Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

A bla, bla, bla, bla

jeje

bla, bla,...

Važn da je Rotax. Če jih za avijone dela bo pa za enga small ss tud uredu :closedeyes:

Zakaj potem 08 negre cez 12krpm ?

Objavljeno

Zakaj potem 08 negre cez 12krpm ?

Zto k so novi motorji čist nč druzga k lepa plastika in dišijo po formaldehidu blink.gif

Motor more bit mal z benzom polit, mal popraskan, mal doma pošraufan če ne ni nč.

Max navor in moč se razvije na 11200/min in kar se čez navija gre vse skup sam še na dol!

Lhko si pa kupš suzukija 125 da se ti lepo na 14k vrti pa a boš zadovoln če ti rečem, da novih-brand new modelov ne delajo več??!

Sory za tak post, sam...

Ni se mi več dal poslušat vsega skup.

Jest jo bom prodal, men je žou- a kdo prodaja čim novejšo rsko-mal je mankal pa bi se orng skantal, kupu sm novo, jee-sam zdej morm najprej nevem kok KM narest preden jo lahko do konca prtisnm,... trance_16_dozingoff.gif

Objavljeno

Zto k so novi motorji čist nč druzga k lepa plastika in dišijo po formaldehidu blink.gif

Motor more bit mal z benzom polit, mal popraskan, mal doma pošraufan če ne ni nč.

Max navor in moč se razvije na 11200/min in kar se čez navija gre vse skup sam še na dol!

Lhko si pa kupš suzukija 125 da se ti lepo na 14k vrti pa a boš zadovoln če ti rečem, da novih-brand new modelov ne delajo več??!

Sory za tak post, sam...

Ni se mi več dal poslušat vsega skup.

Jest jo bom prodal, men je žou- a kdo prodaja čim novejšo rsko-mal je mankal pa bi se orng skantal, kupu sm novo, jee-sam zdej morm najprej nevem kok KM narest preden jo lahko do konca prtisnm,... trance_16_dozingoff.gif

Tole je name letelo?

Objavljeno

@budacki Zakaj potem 08 negre cez 12krpm ?

Sory za tak post, sam...

Ni se mi več dal poslušat vsega skup.

@brejker :worship:

@B

Zakaj?Ker je bila najboljša od l.95 do... te nove pa so samo lepe in so en velik jajc!

"Edini"mopi,ki je v zadnjih 10plus letih počasnejši kot je bil!In vi "manekeni"imate raje lepše in se "kurčite"kot pa nekaj kar je res dobro!

Pa brez zamere!Čeprav verjamem,da resnica boli :evilgrin:

Objavljeno

@budacki Zakaj potem 08 negre cez 12krpm ?

@brejker :worship:

@B

Zakaj?Ker je bila najboljša od l.95 do... te nove pa so samo lepe in so en velik jajc!

"Edini"mopi,ki je v zadnjih 10plus letih počasnejši kot je bil!In vi "manekeni"imate raje lepše in se "kurčite"kot pa nekaj kar je res dobro!

Pa brez zamere!Čeprav verjamem,da resnica boli :evilgrin:

FAK JU :D To bom jst spravu na 170 pa ce umre zarad tega ;) Ce bo stari hotu v Koper it iskat masino od CUP verzije ... ena 45 konjev ;) 220 koncna xD bomo vidl, kera '95 bo prisla mim ;) ( samo foter nebo hotu tako dale samo po masino xD )

Objavljeno

FAK JU :D To bom jst spravu na 170 pa ce umre zarad tega ;) Ce bo stari hotu v Koper it iskat masino od CUP verzije ... ena 45 konjev ;) 220 koncna xD bomo vidl, kera '95 bo prisla mim ;)

Vse to,da bo šlo vseeno manj kot @brejker-jeva za jurčka :evilgrin:

In vse to,da bo hitrejša...skupna cena pa že za "pravo" kubikažo-motor!Hitrost pa potem še vseeno le od "druge" prestave "pravega"mopija

:evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:

Objavljeno

Vse to,da bo šlo vseeno manj kot @brejker-jeva za jurčka :evilgrin:

In vse to,da bo hitrejša...skupna cena pa že za "pravo" kubikažo-motor!Hitrost pa potem še vseeno le od "druge" prestave "pravega"mopija

:evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:

ja ja ;)

Objavljeno

Zakaj?Ker je bila najboljša od l.95 do... te nove pa so samo lepe in so en velik jajc!

:slap:

:grrr

.

.

.

1997

:grim

Objavljeno

:slap:

:grrr

.

.

.

