Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Adventure (R, S, T)


Dark
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

IMG_2550-Edit-Edit.jpg.0c3502d6074d400e24173557e844ab55.thumb.jpg.f6e96486d3668beda6fe61e3b1b47345.jpg

Priporočene objave

pred 6 minutami, DAMI34 pravi:

zakaj pa toliko?

 

Pojma nimam. Tud men se zdel mal čudno ampak se nisem obremenjeval. Je pa res, da sem ga jaz vozil nekaj dni po vikend-testiranjih in tik pred mano se je tudi že nekdo fural; lahko da jih je ornk segrel in se je pritisk za kaki dve desetinki povečal, več pa sigurno ne.

 

Popravljeno . Popravil pjotr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, pjotr pravi:

Pojma nimam. Tud men se zdel mal čudno ampak se nisem obremenjeval. Je pa res, da sem ga jaz vozil nekaj dni po vikend-testiranjih in tik pred mano se je tudi že nekdo fural; lahko da jih je ornk segrel in se je pritisk za kaki dve desetinki povečal, več pa sigurno ne.

 

aja, to si pogledal na onboard coompjuter nekje med vožnjo? Seveda, ko je guma topla se dvigne od 0,2-0,3 približno, odvisno od zunanje temperature asfalta in kolk ga žgeš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Tole je ena mešanca KTM endur, je pa zanimiv za pogledat. Pa na konc mal BMW-ja rugajo.

 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 51 minutami, Frenk 67 pravi:

Tole je ena mešanca KTM endur, je pa zanimiv za pogledat. Pa na konc mal BMW-ja rugajo.

 

vse podpiram, sam best bajk je superduke 1290 GT...sam povem :P

 

  • Haha 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

On 31. 3. 2017 at 2:59 PM, Frenk 67 said:

Pravkar namontiru Pirelli Scorpion Trail 2 KTM edišn :D

Frenk, kako si zadovoljen z novimi gumami?:cool:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zlo, dobro drzijo, sploh na mokrem. Po cca. 5000 km je po sred se 4 mm na bokih pa 5,5 mm profila, tko da bodo izgurale 10 kkm. Grem v cetrtek na Jadranko mal po bokih pobrat. :OK:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1 hour ago, Frenk 67 said:

Zlo, dobro drzijo, sploh na mokrem. Po cca. 5000 km je po sred se 4 mm na bokih pa 5,5 mm profila, tko da bodo izgurale 10 kkm. Grem v cetrtek na Jadranko mal po bokih pobrat. :OK:

Super, uživaj! In srečno ter varno na cesti...

Kaj pa primerjava Pirelli in Continental?

http://gumexl.net/continental-continental-17060zr17-mc-72w-tl-contitrailattack-2-k-zadaj-off-roadenduro-contitrailattack-2-330839.html

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Posteno povedano nisem dost strokoven za delat promerjavo med tolk podobnima gumama po kvaliteti. Vozim s tolk rezerve da sta zame obe vec kot odlicni pa tud zdrzali bosta priblizno enako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 4 urami, Dark pravi:

Mogoče ti lahko jaz povem. Sem prej zvozil 4 komplete Conti TA2 in sem sedaj presedlal na Pirelli Scorpion Trail 2. Sem bral teste in bral tale forum, so vsi bolj navdušeni nad Pirelli-em; no jaz nisem. Rabijo 250-300km da so ready. Resno, imel sem par zdrsov zadnje gume pred 300km, potem pa je bilo OK. Hec je bil, da so bili zdrsi v bistvu "brezvezni", pri majhnem naklonu in zmernem pospeševanju. Laično bi rekel, da sem vozil po trdem delu gume (ob straneh je mehkejša), in očitno še ni bila ready. Sedaj je povsem OK in dobro drži, samo priokus je pa ostal bolj grenak.

Verjetno je ne bom ponovno namestil.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nočem se mešat (jooj dami povsod nabija) ampak @Darkje dal link na ANGEL GT..katera je oem na mojmu in za katero dam roko v ogenj, sigurno pa ne zdrži toliko kot Scorpion trail.

