Skoči na vsebino

Kawasaki Ninja H2, H2R, H2SX in ZH2


Cartman
DAMI34
Sporočilo dodal DAMI34,

5390028E-1834-48D2-AC70-D0B9F3B4A712.jpeg.c953610340d3313b42c6b3a107bd5c96.thumb.jpeg.17fd678af91cac194c3571e88dfe43b4.jpeg

Priporočene objave

umrl?? ne vem po čem sklepaš, ampak da cev zažari tako hitro je nekaj normalnega pri prisilnem polnjenju,..... iskre iz izpuha?? ...mislim da imajo gp motorji ravno zato mrežico na koncu cevi, da preprečijo iskrenje, tukaj pa je ne vidim..

še pri mojemu letijo iskre iz auspuha

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

motor je mojster ugasnu :smoke: , mislim, da sm ta video gledal par dni nazaj, vendar je bil daljši, nato je bil umaknjen z youtuba z obrazložitvijo, da je proizvajalec prepovedal objavo le tega, zdaj pa se je zopet pojavil v skrajšani verziji :smoke: , mogoče se pa motim in maš ti prav :grim​ in sm gledal drugi Dyno videotest , kjer so  izmerili 250KM na zadnjem kolesu, motor je pa umrl :blush:, kolikor pa vem, za enkrat do sedaj nisem nikjer zasledil, da bi bilo kje objavljen ta podatek o izmerjenih konjih, razen s tistim umaknjenim videom, če se bo pa to ujemalo, pa mi boš težko dokazal, da prva meritev ni bila popestrena z umorom motorja :kva2:

saj ne rečem da ni umrl, nisem videl celega videa, ampak samo to verzijo, ki kot praviš je skrajšana.....ampak tudi če je, je to prej izjema kot pravilo, ker glede na to kakšne vzdržljivostne teste delajo že v tovarni je to zgolj slučaj, tako pri kawasakiju kot bmwju, ducatiju, hondi,..... v fabriki nešteto ur laufa pod polno obremenitvijo, tukaj ga pa dva valjčka ubijeta v minuti :D.....in tako si znajo potencialni kupci ustvariti napačen vtis po ogledu zgolj enega videa, kjer se je test ponesrečil, zato tudi verjamem da je kawasaki prepovedal objavo če se je to res zgodilo, ker tak video je lahko vzrok za katastrofalno prodajo

Popravljeno . Popravil k0ci
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

umrl?? ne vem po čem sklepaš, ampak da cev zažari tako hitro je nekaj normalnega pri prisilnem polnjenju,..... iskre iz izpuha?? ...mislim da imajo gp motorji ravno zato mrežico na koncu cevi, da preprečijo iskrenje, tukaj pa je ne vidim..

Mrežica je zato, da pri padcu ne pride pesek v izpuh in posledično agregat..

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, vsi neizmerno hvalite ta H2 motor, zdaj pa nekaj dejstev. Od Ninje ZX 10 R je DEBELIH 37 kilogramov TEŽJI, ima ENAKO, pardon, 0,1 KM več in 21,5 NM več. Pa verjetno bo tudi krepko dražji ov ZX 10 R. Pa še to, kakor komu, ampak meni je grd tak da te kap, ampak to sploh ni pomembno. Zdaj pa jaz vas vse nekaj vprašam: "A mi lahko prosim nekdo razloži, kaj je na tem motorju tako oh in sploh, da eni padate v ekstazo, ko ga vidite"?

post-5704-0-59715100-1415619026_thumb.png

post-5704-0-02114500-1415619043_thumb.png

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

K je neki posebnega, simpl ko pasulj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa krilca ma wiiii, da mau leti :D

 

dukatisti bi rekli: to je moped k ma čustwa..kdo bi razumel zakaj je tok fukiš  :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej če malo razčlenimo tole "čudo":
- dizajn: Manga (to so japonski stripi)
bike___girl___luv_by_butoku-d4rx3c0.jpg
-zadnja enojna nihalka in feltna: MV Avgusta
2010-MV-Agusta-F4-8.jpg
cevni okvir: recimo damo primer Bimoto, ki je itak začela s tem, da je proizvajala after market okvirje za japonske motocikle
Bimota%20Delirio%20%202.jpg
-turbina: po kilah sodeč je verjetno od Ivecota
Original-Garrett-Turbocharger-for-IVECO-
 
Torej moped nima nič tako posebnega in revolucionarnega. Kar je popolnoma razumljivo, edino zanimivo je, kako dobro jim uspe reklamirat to odkrivanje tople vode.