1997

:grim

Nevem kaj mas ti tok s temu '97 ;) Najboljsi letnik je 06. Najlepsi + leti se tak tak ( 180 samo odprt )

  • Ni mi všeč 2
Objavljeno

pa kaj ste zdej tako pametni; rotax 122 je rotax 122 (123 ni pa nč boljši)... tud če vzameš od 09 RSke rotax 122 pa pomečeš vse stran, pa nardiš porting, daš gor Vforce3, 34mm dellorto, jolly corsa, kkšnga flatheada z enim obročkom, pa dirkalno svečko, pa zamenjaš komplet elktroniko, pa greš vrtat luknje v okvir in tačke in ročke pa po možnosti daš še akumulator pa štarter ven in in in bo letu ko prasica in se bo pol zjebou glih tako hitro, kot uni starejši, jebiga, zakaj nebi dal kar od KTMa LC4 motor noter, sej paše, al pa od pegaso 650, rabiš samo en distančnik, al pa dva turbota... mogoče, če si bom rakete na hrbet prvezou bom dobu še 2 kojna:headbang:

nehejte se že kregat o tem, komu gre več; pejte na cesto, pa ga sterejte na več, če nebi bla moja zdejle čist stolčena bi bil na cesti, ne pa tuki gor, pa zapraulou čas z ludmi, k majo raj motor v garaži, pa na kompu visijo

drgač ap poznam enga Adama Sheltona iz anglije, k dost resno dirka na british cupu (je bil lani drugi) z RSko, pa mi je reku, da več, koker 33bhp, kolkor njegova ven spravi ne rabi in noče, ker je bolj važno, kako se motor obnaša, in ne, kolko kojnov ma

Objavljeno

pa kaj ste zdej tako pametni; rotax 122 je rotax 122 (123 ni pa nč boljši)... tud če vzameš od 09 RSke rotax 122 pa pomečeš vse stran, pa nardiš porting, daš gor Vforce3, 34mm dellorto, jolly corsa, kkšnga flatheada z enim obročkom, pa dirkalno svečko, pa zamenjaš komplet elktroniko, pa greš vrtat luknje v okvir in tačke in ročke pa po možnosti daš še akumulator pa štarter ven in in in bo letu ko prasica in se bo pol zjebou glih tako hitro, kot uni starejši, jebiga, zakaj nebi dal kar od KTMa LC4 motor noter, sej paše, al pa od pegaso 650, rabiš samo en distančnik, al pa dva turbota... mogoče, če si bom rakete na hrbet prvezou bom dobu še 2 kojna:headbang:

nehejte se že kregat o tem, komu gre več; pejte na cesto, pa ga sterejte na več, če nebi bla moja zdejle čist stolčena bi bil na cesti, ne pa tuki gor, pa zapraulou čas z ludmi, k majo raj motor v garaži, pa na kompu visijo

drgač ap poznam enga Adama Sheltona iz anglije, k dost resno dirka na british cupu (je bil lani drugi) z RSko, pa mi je reku, da več, koker 33bhp, kolkor njegova ven spravi ne rabi in noče, ker je bolj važno, kako se motor obnaša, in ne, kolko kojnov ma

Ti boj sam tiho. Najprej 2 let govoris, da bos kupu RS, potem kupis in jo v 2 tednih stouces ;) Fini si ;) In sicer ... ROTAX 122 je enak, je pa tukaj se veliko dodatnih stvari na novejsih letnikih. Drugace pa sploh ni tekla debata o temu, katera bolj leti ampak o temu kaksna je razlika med old/new.

Objavljeno

sem pa zbrusu bremztačko, ti je pa nisi :P:fight1:

Pa čelado in ostalo tud :naughty:

Objavljeno

sem pa zbrusu bremztačko, ti je pa nisi :P:fight1:

hehe ;) Fak JU :)

dsc02916.jpg

FAK JU se enkrat ;)

dsc02911.jpg

Objavljeno

Fantje meni je moja ribnila, vzrok ni dobijala olja za mešanico. Kako, ne vem, sam me je pa resno stresel ko sem videl poln kestel olja, naredil pa 150km :headbang: . Zdej jutri bom cilinder dol potegnil, da vidim kaj se tam dogaja, pa pol naprej. Zanima kako se da to zrihtat. Bral sem da če daš honat morš dati večji bat notri, jaz pa tega nebi rad, saj ne vem če bom sploh dobil bat takega fija? Novi cilinder pa je, hmm, drag...PREDRAG. HELP!!!!

Objavljeno

mam aprilio 98' in se ne vrti cez 12k, vzrok je?

In mato kakšen je vzrok, da potrebuješ 12k vrtljajev / min ?

:hmm:

Objavljeno

@budacki eno so "pusi šravfi" in drugo bremz tačka!

Objavljeno

In mato kakšen je vzrok, da potrebuješ 12k vrtljajev / min ?

:hmm:

kksn kmh bi slo vec pa leps bi mi 6 prestavo razvil pomoje, pa lohk bi reku da se mi na 14k vrti :P

Objavljeno

@budacki eno so "pusi šravfi" in drugo bremz tačka!

Ti si en pusi ;)

dsc02910.jpg

Macak...kako da ni dobivala olja? potem je cevka nekje prepigana ali pa je oljna pumpa šla :S

Lahko das obnovit cilinder ( aka nov nikasil ). Mislm da bi se dalo dobit za 120€ ze vredu obnovo ( PM ce te zanima vec ). Serviser ti bo zaracunau nov nikasil od 200-300€. Drugace pa je se varianta, da pac kupis masino iz ksne razbite. Na a.netu imas 2.

