DAMI34 Objavljeno Oktober 12, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2017 Saj ne vem, kam bi to dal, ampak nekaj se govori o superčarđ mašinci, vsaj po slikah sodeč, bodo iz treh sestavili enega. Nekaj kosov od SXa, nekaj od GTR, nekaj pa od H2 fazerčk, mladench in sesir 3
DAMI34 Objavljeno Oktober 12, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2017 Po mojem je vse skupaj še velika špekulacija, čeprav nekaj med GTR in SX s performansami H2 ne bi škodilo. GTRa ne delajo več, ZZR se po mojem tudi ne predaja kaj preveč, H2 je tak al tak eksotika, SX je pa zgodba o uspehu, mal da ga nabildajo, pa bo.
ukica Objavljeno Oktober 12, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2017 A zdej so dal tole vn.. k je lih k bajti prsu SX 2015 letnik sesir, mladench in DAMI34 1 2
mladench Objavljeno Oktober 12, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2017 pred 22 minutami, DAMI34 pravi: Po mojem je vse skupaj še velika špekulacija, čeprav nekaj med GTR in SX s performansami H2 ne bi škodilo. GTRa ne delajo več, ZZR se po mojem tudi ne predaja kaj preveč, H2 je tak al tak eksotika, SX je pa zgodba o uspehu, mal da ga nabildajo, pa bo. sj če bo H2SX bo eksotika. A bojo pouno naloudanga s kufri stestiral za vožnjo z 200KM? noro pred 11 minutami, ukica pravi: A zdej so dal tole vn.. k je lih k bajti prsu SX 2015 letnik a boš drug viknd prpelu pokazat? Evo @skalar36, tole počak pa nabau DAMI34 1
DAMI34 Objavljeno Oktober 12, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2017 pred 18 minutami, ukica pravi: A zdej so dal tole vn.. k je lih k bajti prsu SX 2015 letnik čestitam, naj ti dobro in varno služi. Aja, pa brez slik ne vela
DAMI34 Objavljeno Oktober 12, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2017 NINJA H2SX, zdaj pa vedi kam pade, pa pa.... The H2 SX would also be the perfect candidate for semi-active suspension system – something we’ve not seen from Kawasaki yet. In addition, we’d expect to see class-leading attention to touring considerations, with a full TFT dash and integrated satnav functionality, electronic screen, headed grips and seats, full media connectivity and keyless ignition no, kakorkoli, očitno bo potrebno novo temo Semiactiv najbrž ne bo (vsaj po fotki), pa slika je nek fotošop GTRja SXa in H2ja...nism prepričan, če bo ravno tak (in upam da ne bo, sedež je grd, prvi konec preveč klasičen), zna pa biti cena močno zasoljena http://www.motorcyclenews.com/news/new-bikes/2017/october/kawasaki-supercharged-ninja-h2-sx/
Snečer Objavljeno Oktober 12, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2017 fotka je fotošop , tako kot tudi prva fotka, ampak to bo pa divje... turbo potovalnik škoda edino, da hm ... H2Versys... potem pa zajočejo multistrade & co DAMI34, ukica in maus 3
DAMI34 Objavljeno Oktober 12, 2017 Opozori Objavljeno Oktober 12, 2017 Če bo to H2GT potem bom temo združil s H2, komaj čakam, da vidim kaj so naredili. ps. prodam KTM 1290superduke GT in Z900 maus, HyperJack, mladench in 1 other 4
DAMI34 Objavljeno November 7, 2017 Opozori Objavljeno November 7, 2017 kole, to naj bi bilo to: H2SX, cena zihr ne bo mala mladench 1
Snečer Objavljeno November 7, 2017 Opozori Objavljeno November 7, 2017 lušno, zanimivo, da je dimnik tu lepši kot na H2 mladench in DAMI34 2
DAMI34 Objavljeno November 7, 2017 Opozori Objavljeno November 7, 2017 kufri pa kr kopija od SXa. Nekaj mi pa ni jasno, kaj je tisto zraven napisa Ninja H2sx, tisti pokrov plastike, na prvi fotki od Snecija izgleda kot neke luči, cornering? Ker smerniki so na ogledalih, na mojih fotkah, na črnem modelu, je pa plastika samo pokrita. hm.. Sicer pa tule bodo cene od 25kek dalje....bo kr tumač.
maus Objavljeno November 7, 2017 Opozori Objavljeno November 7, 2017 eh .. teli dvosedi mi gredo na jetra, k pol morš pelat tele stranske luči so pa zato, da vidiš, kam boš kulen naslonu, da ga nauš umazu mladench 1
DAMI34 Objavljeno November 7, 2017 Opozori Objavljeno November 7, 2017 Cornering lights, za doplačilo kot vidim.
Snečer Objavljeno November 7, 2017 Opozori Objavljeno November 7, 2017 Pravkar, DAMI34 pravi: Cornering lights, za doplačilo kot vidim. najbrž se da vklopit da nonstop gorijo?
Snečer Objavljeno November 7, 2017 Opozori Objavljeno November 7, 2017 https://www.kawasaki.eu/en/products/Sport_Tourer/2018/Ninja_H2_SX/overview?Uid=08ECXg4ODl4OXglQWV1RXFhRCwpYXVpZC1wKWFxZC1AJDQk Maš model SX in SX SE (special edition) al kaj Malo prešvoh po moje za MS standarde, enih 250 bi že morala met...je pa res, da je samo 998ccm. Fuel capacity 19 litres Seat height 835 mm Curb mass 256 kg Maximum torque 137.3 N•m {14 kgf•m} / 9,500 rpm Maximum power 147.1 kW {200 PS} / 11,000 rpm maus 1
maus Objavljeno November 7, 2017 Opozori Objavljeno November 7, 2017 tukaj je na uradni strani KAWASAKI EU https://www.kawasaki.eu/en/products/Sport_Tourer/2018/Ninja_H2_SX/specifications?Uid=08ECXg4ODl4OXglQWV1RXFhRCwpYXVpZC1wKWFxZC1AJDQk
Snečer Objavljeno November 7, 2017 Opozori Objavljeno November 7, 2017 Riders can choose from two model variations: the standard Ninja H2 SX, or the SE-model, an even higher level of quality, and additional equipment that includes Kawasaki’s first TFT LCD meter and LED cornering lights.
DAMI34 Objavljeno November 7, 2017 Opozori Objavljeno November 7, 2017 pred 5 minutami, Snecer pravi: najbrž se da vklopit da nonstop gorijo? nope, kr poglej katera sveti v nagibu. No saj to je izredno super zadeva, jo imam na GTju, se res veliko bolje, pa več vidi, bolj me moti, da pri taki mašini kot je H2 ni to serijsko. Sicer mi pa sam moped ni več toliko všeč, nekako bolj mi je sedel GTR verzije. fazerčk 1
maus Objavljeno November 7, 2017 Opozori Objavljeno November 7, 2017 skratka .. hud je ... itak .. saj je kawasaki DAMI34 in Quest 2
DAMI34 Objavljeno November 7, 2017 Opozori Objavljeno November 7, 2017 pred 5 minutami, maus pravi: skratka .. hud je ... itak .. saj je kawasaki to se pa strinjam, hud pa naloudan in mali...Sx je večji, al pa bolj prostoren, tak se mi zdi. maus 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se