Brejker Objavljeno Junij 10, 2010 Opozori Objavljeno Junij 10, 2010 (popravljeno) Carbon Kevlar ščitnika za noge in pokrov ketne (v grobem stanju direkt iz vakumiranja): Mate lahko 09 RSko pa nima noben takih dodatkov (mal heca ! ) Prva strehca je že brez barve (Uporabiljam Lavakol). Gre tudi ta v en kos žlahtne tkanine. Ko bo nekaj več denarja pa bom oblekel tudi pokrov (namesto sovoznikovega sedeža) in nameravam tudi prekriti celotni tank Se bodo pa zadeve polakirale z dvokomponentnim avtolakom, da se po svetilo LP Popravljeno Junij 10, 2010. Popravil Brejker Ervin93, wolkec in kewo 3
RRyDeRR Objavljeno Junij 10, 2010 Opozori Objavljeno Junij 10, 2010 Men je registracija potekla 2.6. pa sploh nism opazu. A bi bla zlo frka da bi me recimo zdle policaj ustavu in bi vidu da je registracija pretekla pred enim tednom? Pa kakšne so to kej kazni? Hvala, sicer se pa opravičujem za off topic. tko je tud men cestnina potekla..pa mi pol prometna ni vec veljala tko da sm rabu to zrihtat drgac pa je 500€ oz. polovicka-250€ jbg..s tem se ni za zajbavt ce mas izpit oz. če nebi rad bezal policiji :naughty: zto tud jst nism ustavu policaju..k mi je pokazu liziko k mi je potekla prometna..sj ves da plačam 250€ kazni se dobr da je bla nočč macak333, kewo in Gasperr 2 1
RRyDeRR Objavljeno Junij 10, 2010 Opozori Objavljeno Junij 10, 2010 Carbon Kevlar ščitnika za noge in pokrov ketne (v grobem stanju direkt iz vakumiranja): Mate lahko 09 RSko pa nima noben takih dodatkov (mal heca ! ) Prva strehca je že brez barve (Uporabiljam Lavakol). Gre tudi ta v en kos žlahtne tkanine. Ko bo nekaj več denarja pa bom oblekel tudi pokrov (namesto sovoznikovega sedeža) in nameravam tudi prekriti celotni tank Se bodo pa zadeve polakirale z dvokomponentnim avtolakom, da se po svetilo LP in kok pride ta karbonska tkanina?? a čez si sou s poliestrsko smolo? a kko si naredu kolup..al si sov direkt cez orginal? wolkec in macak333 1 1
Brejker Objavljeno Junij 10, 2010 Opozori Objavljeno Junij 10, 2010 Najcnej cheap shit Karbon je 20€ 1m2. Top shit F1 tech je tud do 600€ po kvadratu Nč poliestra! Dvokomponentna epoxi smola. Direkt čez original. Za RSko se ne bi splačal kalupa delat. Direkt je čez in zvakumirano.
