo sklepam, da ima Honda 5 krat več servisov v svetu in BMW dvakrat več.

Podatka o hitrosti dobave delov se najbrž ne da dobiti. 

Pred nabavo motorja za daljše razdalje se najprej vprašam kakšna je poprodajna izkušnja z znamko in modelom motocikla. Ali se veliko kvari, kako na gosto so servisi, kako hitro se nekje dobi dele...?

Pri KTMu sem v dilemi, ker mi iz tovarne še na noben mail niso odgovorili. Še na to, kdaj imajo oglede tovarne jim ni vredno odgovoriti. Kako bodo potem, ko bom imel kakšno konkretno željo ali reklamacijo? Jasno, če narediš z njim 4.000km po okolici Slovenije teh vprašanj ni. Pač kupiš motor, ki ti je bolj všeč in je cenovno ugodnejši, če to vpliva na tvojo izbiro.

Popravljeno . Popravil motolover
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala. Pri KTMu me najbolj skrbi skromna servisna mreža in dobava delov.  Saj za hard enduro ni problema, za turer na daljše proge pa lahko nastane težava. Ne moreš motorja vedno doma servisirati.

Greš pozimi na kakšno daljšo npr, Maroko? Za take fure je ta motor narejen.

Za Maroko je narejen? meni se zdi bolj cestna križarka ter seveda za slabšo cesto. Po kakšnem pesku pa najbrž ni povsem primeren brez puščavskih dodatkov. Mene bi pri takem motorju v čudnih krajih skrbela elektronika, ki jo ima v izobilju, da bi se pa bolj kvaril od drugih pa najbrž ni bojazni.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Maroko greš lahko tudi z Gold Wingom, imajo ceste dobro porihtane. 

Ja, narejen je za daljše vožnje. Glede elektronike se strinjam. Tu Honda s svojo varčevalno politiko zmaga. 

Sicer, če greš do Maroka po cesti, potrebuješ cestno križarko, za tam pa po želji, če hočeš kaj po makadamu lahko, če nočeš se lahko voziš samo po AC.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Število uradnih servisov v Sloveniji (informacija z uradnih strani prizvajalca):

Honda 10

BMW 4

KTM 2

Iz teh podatkov (posplošeno) samo sklepam, da ima Honda 5 krat več servisov v svetu in BMW dvakrat več.

Podatka o hitrosti dobave delov se najbrž ne da dobiti. 

Pred nabavo motorja za daljše razdalje se najprej vprašam kakšna je poprodajna izkušnja z znamko in modelom motocikla. Ali se veliko kvari, kako na gosto so servisi, kako hitro se nekje dobi dele...?

Pri KTMu sem v dilemi, ker mi iz tovarne še na noben mail niso odgovorili. Še na to, kdaj imajo oglede tovarne jim ni vredno odgovoriti. Kako bodo potem, ko bom imel kakšno konkretno željo ali reklamacijo? Jasno, če narediš z njim 4.000km po okolici Slovenije teh vprašanj ni. Pač kupiš motor, ki ti je bolj všeč in je cenovno ugodnejši, če to vpliva na tvojo izbiro.

Huda referenca je ta Slovenija :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

 

Podatka o hitrosti dobave delov se najbrž ne da dobiti. 

Pred nabavo motorja za daljše razdalje se najprej vprašam kakšna je poprodajna izkušnja z znamko in modelom motocikla. Ali se veliko kvari, kako na gosto so servisi, kako hitro se nekje dobi dele...?

 

Eno so naše želje, ko se kaj pokvari, drugo pa je resničnost.

Ko se nama je motor pokvaril v bližini Stutgarta, so ga odpeljali na manjši uradni Suzuki servis. Zaradi bolniške je bil zaprt. Kaj češ, pa gremo v drugega - najbližjega, tam so popravljali vse tipe motorjev. Mehanik ugotovi kaj je narobe in pove koliko časa bi bilo potrebno čakati na del  3 - 5 dni. Alo, sredi Nemčije.

Motor spravimo domov in doma ugotovimo, da sploh ni defekten tisti del, ki so ga diagnosticirali v Nemčiji. Torej napačna diagnoza, kar bi v praksi pomenilo do 10 dni čakanja na popravilo. Verjetno bi ga tudi v Maroku zrihtali v 10 dneh.

Vse dele dobim pri svojem serviserju od 1-3 dni.

Scarabeo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Huda referenca je ta Slovenija :OK:

Lepo, da si zadovoljen s še eno svojo objavo, ki služi samo nabijanju številke objav. 

Nazaj h KTM SA. Pri Selesu sem si ogledal, ima namreč enega na voljo, in ročica za gas mu miga levo-desno in naprej nazaj (ima prosti hod pol cm) kot pri starem Tomos Colibriju. "Ride by Freilauf" po avstrijsko.

