Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Adventure (R, S, T)


Dark
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

IMG_2550-Edit-Edit.jpg.0c3502d6074d400e24173557e844ab55.thumb.jpg.f6e96486d3668beda6fe61e3b1b47345.jpg

Priporočene objave

Ob 26. 1. 2017 at 15:52, sayo pravi:

KTM bo šel v Sloveniji po moje med EKSOTE...

Ja al pa tud ne .........pri meni sta zadnja dva od KTM , ko jih zvozim se vračam na BMW .....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 26/01/2017 at 15:52, sayo pravi:

KTM bo šel v Sloveniji po moje med EKSOTE...

KTM 1290 SA je v Sloveniji, gledano na število prodanih mopedov, že danes "eksotika". Zato ga tudi vozim in prenašam vse muhe Avstrijcev v času garancije... In ko ga "zvozim", sigurno ne bom kupil GS-a. Pa ne zato, ker bi ne bil odličen moped - temveč - ker mi ni všeč vizuelno in ker ga ima vsak...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 9 minutami, Dark pravi:

KTM 1290 SA je v Sloveniji, gledano na število prodanih mopedov, že danes "eksotika". Zato ga tudi vozim in prenašam vse muhe Avstrijcev v času garancije... In ko ga "zvozim", sigurno ne bom kupil GS-a. Pa ne zato, ker bi ne bil odličen moped - temveč - ker mi ni všeč vizuelno in ker ga ima vsak...

Tud jz ne , bo pa bmf ...

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 54 minutami, Kmet2 pravi:

Ja al pa tud ne .........pri meni sta zadnja dva od KTM , ko jih zvozim se vračam na BMW .....

ne bom lajku :ras: ti pa verjamem zakaj se vračaš....sam pogrešu ga pa boš, tako kot 990 :P

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred eno uro, Dark pravi:

KTM 1290 SA je v Sloveniji, gledano na število prodanih mopedov, že danes "eksotika". Zato ga tudi vozim in prenašam vse muhe Avstrijcev v času garancije... In ko ga "zvozim", sigurno ne bom kupil GS-a. Pa ne zato, ker bi ne bil odličen moped - temveč - ker mi ni všeč vizuelno in ker ga ima vsak...

Jaz sem po dolgih letih (bolje pozno kot nikoli) prišel do zaključka, da odločitev, kateri motor kupiti, ni le funkcija lepote in lastnosti motorja, ampak tudi (in predvsem) ponakupna obravnava kupcev. 

Bolje je voziti malo manj všečen motor kot pa imeti všečnega na servisu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Dark pravi:

KTM 1290 SA je v Sloveniji, gledano na število prodanih mopedov, že danes "eksotika". Zato ga tudi vozim in prenašam vse muhe Avstrijcev v času garancije... In ko ga "zvozim", sigurno ne bom kupil GS-a. Pa ne zato, ker bi ne bil odličen moped - temveč - ker mi ni všeč vizuelno in ker ga ima vsak...

A ga ima še kdo razen naju? Nemotov bivši je še vedno v Avtovalu.

Popravljeno . Popravil Frenk 67
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, Kmet2 pravi:

Tud jz ne , bo pa bmf ...

O kakšnem drugem BMW-jevem modelu bi se lahko pogovarjali. Če bi ne bil servis v naših koncih  (brez komentarja)... 

pred 33 minutami, Frenk 67 pravi:

A ga ima še kdo razen naju? Nemotov bivši je še vedno v Avtovalu.

Frenk, poznam samo tebe. In zelo si mi všeč...:cool:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 53 minutami, nemo pravi:

Jaz sem po dolgih letih (bolje pozno kot nikoli) prišel do zaključka, da odločitev, kateri motor kupiti, ni le funkcija lepote in lastnosti motorja, ampak tudi (in predvsem) ponakupna obravnava kupcev. 

Bolje je voziti malo manj všečen motor kot pa imeti všečnega na servisu.

Nemo, poznam tvoje vzroke za menjavo in jih popolnoma razumem. GS sicer slovi kot zaneslljiva mašina. Vendar se prav nič ne kvari? Morda pa so lastniki bolj modri in ne obešajo vsake malenkosti na forume, kot to počnemo KTM-isti...

Moj KTM je zame všečen, na servisu pa tudi nisem posebej pogosto... Če odštejem reklamacije v garanciji, po 18.000 prevoženih km samo 1 x...

In ker sam veljam za "vernika", si bil ti pri KTM-u precej bolj "gor vzet", kot jaz...  Kar je mnogo bolj modro...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dark, že večkrat sem napisal, da ni nepokvarljivega motorja. Tudi avtomobila ne. 

Razlika pa nastopi takrat, ko ti nek proizvajalec/servis brez posebnega prepričevanja odobri zamenjavo defektnega dela/sklopa in hkrati (če gre za serijsko napako), vpokliče še vse tiste motorje, pri katerih bi se utegnila pojaviti ista/enaka napaka. To je politika ponakupne obravnave kupcev v breme proizvajalca.

Prav tako je politika ponakupne obravnave kupcev lahko tudi drugačna, v breme kupca.