Rage1337 Objavljeno Junij 10, 2010 Opozori Objavljeno Junij 10, 2010 Ali kdo uporablja Motul 800 ? Tist je bl za krosle baje
xhunter6x Objavljeno Junij 10, 2010 Opozori Objavljeno Junij 10, 2010 (popravljeno) Pol pa dost žalostno, da je tok str pa tok malo kilometrov. Al se res sam u nedeljah vozš (en krogc po Škoflc) al pa je motor skoz en projekt, ki ni nikoli dokončan in se zto nč ne fura. Newem no js sm z aprilio v enem letu naredu 13000 km pa nebom reku da sm se ful velik vozu. AJA pa ne nabiji, sm se dele spomnu je tvoj fotr tkt, k je moj tmav pr teb bt-ja kupu govoru da sta tzr-kokupla in je biu tkt še vs podrt, se še noben ni tkt vozu. Mogoče pa ne vidiš da imam tDr in ne tzr. Nikoli nisem imel nikakršnega bt-ja in ga nisem prodajal. Preveri, preden obsojaš. Glede motula 800. Uporablja se res bolj v kross motorjih, oziroma v motorjih, ki se konstantno vrtijo na visokih obratih(kar bi lahko rekli za RS-ko če je ne šparaš). Problem lahko nastane, pri tem, da ti uniči oljno pumpico, saj je gostejši od 710 in se ti "zabije" pa ti gre motor po gobe. V kros motorjih pa se itak dela mešanico. Popravljeno Junij 10, 2010. Popravil xhunter6x
RRyDeRR Objavljeno Junij 10, 2010 Opozori Objavljeno Junij 10, 2010 Najcnej cheap shit Karbon je 20€ 1m2. Top shit F1 tech je tud do 600€ po kvadratu Nč poliestra! Dvokomponentna epoxi smola. Direkt čez original. Za RSko se ne bi splačal kalupa delat. Direkt je čez in zvakumirano. ja jaa..mislu sm to smolo..k das pol se mal unga trdilca not a kko si zvakumeru? macak333, kewo in Brejker 2 1
Kvasko Objavljeno Junij 10, 2010 Opozori Objavljeno Junij 10, 2010 Mogoče pa ne vidiš da imam tDr in ne tzr. Nikoli nisem imel nikakršnega bt-ja in ga nisem prodajal. Preveri, preden obsojaš. Glede motula 800. Uporablja se res bolj v kross motorjih, oziroma v motorjih, ki se konstantno vrtijo na visokih obratih(kar bi lahko rekli za RS-ko če je ne šparaš). Problem lahko nastane, pri tem, da ti uniči oljno pumpico, saj je gostejši od 710 in se ti "zabije" pa ti gre motor po gobe. V kros motorjih pa se itak dela mešanico. Se ti iskreno opravičujem, nenamerno sem te z nekom zamešal... Sorry Gasperr 1
budacki Objavljeno Junij 11, 2010 Opozori Objavljeno Junij 11, 2010 Mogoče pa ne vidiš da imam tDr in ne tzr. Nikoli nisem imel nikakršnega bt-ja in ga nisem prodajal. Preveri, preden obsojaš. Glede motula 800. Uporablja se res bolj v kross motorjih, oziroma v motorjih, ki se konstantno vrtijo na visokih obratih(kar bi lahko rekli za RS-ko če je ne šparaš). Problem lahko nastane, pri tem, da ti uniči oljno pumpico, saj je gostejši od 710 in se ti "zabije" pa ti gre motor po gobe. V kros motorjih pa se itak dela mešanico. Sej eno verzijo Motula 800 se da tut v oljno pumpo dat. Navadn je pa premix only.
kewo Objavljeno Junij 14, 2010 Opozori Objavljeno Junij 14, 2010 Zanima me, če kdo prodaja kakšen športni avspuh, rabim ga za kolegico... se ji zdi novga škoda kupovati
merlin Objavljeno Junij 15, 2010 Opozori Objavljeno Junij 15, 2010 Pozdrav, prodaja se 160ccm komplet (bat, cilinder) za aprilio, menim da za rotax 122 (cilinder ima 4 vijake). Pravtako se prodaja mašina po delih (vse razen navitja pod magnetom), štarter na novo navit, menjalnik OK, tako kot vse ostalo. Motor (mašina) je pri prometni nesreči preživel... LP
RRyDeRR Objavljeno Junij 16, 2010 Opozori Objavljeno Junij 16, 2010 Pozdrav, prodaja se 160ccm komplet (bat, cilinder) za aprilio, menim da za rotax 122 (cilinder ima 4 vijake). Pravtako se prodaja mašina po delih (vse razen navitja pod magnetom), štarter na novo navit, menjalnik OK, tako kot vse ostalo. Motor (mašina) je pri prometni nesreči preživel... LP za kok prodas komplet 160?? kok ti je sov s tem cilindrom? :naughty:
kewo Objavljeno Junij 16, 2010 Opozori Objavljeno Junij 16, 2010 za kok prodas komplet 160?? kok ti je sov s tem cilindrom? :naughty: prek 200kmh, ma kolega... sam je treba res naštelat u nulo... ker riba kr fest
merlin Objavljeno Junij 16, 2010 Opozori Objavljeno Junij 16, 2010 za kok prodas komplet 160?? kok ti je sov s tem cilindrom? :naughty: Pozdravljen, z tem kit-om (cilinder,bat, medtlačni uparjevalnik) je mašinca letela čez 200. je pa tudi dejstvo, da je bil gor custom vžig, ki je mašino zavertel na cca. 18000 RPM. Cena: Glede na to da je cena POLINI kompleta na ebay-u nad 350€, jaz prodajam za 170€ Slika priložena, je pa brez uplinjača... LP
merlin Objavljeno Junij 16, 2010 Opozori Objavljeno Junij 16, 2010 prek 200kmh, ma kolega... sam je treba res naštelat u nulo... ker riba kr fest Treba je mešanco sam delat... jebeš tole serijsko pumpico .... cevko zblendiraš in je to to... LP
RSTDRIVER Objavljeno Junij 17, 2010 Opozori Objavljeno Junij 17, 2010 Slika priložena, je pa brez uplinjača... LP precej bogo zgleda... kolk km pa ma za sabo? za kolk daš še garancije?
merlin Objavljeno Junij 17, 2010 Opozori Objavljeno Junij 17, 2010 precej bogo zgleda... kolk km pa ma za sabo? za kolk daš še garancije? Zgleda bogo, ker je raztavljeno več kot leto dni in deponirano v garaži(pred tem je motor stal kar nekaj časa še sestavljen). Mašina je bila prebarvana na črno preden sem jo jaz kupil, torej je cilinder črn. V kompletu je že drugi bat (en mi je pikno), z tem kompletom sem naredil par 1000 km(beri malo), nato ga ustavla prometna. Kateri letnik je stroj ne vem prav tako ne vem kako dolgo je cilinder že gori, saj je bil stroj enkrat na motorju zamenjan, poreklo pa Italija. Lahko podrobno slikam kakšen del, če koga zanima. Garancije na kilometre ni, lahko pa dam na revers za en teden, kar pomeni, da zmontiraš preveriš kompresijo (sam je nisem mmeril) in probaš. Če nisi zadovoljen mi vrneš oz. plačaš. Pun kufer sem mel tega motorja, ker so se mi 2T zagabli, prav tako en serviser iz MB, ki mi ni znal nastavit pumpice za olje (pa je rekel, da je zdaj vse OK) da je pol pikno... Nato sem delal mešanco sam in je blo OK. LP
RSTDRIVER Objavljeno Junij 17, 2010 Opozori Objavljeno Junij 17, 2010 Pun kufer sem mel tega motorja... ja, cena me je stresla... 350e-bay/170tole kar je na sliki sam prodajam original komplet izpuh vožen 2 meseca nov vreden 600€ za 100€ pa ni junaka. ki bi klical...
macak333 Objavljeno Junij 17, 2010 Opozori Objavljeno Junij 17, 2010 (popravljeno) Kako ti je pa blo z ojnico merlin? Sem imel sošolca, ki je sicer dal polini kit na svojega-isto 160, pa mu je po parih km šla ojnica-boh ve kdaj je bla menjana. Aja pa itak pravijo, da če daš 160-go, da je priporočljivo skupaj z batom menjat tudi ojnico, kar milo rečeno ni poceni. Drgač si ziher da je to za 122 mašino? Ker letnik motorja si imel? Ker je glava pri 122 mašinah pritrjena s 5-vijaki. Sej lahko da paše, amapk zato tudi sprašujem ker letnik motorja si imel. RSTDRIVER-orginalca bo malo kdo kupil. Hitreje boš samo dušilec prodal, sam sem svojega za 40 €, za krivino pa noben ne kliče. Popravljeno Junij 17, 2010. Popravil macak333
RSTDRIVER Objavljeno Junij 17, 2010 Opozori Objavljeno Junij 17, 2010 RSTDRIVER-orginalca bo malo kdo kupil. Hitreje boš samo dušilec prodal, sam sem svojega za 40 €, za krivino pa noben ne kliče. heh, ne dam...
