k0ci Objavljeno September 3, 2010 Opozori Objavljeno September 3, 2010 pa kje si lih te najdu no, v SS segmentu je to največji krš od gume, to dajejo japonci na 600cc kot prvo vgradnjo, potem pa vidiš pri vulkanizerjih kupe teh gum z 80% profila ko jih vsi dol mečejo....veliko bolje bi naredil z nakupom dunlop qualifier oz. michelin pilot power
Brejker Objavljeno September 3, 2010 Opozori Objavljeno September 3, 2010 k0ci: če bi ti proti koncu sezone iskal Qualifire dimenzij 150 bi tudi tebe v rit brcal. Poklical sem vsaj 6večjih pneumatik centrov in vsi imajo le sprednjo oz. sprednjo lahko dobavijo v 14dneh. Tudi kolegi motoristi ki nucajo gume po dirkališčih nimajo pojma kje bi dobilli 110-150 dimenzije! Mogoče še za konec: Katera znamka opremlja GP ? Ah prosm te no... :glare:
logarr Objavljeno September 3, 2010 Opozori Objavljeno September 3, 2010 Znamka gor dol, če so gume krš so krš, sej sava tut ni nevemkaj pa mc29 drži dobr. Bolš bi naredu da bi počakal na qualifierce, no, sej mogoče bojo pa te tut držale rsko ki je mal lažja Brejker, aero, Gasperr in 1 other 2 2
k0ci Objavljeno September 3, 2010 Opozori Objavljeno September 3, 2010 poglej si primerjalne teste ss gum, povsod so na zadnjem mestu....ampak ok, če ti praviš da je guma dobra ker pač bridgestone opremlja moto gp pa naj bo po tvoje, samo da se ne boš čudil ko kača glisti, če bo pri malo večjih nagibih gumo odneslo
macak333 Objavljeno September 3, 2010 Opozori Objavljeno September 3, 2010 k0ci: če bi ti proti koncu sezone iskal Qualifire dimenzij 150 bi tudi tebe v rit brcal. Poklical sem vsaj 6večjih pneumatik centrov in vsi imajo le sprednjo oz. sprednjo lahko dobavijo v 14dneh. Tudi kolegi motoristi ki nucajo gume po dirkališčih nimajo pojma kje bi dobilli 110-150 dimenzije! Mogoče še za konec: Katera znamka opremlja GP ? Ah prosm te no... :glare: Ni vse zlato kar se sveti . V Špan si klical? Jaz sem jih dobil v 1 tednu (prejšne leto), je pa res da je bilo okoli sredine julija.
kewo Objavljeno September 3, 2010 Opozori Objavljeno September 3, 2010 k0ci: če bi ti proti koncu sezone iskal Qualifire dimenzij 150 bi tudi tebe v rit brcal. Poklical sem vsaj 6večjih pneumatik centrov in vsi imajo le sprednjo oz. sprednjo lahko dobavijo v 14dneh. Tudi kolegi motoristi ki nucajo gume po dirkališčih nimajo pojma kje bi dobilli 110-150 dimenzije! Mogoče še za konec: Katera znamka opremlja GP ? Ah prosm te no... :glare: jao jao, neb ti men reku a... :naughty: saj 003 bi uzev al kwa so te ta hude, sam nwm če so teh dimenzij... nwm kwa nej ti rečm: dunlop je zakon
Nero56 Objavljeno September 6, 2010 Opozori Objavljeno September 6, 2010 A ima kdo za prodat levo ogledalo in jabolko za ogledalo ? In kako lahko pogledam če še je moja rs-ka zablokirana ker imam končno samo okoli 130 ? Gor še je original izpuh kateri še je pomoje zablokiran za motor pa nevem, 130km/h dosežem nekje v 4. prestavi oz. bolj v 5. v 6. pa nima skoro nič moči oz. je sploh nima in obratomer mi tudi samo gre nekje do 9k-10k sicer malo laže pa skače ampak mislim da še je rs-ka komaj napol odprta saj 130 res nemore bit končna če je vse porihtano, sicer sem pred nekje 500-600km zamenjal bat in not dal rave ventil in mi gre bistveno slabše od prej ampak v nižjih obratih ima bistveno večjo moč... a mi lahko kdo kaj pomaga oz. svetuje ?