Bi pa vprašal @pjotr , ker scorpion bo res hudo velik naredila na Frenkovem mopedu (sem jo videl, po 4000km kot nova) in sicer me zanima a te ti zdrsi sekirajo in oziroma zakaj te, sej imaš TC.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdrs sicer ni bil za padec, me je pa zelo presenetil. Ni drugega kot nelagoden občutek in nezaupanje. Zaupanje v gumo pa je kar pomembno, vsaj zame; sej veš, vse je v glavi (ali pa nič :))

TC je že OK, ampak ni vsemogočen. Ravno glede TC-ja imam eno vprašanje: pogosto se mi dogaja, da se TC vklaplja ko pri polnem naklonu odprem gas, ampak tudi slučajno ne čutim, da bi kaj odnašalo, oz. da bi bila potreba po TC-ju. Ko je motor na koncu zavoja bolj pokonci, pa motor spet potegne s polno močjo. Kot da bi bil edini pogoj za vklop TC nagib+gas. To je bil tudi eden od razlogov, da sem šel menjat znamko gume, ampak ni spremembe. Ima kdo podobne izkušnje?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 uro, pjotr pravi:

Zdrs sicer ni bil za padec, me je pa zelo presenetil. Ni drugega kot nelagoden občutek in nezaupanje. Zaupanje v gumo pa je kar pomembno, vsaj zame; sej veš, vse je v glavi (ali pa nič :))

TC je že OK, ampak ni vsemogočen. Ravno glede TC-ja imam eno vprašanje: pogosto se mi dogaja, da se TC vklaplja ko pri polnem naklonu odprem gas, ampak tudi slučajno ne čutim, da bi kaj odnašalo, oz. da bi bila potreba po TC-ju. Ko je motor na koncu zavoja bolj pokonci, pa motor spet potegne s polno močjo. Kot da bi bil edini pogoj za vklop TC nagib+gas. To je bil tudi eden od razlogov, da sem šel menjat znamko gume, ampak ni spremembe. Ima kdo podobne izkušnje?

Da, v RAIN programu je to zelo moteče, tipala in sam softwere deluje po dveh principih (kot ESP pri avtu) del je odvisen od realnega stanje, drugi del od izbranega programa. SPORT mode, dovoljuje veliko več drsenja zadnje gume in se vklopi kasnej, kar pomeni, da ti dobra športna guma lima ven iz zavoja, trda ST guma s trdimi ali slabimi boki pa drsi in posledično maš prej vklop TCja.

Jaz bi velikokrat rad vozil v RAIN modu (100konjev) a ne bi rad da mi trekšn posega v sam agregat, kar pa žal ne gre, saj občutljivosti zdrsa zadnjega kolesa ne morem posebej/neodvisno prilagajati.

Recimo primer: zavite gozdne potke, RAIN mode, pridem v serpentino padem v nagib odprem gas in nič..ker mi vzame gas :( torej ta mode, mi na suhi cesti sploh ne pride v poštev oziroma je preveč občutljivo naravnan in zelo moteč za vožnjo.

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 3 urami, DAMI34 pravi:

Da, v RAIN programu je to zelo moteče, tipala in sam softwere deluje po dveh principih (kot ESP pri avtu) del je odvisen od realnega stanje, drugi del od izbranega programa. SPORT mode, dovoljuje veliko več drsenja zadnje gume in se vklopi kasnej, kar pomeni, da ti dobra športna guma lima ven iz zavoja, trda ST guma s trdimi ali slabimi boki pa drsi in posledično maš prej vklop TCja.

Jaz bi velikokrat rad vozil v RAIN modu (100konjev) a ne bi rad da mi trekšn posega v sam agregat, kar pa žal ne gre, saj občutljivosti zdrsa zadnjega kolesa ne morem posebej/neodvisno prilagajati.

