Skoči na vsebino

KTM 1290 Super Adventure (R, S, T)


DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

IMG_2550-Edit-Edit.jpg.0c3502d6074d400e24173557e844ab55.thumb.jpg.f6e96486d3668beda6fe61e3b1b47345.jpg

Priporočene objave

Objavljeno
pred 2 urami, DAMI34 pravi:

sej pravim, nimam pojma kako mate, ampak če odstraniš katalizator in spodnji lonec se bo drl..preveč in boš magnet za policaje. Medtem ko odstranitev SASa prihrani nekaj placa pod sedežem, ni potrebe po menjavi sas ventilov itd..

ADV ima flap valve? Na izpuhu?

 

Nima flap ventila na izpuhu, v poštev pride tole:

http://www.rottweilerperformance.com/rottweiler-fueling-dongles-pair/

http://www.rottweilerperformance.com/stage-2-sas-canister-removal-kit-big-twins/

http://www.rottweilerperformance.com/crankcase-breather-blanking-kit-for-rottweiler-intake-kits/

to je še "razumna cena" ........seveda imajo še veliko več  PC, mape, kompletne izpušne sisteme..... za veliko več €.  

Razmišljam, da odstranim ekologijo in pridobim prostor pod sedežem, me moti, ker ga ni in dodam še fueling dongle.....šiping v EU  je drag, v USA brezplačen .... bo nekdo posla iz USA :) 

 

Objavljeno
pred 8 minutami, Luka66 pravi:

Nima flap ventila na izpuhu, v poštev pride tole:

http://www.rottweilerperformance.com/rottweiler-fueling-dongles-pair/

http://www.rottweilerperformance.com/stage-2-sas-canister-removal-kit-big-twins/

http://www.rottweilerperformance.com/crankcase-breather-blanking-kit-for-rottweiler-intake-kits/

to je še "razumna cena" ........seveda imajo še veliko več  PC, mape, kompletne izpušne sisteme..... za veliko več €.  

Razmišljam, da odstranim ekologijo in pridobim prostor pod sedežem, me moti, ker ga ni in dodam še fueling dongle.....šiping v EU  je drag, v USA brezplačen .... bo nekdo posla iz USA :) 

 

a ni dongel za gorivo za 90 oktanca oziroma za manj kot 95? Ker drugače ga ne rabiš, vsaj v EU ne.

Vsekakor ne bi airboxa spreminjal, tist je pa mal preveč, pa celega izpušnega sistema tudi ne bi stavil. GT je s celim sistemom oziroma link pipe absolutno preglasen. Recimo, podoben agregat, podobni konji.

Objavljeno
pred 13 minutami, DAMI34 pravi:

a ni dongel za gorivo za 90 oktanca oziroma za manj kot 95? Ker drugače ga ne rabiš, vsaj v EU ne.

Vsekakor ne bi airboxa spreminjal, tist je pa mal preveč, pa celega izpušnega sistema tudi ne bi stavil. GT je s celim sistemom oziroma link pipe absolutno preglasen. Recimo, podoben agregat, podobni konji.

Fueling dongla obogatita mešanico goriva in zraka, da agregat ni "živčen", na območju vrtljajev, ko dela z siromašno mešanico zaradi merjenja izpustov v tovarniških nastavitvah..... takrat deluje tudi zelo vroč in rad, če je še zunaj vroče pocuka, občuti se pri mestni vožnji pri dodajanju plina, predvsem v prvi  prestavi...... to naj bi odpravili fueling dongli, če ni denarja za PwC in mape ...... tako razlagajo mojstri pri Rottweilerju, kaj je pa res .... morda pojasni kdo, ki ima to zmontirano......

Objavljeno
pred 6 minutami, Luka66 pravi:

Fueling dongla obogatita mešanico goriva in zraka, da agregat ni "živčen", na območju vrtljajev, ko dela z siromašno mešanico zaradi merjenja izpustov v tovarniških nastavitvah..... takrat deluje tudi zelo vroč in rad, če je še zunaj vroče pocuka, občuti se pri mestni vožnji pri dodajanju plina, predvsem v prvi  prestavi...... to naj bi odpravili fueling dongli, če ni denarja za PwC in mape ...... tako razlagajo mojstri pri Rottweilerju, kaj je pa res .... morda pojasni kdo, ki ima to zmontirano......

aha, jaz sem zadevo rešil s Healtechovim ESE (electronic servo eliminator) ampak je tudi moped, bolje vlekel spodaj in na obratih, kjer je loputa morila izpuh. Isto zaradi EURO4 norm (zvok) Ni pa isto, to vem..