Popravljeno . Popravil motolover
meče ven wifi
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo, da si zadovoljen s še eno svojo objavo, ki služi samo nabijanju številke objav. 

Nazaj h KTM SA. Pri Selesu sem si ogledal, ima namreč enega na voljo, in ročica za gas mu miga levo-desno in naprej nazaj (ima prosti hod pol cm) kot pri starem Tomos Colibriju. "Ride by Freilauf" po avstrijsko.

Kolikor vem sva debatirala o servisni mreži,do zdaj se mi je zdela nit diskusije v okvirjih teme ,do tvojega nesramnega posta .....

Huda referenca je pač čista resnica,imeti Slovenijo za primer koliko je KTM servisna mreža razvejana po svetu je res smešno,mi smo malo večje Indonezijska vas !

Tu zaključujem debato s tabo ,lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne bi rekel. KTM je ena novejših firm in mreža servisov ni enaka ostalim starejšim znamkam.

Si že prej imel KTMa in ga servisiral tam? Ker 4.000km pomen, da si naredil samo servis na 1000km.  

KTM 1290 SA je moj peti KTM in vse sem servisiral pri Simonu, ki je zame več kot mehanik. Tej znamki sem že leta zvest, ker mi je pisana na kožo, pa še s servisom sem izredno zadovoljen. Nikomur pa ne vsiljujem svojega mnenja in sem zagovornik reka: žene, avtomobila in motorja znancev in prijateljev nikoli ne komentiram!

Glede napak KTM SA 1290. Nekaj jih ima, tako kot vsak motocikel.  Vsekakor pa to ni ročica za plin.  

Ja, s svojim motociklom sem naredil samo prvi servis. Na servisu pa sem bil še nekajkrat zaradi vgradnje dodatne opreme, ki je običajno dobavljiva v 1-3  dneh...

 

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala za odgovor. Če bi bil to tvoj prvi KTM, potem s 4000km res ne bi mogel vedeti kak je serviser.

Ročica za plin pri tistem v salonu je res obupna, mogoče ga še niso dokončno skompletirali in potrebuje kak poseg. Vseeno čudno, tako kot je čudno, da pri novih BMWjih nikoli ne poravnajo desne in leve ročice za sklopko in zavoro. Štrlita vsaka po svoje.

KTM kot hard enduro bo enkrat v moji garaži, za ture bo verjetno GSA in to primarno zaradi kardana. Všeč sta mi oba enako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KTM 1290 SA je moj peti KTM in vse sem servisiral pri Simonu, ki je zame več kot mehanik. Tej znamki sem že leta zvest, ker mi je pisana na kožo, pa še s servisom sem izredno zadovoljen. Nikomur pa ne vsiljujem svojega mnenja in sem zagovornik reka: žene, avtomobila in motorja znancev in prijateljev nikoli ne komentiram!

Simon je OK, ampak glede na to, da ima pooblaščen servis za KTM-e, šraufa pa v kurniku 3x3 metre je vse skupaj zelo smešno...KTM pa take pa to :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar naj še naprej šraufa u kurniku sam, da je znanje in  pošteno opravljeno delo:worship: ,ker tam v sijočih delavnicah imam slabe izkušnje, jebiga:blush:

Popravljeno . Popravil Mavti
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O SA 1290 ste že vsi toliko napisali, da ni kaj dodati.

Tudi o serviserjih ste se razpisali in se vsi strinjamo, da je Slovenija dobro pokrita z mrežo kakor tudi s kvalitetnimi serviserji, za SV Slovenijo je na voljo še Varaždin itd...

Mislim, da bi bilo teba dodati še nekaj o tem, kako KTM obravnava kupce. Glede na to, da se tema nanaša na SA podajam kratko oceno tega segmenta kar tu, čeprav bi morda kazalo odpreti posebno temo, saj sta varnost in zadovoljstvo kupcev posamezne blagovne znamke izjemno pomembna elementa za obe strani, za kupca in proizvajalca. Moja izkušnja s KTM je izjemno slaban nanaša se na nekaj stvari s katerimi nisem zadovoljen. 

Normalno je, da ima vsak nov model "otroške bolezni" in normalno je, da je proizvajalec  dolžan odpravljati napake, ki so posledica slabe konstrukcije motocikla ali slabe izdelave oziroma defektnih sestavnih delov. Pri tem smo kupci idealni "testni vozniki". Celo plačali smo, da lahko "testiramo" in pameten proizvajalec bi izkoristil feed-back s trga in izboljšal svoj izdelek.

Tu pa se pri KTM zatakne.

