Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Adventure (R, S, T)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

IMG_2550-Edit-Edit.jpg.0c3502d6074d400e24173557e844ab55.thumb.jpg.f6e96486d3668beda6fe61e3b1b47345.jpg

Priporočene objave

Objavljeno

če kšn zna italjansk jest nimam pojma sam za učke spočit super :yea2::010

 

Objavljeno
pred 6 urami, Hrusti pravi:

upam da cenik velja tudi za slovenijo :love1:14572890_10210059582261709_3050944451450027279_n.jpg?oh=ffee0a1c6c648d1be397dd4ebc1cc3cb&oe=586FE22C

na te cene je še skonto.....

Objavljeno

Ma to sam eno zascitno mrezco cez luc,pa bo ok! :)

Objavljeno
Ob 4. 10. 2016 at 16:16, Kmet2 pravi:

Prihajajo nove mašine .....

 

Lepe mašine!

Objavljeno

Men zadeva deluje posrečeno, cornering lights (ledice) so lepo vgrajene v prednjo luč, tako da vse zadeva deluje-simulira-spominja na eno našpičeno oso, vsaj vizuelno. 

Drgač pa take lučke so bomba, sam mal nagneš motor pa osvetli dodatno ovinek, ponoči je majka vozit.

Objavljeno
pred 11 urami, Hrusti pravi:

upam da cenik velja tudi za slovenijo :love1:14572890_10210059582261709_3050944451450027279_n.jpg?oh=ffee0a1c6c648d1be397dd4ebc1cc3cb&oe=586FE22C

Zgleda da so ukinili 1190 model.

Kakšne pa so razlike med vsemi tremi 1290 modeli?

Objavljeno

kukr sm nek zasledu je s kao cestn r je za enduro (gmajno) t je pa potovalnik konfort na višku 

 

Objavljeno
Ob ‎5‎.‎10‎.‎2016 at 9:34, Hrusti pravi:

upam da cenik velja tudi za slovenijo :love1:14572890_10210059582261709_3050944451450027279_n.jpg?oh=ffee0a1c6c648d1be397dd4ebc1cc3cb&oe=586FE22C

Ha...ha..ha......

pred 15 urami, DAMI34 pravi:

Men zadeva deluje posrečeno, cornering lights (ledice) so lepo vgrajene v prednjo luč, tako da vse zadeva deluje-simulira-spominja na eno našpičeno oso, vsaj vizuelno. 

Drgač pa take lučke so bomba, sam mal nagneš motor pa osvetli dodatno ovinek, ponoči je majka vozit.

Jaz sem z mojim tako hiter da mi sprednja luč še malo nazaj zavija svetlobo:kva2:

Objavljeno

Frenk67 pa kaj je to skoz na servisu al kaj :P

14500708_1748726188720248_89081765439752

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
Ob 5. 10. 2016 at 9:53, DAMI34 pravi:

jp

http://www.motorcyclistonline.com/long-term-ktm-1290-super-adventure-update-electronic-issues-and-bad-battery

http://www.ktm1290adventure.com/

...še dva zanimiva "osebna testa"... od prvega navdušenja... do končne prodaje... zanimivo za prebrat... Se je komu od naših lastnikov tudi vse to dogajalo?

"Jamrajo", da je na dolgih furah kr problem sedež... predvsem da se nevzdržno segreje in se ti rit ter jajca dobesedno skuhajo...

Pri "nas" je interes za ta motor... pa je fajn če to ljudem povemo.

Imaš Dami podobne izkušnje?... Dolge ture?... Vroč sedež?.. Cel kup "težav" z elektroniko, prikazanimi napakami, ki jih dejansko sploh ni?

Objavljeno
pred 3 minutami, ferek pravi:

 

Imaš Dami podobne izkušnje?... Dolge ture?... Vroč sedež?.. Cel kup "težav" z elektroniko, prikazanimi napakami, ki jih dejansko sploh ni?