Objavljeno

Je že kdo menjal cilinder ključavnice originalnih kovčkov? 

Je komplicirano? Na tubi ni kaj videt... 

Objavljeno
15 hours ago, DAMI34 said:

aha, jaz sem zadevo rešil s Healtechovim ESE (electronic servo eliminator) ampak je tudi moped, bolje vlekel spodaj in na obratih, kjer je loputa morila izpuh. Isto zaradi EURO4 norm (zvok) Ni pa isto, to vem..

A niso vsa ta jajca gor z razlogom,ne vidim smisla te stvari sraufat dol pa neki menjavat,razen ce je tolk za en kurc narjen.  ?

Objavljeno
15 minutes ago, luxsa said:

A niso vsa ta jajca gor z razlogom,ne vidim smisla te stvari sraufat dol pa neki menjavat,razen ce je tolk za en kurc narjen.  ?

So, ja... Da zadostujejo normam. Tu se pa konča.

 

Lp, Samo

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Ok,kaj pridobis s tem da dol posravfas razen da ne ustreza normam in ne velja vec garancija,1% moci al kaj?

Objavljeno
15 minutes ago, luxsa said:

Ok,kaj pridobis s tem da dol posravfas razen da ne ustreza normam in ne velja vec garancija,1% moci al kaj?

V primeru lopute je Dami napisal veliko v temi o SuperDuke GT kolikokrat je zatajila, kolikokrat se je vračal iz potovanja z okvaro le te itd. Prav tako v primeru SAS sistema se ogneš stroškom v primeru odpovedi ventila in pa pridobiš prostor pod sedežem.

Zanimivo, da je v razlagi o koristi lopute omenjeno tudi lepše podajanje moči/navora a po odklopu le te poročajo o lepšem in mirnejšem delovanju motorja.

 

Lp, Samo

Objavljeno
pred 3 urami, luxsa pravi:

A niso vsa ta jajca gor z razlogom,ne vidim smisla te stvari sraufat dol pa neki menjavat,razen ce je tolk za en kurc narjen.  ?

citiral si meni. Torej ti bom za konkreten motor odgovoril.

Ta jajca so EURO4 , torej z namenom prilagoditi se normativom EU, zvok, in izpust. Vsa ta jajca morijo motor, kar ne velja samo za mojega. Več kot je nabasanega sranja, večja je možnost za imeti kak problem, ker se motorji nadzirajo preko računalnika, ti vsaka napaka najmanj omeji moč, če ne celo crkne , ker enostavno ne dovoli vožnje iz varnostnih razlogov.

 

Poskusi v svojem avtu če je EURO6,1 dizel peljati brez adbluja...

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Za ljubitelje google maps navigacije, parkrat sem testiral "neuradno" ozirom "ne-KTM" aplikacijo in moram rečt, da deluje kar ql.

V bistvu na dash forwardira navodila gmaps navigacije. Daš najprej app od KTMa (my ride), pol pa še ta app gor. V gmaps kot običajno vneseš pot, fon lahko zakleneš in turn-by-turn navodila dobiš na displayu in v BT komunikaciji.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.undingen.maps4ktm

Škoda edino, da ni možnosti zrcaljenja slike ulic ipd na dash ..

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

Mene je na zacetku stalno jebala poveza telefon-dashboard.... Zadevo so z raznimi app updatei in updatei  stevca zrihtal in sedaj se mi moj OnePlus 5 vsakic brez problema poveze in navigacija deluje brezproblema vedno. Je pa res, da za kaksne daljsa potovanja imam se vedno doma garmina. 

@Tex Kako si zadovoljen z nakupom za enkrat?? Malo se razpisi.

Objavljeno
pred 2 minutami, DinDiin pravi:

Tex zamenjal al kva? ? 