Objavljeno

Sem ti opisal v PM problem, drugače pa dobro podrajsano...sam res ne vem zakaj mate une bunkice gor, jaz sem jih takoj, ko sem jo kupil, odšraufal dol...prvič mi grdo zgleda, drugič pa se mi zdijo nepotrebne. Sam se raje orjetiram po gumah, pač koliko mi manjka še do roba...mogoče se motim, samo že cca 2 leti se brez njih vozim in jih še nikoli nisem pogrešal :)...aja imam jih pa doma, saj ko ga bom prodajal jih bom zašaraufal gor :D

Objavljeno

Fantje meni je moja ribnila, vzrok ni dobijala olja za mešanico. Kako, ne vem, sam me je pa resno stresel ko sem videl poln kestel olja, naredil pa 150km :headbang: . Zdej jutri bom cilinder dol potegnil, da vidim kaj se tam dogaja, pa pol naprej. Zanima kako se da to zrihtat. Bral sem da če daš honat morš dati večji bat notri, jaz pa tega nebi rad, saj ne vem če bom sploh dobil bat takega fija? Novi cilinder pa je, hmm, drag...PREDRAG. HELP!!!!

Glej če celidner ni preveč dobil, sepravi če se da pohonat. To ni isto ko pri apnih ti je ribnil si pač iz 38,00 pobrusil na 39,00. Tukaj se nepobrusi nič ven ampak samo toliko da se to kaj ti od bata gor nanese spet lepo dol podrajsa in da se naredijo tisti značilni risi za celinder. Zato se poveča bat za eno stotinko morda za dve. Sepravi če imaš zdaj 53,99 daš noter 54,00 ali 54,01. Vendar zelo malo celindrov se da pohonat.

Objavljeno

Glej če celidner ni preveč dobil, sepravi če se da pohonat. To ni isto ko pri apnih ti je ribnil si pač iz 38,00 pobrusil na 39,00. Tukaj se nepobrusi nič ven ampak samo toliko da se to kaj ti od bata gor nanese spet lepo dol podrajsa in da se naredijo tisti značilni risi za celinder. Zato se poveča bat za eno stotinko morda za dve. Sepravi če imaš zdaj 53,99 daš noter 54,00 ali 54,01. Vendar zelo malo celindrov se da pohonat.

Aha, tko to gre, sem mislil da mora prov deol sprakat notranjo oblogo cilindra (kot si napisal pri apn-ih)...Sej ga danes nesem parim mehanikom da mi rečejo kaj se da oz. kaj se ne da. Samo je problem v tem da če dam zdej notri 54.00 bat bo(m) pri naslednji menjavi bata potrebno zamenjati tudi cilinder, saj nikjer ne najdem bata dimenzij 54.01..tko da bomo videli, mogoče pa ni tok hudo pa se bo dalo še kaj dobrega narediti iz tega...ja itak :evilgrin:

Objavljeno

Aha, tko to gre, sem mislil da mora prov deol sprakat notranjo oblogo cilindra (kot si napisal pri apn-ih)...Sej ga danes nesem parim mehanikom da mi rečejo kaj se da oz. kaj se ne da. Samo je problem v tem da če dam zdej notri 54.00 bat bo(m) pri naslednji menjavi bata potrebno zamenjati tudi cilinder, saj nikjer ne najdem bata dimenzij 54.01..tko da bomo videli, mogoče pa ni tok hudo pa se bo dalo še kaj dobrega narediti iz tega...ja itak :evilgrin:

Maš bate do 54.02 al ,03. Drugače pa če glih daš potem noter isto veličino, bo še vedno delalo ampak boš zgubil kaki % na moči.

Objavljeno

Maš bate do 54.02 al ,03. Drugače pa če glih daš potem noter isto veličino, bo še vedno delalo ampak boš zgubil kaki % na moči.

Aha, vse lepo in prav, samo danes sem bil pri mehaniku in je rekel, da je cilinder šel, honanje ne pride v poštev, lahko pa bi dal pušo (ne ne on, njihov zastopnik za te stvari) samo bi me prišla čez 200 eu :blink: Tko da sem se odločil da ga prodam po delih. :cry:

Sej se samo hecam, ni šans da ga prodam po delih, ker sem že tok vložil vanjga :lol1: Nov cilinder bom kupil. Zdej pa bi rabil vaše mnenje, gleda sem jih na ebay.de, .at in sem našel enega zanimivega in za lepo ceno. Videl sem tudi da jih prodajo z ''luknjo'' za rave ventil-dražji in brez. Sam imam rave ventil, tko da bom kar tega vzel, pride pa cca 270eu brez poštnine. Samo me zdej zanima kok je ta cilinder kej dober. Piše da je od rotax-a, tko da to je kul. Aja pa je že kdo ta cilinder kupoval? Bi me zanimalo še lastnikovo mnenje. Aja pa še link (sta dva, sam se odločam za cenejšega :) ) KLIK1 KLIK2

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!