rs125black Objavljeno Junij 17, 2010 Opozori Objavljeno Junij 17, 2010 kupim levi špegel za aprilio rs 125 če ima gdo,naj piše na PM Nero56 1
RRyDeRR Objavljeno Junij 17, 2010 Opozori Objavljeno Junij 17, 2010 kupim levi špegel za aprilio rs 125 če ima gdo,naj piše na PM ma macak333 k prodaja svojo rsko po delih
merlin Objavljeno Junij 17, 2010 Opozori Objavljeno Junij 17, 2010 ja, cena me je stresla... 350e-bay/170tole kar je na sliki sam prodajam original komplet izpuh vožen 2 meseca nov vreden 600€ za 100€ pa ni junaka. ki bi klical... Probat ni greh, cena je pa tud tak tak... Sicer denarja ne rabim tak nujno, da bi mogo za 30€ prodat... Verjamem tudi, da bom dal večino mašine za staro železo... tudi prav. Je bil en tip pri meni, pa je reko da mi da 150€ za celi motor (felne,okvir,motor,tank ter polomljene plastike), sem šal na net gledat cene na e-bayu za rabljene dele in sem ga raje v kose vrgo... Če ga prodam ali ne, delalo je, letelo je, prodaja se "as is"(ne kamufliram). Sem pa za navitje kar nekaj dobil (baje paše na KTM-a). Tisti, ki pa je zainteresiran bo pa tudi vprašal če se da za ceno zmenit in če je resen se da... Cena je pa postavljena, slaba polovica najcenejše na e-bayu. V končni fazi pa lahko nabavim eno staro 125-ko iz italije pa dam polinija gor pa samo za na pisto .... kar sploh nebi bla slaba ideja Glede izpuha pa imam takšno mnenje... težje ga je prodat kot polinija, ker lahko "lažje" predelaš stock izpuh v športnega kot pa stock 125ccm v 160ccm... Sicer kvaliteta doma narejenega ror-a ne doseže kvalitete priznane firme... veš pa kaj mislim... Kako ti je pa blo z ojnico merlin? Sem imel sošolca, ki je sicer dal polini kit na svojega-isto 160, pa mu je po parih km šla ojnica-boh ve kdaj je bla menjana. Aja pa itak pravijo, da če daš 160-go, da je priporočljivo skupaj z batom menjat tudi ojnico, kar milo rečeno ni poceni. Drgač si ziher da je to za 122 mašino? Ker letnik motorja si imel? Ker je glava pri 122 mašinah pritrjena s 5-vijaki. Sej lahko da paše, amapk zato tudi sprašujem ker letnik motorja si imel. RSTDRIVER-orginalca bo malo kdo kupil. Hitreje boš samo dušilec prodal, sam sem svojega za 40 €, za krivino pa noben ne kliče. Glede tipa motorja sem že na forumu vprašal ker ne vem... Nekje sem mel sprintan part list pa ne najdem, tam je pisal model... Motor pa je bil sestavljen iz vseh vetrov, italija, slovenija, v osnovi AF1(tak je vsaj pisalo). Motor je pri meni odkar imam izpit, torej 13 let... Sem pa iskal pa je verjetno rotax 121, ker imajo 122,123 5 vijakov. Ojnica je pa "po vsej verjetnosti" bila že močnejša, ker nisem imel težav, niti po tem, ko je ribnila (bat je dobil od sile lukno premera 1 cm), guma zblokirala pri 160km/h. Torej se je stroj ustavil v trenutku z kar veliko silo. Niti ležaj nima "lufta". Sej pravim, da ne vem natančno, kakšna je zgodovina mašine pred mano. Dejstvo je pa to, da ima cilinder 4 vijake, kar je imel tudi samo en rotax-ov model(sumim). Sicer pa vsak, ki dela takšne predelave se mora zavedat, da mašina ni narejena za takšne obremenitve in da lahko ribne, pokne ali se kakorkoli drugače poškoduje, zraven tega pa te(kot voznika) spravi v resno nevarnost (jaz sem imel prekleto srečo, ker se je zgodilo na avtocesti, hvala bogu na ravnem delu). LP