Jup se tebe cakamo :D? ;)

 

Objavljeno
36 minutes ago, gasperX said:

@Tex Kako si zadovoljen z nakupom za enkrat?? Malo se razpisi.

Ne provociraj. Jeb**tiOmejitveNaObčine!!! :angryrant1:  :angryrant2:

En teden pri hiši (hvala Seles za dostavo!!! :worship: - še nikoli nardil online šopinga v takem znesku (kljub temu, da sem že xy let v vezi) :lol1: ), pa šele 450km ... Peglam MB ulice gor pa dol. Zadnjič nekaj narobe zavil, vsi napisi/tablice v .at (ok .de) jeziku, prav zgubljen sem bil .. po 80km sem se le obrnil, nam tvegal!!! Še dobro, da noben od pristojnih opazil ...

6 minutes ago, DinDiin said:

Tex zamenjal al kva? ? 

Dodal. Ampak ja, ne bo šlo v troje (čeglih je to iberzakon, priporočam!!!), že 2 sta preveč. En bo verjetno moral od hiše, premalo cajta za ves špon ...

  • Všeč mi je 1
Objavljeno

Pa sej ne gres v drugo obcino.. gres v drugo drzavo... Tm nimamo za enkrat omejitve gibanja ?

Ce poznas koka ki dela v Avstriji v tvoji blizini nej ti zrihta papir da kao delas v avstriji da se pendler in se vozi po Avstriji ?

Objavljeno

Sej je prov, dodajat je treba ?? Srecno in uzivancija! 

Objavljeno (popravljeno)

OK, na hitro.

V glavnem, nekje sem že zapisal, pa ne vem točno kje.

Verjetno vse potencialne kupce zanimajo negativne lastnosti (kot sem jih jaz iskal, hvala vsem, ki vam ni uspelo me prepričat v ne-nakup). Torej, negativni vtisi (primerjal bom z zadnjo pridobitvijo - yamaho tra900, s katero sem(sva) zvozil skoraj 60k km v dobrih treh letih), zaenkrat ..

- zavore, oziroma dolgi hod le-te. Na tra900 prime v nulo, na ktm-u je treba krepkeje pritisnit na ročko. Ok, verjetno stvar navade. Ko jo konkretno stisneš, se postavi na prvega brez problema. Mi je pa bolj všeč močnejši/hitrjši/krajši response ..

- led luč? tra900 je božična jelka v primerjavi s ktm led .. ampak ok, cornering osvetlitev je dobrodošla zadeva ..

- agregat? hmmm .. cp3 vleeeeeeeče. Ok, ja, 3valjnik vs 2 valjnik .. ampak yamaha je res zmagala z odzivnostjo .. lc8 se zbudi kasneje, ampak ok, bomo videli kako bo po vpeljavanju mašine - ampak je že sedaj jasno, da bo menjalnik delal konkretno več kot na cp3 ..

- aja, še to, kero tele je dizajniral SAS box pod sedežem, wtf .... če se je ta človek kdaj v življenju odpravil na obisk BILOKAM, .... prostora pod sedežem ni za nič, ampak res NIČ .. ne prvo pomoč, ne popravilo pnevmatike,  ....

- v primerjavi z vsemi prejšnjimi mopedi me preseneča, da precej "nerad" skoči v N oziroma "ler" .. ok, mogoče se bo še vpeljal, aaaampak .. drugače menjalnik gladek, od samega začetka naprej kot maslo ...

- jajca greje. Ampak res, GREJE! Že pri teh temperaturah mi je vroče (še moja je rekla, da je "nekaj" drugače, kot ponavadi :kva2:) .. kaj bo sredi poletja pri +35° .... jaaaa ok, V2, pa vseeno ...

Pozitivne lastnosti? Nem nič rekel, razen: :panic::D:kva2:

+ build kvaliteta, v primerjavi z japonci ... ni to čungalunga plastika ...

Popravljeno . Popravil Tex
Objavljeno

to mislis dva mopeda imet? yamaho za polet in ktm za pozim k ma gretje?

 

  • Haha 2
Objavljeno

dej ga v SPORT mode, pa bo vlejku. :P

Sport je fajn, ker ima večjo odzivnost, pa še ročice plina ne rabiš veliko obračat. Dobrodošla zadeva, če maš zjebana zapestja.

