Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja H2, H2R, H2SX in ZH2


Cartman
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

5390028E-1834-48D2-AC70-D0B9F3B4A712.jpeg.c953610340d3313b42c6b3a107bd5c96.thumb.jpeg.17fd678af91cac194c3571e88dfe43b4.jpeg

Priporočene objave

ne vem o čem se pogovarjate ..k vsi govorite turbina turbina ... H2 nima turbine ..basta...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A .. to imata oba v imenu ... kwaki clo dwa  :ras:

 

 

... pa ćustva mata razlićna

 

:krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Turbocharger  :smoke:

 

vseeno ima turbino...samo drugace je gnana  ;) in ima zaradi tega tudi drugacen rezim delovanja.

 

PS: a sem prou povedou Thumper?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zdj pa resno ... a je to turbina al kompresor .... :?

 

 

ok ... ćustva ostanejo

 

:krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Demon, dne 10 Nov 2014 - 12:30, pravi:
Torej, vsi neizmerno hvalite ta H2 motor, zdaj pa nekaj dejstev. Od Ninje ZX 10 R je DEBELIH 37 kilogramov TEŽJI, ima ENAKO, pardon, 0,1 KM več in 21,5 NM več. Pa verjetno bo tudi krepko dražji ov ZX 10 R. Pa še to, kakor komu, ampak meni je grd tak da te kap, ampak to sploh ni pomembno. Zdaj pa jaz vas vse nekaj vprašam: "A mi lahko prosim nekdo razloži, kaj je na tem motorju tako oh in sploh, da eni padate v ekstazo, ko ga vidite"?

 

 

Demon, brez skrbi.

ziher nas je vecina takih, ki jim ni jasni kaj je poanta H2.

po moje je zanimiv edino v primeru, ce se ga da odklenit na 300 konjev kot H2R. drugace je cisto brezveze.

kdo bo pa 240 kil premetaval po dirkaliscu??

to bi znal biti se za Kmeta napor!

:)

Popravljeno . Popravil BenX
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Demon, brez skrbi.

ziher nas je vecina takih, ki jim ni jasni kaj je poanta H2.

po moje je zanimiv edino v primeru, ce se ga da odklenit na 300 konjev kot H2R. drugace je cisto brezveze.

kdo bo pa 240 kil premetaval po dirkaliscu??

to bi znal biti se za Kmeta napor!

:)

 

Ja jaz tudi mislim tako, edino če bodo z zamenjavo izpuha izgubili teh 37 kil viška, kar je čisto možno glede na velikost serijskega raufanka :grim , ajde zdaj pa čisto resno, ali pa je teh 21,5 NM navora ki ga ima več res tolikšna prednost, kar pa sam iskreno ne verjamem da je. :grrr

Popravljeno . Popravil Demon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Turbocharger  :smoke:

 

vseeno ima turbino...samo drugace je gnana   ;) in ima zaradi tega tudi drugacen rezim delovanja.

 

PS: a sem prou povedou Thumper?

ni turbocharger - finta besede "turbocharger" ni v sesalni temveč v gnani strani kjer je vetrnica / puhalo gnana z izpušnimi plini ... torej na gonilni strani je turbo  , na sesalni je charger...

h2 ima procharger z dvema hitrostima ....

in ja to kar ti misliš je  če je mehansko gnano prek jermena ali zobnikov ali obojega - kot pri H2 - se temu reče mehanski kompresor ( obstaja več vrst - supercharger - ta je enostopenjski , procharger - dvostopenjski , blower - dve vijačnici se vrtita ena v drugi , roots - dve osmici se vrtita ena v drugi )...

 

zdj pa resno ... a je to turbina al kompresor .... :?

 

 

ok ... ćustva ostanejo

 

:krneki:

a dej no pa ta tvoje čustva... kr neki...

dejstvo je , da bi moral imeti civilni motor 750ccm , 3 cilindre , kompresor , 240ps in 160 kg ready to go.. ...pol bi bil pa izgled res postranskega pomena ..

 

sicer pa za tiste ki tega tisočaka vidite v wsbk ... bodo morali zmanjšati prostornino agregata ...ker obstaja količnik za prisilno polnjene motorje - vsaj pri FIA je točno določen ... FIM pravil pa še nisem gleda - se pa verjetno najde tudi odstavek o tem...

