SpiZek Objavljeno Marec 18, 2010 Opozori Objavljeno Marec 18, 2010 Kšn cilinder? Kaj je unemu? airbox sam odrežeš tisto plastiko iz ene lukne, večjo glavno dizo, dvignt iglo, v cilindru tisto ploščico vn pobrat, odrezat blokado v izpuhu pa od letnika 07 naprej na CDIju sam uno prevrtat kar maš označeno ( nič ni treba kot na >06 silikon vn trgat pa mostiček precvikat ). Aja pa oljno pumpo odprt do konca. To je to. Če bi pa rad več izkoristu maš pa še RAVE ventil, sport izpuh, večji ferg, kšne športne membrance, menjava zobniškega razmerja, spuščanje glave na cilindru ... pol pa še malenkosti ... zniževanje teže v glavnem ( kašno vrtanje grušta pa take fore--> Sam to so tisti grami hehe ) ej ej budački glede olja boš mogu pa spremenit mnenje pr 08 al 07 + je drgač k boš štimu olno pumpico more bit glih tok bol odprt da je premaknen za debelino črtice sej boš vidu k maš črtico(original nastavitev) pa pol pikco(ne vem kaj je) evo klele maš sliko od original nastavitve ti našteli tko da se bota črtice u kotih dotikale čist mau uno res minimalno če veš kaj mislm wolkec, Gregc in Gasperr 3
Gregc Objavljeno Marec 18, 2010 Opozori Objavljeno Marec 18, 2010 Kaj pa kombinacija odprtja pumpe za olje in nekaj olja v bencin?
RRyDeRR Objavljeno Marec 18, 2010 Opozori Objavljeno Marec 18, 2010 (popravljeno) dans pa je blo furanja s RSKO! zahvaljajoč motosvetovcuu macak333 Popravljeno Marec 18, 2010. Popravil RRyDeRR
Kvasko Objavljeno Marec 18, 2010 Opozori Objavljeno Marec 18, 2010 Pol men elektronike ni treba nabavlat A mi lohk sam mal poveš kwa morm kupt pa kolk kej stane za odblokiranje? Pa če se mi bol splača avspuh zrezat pa ven pobrat blokado al druzga kupit? Ker na servisu res pojma nima, je reku da bo treba menjat bat in cilinder Tolk da me zanima okvirna cena kolk kej pride, da me nebojo prov "nategnil". LP Kevin Kupt morš rave giljotino tisto ploščico, zajlo, elektromagnetni ventil katerega priklučš preko konektorja na cdi... Če se avspuh splača menjat? Če imaš denar ja, če ga nimaš potem samo rezat pri resonančnem trebuhu in pobrat vn katalizator + na začetku izpuha je neka mrežica katero je isto treba odstrant. Rave naj bi biu okol 340€ na autocomercu saj tko so rekl... Js sm kupu rave pa ostale dele za deblokacijo preko ebaya za 330€ use novo in originalno seveda... kar se pa cilindra tiče, ti ga pa lahko zamenja sam bo isti kot je ta zdj hehe. Eni serviserji res nimajo pojma al pa sam nagujejo... Gasperr in Gregc 2
Kvasko Objavljeno Marec 18, 2010 Opozori Objavljeno Marec 18, 2010 Ja, to tud mene zanima kaj je s tem cilindrom. Meni je serviser tud rekel, da je potrebno menjati cilinder, za bat sicer ni rekel nič. A so potem tudi druge razlike med cilindri in ni samo razlika med Rotax 123(starejše) in 122(novejše)? Med cilindri znotraj rotax 122 ni razlike. Za deblokacijo je treba airbox odpret, diza, igla, auspuh pa rave če so €€... Drugače pa samo kataliator vn, pri cilindru pa ploščico vn pa pokrovčk nazaj. Pa originalen cilinder seveda hehe... Aja budacki oljno pumpo pa tko k je spizek reku... odpre se jo minimalno... na HOW TO DESTRICT YOUR RS oljna pumpa ni sploh omenjena edino pri uporabi športnega filtra... drugače se jo pa minimalno odpre... Če jo boš do konca se ti bojo obročki skup zlepli... DRUGAČE PA ŽE 100x priliman link http://www.125ccsportsbikes.com/forums/index.php?showtopic=31334... za use ki deblokirate se držte tega!!! kle je use kar morte vedt za deblokacijo use lepo razložen in opisan... edino za 07+ motorje je namesto rezanja mostička pri cdi-ju treba cdi samo prevrtat... Gregc in Gasperr 2
Gregc Objavljeno Marec 18, 2010 Opozori Objavljeno Marec 18, 2010 Tnx, aja trenutno je servisvisni interval na vsake 4000 km ter menjava bata pri 16000 km, ali je res da se v primeru odblokiranja motorja, se pravi da proizvaja okoli 30 konjev, vse to prepolovi?