Objavljeno

Ah, leti dobr, greje pa tut k prasica. ?

Objavljeno

Ma bom dal moji da vozi, njo itak skoz zebe .. bom jaz zadaj počival .. ;)

Objavljeno (popravljeno)
Ob 10. 11. 2020 ob 21:34, Tex pravi:

 

- zavore, oziroma dolgi hod le-te. Na tra900 prime v nulo, na ktm-u je treba krepkeje pritisnit na ročko. Ok, verjetno stvar navade. Ko jo konkretno stisneš, se postavi na prvega brez problema. Mi je pa bolj všeč močnejši/hitrjši/krajši response ..

- led luč? tra900 je božična jelka v primerjavi s ktm led .. ampak ok, cornering osvetlitev je dobrodošla zadeva ..

- agregat? hmmm .. cp3 vleeeeeeeče. Ok, ja, 3valjnik vs 2 valjnik .. ampak yamaha je res zmagala z odzivnostjo .. lc8 se zbudi kasneje, ampak ok, bomo videli kako bo po vpeljavanju mašine - ampak je že sedaj jasno, da bo menjalnik delal konkretno več kot na cp3 ..

- aja, še to, kero tele je dizajniral SAS box pod sedežem, wtf .... če se je ta človek kdaj v življenju odpravil na obisk BILOKAM, .... prostora pod sedežem ni za nič, ampak res NIČ .. ne prvo pomoč, ne popravilo pnevmatike,  ....

- v primerjavi z vsemi prejšnjimi mopedi me preseneča, da precej "nerad" skoči v N oziroma "ler" .. ok, mogoče se bo še vpeljal, aaaampak .. drugače menjalnik gladek, od samega začetka naprej kot maslo ...

- jajca greje. Ampak res, GREJE! Že pri teh temperaturah mi je vroče (še moja je rekla, da je "nekaj" drugače, kot ponavadi :kva2:) .. kaj bo sredi poletja pri +35° .... jaaaa ok, V2, pa vseeno ...

Pozitivne lastnosti? Nem nič rekel, razen: :panic::D:kva2:

+ build kvaliteta, v primerjavi z japonci ... ni to čungalunga plastika ...

...sklepam, da primerjaš s 1290?!...sicer nisem vozil cp3, a si težko predstavljam vsako primerjavo z lc8, kvečjemu s 1050 ali 990...zame je 990 vrhunsko odziven agregat, da o voznih karakteristikah sploh ne govorim. 1090 je podobno a se pozna navešena elektronika. Če je tracer vsaj približno v tem rangu, je vreden vsakega centa, ker KTM je fajn, a kot večina motorjev danes, krepko precenjen. Napiši malo bolj konkretno, če gre... 

Se pa strinjam glede gretja, tudi zavore brembo so precej precenjene na 990, delno tudi na 1090...na določenih detajlih se vidi, da ktm izhaja iz terena, kar vedno ni slabo. Powerparts so pa itak tako dragi, da je že bolano... Saj vem, terci smo mi, ki plačujemo. 

Osebno sem na ktm presedlal, ker japonska konkurenca nima neke pametne izbire za moj okus. Ni mi žal. 

Popravljeno . Popravil siks
Objavljeno

 

No jest bom tko reku 1050 je bil kr mal len.. se pozna da ma 95konjev sicer po makedamu je kmal dost, na cesti so vsi bezal pred mano, na ovinkih je pa itak vec ali manj vse u glavi al si upas na polno al ne Po ravnem je itak brezveze. Ko sm pelu prvic testnega 1290SAR  se mi je pod celado tako smejal to je kr letel ko sneta skira na ovinkih eh brez veze se dons k ga peljem na Nockalmstraße ja to gre ko........... Ko sem si ponesrec preko neta kupil rabljenega 1050 je Suzuki gsx1250fa samo se stal na parkiriscu pokrit... ni bilo nobenega zanimanja vec.

Men uglavnem nic ne manjka seveda se more nekje poznati 65konjev razlike med 1050 in 1290.... Je pa baje 990 razred zase, ampak tega nikol nisem peljal tako da o njem ne morem nic povedat.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!