Najprej, moj agregat in okvir nista enaka kot pri Advenčerjih

sedež: Dolge ture, noben problem, jaz sem navajen trdega sedala, v nasprotnem bi vzel powerparts al pa dal vgradit gel, vendar ne bom

vročina od agregata: malce sicer greje bolj od SXa, vendar me ne moti, če sem v usnju sploh ne čutim, le v kratkih hlačah ali kavbojkah.

težave z elektroniko: po 12.500km nobenih. V garanciji menjal exhoup ventil in posodobil elektroniko, ki ga krmili (serijski problem), prezračil zavore (ABS error) sedaj delujejo ok, očitno bom moral menjati še olje v hidravlični sklopki, ker dokler se motor ne segreje ne deluje ok, komaj da odvoji

Vse ostale težave so zgolj vizuelne narave, vendar me motijo ker gre za drag model. Če bi bila cena 6k€, me sploh ne bi motile

Drugih težav ni, moped je fantastičen, poraba zmerna, poprodajna podpora u kurcu :(

 

 

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 29 minutami, ferek pravi:

http://www.motorcyclistonline.com/long-term-ktm-1290-super-adventure-update-electronic-issues-and-bad-battery

http://www.ktm1290adventure.com/

...še dva zanimiva "osebna testa"... od prvega navdušenja... do končne prodaje... zanimivo za prebrat... Se je komu od naših lastnikov tudi vse to dogajalo?

"Jamrajo", da je na dolgih furah kr problem sedež... predvsem da se nevzdržno segreje in se ti rit ter jajca dobesedno skuhajo...

Pri "nas" je interes za ta motor... pa je fajn če to ljudem povemo.

Imaš Dami podobne izkušnje?... Dolge ture?... Vroč sedež?.. Cel kup "težav" z elektroniko, prikazanimi napakami, ki jih dejansko sploh ni?

V prvem delu opisa tipa, ki je šel s Harlija na KTM-a sem se spomnu svojih občutkov, tud jst sem šel z drekpumpe na advenčerja.  Ostalih problemov, ki jih opisujeta pa nisem opazil Sedež je men čist OK, tud po 8h urah na motorju sem bil bolj svež kot na Yamahi pa ma ta pravi fotel namest zica. Moj problem, je prvo kolo in zavorni diski. Stvar je že tko tresla, da je blo nevarn vozit zato sem ga pustil pri Jamniku, dokler ga ne zrihta. Nivo goriva se včasih zatika v smislu, da traja kar nekaj časa po polnjenju rezervoarja, da displej prikaže da je poln. Je pa motor užitek vozit, letos 12 kkm, kar je nekajkrat več od povprečja s čoperjem.

Objavljeno

...se pravi greje ti pa zica ne, tako kot opisujeta..

Zanimivo... jz ravno s čoperjem delam največ kilometrov letno... že 3 leta zapored po 20.000,..

...prej z XJR in z er6 sem jih delal po 16000..

Res pa enduro segmenta še nisem probal... Mogoče imam s svojimi 177 cm malo preveč "rešpekta" čist po nepotrebnem pred njimi... sem jih sicer vozil nekaj, tako priložnostno, GS, crossturer, vsrom... nisem pa še zbral "poguma" za nakup...

Sem pa izključno dolgoprogaš.. res doooolgoooo..., zato ne morem rečt da me ne mika tale KTM... oziroma sem tako mal v dilemi... "Kam naprej"... ostat na kruzerjih, presedlat na Goldwinga... ali izbrat med KTM 1290 (manjši ne pride v poštev), Versys 1000 (zadnji model), xtz-1200 (zadnji model), explorer 1200...  GS in crossturer odpadeta - mi preprosto nista všeč in tudi v vožnji ne Africa tvin ima obupen zic... z Multistrado imamo pa stalno probleme (za kozlat!) - občudujem lastnika!

Navadil sem se tudi tempomata in mi je nekako kar želja... Kardan pa mi nekako ni prioriteta ravno zaradi možnih težav...

Nekako sem si ustvaril eno mnenje, ne pravim da je 100% pravilno, vendar vidim v klubu kaj in kakšne težave imajo člani z motorji... prioriteta mi je pač udobje in zanesljivost.

Objavljeno

Če moraš poleti stat (semafor, gužva,..) čutiš vročino od motorja, med vožnjo pa ni kakšnega problema. Mogoče je mel tip vključeno gretje zica :lol1:.  Jst mam 175 cm, kar pomen mal baleta na semaforju, pa da ga po parakingu raj premikam tako, da nisem na njem, med vožnjo pa nobenga problema. Tempomat je OK za AC, al pa v naselju, ker se ga sicer težko počas vozi.