Kvasko Objavljeno September 6, 2010 Opozori Objavljeno September 6, 2010 (popravljeno) A ima kdo za prodat levo ogledalo in jabolko za ogledalo ? In kako lahko pogledam če še je moja rs-ka zablokirana ker imam končno samo okoli 130 ? Gor še je original izpuh kateri še je pomoje zablokiran za motor pa nevem, 130km/h dosežem nekje v 4. prestavi oz. bolj v 5. v 6. pa nima skoro nič moči oz. je sploh nima in obratomer mi tudi samo gre nekje do 9k-10k sicer malo laže pa skače ampak mislim da še je rs-ka komaj napol odprta saj 130 res nemore bit končna če je vse porihtano, sicer sem pred nekje 500-600km zamenjal bat in not dal rave ventil in mi gre bistveno slabše od prej ampak v nižjih obratih ima bistveno večjo moč... a mi lahko kdo kaj pomaga oz. svetuje ? Seveda lahko Poglej pri filtru, če ima una plastika k gre gor na airbox (reče se ji snorkel) obe luknji odprti. Če ima samo eno, potem izreži z olfa nožen še tadrugo, da bo več zraka(to je ena blokada). Poglej cdi. (črna škatlica kjer je vse priključeno, pod zicem je nekje, nism sigurn ker mam SX-a) če je že kaj silokonirano al pa odprto (še ena blokada). Če je vse original, potem morš notr prekint nek mostiček. To ti bojo povedal fantje k majo starej rs-ke. Na moji k je že euro3 je treba sam prevrtat. Odpri tut fergazar. Če je notr 130 diza (+-5, newem čist točn kolk je original) pol je tut to še nedotaknjeno(še ena recmo blokada, frgazr je odvisn od tega, kolk maš zaprt motor, če je blokiran nč ne pomaga več diza, zto morš najprej odblokerat pol pa ferg nastavlat). Avspuh se da odpret pri resonanci in pobrat vn prekat, sam je bolš če kšnga rablenga športnga dubiš (gianneli recmo, se zlo dobr obnese). Če ti gre zdaj z rave slabš v zgornjih obratih (spodi je logično da gre bolš) snam izpuh dol, posveti z baterijo v izpušnu lukno in z roko nategn zajlo od rava tam pri magnetu. Če se ploščica od rave ventila ne poravna z izpušno luknjo ga malo našponaj isto tam pri magnetu. Upam d sm kej pomagu... Aja pa še to. Če je motor res blokiran, kar glede na končno hitrost skoraj je, edino če je kaj narobe z mašino, potem pri deblokiranju nujno nastav fergazar. Če ti bo deblokeran motor laufu na original dizo, potem nebo doug laufu XD. Če je diza prava, preverš tko, da ga natišiš v 4. al pa 3. prestavi do max obratov, stisnš sklopko in ugasnš motor. Potem pa pogledaš svečo kaka je. Če je bele barve je premajhna diza, če je rjave je lih prou, če je pa črna al pa da vleče na črno je pa mal prevelka, SAMO to ne škoduje motorju popolnoma nič. Bolš črna kot bela, ki pa je indikator da bo šlo kmalu use po gobe... lp, Kvasko Popravljeno September 6, 2010. Popravil Kvasko Brejker in Gasperr 2
rs125black Objavljeno September 7, 2010 Opozori Objavljeno September 7, 2010 CDI je pod zadnim zicom..preveri če je narejen taki premaz prek (ne mora se videti lukna ker se mora zapolnit, da voda ne pride zraven zato sem to z nekim kitom zalije...).drugo poglej če maš noter premalo dizo..jas mam noter 120 in gre motor čist ok..seveda to moraš sprobat pri svojem motorju nekje med 120 in 130 tako da motor ne trokira preveč in seveda pregled sveče kot je že napisal kvasko..in še probaj kako težek je aspuh, če je težek nad 10kg oz. po domače kot svinja še ma noter katalizator in ga moraš odstraniti. Nero56, ninjaxx in impulz 2 1