macak333 Objavljeno Junij 17, 2010 Opozori Objavljeno Junij 17, 2010 heh, ne dam... Sem samo dal predlog, ti se pa sam odloči kako boš. kupim levi špegel za aprilio rs 125 če ima gdo,naj piše na PM Sem ti poslal. Glede tipa motorja sem že na forumu vprašal ker ne vem... Nekje sem mel sprintan part list pa ne najdem, tam je pisal model... Motor pa je bil sestavljen iz vseh vetrov, italija, slovenija, v osnovi AF1(tak je vsaj pisalo). Motor je pri meni odkar imam izpit, torej 13 let... Sem pa iskal pa je verjetno rotax 121, ker imajo 122,123 5 vijakov. Ojnica je pa "po vsej verjetnosti" bila že močnejša, ker nisem imel težav, niti po tem, ko je ribnila (bat je dobil od sile lukno premera 1 cm), guma zblokirala pri 160km/h. Torej se je stroj ustavil v trenutku z kar veliko silo. Niti ležaj nima "lufta". Sej pravim, da ne vem natančno, kakšna je zgodovina mašine pred mano. Dejstvo je pa to, da ima cilinder 4 vijake, kar je imel tudi samo en rotax-ov model(sumim). Sicer pa vsak, ki dela takšne predelave se mora zavedat, da mašina ni narejena za takšne obremenitve in da lahko ribne, pokne ali se kakorkoli drugače poškoduje, zraven tega pa te(kot voznika) spravi v resno nevarnost (jaz sem imel prekleto srečo, ker se je zgodilo na avtocesti, hvala bogu na ravnem delu). LP Za 123 mašino vem da ima stock cilinder drugačne pretočne kanale-manjše in da ima drugačne zobnike in sklopko če se ne motim. Prav tako je se mi zdi s prenosi. Glede ojnice sem pa slišal, da naj bi bila od RS 250 boljša in da se jo je dalo v rs 125 če si dal polinija...to sem samo slišal nikjer pa videl da je to dejansko res in da stvar funkcjonira-luft pa tak. Sej ne pravim, da je 160 slab pa da se ne splača, pač pa če se že to dela da se naredi tako kot je treba, da ne bi vsak mesec skakal naokoli in iskal dele. Ampak če praviš da ti je delala BP, pol pa že mora mašina bit taka kot se šika...no ja leta spet prinesejo svoje. Aja pa velik sreče pri prodaji
merlin Objavljeno Junij 17, 2010 Opozori Objavljeno Junij 17, 2010 Glede ojnice sem pa slišal, da naj bi bila od RS 250 boljša in da se jo je dalo v rs 125 če si dal polinija...to sem samo slišal nikjer pa videl da je to dejansko res in da stvar funkcjonira-luft pa tak. Sej ne pravim, da je 160 slab pa da se ne splača, pač pa če se že to dela da se naredi tako kot je treba, da ne bi vsak mesec skakal naokoli in iskal dele. Ampak če praviš da ti je delala BP, pol pa že mora mašina bit taka kot se šika...no ja leta spet prinesejo svoje. Aja pa velik sreče pri prodaji Jaz sem tudi slišal, da "baje paše" ojnica od 250 not.... upam da je Tebi tudi veliko sreče.... P.S.: nikoli nebi kupil motorja, če bi vedel da je 160ka noter.... bil mlad, nor in prekomerno naiven... LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se