Recimo primer: zavite gozdne potke, RAIN mode, pridem v serpentino padem v nagib odprem gas in nič..ker mi vzame gas :( torej ta mode, mi na suhi cesti sploh ne pride v poštev oziroma je preveč občutljivo naravnan in zelo moteč za vožnjo.

 

Ja, TC je res preveč občutljiv. Imam celo občutek, da se vklopi kar po defaultu, čim je motor v globokem nagibu in odpreš gas. Ali si kdaj vozil brez TC-ja po cesti?

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 1 minuto, pjotr pravi:

Ja, TC je res preveč občutljiv. Imam celo občutek, da se vklopi kar po defaultu, čim je motor v globokem nagibu in odpreš gas. Ali si kdaj vozil brez TC-ja po cesti?

 

ne, ker mi je v Sportu zelo dober in redko vklopi, skoraj da mi ga ne.

Preveri za vsak slučaj, če so razlike.

Poskusi enako odpeljati določen odsek v RAINU

potem pa v SPORTU.

Najprej to ugotovi. Če je več al manj enako zna biti moped potreben kake posodobitve!

Definitivno pa se TC ne vklaplja v STREET in SPORT (tudi pri Frenkovem ko sem ga vozil) v globokih nagibih. Razen če imaš res tok plastično gumo, da senzor zaznava drsenje.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

8 hours ago, DAMI34 said:

 

Definitivno pa se TC ne vklaplja v STREET in SPORT (tudi pri Frenkovem ko sem ga vozil) v globokih nagibih. Razen če imaš res tok plastično gumo, da senzor zaznava drsenje.

Tudi na mojem mopedu se TC v STREET in SPORT ne vklaplja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

14 hours ago, DAMI34 said:

Nočem se mešat (jooj dami povsod nabija) ampak @Darkje dal link na ANGEL GT..katera je oem na mojmu in za katero dam roko v ogenj, sigurno pa ne zdrži toliko kot Scorpion trail.

Bi pa vprašal @pjotr , ker scorpion bo res hudo velik naredila na Frenkovem mopedu (sem jo videl, po 4000km kot nova) in sicer me zanima a te ti zdrsi sekirajo in oziroma zakaj te, sej imaš TC.

 

Test me je prepričal...

https://www.pirelli.com/tyre/ww/en/news/2016/05/18/pirelli-scorpion™-trail-ii-wins-the-enduro-street-tyre-comparison-test-carried-out-by-the-german-magazine-motorrad/

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...
Ob 11. 7. 2017 ob 22:11, pjotr pravi:

Mogoče ti lahko jaz povem. Sem prej zvozil 4 komplete Conti TA2 in sem sedaj presedlal na Pirelli Scorpion Trail 2. Sem bral teste in bral tale forum, so vsi bolj navdušeni nad Pirelli-em; no jaz nisem. Rabijo 250-300km da so ready. Resno, imel sem par zdrsov zadnje gume pred 300km, potem pa je bilo OK. Hec je bil, da so bili zdrsi v bistvu "brezvezni", pri majhnem naklonu in zmernem pospeševanju. Laično bi rekel, da sem vozil po trdem delu gume (ob straneh je mehkejša), in očitno še ni bila ready. Sedaj je povsem OK in dobro drži, samo priokus je pa ostal bolj grenak.

Verjetno je ne bom ponovno namestil.

 

Najverjetneje je šlo za zaščitni premaz oz zaščitni sloj na novi gumi (zato priporočajo previdnost pri utekanju...), Continental tega sloja nima

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ob 7/12/2017 ob 13:44, DAMI34 pravi:

 

Definitivno pa se TC ne vklaplja v STREET in SPORT (tudi pri Frenkovem ko sem ga vozil) v globokih nagibih. Razen če imaš res tok plastično gumo, da senzor zaznava drsenje.

Dafuck? Senzor ugotovi, clovek pa ne cuti de mu rit spodnasa? Al so mikrozdrsi? 