Nero56 Objavljeno September 8, 2010 Opozori Objavljeno September 8, 2010 CDI je pod zadnim zicom..preveri če je narejen taki premaz prek (ne mora se videti lukna ker se mora zapolnit, da voda ne pride zraven zato sem to z nekim kitom zalije...).drugo poglej če maš noter premalo dizo..jas mam noter 120 in gre motor čist ok..seveda to moraš sprobat pri svojem motorju nekje med 120 in 130 tako da motor ne trokira preveč in seveda pregled sveče kot je že napisal kvasko..in še probaj kako težek je aspuh, če je težek nad 10kg oz. po domače kot svinja še ma noter katalizator in ga moraš odstraniti. OK bom ju3 to pogledu za CDI za ostalo pa nevem tak ker se ne spoznam tolko na SS motorje ker je to moj prvi ( prej apn-ka :closedeyes: ), tak da če bi bil ker pripravljen mi malo pogledat v motor in mi ga odblokirat oz. porihtat da bo imel polno moč za solidno ceno se naj prosim javi ( sem iz okolice Maribora ) LP, Nero56 Gasperr 1
rs125black Objavljeno September 8, 2010 Opozori Objavljeno September 8, 2010 OK bom ju3 to pogledu za CDI za ostalo pa nevem tak ker se ne spoznam tolko na SS motorje ker je to moj prvi ( prej apn-ka :closedeyes: ), tak da če bi bil ker pripravljen mi malo pogledat v motor in mi ga odblokirat oz. porihtat da bo imel polno moč za solidno ceno se naj prosim javi ( sem iz okolice Maribora ) LP, Nero56 kaj nisi iz lenarta oz. cerkvenjaka? če si potem jas lahko pridem pogledat,samo nemorem ti sam aspuha odblokirat ker nimam pravega varilnega stroja,cdi lahko pogledava in porihtama z dizo pa itak ni problema...zej mam pa kolege ki bi ti lahko npr. zašvasali...pomoje pa že vem v čem tići težava...če maš med vikendom čas in voljo piši pod PM. ninjaxx in Nero56 1 1
Nero56 Objavljeno September 8, 2010 Opozori Objavljeno September 8, 2010 kaj nisi iz lenarta oz. cerkvenjaka? če si potem jas lahko pridem pogledat,samo nemorem ti sam aspuha odblokirat ker nimam pravega varilnega stroja,cdi lahko pogledava in porihtama z dizo pa itak ni problema...zej mam pa kolege ki bi ti lahko npr. zašvasali...pomoje pa že vem v čem tići težava...če maš med vikendom čas in voljo piši pod PM. Ja jaz to kar zaokrožim na MB čas mam vsak dan, razen v nedeljo dopoldne imam fusball in glede orodja še morem povedat da ga doma nimam nekaj dosti tak da bi bilo boljše če si bi potem lahko sabo prineso najpomembnejše ključe in pač kaj je potrebno... ? Ker zdaj je res malo depresivno ko se max. pelješ 130 km/h, 6. prestava pa je še slabša kot 5. , obratomer ima včasih epileptične napade ampak nikoli ne pride nad 9k oz. v " rdečo polje " Tak povedano je pred servisom imel motor bistveno večje pospeške za končno pa nevem ker še takrat nisem nekaj divjal !!!
Brejker Objavljeno September 8, 2010 Opozori Objavljeno September 8, 2010 Kupu sm si GUMEeeee The BT-016 is designed for riders who mainly spend time on sports bikes on the roads, enjoy a bit of fast road riding, the venerable Sunday blast and maybe a track day or two. If that sounds like you and you like the idea of 'Five Layer Compound' rear tyres, the BT-016 is worth a punt. v SS segmentu je to največji krš od gume, to dajejo japonci na 600cc kot prvo vgradnjo, Two final points: these are a totally different tyre to the Original Equipment spec tyres found on some R6, GSX-R600 and GSX-R750s. These are better – much better. Ti si verjetno imel v misli BT-014
rs125black Objavljeno September 9, 2010 Opozori Objavljeno September 9, 2010 Ja jaz to kar zaokrožim na MB čas mam vsak dan, razen v nedeljo dopoldne imam fusball in glede orodja še morem povedat da ga doma nimam nekaj dosti tak da bi bilo boljše če si bi potem lahko sabo prineso najpomembnejše ključe in pač kaj je potrebno... ? Ker zdaj je res malo depresivno ko se max. pelješ 130 km/h, 6. prestava pa je še slabša kot 5. , obratomer ima včasih epileptične napade ampak nikoli ne pride nad 9k oz. v " rdečo polje " Tak povedano je pred servisom imel motor bistveno večje pospeške za končno pa nevem ker še takrat nisem nekaj divjal !!! si že mislim kaj je... Nero56 in impulz 2