Objavljeno (popravljeno)

Kmet je rešil gretje zica z Wingsovimi deflektorji, nekateri pa z doma narejenimi zaščitami. Mislim, da je postopek opisal v temi 1190.

Tempomat, men je qul, ga velik rabim skozi mesta, da ne bulim v števec. Le ugotoviti sem moral kje in v kakem programu najlepše laufa moped. Recimo pri 58 (po tempomatu) je manj vibracij v 4 brzini kot v 3 brzini. (street mode)

Popravljeno . Popravil DAMI34
Objavljeno
pred 13 minutami, DAMI34 pravi:

Kmet je rešil gretje zica z Wingsovimi deflektorji, nekateri pa z doma narejenimi zaščitami. Mislim, da je postopek opisal v temi 1190.

Tempomat, men je qul, ga velik rabim skozi mesta, da ne bulim v števec. Le ugotoviti sem moral kje in v kakem programu najlepše laufa moped. Recimo pri 58 (po tempomatu) je manj vibracij v 4 brzini kot v 3 brzini. (street mode)

če kej vem tempomat dela sam od 4. prestave naprej :hmm:

Objavljeno
Pravkar, Frenk 67 pravi:

če kej vem tempomat dela sam od 4. prestave naprej :hmm:

men tut v 3 prestavi, v 2 še nism probal, mislim pa da od 40km dalje

Objavljeno
pred 3 minutami, DAMI34 pravi:

men tut v 3 prestavi, v 2 še nism probal, mislim pa da od 40km dalje

v navodilu za SA piše "samo v 4., 5. in 6. prestavi", in "od 40  do 200 kmh", kar pa ni nujno tud za SD-ja.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno (popravljeno)
pred 1 minuto, Frenk 67 pravi:

v navodilu za SA piše "samo v 4., 5. in 6. prestavi", in "od 40  do 200 kmh", kar pa ni nujno tud za SD-ja.

jutri potrdim, al lažem al ne :D

ampak kar vem sem tempomat v sport modu v 3 brzini uporabljal (za 58km/h)

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 2
Objavljeno
1 hour ago, DAMI34 said:

58km/h

A to imaš naračunano - za 5 laže števec, 3 pa pogledajo skozi prste? :D

Objavljeno
pred 3 minutami, BolhA^ pravi:

A to imaš naračunano - za 5 laže števec, 3 pa pogledajo skozi prste? :D

nekak v tem stilu ja :D..pa tut najmanj vibracij je

  • Všeč mi je 3
Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

Recimo pri 58 (po tempomatu) je manj vibracij v 4 brzini kot v 3 brzini. (street mode)

... sam mal... pri 58 gre moj vulkan v 6. prestavi, pa ima samo 73 KS...  isto je v2... daš gas in brez protestiranja povleče...

A KTM ima pol motor bolj v stilu multistrade? Rukanje cukanje?...jaz sem si predstavljal da je ob taki moči in navoru bolj "popeglan" in da 6. laufa gladko od 55 kmh dalje?

Nekako ciljam na to, da bom čim manj šaltal in mel čim bolj gladek vlek... pa ne mislim zato imet 4 valjnika... tisto na xjr je šlo že od 40 kmh, ...pač pri V2 razumem, da je to mal višje -  pa vsaj od 60 dalje mora 6. laufat...

Dajte mal napisat kako je s tem v praksi...

 

Objavljeno
pred 1 minuto, Snecer pravi:

versys1000 si omisli, samo nima tempomata

... in to je edina stvar na njem moti... zelo moti... ŠPARAJO tam kjer ni treba... isto kot GTR, ki pa ima za povrh še neudoben zic za sopotnico (ful nagnjena naprej) ...tu je FJR v prednosti... 

Če pa se vrnem h KTMu, vidim prednost pred njim morda v SUper tenere... ima tempomat, gre 60 v 6...  pa pizdarij z elektroniko in kardanom (kot BMW) menda nima... ampak KTM je LEPŠI!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!