ludiluka Objavljeno December 30, 2014 Opozori Objavljeno December 30, 2014 In kej pr streli vam pomaga 300hp če jih nimaš kje izkoristit niti na dirkališču ??? to je sam motor za lovit pleh pičke in se hvalit v gostilni pred prjatli NinjaRider04, builder in Kmet2 3
Ferrarist Objavljeno December 30, 2014 Opozori Objavljeno December 30, 2014 eeee, jebiga....sej če smo iskreni, je tudi 200 težko oz. nemogoče pokoristit v vsakodnevnem prometu, še posebej na naših cestah...pa pr avtih je tud 300+ brez veze, pa se vseeno vozjo mašine 800+...ja, res je...za kazat pred , za prjatlce in za prjatle builder, maxxim in Kmet2 3
brutal Objavljeno December 30, 2014 Opozori Objavljeno December 30, 2014 In kej pr streli vam pomaga 300hp če jih nimaš kje izkoristit niti na dirkališču ??? to je sam motor za lovit pleh pičke in se hvalit v gostilni pred prjatli Podobno kot Ducati? Kmet2 1
RVT Objavljeno December 30, 2014 Opozori Objavljeno December 30, 2014 Še dobre tri mesece pa bomo iz prve roke vidl kaj se bo rodil po "tresenju gore"
orcus Objavljeno Januar 1, 2015 Opozori Objavljeno Januar 1, 2015 In kej pr streli vam pomaga 300hp če jih nimaš kje izkoristit niti na dirkališču ??? to je sam motor za lovit pleh pičke in se hvalit v gostilni pred prjatli A-a, pleh picke vedo kaj je Ducati, za H2 nebo vedela nobena kaj je... ( joke )
jany Objavljeno Januar 20, 2015 Opozori Objavljeno Januar 20, 2015 In kej pr streli vam pomaga 300hp če jih nimaš kje izkoristit niti na dirkališču ??? to je sam motor za lovit pleh pičke in se hvalit v gostilni pred prjatli Jaz bolj vidim prihodnost motorjev v downsizingu kot se dogaja pri avtih... namesto 1200ccm in 200hp bo 300ccm in turbo kompresor z 200hp Upam da se to začne dogajat ko končam mojo motoristično pot ker potem ni več za nikamor... že z avti je katastrofa ... :grrr lajbn 1
Cartman Objavljeno Januar 21, 2015 Avtor Opozori Objavljeno Januar 21, 2015 Jaz bolj vidim prihodnost motorjev v downsizingu kot se dogaja pri avtih... namesto 1200ccm in 200hp bo 300ccm in turbo kompresor z 200hp Upam da se to začne dogajat ko končam mojo motoristično pot ker potem ni več za nikamor... že z avti je katastrofa ... :grrr pa dej ti men povej, kaj je tako groznega, da se lahko z 1.6 tdi vozmo enako fajn kot pred 10 letmi z 1.9tdi in nepopisno bolš kot z 2.5d iz 1995? no, kaj te tako muči downsizing pri avtih? Se mi pa zdi da bodo motorji prej električni kot da bi se razpasle turbo komplikacije. Roger G. Jagger in DAMI34 2
Ferrarist Objavljeno Januar 21, 2015 Opozori Objavljeno Januar 21, 2015 a-a....nafta gre dol....arabci imajo še rezerve in se bodo sigurno na vse kriplje trudili zjebat e-vozila, pa čeprav se bomo vozili po 60 centov/liter
brutal Objavljeno Januar 21, 2015 Opozori Objavljeno Januar 21, 2015 pa dej ti men povej, kaj je tako groznega, da se lahko z 1.6 tdi vozmo enako fajn kot pred 10 letmi z 1.9tdi in nepopisno bolš kot z 2.5d iz 1995? no, kaj te tako muči downsizing pri avtih? Se mi pa zdi da bodo motorji prej električni kot da bi se razpasle turbo komplikacije. Mene recimo zelo moti "turbo luknja" in nemoč pri nizkih obratih.
Efendi Objavljeno Januar 21, 2015 Opozori Objavljeno Januar 21, 2015 Mene recimo zelo moti "turbo luknja" in nemoč pri nizkih obratih.
