Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Adventure (R, S, T)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

IMG_2550-Edit-Edit.jpg.0c3502d6074d400e24173557e844ab55.thumb.jpg.f6e96486d3668beda6fe61e3b1b47345.jpg

Priporočene objave

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Evotech, boys from UK, so mi v dveh dneh dostavili, s popustom, ki je pokril relativno drag shipping, vse skupaj, u pola cijene, v primerjavi z vsemi ostalimi -techi, kvalitetno narejeno. Angleško zelo prijazni, kontaktirali po mailu, vse natančno razložili, zanimalo me je, če je zraven tudi matica z luknjo :)  za sprednjo os....

20200423_140808.jpg

20200423_140814.jpg

20200423_141020.jpgPriporočam.

SREČNO

Popravljeno . Popravil Luka66
Objavljeno

Od njih bi me eventuelno zanimala zascita hladilnika. Kako je bilo z posiljanjem/dostavo zaradi kvazi koronebede? Vse isto kot ce je nebi bilo?? 

Objavljeno

To je skoraj edino kar laufa, kups na netu, placas, pa postar pred vrata zabrise :)

Objavljeno

Dostava v dveh dneh, obveščan od UPS parkrat na dan kje je paket. Oni nimajo velik asortiman proizvodov, kar pa imajo je narejeno res kvalitetno, v primerjavi z drugimi proizvajalci,  so tudi bistveno cenejši.                                     Od SW-motecha so prednji osni slajderji 85€ , zadnji 70€,  bolana cena ..... vse skupaj pa ti lahko dober drejar naredi za bagatelo v dobri urai dela,......dve osovini z navojem, 4 varovalne matice s podložkami in 4 bunke iz ustreznega materiala, edino sprednjo matico bi bilo potrrebno dobit z luknjo, ali pa obstoječo vrtata, zato sem se odločila raje za nakup. Itak je pa najbolje, da se ne rabi take dodatne opreme  :)                                                              Glede na to, da ne vozim nek off road, še  makedam redko, sem iskal eno tako lično, lahko "šus plato" kot je njihova, ki omogoča boljšo zaščito kot original plastika in pa tudi boljše hlajenje, da ne zapira izpušne cevi, ta zadovoljuje moje morebitne potrebe. Givijeva ali original powerParts bi mi zlomila nogo, če bi mi padla nanjo, tko so težke, res pa da dajejo tudi večjo zaščito, kar pa sam ne rabim.   Vsak kar rabi  :)

SREČNO

  • Všeč mi je 2
  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Montaža, lepo paše vse, kvalitetno narejeni vsi sestavni deli...... upam pa, da jih ne bom iz-rabil   :)

Pri menjavi motornega olja, ne bo potrebna demontaža zaščite motorja.

20200508_174617.jpg

20200508_174627.jpg

20200508_174632.jpg

Popravljeno . Popravil Luka66
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Proda kdo 1290 Adventure S 2017-2018 po razumni ceni?! 

Popravljeno . Popravil siks
  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

...odločam se za cevno zaščito tanka, motorja in pritiklin in izbiram med sw motech in original ktm...kak pro in kontra iz izkušenj? 

Objavljeno
pred 19 minutami, siks pravi:

...odločam se za cevno zaščito tanka, motorja in pritiklin in izbiram med sw motech in original ktm...kak pro in kontra iz izkušenj? 

sw sicer na GTju, odlično opravi svoje delo, lično izdelano in dovolj močno, ter enostavno za montažo. Za mojega itak ni originala

Objavljeno
pred 2 urami, siks pravi:

...odločam se za cevno zaščito tanka, motorja in pritiklin in izbiram med sw motech in original ktm...kak pro in kontra iz izkušenj? 

Jaz mam ze na drugem KTMu Heed https://heedshop.eu/en_US/c/KTM/36  

Če ti pade motor na tla je OK, če se zaletiš ti nič na pomaga. Žal preizkušeno.  Je pa stvar precej ugodna in narejena tako, da ni problem zmontirat.

IMG_0798.jpg

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Baje ga KTM ne odobrava.... ce se na motorju kj naredi in ugotovijo da je to zaradi izpuha ti ode garancija. Vsaj men je tako razlozu prodajalec kjer sm kupil motor. Sem hotu narocit 

leo-ta zaradi cene.. No na koncu sm se odlocil za Remusa. Sem ga dobil z popustom skoraj 200€ ceneje kot Akrapovic.

Ampak pomoje bolj kot vsake oci imajo svojega malarja...... 

Poglej mal na FB grupah  https://www.facebook.com/groups/685655748259572/   https://www.facebook.com/groups/1499042733713213/   https://www.facebook.com/groups/416159881896154/

Objavljeno
pred 12 urami, Tex pravi:

A ima kdo Wings-ov izpuh na svojem 1290SA?

Sam povem... :D

RKT86BCER_3QUARTER-900x900.jpg

Objavljeno
pred 9 urami, gasperX pravi:

Baje ga KTM ne odobrava.... ce se na motorju kj naredi in ugotovijo da je to zaradi izpuha ti ode garancija. Vsaj men je tako razlozu prodajalec kjer sm kupil motor. Sem hotu narocit 

leo-ta zaradi cene.. No na koncu sm se odlocil za Remusa. Sem ga dobil z popustom skoraj 200€ ceneje kot Akrapovic.

Ampak pomoje bolj kot vsake oci imajo svojega malarja...... 