Kvasko Objavljeno Marec 18, 2010 Opozori Objavljeno Marec 18, 2010 Tnx, aja trenutno je servisvisni interval na vsake 4000 km ter menjava bata pri 16000 km, ali je res da se v primeru odblokiranja motorja, se pravi da proizvaja okoli 30 konjev, vse to prepolovi? Odblokirana nardi okol 24-25 konjev in čist nč več nažalost... Edino če maš tastar frgazar seprau 34mm potem je še kakšen konjiček več... servisni ostanejo na 4000 pa tut menjava bata ni predvidena pred 15000 seveda je odvisno kako boš delu z motorjem in pa če je pravilno nastavljen, potem bi mogl zdržat vsaj tolk... Gregc in Gasperr 2
peAk Objavljeno Marec 19, 2010 Opozori Objavljeno Marec 19, 2010 en lep pozdrau:P a mi lahko kdo pove kuk je delovna temperatura 2T motorja, u tem primeru aprilije rs?
Racemaniak Objavljeno Marec 19, 2010 Opozori Objavljeno Marec 19, 2010 (popravljeno) Tnx, aja trenutno je servisvisni interval na vsake 4000 km ter menjava bata pri 16000 km, ali je res da se v primeru odblokiranja motorja, se pravi da proizvaja okoli 30 konjev, vse to prepolovi? hahahahahaha pa kaj ti sanjaš no prodaj ta jajca pa si kup motor, kaj se še zmer s to čebelco prevažaš Popravljeno Marec 19, 2010. Popravil Racemaniak
Gregc Objavljeno Marec 19, 2010 Opozori Objavljeno Marec 19, 2010 hahahahahaha pa kaj ti sanjaš no prodaj ta jajca pa si kup motor, kaj se še zmer s to čebelco prevažaš Mah kaj pa vem, mel bi Aprilio sportaka najraj pa ga ni razen RSV, pol pa gledam razne nakede. Morm še mal premislt... Drgač pa - ala te "čebelca" :lol:
macak333 Objavljeno Marec 19, 2010 Opozori Objavljeno Marec 19, 2010 dans pa je blo furanja s RSKO! zahvaljajoč motosvetovcuu macak333 ....zdej pa samo gasa :hooray: en lep pozdrau:P a mi lahko kdo pove kuk je delovna temperatura 2T motorja, u tem primeru aprilije rs? 100+....hec, 65-75, čim je nad 80 pa sam priporočam, da se malo ustaviš in pogledaš stvar. Mene pa zanima če ma kdo kakšno razbito rs-ko ali pa če koga pozna? Bi rabil en del (mašinski ), ki se mi ga pa zdi popolnoma brezveze novega kupovat, pa še drago je :unsure: . Anybody? RRyDeRR in bajkr88 1 1
macak333 Objavljeno Marec 19, 2010 Opozori Objavljeno Marec 19, 2010 Tudi ribnjena pride v poštev. P.S.: Ne morem urejat.
aLesh1993 Objavljeno Marec 21, 2010 Opozori Objavljeno Marec 21, 2010 a ma kdo mogoče levi fustrahter za RS125?? kje ga dobit?? klko stane nou??
Brejker Objavljeno Marec 21, 2010 Opozori Objavljeno Marec 21, 2010 Fanta. Vprašita tegale majstra: http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showuser=1586
macak333 Objavljeno Marec 21, 2010 Opozori Objavljeno Marec 21, 2010 Fanta. Vprašita tegale majstra: http://www.motosvet.com/tabla/index.php?showuser=1586 Če se ne motim, nima več mašine, ima samo okvir in druge stvari. Aja še vedno iščem, na ebay-u je večinoma za 123 mašine, tko da me zanima, če kdo ve ali je razlika v menjalniku in vsem drobovju pri teh in 122 mašinah?