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej, vsi neizmerno hvalite ta H2 motor, zdaj pa nekaj dejstev. Od Ninje ZX 10 R je DEBELIH 37 kilogramov TEŽJI, ima ENAKO, pardon, 0,1 KM več in 21,5 NM več. Pa verjetno bo tudi krepko dražji ov ZX 10 R. Pa še to, kakor komu, ampak meni je grd tak da te kap, ampak to sploh ni pomembno. Zdaj pa jaz vas vse nekaj vprašam: "A mi lahko prosim nekdo razloži, kaj je na tem motorju tako oh in sploh, da eni padate v ekstazo, ko ga vidite"?

 

Samo H2R je poseben, H2 pa bi lahko bil, če bi se kaj prikloplo in popravilo SW...

 

H2 ni ravno uspel, H2R pa je največja zamera cevni okvir...podn izgleda tisto, kot rožljajoči lahi

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ljudje brez čustew, bodo vedno razčlenjevali, kaj, zakaj in kako jim ni/je nekaj všeč...ostali pogledamo in upalimo  :004  :l_01:  :P

Popravljeno . Popravil DAMI34
  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

25,5k€ in 238kg pomeni, da je 107€/kg, solidna cena za kg/€ proti konkurenci Panigale 1299s, ki je 25k€ in 166kg, kar pomeni 150€/kg, tu nekje je tudi HP4 169kg :kva2: , se pravi da H2 zmaga, po teh izračunih :grim , je cenejši od konkurence, krepko :kva2:

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej če malo razčlenimo tole "čudo":

- dizajn: Manga (to so japonski stripi)

bike___girl___luv_by_butoku-d4rx3c0.jpg

-zadnja enojna nihalka in feltna: MV Avgusta

2010-MV-Agusta-F4-8.jpg

cevni okvir: recimo damo primer Bimoto, ki je itak začela s tem, da je proizvajala after market okvirje za japonske motocikle

Bimota%20Delirio%20%202.jpg

-turbina: po kilah sodeč je verjetno od Ivecota

Original-Garrett-Turbocharger-for-IVECO-

 

Torej moped nima nič tako posebnega in revolucionarnega. Kar je popolnoma razumljivo, edino zanimivo je, kako dobro jim uspe reklamirat to odkrivanje tople vode.

Jaz bi še dodal, da izpuh, DIMNIK so pa za H2 kopirali po dimniku Toplotne Oskrbe v Mariboru! :D

post-5704-0-34856900-1415623506_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Panigale1299s, ohlins, brembo, marchesini in 205KM, to ta zadnje, so pa čustva :grim

Gole številke so tist, to je isto kot če bi povedu o svoji babi kakšne ma mere 90/180/70, men je pa sam važno, da dobro fafa (čustwa kot sm reku)  :P

Popravljeno . Popravil DAMI34
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej če malo razčlenimo tole "čudo":

- dizajn: Manga (to so japonski stripi)

bike___girl___luv_by_butoku-d4rx3c0.jpg

-zadnja enojna nihalka in feltna: MV Avgusta

2010-MV-Agusta-F4-8.jpg

cevni okvir: recimo damo primer Bimoto, ki je itak začela s tem, da je proizvajala after market okvirje za japonske motocikle

Bimota%20Delirio%20%202.jpg

-turbina: po kilah sodeč je verjetno od Ivecota

Original-Garrett-Turbocharger-for-IVECO-

 

Torej moped nima nič tako posebnega in revolucionarnega. Kar je popolnoma razumljivo, edino zanimivo je, kako dobro jim uspe reklamirat to odkrivanje tople vode.

 

Kaj si pričakoval 590 konjev, 60 kil, trojno zadnjo nihajko, okvir iz stiroporja, pogon na lesne sekance, dizajn v stilu tradicionalnega slovenskega kozolca in upravljanje gasa ter premz preko iPhona? R verzija pa bi avtomatsko objavljala selfije na FB?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!