Efendi Objavljeno Januar 21, 2015 Opozori Objavljeno Januar 21, 2015 Turbo luknja je zgodovina! Dobri dounsajzani motorji tega nimajo! Preizkuseno.
payback Objavljeno Januar 21, 2015 Opozori Objavljeno Januar 21, 2015 Mene recimo zelo moti "turbo luknja" in nemoč pri nizkih obratih. zato pa je vedno vecji trend vozil biturbo z 2 turbinama...glavno večjo(močnejšo) in manjšo ki zapolni turbo luknjo ko pa večja začne delovat manjša nima več neke vloge je pa zanimivo da te turbine filajo cca 3.8 bar
Ferrarist Objavljeno Januar 21, 2015 Opozori Objavljeno Januar 21, 2015 ...malo smo pomešali biturbo, twinturbo in compound turbo, ma nej bo Kmet2 1
k0ci Objavljeno Januar 21, 2015 Opozori Objavljeno Januar 21, 2015 Turbo luknja je zgodovina! Dobri dounsajzani motorji tega nimajo! Preizkuseno. pri vožnji v dolino si pa z "dounsajzanim" motorjem non-stop na bremzi....podobno, kot bi šel z V2 motorja na 4 inline
bladzo Objavljeno Januar 21, 2015 Opozori Objavljeno Januar 21, 2015 (popravljeno) Tale moped ni turbo ampak je kompresor!!! Torej, govoriti o turbo luknji pri motorju, ki turbine nima, je precej smešno.... Popravljeno Januar 21, 2015. Popravil bladzo Efendi, cikadina in thumper 3
Ferrarist Objavljeno Januar 21, 2015 Opozori Objavljeno Januar 21, 2015 (popravljeno) Bladzo, ...mislim da je blo v tem kontekstu mišljeno na debato o 1,6 tdi in downsizingu na splošno....za H2 vemo da uporablja....centrifugalni kompresor. Popravljeno Januar 21, 2015. Popravil Ferrarist
Efendi Objavljeno Januar 21, 2015 Opozori Objavljeno Januar 21, 2015 pri vožnji v dolino si pa z "dounsajzanim" motorjem non-stop na bremzi....podobno, kot bi šel z V2 motorja na 4 inline Pravzaprav nimas prav. Vozis cisto normalno. Ce ti rata se poizkusi zapeljat z Giulietto 1.4 170KM. Cista poezija. Nobene turbo luknje in podobnih neprijetnosti iz "starih casov".
DAMI34 Objavljeno Marec 4, 2015 Opozori Objavljeno Marec 4, 2015 (popravljeno) "It's epic," says Adam. "The way it rips through first and second gear is staggeringly aggressive, and the surge through third and fourth gear is equally incredible. This is no ordinary superbike." Popravljeno Marec 4, 2015. Popravil DAMI34 maus, NinjaRider04, DXR16 in 1 other 4
sayo Objavljeno Marec 4, 2015 Opozori Objavljeno Marec 4, 2015 Sam men je pa ta moped neki čuden k da ne bi bil dokončan spodaj mu neki manka
jany Objavljeno Marec 4, 2015 Opozori Objavljeno Marec 4, 2015 Upam da drugo leto naredijo versysa h2r Kmet2, '.', dlicen in 2 others 5
Gorgh Objavljeno Marec 4, 2015 Opozori Objavljeno Marec 4, 2015 Mislim pa da je ta motor kar ta prav, tudi navaden H2 bo po mojem najhitrejši tudi na pisti med vsemi serijskimi superšpotniki. NinjaRider04 in bikez 2
Kmet2 Objavljeno Marec 4, 2015 Opozori Objavljeno Marec 4, 2015 Že zdej mu lučka za olje gori Demon, bikez, builder in 3 others 6
builder Objavljeno Marec 4, 2015 Opozori Objavljeno Marec 4, 2015 Mislim pa da je ta motor kar ta prav, tudi navaden H2 bo po mojem najhitrejši tudi na pisti med vsemi serijskimi superšpotniki. do ovinka, pol se pa zgodba konča in si pojejo tisto znano slavonsko pesem "Ne dirajte mi ravnicu" :grim Spasky in Kmet2 2
sayo Objavljeno Marec 4, 2015 Opozori Objavljeno Marec 4, 2015 Švoh je - PUSSY BIKE Nearrain in Kmet2 2
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se