Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja H2, H2R, H2SX in ZH2


Cartman
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

5390028E-1834-48D2-AC70-D0B9F3B4A712.jpeg.c953610340d3313b42c6b3a107bd5c96.thumb.jpeg.17fd678af91cac194c3571e88dfe43b4.jpeg

Priporočene objave

In kej pr streli vam pomaga 300hp če jih nimaš kje izkoristit niti na dirkališču ??? to je sam motor za lovit pleh pičke in se hvalit v gostilni pred prjatli 

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

eeee, jebiga....sej če smo iskreni, je tudi 200 težko oz. nemogoče pokoristit v vsakodnevnem prometu, še posebej na naših cestah...pa pr avtih je tud 300+ brez veze, pa se vseeno vozjo mašine 800+...ja, res je...za kazat pred  :boobies: , za  :pos:  prjatlce in za  :kick-ass: prjatle

 

  :yea1:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kej pr streli vam pomaga 300hp če jih nimaš kje izkoristit niti na dirkališču ??? to je sam motor za lovit pleh pičke in se hvalit v gostilni pred prjatli 

Podobno kot Ducati?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In kej pr streli vam pomaga 300hp če jih nimaš kje izkoristit niti na dirkališču ??? to je sam motor za lovit pleh pičke in se hvalit v gostilni pred prjatli 

A-a, pleh picke vedo kaj je Ducati, za H2 nebo vedela nobena kaj je... ;)   ( joke )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

In kej pr streli vam pomaga 300hp če jih nimaš kje izkoristit niti na dirkališču ??? to je sam motor za lovit pleh pičke in se hvalit v gostilni pred prjatli 

 

 

Jaz bolj vidim prihodnost motorjev v downsizingu kot se dogaja pri avtih... namesto 1200ccm in 200hp bo 300ccm in turbo kompresor z 200hp :)  Upam da se to začne dogajat ko končam mojo motoristično pot ker potem ni več za nikamor... že z avti je katastrofa ... :grrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz bolj vidim prihodnost motorjev v downsizingu kot se dogaja pri avtih... namesto 1200ccm in 200hp bo 300ccm in turbo kompresor z 200hp :)  Upam da se to začne dogajat ko končam mojo motoristično pot ker potem ni več za nikamor... že z avti je katastrofa ... :grrr

 

 

pa dej ti men povej, kaj je tako groznega, da se lahko z 1.6 tdi vozmo enako fajn kot pred 10 letmi z 1.9tdi in nepopisno bolš kot z 2.5d iz 1995? no, kaj te tako muči downsizing pri avtih?

 

Se mi pa zdi da bodo motorji prej električni kot da bi se razpasle turbo komplikacije. 

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a-a....nafta gre dol....arabci imajo še rezerve in se bodo sigurno na vse kriplje trudili zjebat e-vozila, pa čeprav se bomo vozili po 60 centov/liter :010

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa dej ti men povej, kaj je tako groznega, da se lahko z 1.6 tdi vozmo enako fajn kot pred 10 letmi z 1.9tdi in nepopisno bolš kot z 2.5d iz 1995? no, kaj te tako muči downsizing pri avtih?

 

Se mi pa zdi da bodo motorji prej električni kot da bi se razpasle turbo komplikacije. 

Mene recimo zelo moti "turbo luknja" in nemoč pri nizkih obratih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene recimo zelo moti "turbo luknja" in nemoč pri nizkih obratih.

zato pa je vedno vecji trend vozil biturbo z 2 turbinama...glavno večjo(močnejšo) in manjšo ki zapolni turbo luknjo ko pa večja začne delovat  manjša nima več neke vloge je pa zanimivo da te turbine filajo cca 3.8 bar :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Turbo luknja je zgodovina! Dobri dounsajzani motorji tega nimajo! Preizkuseno.

pri vožnji v dolino si pa z "dounsajzanim" motorjem non-stop na bremzi....podobno, kot bi šel z V2 motorja na 4 inline :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale moped ni turbo ampak je kompresor!!! Torej, govoriti o turbo luknji pri motorju, ki turbine nima, je precej smešno.... :ninja:

Popravljeno . Popravil bladzo
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bladzo, ...mislim da je blo v tem kontekstu mišljeno na debato o 1,6 tdi in downsizingu na splošno....za H2 vemo da uporablja....centrifugalni kompresor.

Popravljeno . Popravil Ferrarist
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pri vožnji v dolino si pa z "dounsajzanim" motorjem non-stop na bremzi....podobno, kot bi šel z V2 motorja na 4 inline :D

Pravzaprav nimas prav. Vozis cisto normalno. Ce ti rata se poizkusi zapeljat z Giulietto 1.4 170KM. Cista poezija. Nobene turbo luknje in podobnih neprijetnosti iz "starih casov".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

10505435_10152945367088855_7935641176138

 

11037323_10152945374488855_3845436066283

 

11025797_10152945374653855_1549945600349

 

"It's epic," says Adam. "The way it rips through first and second gear is staggeringly aggressive, and the surge through third and fourth gear is equally incredible. This is no ordinary superbike."

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim pa da je ta motor kar ta prav, tudi navaden H2 bo po mojem najhitrejši tudi na pisti med vsemi serijskimi superšpotniki.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mislim pa da je ta motor kar ta prav, tudi navaden H2 bo po mojem najhitrejši tudi na pisti med vsemi serijskimi superšpotniki.

do ovinka, pol se pa zgodba konča :kva2: in si pojejo tisto znano slavonsko pesem "Ne dirajte mi ravnicu" :grim  :kva2:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!