Če je KTM z modelom SA posnemal GSA in izdelal primerljiv motocikel, je pri obravnavi kupcev (ali bolje rečeno odpravi napak pri motociklu), daleč od obravnave, ki so jo deležni  kupci BMW-jev (največ izkušenj imam ravno z BMW).  Če pri BMW ugotovijo konstrukcijsko napako, odpokličejo serijo in napako odpravijo na svoje stroške. Moja izkušnja je, da so mi brezplačno zamenjali kompleten zadnji amortizer celo izven garancijskega roka. V garancijskem roku pa BMW menja vse, kar samo "diši" po napaki. Kapo dol, to je odnos do kupca! To je graditev pripadnosti.

KTM ne odpokliče serije, ampak obravnava case-by-case, pri čemer je kupec nebodigatreba, ki nekaj nerga. Po mesecu, dveh se morda kaj premakne in pride nadomestni del, mehanik pa dobi odobren nerazumno kratek čas menjave in dela v svojo škodo, ker želi ustreči lastniku motorja. Nisem še preverjal ali se morda zatika na relaciji uvozni-proizvajalec, mislim pa, da je slovenski trg v drugi/tretji interesni skupini. 

Znan je primer, ko je na KTM motorju počil kolesni obroč. Motorist je bil hudo poškodovan, ostal je trajni invalid... Še danes teče tožba, KTM pa zavrača kakršno koli odgovornost za nesrečo.

 Ne glede na to, da so motocikli KTM odlični in za določen segment motoristov najboljši ever... pa mi obravnava, kakršno imam jaz, ne krepi pripadnosti blagovni znamki.

 

Popravljeno . Popravil nemo
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi moj serviser (Jamnik iz Lj.) se pritožuje nad obravnavo Avstrijcev. Pravi da se dobro čuti naše poreklo in tudi interes do našega minornega trga. Žalostno, da nimajo posluha do strank in da so tako samozadostni. Na dolgi rok so to nikjer ne obnese.

Sicer pa sem nad mojim 1190 še vedno navdušen in zelo uživam v njegovi družbi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene Simonova garaža prav nič ne moti. Pomembnejša se mi zdi kvaliteta njegovih uslug, ki so na visokem nivoju...

O SA 1290 ste že vsi toliko napisali, da ni kaj dodati.

Ne glede na to, da so motocikli KTM odlični in za določen segment motoristov najboljši ever... pa mi obravnava, kakršno imam jaz, ne krepi pripadnosti blagovni znamki.

 

Čeprav se tudi sam uvrščam v segment kupcev, ki jih omenja Nemo, se strinjam z njegovo oceno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kdo kaj ve, kaj se dogaja s Simonom?

Delavnica je očitno že kar nekaj časa zaprta, saj ko se peljem mimo, ni za videt nobenega motorja, pa tudi, da bi se kaj dogajalo okoli nje.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A kdo kaj ve, kaj se dogaja s Simonom?

Delavnica je očitno že kar nekaj časa zaprta, saj ko se peljem mimo, ni za videt nobenega motorja, pa tudi, da bi se kaj dogajalo okoli nje.

 

Zna biti da je postal očka...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne glede na to a je KTM ali BMW mogoče japonec, vsaka firma lahko koristi DHL express (dobava 24ur), vprašanje pa kdo plača strošek 30-50€ za male kose.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

KTM 1290 SA je moj peti KTM in vse sem servisiral pri Simonu, ki je zame več kot mehanik. Tej znamki sem že leta zvest, ker mi je pisana na kožo, pa še s servisom sem izredno zadovoljen. Nikomur pa ne vsiljujem svojega mnenja in sem zagovornik reka: žene, avtomobila in motorja znancev in prijateljev nikoli ne komentiram!

Glede napak KTM SA 1290. Nekaj jih ima, tako kot vsak motocikel.  Vsekakor pa to ni ročica za plin.  

Ja, s svojim motociklom sem naredil samo prvi servis. Na servisu pa sem bil še nekajkrat zaradi vgradnje dodatne opreme, ki je običajno dobavljiva v 1-3  dneh...

 

 

Nekaj ne razumem v teh tvojih slavospevih KTM SA 1290 . . . 

Ce imam dober teden, naredim z svojim kozolcem 4000 km v dobrem tednu. To je tam nekje kakor ti z KTM SA v slabem letu. 

Preko palca... tvojih 5 KTM-jev je naredilo  (5 njih x leto dni ) priblizno toliko kilometrov, kakor moj kozolec v letu dni. 

Z letosnjim kozolcem sem naredil malo manj kakor 20 000 kilometrov... z lanskim 18 000... oba sta bila servisirana pri istem serviserju in ne vem niti kako moj serviser zgleda. . . 

Ce upostevam tvoj odnos z serviserjem in tvoje prevozene kilometre je vse malo sumljivo... da nista v kaksni drugi partnerski zvezi.  

 

BTW: Kaj je torej narobe z mojim serviserjem? 

 

BTW: dodatno opremo sem na oba kozolca vgradil sam . . . mogoce ga zaradi tega ne poznam tako dobro

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!