 

Pa sej nimate TCja iz 1990. Rain mode racuna da je mokro, ko vidi da si nagnit, in odpiras gas ukrepa. Ce bi cakal zdrs, da se zgodi je motor ze razbit.  vcasih so racunali vrtenje prednega in zadnega kolesa, in ob razliki uzeli moc. Odkar majo motorji IMU se to dogaja ze vnaprej. 

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 13 minutami, Cartman pravi:

Dafuck? Senzor ugotovi, clovek pa ne cuti de mu rit spodnasa? Al so mikrozdrsi? 

 

Pa sej nimate TCja iz 1990. Rain mode racuna da je mokro, ko vidi da si nagnit, in odpiras gas ukrepa. Ce bi cakal zdrs, da se zgodi je motor ze razbit.  vcasih so racunali vrtenje prednega in zadnega kolesa, in ob razliki uzeli moc. Odkar majo motorji IMU se to dogaja ze vnaprej. 

 

 

nope

na trših gumah (angel gt) pri močnem pospeševanju zazna zdrs (tudi jaz ga) in vklopi TC TC rumena lučka, zlo nežno poseže in to veliko prej kot na kaki limarci (Mitas sf+) preverjeno.

Program ima samo osnovne predispozicije. Recimo sport pusti kar nekaj drsenja in dvig prvega kolesa cca 1m od tal, medtem, ko STREET pusti manj drsenja (slajdanja) in samo 30cm od tal.

RAIN mode je pa qurac za po suhem, ker preveč posega v agregat, prednastavljen pač za dež.

Sem že imel primere, ko sem na mokrem (tudi z SXom) naletel na oljno mastno, in je fino porital moped, a popravljal je trekšn, in to šele po nenadnem zdrsu.

KTMjev MSC je pa še veliko bolj sofisticiran algoritem, ki bere kup tipal in senzorjev in se v skladu z izbranim programom ter situacijo odloča, kaj in kako bo počel.

MTC (MOTORCYCLE TRACTION CONTROL)

The MTC (Motorcycle Traction Control) lean-angle sensitive traction control system reacts immediately if the rotational speed of the rear wheel is disproportionate to the riding situation. In a matter of milliseconds, MTC reduces the engine output with an extremely smooth, barely perceptible intervention at the throttle valves, until the system has reduced slippage to optimum proportions for the selected ride mode and current angle of lean. Depending on the selected riding mode, MTC traction control allows different levels of traction slip at the rear wheel. In "Street" mode somewhat more than in "Rain" mode, while slight power slides are allowed when exiting curves in "Sport" mode. All this means that the rider can concentrate on the run of the road and other road users – the guarantee for maximum performance and ultimate riding pleasure, but also a decisive contribution to active safety. For particularly ambitious riders, who feel like enjoying the breathtaking propulsion of the KTM 1290 Super Duke GT without any electronic assistance, the traction control can also be switched off.

MSC (MOTORCYCLE STABILITY CONTROL) WITH C-ABS

The ultimate in safe deceleration. One component of the comprehensive Bosch MSC assistance package is the world's first lean-angle sensitive cornering ABS. Based on the high-quality 9ME modulator, it unites the talents of combined braking and lightning-quick, efficient pressure modulation with the high quality Brembo hardware to make the most advanced braking system on the market - no-one brakes more progressively or safely, even at extreme lean angles. Plus: the brakes are combined. When the front brake lever is actuated, the rear brake is always applied purposefully in order to optimise ride stability when braking. If required, not only can it be switched off, but also placed in supermoto mode.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nimam prakse, zato ne bom debatiral v nedogled, teorija pa pravi, da sx ni mel IMU, ktm pa jo ima. To enoto vidim kot novo generacijo moto elektronike. 100 let nismo meli nic, pa je pocas prisel vbrizg, nato abs in kmalu tc, zdaj pa se zanasajo na 6 osne inercijske enote. Resna razlika v principih. Tudi v videu je pokazanih 6 okenc, za 6 nadziranih parametrov. Pomembna je power given/power requested. Klasicni tractioni kot KTRC tega niso znali predvidevat. Ninja Sx je za letos dobil enak boschev IMU. 