Jaz imam izkušnje s KTM in z BMW. Revija MotoSi menda v februarski številki objavlja analizo ponakupne obravnave kupcev večih moto proizvajalcev/dilerjev/servisov. Me prav zanima, do kakšnih zaključkov so prišli.

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 56 minutami, Dark pravi:

O kakšnem drugem BMW-jevem modelu bi se lahko pogovarjali. Če bi ne bil servis v naših koncih  (brez komentarja)...

Frenk, poznam samo tebe. In zelo si mi všeč...:cool:

:blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 26. 1. 2017 at 18:03, DAMI34 pravi:

seveda, sj jz mam tut eksotičn moped :P

Ampak, zgleda pa kuuul, pa ne sam moj, 1290 SA R bi mi sedel, majkemi.

Kupi, pa ja ne boš slabši od prjatla :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 11 urami, sayo pravi:

Kupi, pa ja ne boš slabši od prjatla :winkiss:

ena pomaranča je dovolj pr bajti, bom vzel raje nekaj kawi podobnega, da se bom lahko drajsal okrog.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

bom kar tule prilimal, tako al tako je največ 1290 devila eyes na filmu. Pa svaka čast KTMju, marketing pa majo dober.

 

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred par tedni sem naroču Pirelli Scorpion Traill II  gume, sedaj pa vidim, da jih ima 2017 model za prvo vgradnjo.  Menda manj woblajo kot CTA2.

 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

46 minutes ago, Frenk 67 said:

Pred par tedni sem naroču Pirelli Scorpion Traill II  gume, sedaj pa vidim, da jih ima 2017 model za prvo vgradnjo.  Menda manj woblajo kot CTA2.

 

Frenky, me zanima, kako boš zadovoljen z novimi gumami...

 

 

Popravljeno . Popravil Dark
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 15 urami, DAMI34 pravi:

bom kar tule prilimal, tako al tako je največ 1290 devila eyes na filmu. Pa svaka čast KTMju, marketing pa majo dober.

 

 

...malo bi tu pršparali pa v poprodajno skrb za kupce namenli...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 urami, Dark pravi:

Frenky, me zanima, kako boš zadovoljen z novimi gumami...

 

 

bo, vem, ker sem o tem že povpraševal v temi "gume-pnevmatike" je pa res da CTA in PST sta zelo podobni gumi s podobnim izkoristkom. O voblanju pa ne bi debatiral, ker mislim, da ni kriva guma :D

 

pred 6 minutami, siks pravi:

...malo bi tu pršparali pa v poprodajno skrb za kupce namenli...

se strinjam, ampak nekaj se baje tudi na tem področju dogaja, če ne ne bi bilo vpoklicev. SA1290 ima vpoklic. Več lahko pove Frenk

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

36 minutes ago, DAMI34 said:

bo, vem, ker sem o tem že povpraševal v temi "gume-pnevmatike" je pa res da CTA in PST sta zelo podobni gumi s podobnim izkoristkom. O voblanju pa ne bi debatiral, ker mislim, da ni kriva guma :D

 

se strinjam, ampak nekaj se baje tudi na tem področju dogaja, če ne ne bi bilo vpoklicev. SA1290 ima vpoklic. Več lahko pove Frenk

Saj ne vem, če se še ima smisel oglašati v zvezi z domnevnim voblanjem KTM 1290 SA? Kot sem na teh straneh že velikokrat napisal, so imeli novi modeli letnik 2015 težave  (tudi sam se sprašujem, zakaj kupujemo nove modele, potem pa jamramo nad "porodnimi" napakami) s tresenjem belance. Sam sem težavo zapazil takoj po nakupu, potem pa se je začelo na servisu ugotavljati vzroke za tresljaje. Na koncu so ugotovili, da je bil vzrok za težave v platišču. Menjava v garanciji se je zavlekla, ker so v tovarni medtem zamenjali dobavitelja. Po menjavi platišča, so tresljaje belance odpravili, gum pa niso menjevali. Sam pa sem nato zahteval še menjavo zadnjega platišča, ker napis na novem platišču ni bil v istem barvnem odtenku.  

Torej: po menjavi prvega platišča, KTM 1290 SA nima več nikakršnih težav s tresenjem krmila...

Tudi sam sem dobil vpoklic, to je drugi vpoklic, kar se mi ne zdi za novi model, ki sem ga pač želel imeti, nič posebnega...

Odločitev za nakup motorja je stvar vsakega posameznika. Nekomu bolj odgovarja odlična "poprodajna skrb" tovarne, drugemu vozne lastnosti in izgled motorja, tretjemu cena...

"Poprodajna skrb" pri KTM verjetno ni na istem nivoju, kot pri BMW-ju (baje, saj sam z BMW-jem nimam izkušenj), slišati pa je, da Bavarci namenjajo za odprave napak v garanciji na svojih motocikov več kot 10 milijonov evrov letno, za KTM pa nimam podatka. Po moji presoji precej manj, zato pa, kot kaže, ne varčujejo pri marketingu, kamor lahko prištejemo tudi ekipo v Moto GP.  