Poglej mal na FB grupah  https://www.facebook.com/groups/685655748259572/   https://www.facebook.com/groups/1499042733713213/   https://www.facebook.com/groups/416159881896154/

slip on v ničemer ne škodi motorju..sampovem..več al manj majo vsi samo lukno :P

 

Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

slip on v ničemer ne škodi motorju..sampovem..več al manj majo vsi samo lukno :P

 

Sam povem kar so men povedal.....jest bi se katalizator stran dal, sam pol bi blo treba se druge stavri zrihtat....... za vse ostalo pa ;) se bo vsak sam odlocu kje in kolk cekinov bo zapravu

Objavljeno
pred eno uro, gasperX pravi:

Sam povem kar so men povedal.....jest bi se katalizator stran dal, sam pol bi blo treba se druge stavri zrihtat....... za vse ostalo pa ;) se bo vsak sam odlocu kje in kolk cekinov bo zapravu

to je pa druga muska. Uradno so dovljeni sliponi, torej lonec, ki dejansko ne vpliva na nič pa še ta mora met homologacijo, da ga lahko vpišeš 

Objavljeno

Ja ja jasno vse to ;) Sej vsi vemo zakaj KTM fursrira remusa in akrapota...... Se dobr da se mi ni treba vec ukvarjat s tem dodatnim vpisom v homologacijski kartoncek :D Vsaj tuki sm prsparu :D ce ne na auspuhu :D

Objavljeno
pred 5 minutami, gasperX pravi:

Ja ja jasno vse to ;) Sej vsi vemo zakaj KTM fursrira remusa in akrapota...... Se dobr da se mi ni treba vec ukvarjat s tem dodatnim vpisom v homologacijski kartoncek :D Vsaj tuki sm prsparu :D ce ne na auspuhu :D

ni res, če ni vpisan, se moraš :P

Dejansko pa raje kot menjat ror raje odpravim ekologijo, pa še nihče ne bo vedel. 

Od rotweilerja SAS stage 2 al 3, če ma flap valve od healtecha dongle, pa mašina zadiha. No sej diha tudi z vsem prej :D

 

Objavljeno
pred 7 minutami, DAMI34 pravi:

ni res, če ni vpisan, se moraš :P

Dejansko pa raje kot menjat ror raje odpravim ekologijo, pa še nihče ne bo vedel. 

Od rotweilerja SAS stage 2 al 3, če ma flap valve od healtecha dongle, pa mašina zadiha. No sej diha tudi z vsem prej :D

 

Men ni potrebno nic nikamor ekstra hodit ekstra vpisovat in ekstra placat. V Avstriji tega ni. 

Vse to res sam tale spaß od rotweilerja ni glih pocen tko da, se bo treba zadovoljit z avspuhom :D ni dinar se za to.... morm sparat za seen motor ?

Objavljeno
Pravkar, gasperX pravi:

Men ni potrebno nic nikamor ekstra hodit ekstra vpisovat in ekstra placat. V Avstriji tega ni. 

Vse to res sam tale spaß od rotweilerja ni glih pocen tko da, se bo treba zadovoljit z avspuhom :D ni dinar se za to.... morm sparat za seen motor ?

v AU ne (oziroma ne vem, verjetno potem obstaja osebna izkaznica vozila v katerem je naveden kateri slip on je dovoljen, to pa vem)..ampak tule smo v Slo in žal moraš vpisat v homologacijski kartonček, sej ni tok dela. Je že Kmet pred leti mislil, da ni treba...

ma ni tok drago, saj je podobno za ADV kot za GTja. SAS stage 3

http://www.rottweilerperformance.com/1290-super-adventure-r-s-1/

http://www.rottweilerperformance.com/stage-3-sas-canister-removal-kit-big-twins/

http://www.rottweilerperformance.com/super-adventure-r-s-2017-intake-decat-header-open-muffler-power-map/

vglavnem decata ne bi predlagal..preglasno, probemi s policaji in podobno

 

Objavljeno

Morajo pa biti avspuhi in podobno z vsemi mozni pravilnimi oznakami ki jih EU zahteva.... drugace pa mi v Avstriji nimamo teh dodatnih problemov. 

So pa na tehnicnih kr tocni gledajo te stevilke in oznake.... ce jih ni je mal vrjetnosti da te spusti skozi.

Objavljeno
Pravkar, gasperX pravi:

Morajo pa biti avspuhi in podobno z vsemi mozni pravilnimi oznakami ki jih EU zahteva.... drugace pa mi v Avstriji nimamo teh dodatnih problemov. 

So pa na tehnicnih kr tocni gledajo te stevilke in oznake.... ce jih ni je mal vrjetnosti da te spusti skozi.

sej pravim, nimam pojma kako mate, ampak če odstraniš katalizator in spodnji lonec se bo drl..preveč in boš magnet za policaje. Medtem ko odstranitev SASa prihrani nekaj placa pod sedežem, ni potrebe po menjavi sas ventilov itd..

ADV ima flap valve? Na izpuhu?

 

Objavljeno
pred 2 minutami, DAMI34 pravi:

sej pravim, nimam pojma kako mate, ampak če odstraniš katalizator in spodnji lonec se bo drl..preveč in boš magnet za policaje. Medtem ko odstranitev SASa prihrani nekaj placa pod sedežem, ni potrebe po menjavi sas ventilov itd..

ADV ima flap valve? Na izpuhu?

 

Sej ne bom menjal nicprvo mi je predrago drugo se niti ne vozim brez db-killerja vec....... 

Zdej gres pa prevec v tehnicne in specificna  vprasanja.. kle si me dobu ...nimam pojma 

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!