Brejker Objavljeno Marec 21, 2010 Opozori Objavljeno Marec 21, 2010 Mene zanima, kdo bi kupil pokrov sovoznikovega sedeža... Nameravam narediti kalup, pa sprašujem. Da vidim ali se mi splača naresti kalup in jih štancat. Ali pa naredim samo odlitek zase in je problem rešen.
_luke_ Objavljeno Marec 22, 2010 Opozori Objavljeno Marec 22, 2010 Mene zanima, kdo bi kupil pokrov sovoznikovega sedeža... Nameravam narediti kalup, pa sprašujem. Da vidim ali se mi splača naresti kalup in jih štancat. Ali pa naredim samo odlitek zase in je problem rešen. Če pravilno razumem prodajaš zadnji sedež? Tudi prjatla bi zanimal pokrov zadnjega sedeža...
Brejker Objavljeno Marec 22, 2010 Opozori Objavljeno Marec 22, 2010 Če pravilno razumem prodajaš zadnji sedež? Tudi prjatla bi zanimal pokrov zadnjega sedeža... Ne. Prodajal bi le "pokrov" ki se namesti namesto sovoznikove pene. Obenem se rešiš teženja po prevozu tujih osebkov Se bom lotil izdelave, pa ko bodo prvi ulitki na razpolago, se javim...
SpiZek Objavljeno Marec 22, 2010 Opozori Objavljeno Marec 22, 2010 Ne. Prodajal bi le "pokrov" ki se namesti namesto sovoznikove pene. Obenem se rešiš teženja po prevozu tujih osebkov Se bom lotil izdelave, pa ko bodo prvi ulitki na razpolago, se javim... za ker letnik to??
Brejker Objavljeno Marec 22, 2010 Opozori Objavljeno Marec 22, 2010 Mislim, da od 97 do 2004. Nevem točno.. Kalup bo vzet iz moje 2000letnik. Nosilce bom tudi švasal na svojem okvirju oz. bom naredil drug subframe samo za švasat nosilce za pokrove...
SpiZek Objavljeno Marec 22, 2010 Opozori Objavljeno Marec 22, 2010 Mislim, da od 97 do 2004. Nevem točno.. Kalup bo vzet iz moje 2000letnik. Nosilce bom tudi švasal na svojem okvirju oz. bom naredil drug subframe samo za švasat nosilce za pokrove... aha ok pol jest odpadem
_luke_ Objavljeno Marec 23, 2010 Opozori Objavljeno Marec 23, 2010 Mislim, da od 97 do 2004. Nevem točno.. Kalup bo vzet iz moje 2000letnik. Nosilce bom tudi švasal na svojem okvirju oz. bom naredil drug subframe samo za švasat nosilce za pokrove... To misliš z vlakni delat pomoje...a to boš delal po obliki pene? Gregc 1
Brejker Objavljeno Marec 23, 2010 Opozori Objavljeno Marec 23, 2010 Pokrov. Ti to narekuje na peno za sedet (katera je na vsaki aprilii) ?
_luke_ Objavljeno Marec 23, 2010 Opozori Objavljeno Marec 23, 2010 Pokrov. Ti to narekuje na peno za sedet (katera je na vsaki aprilii) ? Lej zgleda da se ne razumeva. Pri večini 600cc mopedih se zadnji sedež dol sname ter gor namesti pokrov...kakor sem jaz razumel boš ti ta pokrov delal? =) Na apriliji je pač zadnji sedež iz pene ja... Gregc 1
budacki Objavljeno Marec 23, 2010 Opozori Objavljeno Marec 23, 2010 Lej zgleda da se ne razumeva. Pri večini 600cc mopedih se zadnji sedež dol sname ter gor namesti pokrov...kakor sem jaz razumel boš ti ta pokrov delal? =) Na apriliji je pač zadnji sedež iz pene ja... ja. Pokrov zadnjega sedeža! http://www.motosvet.com/portal/images/200808/tn/20080823001541_bnpxm9tuvjei76.jpg bawbaw 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se