Nero56 Objavljeno September 9, 2010 Opozori Objavljeno September 9, 2010 si že mislim kaj je... Kaj misliš pa bi to lahko bilo in zmotu sem se ne gre do 9k abratov temveč do 10k Gasperr in ninjaxx 1 1
rs125black Objavljeno September 9, 2010 Opozori Objavljeno September 9, 2010 Kaj misliš pa bi to lahko bilo in zmotu sem se ne gre do 9k abratov temveč do 10k rave se ne odpira dokonca oz. se sploh ne...če je to maš malo dela ,če pa ni pa ogromno iskanja...ti samo povej gdaj maš čas.. impulz, ninjaxx in Nero56 2 1
norc 16 Objavljeno September 10, 2010 Opozori Objavljeno September 10, 2010 Ja jaz to kar zaokrožim na MB čas mam vsak dan, razen v nedeljo dopoldne imam fusball in glede orodja še morem povedat da ga doma nimam nekaj dosti tak da bi bilo boljše če si bi potem lahko sabo prineso najpomembnejše ključe in pač kaj je potrebno... ? Ker zdaj je res malo depresivno ko se max. pelješ 130 km/h, 6. prestava pa je še slabša kot 5. , obratomer ima včasih epileptične napade ampak nikoli ne pride nad 9k oz. v " rdečo polje " Tak povedano je pred servisom imel motor bistveno večje pospeške za končno pa nevem ker še takrat nisem nekaj divjal !!! Tudi jaz sem iz teh koncev. Tak da če vama nebo uspelo lahko prečekiram. Če je motor prej šel je ziher problem v rave ventilju. Ki ga je zlo zajebano nastavit na pravilno. Saj ima samo položal 1 in 0. Sepravi če potegne do polovice ga vrže potem kuj na nulo kot da ga ni potegnilo. ninjaxx in Nero56 1 1
Nero56 Objavljeno September 10, 2010 Opozori Objavljeno September 10, 2010 Tudi jaz sem iz teh koncev. Tak da če vama nebo uspelo lahko prečekiram. Če je motor prej šel je ziher problem v rave ventilju. Ki ga je zlo zajebano nastavit na pravilno. Saj ima samo položal 1 in 0. Sepravi če potegne do polovice ga vrže potem kuj na nulo kot da ga ni potegnilo. Ok me veseli da nas je tolko iz teh koncev in da ste pripravljeni pomagat pri reševanju problemov ne samo z pisanjem na forumu ampak tudi v praksi Če nama ne uspe se javim
rs125black Objavljeno September 10, 2010 Opozori Objavljeno September 10, 2010 vem da je kriv rave...bova jutri probala poštimat če pa ne pa bo letel ven mora iti rs125 vsaj 160kmh:OK: Nero56, ninjaxx in impulz 2 1
Brejker Objavljeno September 11, 2010 Opozori Objavljeno September 11, 2010 mora iti rs125 vsaj 160kmh:OK: Ja, da se še mal več šraufa kukr se že
rs125black Objavljeno September 11, 2010 Opozori Objavljeno September 11, 2010 Ja, da se še mal več šraufa kukr se že šraufa se tolko kolko zajebeš na motorju:P pa to kar šraufaš, šraufaš poceni:D impulz in Nero56 2
motorist1 Objavljeno September 12, 2010 Opozori Objavljeno September 12, 2010 Od kerga letnika naprej majo RS-ke blokado na CDI-ju? Hvala
macak333 Objavljeno September 12, 2010 Opozori Objavljeno September 12, 2010 Pismo če že niso 96 imele CDI blokade, se mi zdi da so, za une prejšne af1 motorje pa ne vem.
motorist1 Objavljeno September 12, 2010 Opozori Objavljeno September 12, 2010 Pismo če že niso 96 imele CDI blokade, se mi zdi da so, za une prejšne af1 motorje pa ne vem. Aha, ker moj frend ima letnik 2001 pa se mu pri 6000obratih za par sekund kr ustavi pospeševanje, pa ne vem kaj je narobe. Lahko da ma še neprevrtan cdi al kako? Pa tudi rave ventil ima pa drug izpuh pa mu gre samo 130...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se