 

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam in vpoklice štejem samo med pozitivne stvari. Je pa potrebno vedeti, da bi tut za mojega moral bit vpoklic najmanj za:

servo lopute

posodobitev softwerja

zamenjavo troblje

odzračenje sklopke

menjavo zavornega olja (večini počrni na zadnji zavori, predvsem ADV)

zamenjavo pina na tački

zamenjavo cliponov, ker postanejo vijolični

zamenjavo Kovčkov in to obvezno vsem, ker vsem zijajo ko jih zapreš

Te probleme so/smo imeli več kot 50% lastnikov. Razumem, da je zadeva nova in se zato lahko dogajajo problemi, vendar bi jih morali sami odpravljati, ker te informacije imajo, ne pa da se jaz , moj mehanik in celo dobavitelj, pregovarjamo, kaj je potrebno in zakaj narediti. Hkrati pa se namensko zavlačuje pri recimo menjavi kovčkov (zamenjava je trajala 3 mesece od reklamacije, s tem da tudi obnašanje KTMja ni bilo ravno zgledno, izgovor, da majo nov softwere za naročanje, ponovno podajanje reklamacije itd...)

Recimo, za vse probleme sem vedel že vnaprej kaki so, ker berem tuje forume.

Prvi vpoklic na GTjih je nekaj v zvezi s cevjo od goriva pod rezervarjem. Za mojega sicer ni vpoklica, sem preveril na netu.

Torej meni so vpoklici zelo pomembni. In zdi se mi pozitivno, da končno menjujejo platišča na ADV.

Razumem tudi, da se nekaj stvari zavleče, ampak v tem primeru je pa pomembna komunikacija s kupcem. Za reševanje problemov znamo tudi potrpeti, samo če se nam pojasni vzroke zakaj...

Sicer je najina debato bolj za v temo "servisi"

In o problemih je potrebno govoriti, da se zadeve pri proizvajalcu premaknejo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, DAMI34 said:

Se strinjam in vpoklice štejem samo med pozitivne stvari.

Torej meni so vpoklici zelo pomembni. In zdi se mi pozitivno, da končno menjujejo platišča na ADV.

Razumem tudi, da se nekaj stvari zavleče, ampak v tem primeru je pa pomembna komunikacija s kupcem. Za reševanje problemov znamo tudi potrpeti, samo če se nam pojasni vzroke zakaj...

Sicer je najina debato bolj za v temo "servisi"

In o problemih je potrebno govoriti, da se zadeve pri proizvajalcu premaknejo.

Dami, se strinjam! Odnos KTM-a (kogarkoli že) v garancijski dobi, do njihovih kupcev pogosto ni primeren. KTM me včasih spominja na zavarovalnice, ko so agenti pred sklepanjem zavarovanje ustrežljivi, sladki... Ko pa potrebuješ izplačilo zavarovalnine, pa iščejo tisoč in en način, kako ti je ne bi izplačali... Ker že dolga leta vozim samo KTM, ne vem, kako je pri drugih proizvajalcih...

Članek v zadnji reviji Moto.si o tej problematiki me ni posebej prepričal, saj je novinar informacije pri večini motorističnih znamk zbiral pri uvoznikih in v manjši meri pri lastnikih. Pri opisu odnosa KTM v "poprodaji" je imel, kot kaže, informacije na obeh straneh. Ali je "površen" članek le posledica novinarjeve površnosti, ali pa slovenske majhnosti (beri odvisnosti revije od reklamiranja), ne vem...

Na mojem KTM so mi zamenjali platišča že lansko leto, postopek pa sem že opisal nekajkrat. In čeprav z odzivnostjo nisem bil zadovoljen, iz tega na forumu nisem delal nikakršnega cirkusa. Poleg tega: koliko je pri nas sploh lastnikov KTM 1290 SA in so aktivni na forumu?

 Upam, da imaš prav, čeprav se bojim, da v Mattighofnu zaradi nekaj prodanih velikih endur v Sloveniji ne vznemirjajo posebej... Ali pač?

In namesto konca: ali bi kupil KTM 1290 SA ponovno? Brez dvoma, saj je sam moped fenomenalen. Škoda le, da v KTM-u niso vedno fenomenalni v odpravah "porodnih" pomanjkljivosti svojih novih modelov... Kar pa je zame morda celo dobro, saj bi bila v tem primeru  prodaja KTM-ovih velikih endur večja od BMW-jevih...

 

Popravljeno . Popravil Dark
  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1000 PS Test - KTM 1290 Super Adventure S 2017 / Die beste Reiseenduro? (Najboljša potovalna endura?)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

31 minutes ago, Dark said:

1000 PS Test - KTM 1290 Super Adventure S 2017 / Die beste Reiseenduro? (Najboljša potovalna endura?)

Niti ne! Še boljša je KTM 1290 SA T...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 40 minutami, Dark pravi:

1000 PS Test - KTM 1290 Super Adventure S 2017 / Die beste Reiseenduro? (Najboljša potovalna endura?)

Na 8 in 50 minut. 

Super motor, samo sistem pritrditve kovčkov pa je sramota za enduro v takšnem cenovnem razredu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!