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja jaz tudi mislim tako, edino če bodo z zamenjavo izpuha izgubili teh 37 kil viška, kar je čisto možno glede na velikost serijskega raufanka :grim , ajde zdaj pa čisto resno, ali pa je teh 21,5 NM navora ki ga ima več res tolikšna prednost, kar pa sam iskreno ne verjamem da je. :grrr

na motosvetu prav gotvo :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok pa brez čustev ...

 

še vedno ni nihče od strokovnjakov tukaj odgovoril .. a je turbina al je kompresor :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ok pa brez čustev ...

 

še vedno ni nihče od strokovnjakov tukaj odgovoril .. a je turbina al je kompresor :?

a s ti tud slep ratal ... aja nis k nism prou teb odgovoru ...evo stari :

 mehanski kompresor ( obstaja več vrst - supercharger - ta je enostopenjski , procharger - dvostopenjski , blower - dve vijačnici se vrtita ena v drugi , roots - dve osmici se vrtita ena v drugi )...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej je kompresor .....

 

 

ok .. js sm ćustveno vezan na kompresor :krneki:

Popravljeno . Popravil maus
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In edino kar se kvari na motorju.

ti že veš, mi ko se pa vozmo z njim, se pa vozmo :grim , zanimivo

ko sm mel pa Kwaka, se pa nism vozu, pa še tožt sm se mogu :kva2:

Popravljeno . Popravil KLOVN
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja KLOVN ... ko se vozte, se full veselite .... ker so to bolj redko zgodi ....

 

takrat pa pokažete dućetisti full enih čustev :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

torej je kompresor .....

 

 

ok .. js sm ćustveno vezan na kompresor :krneki:

pomoje s ti najbolj čustveno navezan na kompresorko ..podtlačno...vakuumsko .. u bistvu bi moral tvoje čustvo nastavt na vstopno odprtino za zrak.. :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja KLOVN ... ko se vozte, se full veselite .... ker so to bolj redko zgodi ....

 

takrat pa pokažete dućetisti full enih čustev :lol1:

sej zato mamo ponavad še en motor, pa skuter in vikend na morju :smoke:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PS

vikend na morju nema veze s tem, sam hvalim se :grim :kva2:

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej zato mamo ponavad še en motor, pa skuter in vikend na morju :smoke:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PS

vikend na morju nema veze s tem, sam hvalim se :grim :kva2:

ja ja ..ma veze ..ti mora do vikenda motor zdržat ..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej zato mamo ponavad še en motor, pa skuter in vikend na morju :smoke:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PS

vikend na morju nema veze s tem, sam hvalim se :grim :kva2:

Lej lej...bodimo veseli...Bremzer je zopet med nami.  :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SRCE, taglavna stvar

 

cuore dinos

 

Saj vidiš, kak je srce zanič, še stari klovn se z njimi pozabava, kdaj ma 5 minut cajta :)

sej zato mamo ponavad še en motor, pa skuter in vikend na morju :smoke:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PS

vikend na morju nema veze s tem, sam hvalim se :grim :kva2:

 

Kje maš vikend pa za kolko oddajaš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a s ti tud slep ratal ... aja nis k nism prou teb odgovoru ...evo stari :

 mehanski kompresor ( obstaja več vrst - supercharger - ta je enostopenjski , procharger - dvostopenjski , blower - dve vijačnici se vrtita ena v drugi , roots - dve osmici se vrtita ena v drugi )...

 

Samo da te dopolnim: pozabil si na nam znani G-lader od VW - dve spirali se vrtita ekscentrično druga proti drugi (Golf G60 in Polo G40) ..... 

 

........lahko nadaljujete z zanimivo debato .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

cuore dinos

 

Saj vidiš, kak je srce zanič, še stari klovn se z njimi pozabava, kdaj ma 5 minut cajta :)

 

Kje maš vikend pa za kolko oddajaš?

srednji Jadran in se ne oddaja :OK: , bajta se koristi med sezono 100%, še zdaj :grim

 

H2 je pa super motor :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!