 

KTM je pac oral ledino.  Hvala jim. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 33 minutami, Cartman pravi:

Nimam prakse, zato ne bom debatiral v nedogled, teorija pa pravi, da sx ni mel IMU, ktm pa jo ima. To enoto vidim kot novo generacijo moto elektronike. 100 let nismo meli nic, pa je pocas prisel vbrizg, nato abs in kmalu tc, zdaj pa se zanasajo na 6 osne inercijske enote. Resna razlika v principih. Tudi v videu je pokazanih 6 okenc, za 6 nadziranih parametrov. Pomembna je power given/power requested. Klasicni tractioni kot KTRC tega niso znali predvidevat. Ninja Sx je za letos dobil enak boschev IMU. 

 

KTM je pac oral ledino.  Hvala jim. 

klasika ni znala predvidevati, torej je tako kot sem ti napisal 

KTRC od SXa (2015) je imel 4 stopnje nastavljanja občutljivosti trekšna. Ko zdrsne poseže. Odlična zadeva, ki je delovala neodvisno od moda vožnje.

KTM je bolj sofisticiran a meni manj prijazen, ker ne morem "zaradi sofisticiranosti" uporabiti nekaterih modov vožnje ala RAIN (ali pa vsaj zmanjšanih konjev) ker deluje s predvidevanjem, in tako kot klasika.

Ti si pa rekel, da v kolikor poseže, ko zdrsne, da je prepozno. No ni in tu se motiš. Zelo dobro rešuje probleme, tako star kot nov sistem.

Še vedno pa en in drugi sistem zaznata zdrs, kar pomeni, če namažeš boke gume z oljem, se bo v nagibu prej vklopil.

Kar pomeni, da se s slabo gumo (tršo, tako ki prej zdrsne) zgodi prej korekcija in to po obeh sistemih.

Je pa čist možno da ima PJOTR tudi probleme s softwerjem. Namreč peljal sem SAja po jadranki tudi bolj na ostro čez ovinke proti Mariji magdaleni, pa se je pri polnem odpiranju obnašal v nagibu in ven iz njega enako kot moj, brez vklaplanja TCja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, očitno je na mojem SW nekaj narobe, čeprav je Jamnik rekel, da to prvič sliši. Meni TC vklaplja (po mojem po nepotrebnem) v street in sport modu. Sem pa tolk pogumen, da si ga še nisem drznil odklopit in probat kaj bo.

 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pred 14 minutami, pjotr pravi:

Ja, očitno je na mojem SW nekaj narobe, čeprav je Jamnik rekel, da to prvič sliši. Meni TC vklaplja (po mojem po nepotrebnem) v street in sport modu. Sem pa tolk pogumen, da si ga še nisem drznil odklopit in probat kaj bo.

 

 

ampak glavni podatek, ki je tule pomemben je, ali je vklop TCja različen pri različnih izbranih modih vožnje?

Recimo, daj v SPORT, brez panike, ne boš nikamor zdrsnil, pa odpuli par znanih ovinkov, nato daj še v STREET in RAIN. Razlika bi morala biti očitna, sploh pri RAIN modu.

Če je ne opaziš, potem je potrebno na servisu težit. Itak da JAMNIK še marsičesa ni slišal, saj ne vozi istih motorjev kot mi, oziroma nima niti časa vozit. Najmanj, kar je potrebno bo potem potrebno ponovna namestitev softwerja. Seveda se nobenemu ne da s tem ubadat, sploh če je motor v garanciji, ampak če prebiraš temo KTM servisi, sta tako Seleš, kot generalni dala nekaj besed, katere naj bi veljale.

ps. jaz se čudim Kmetovemu 1190 kako lahko v modu RAIN vozi podobno kot jaz v sport (tudi pri njem nekaj ni ok, vendar mu ne rečem) in ko ga vprašam, pravi da nima problemov z vklapljanjem TCja. 

 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!