rs125black Objavljeno September 21, 2010 Opozori Objavljeno September 21, 2010 no nej puvem d bom za dobr dnar dobu tovarniško popravlen cilidr, tko d bo to za sure veliko bolš narjen kt kje drugje no naj povedam da ne govoriš nič iz prakse..jas sem mel opilke v mašini pa pač nisem zadost spucal...moja napaka..sej se vozil zgrablo bat (opilek se je nalimal na bat) me fuknalo z motorja..motor smo pripelali domov razdrli mašino ,brat mi je bat pobrusil da je bil raven mašino skup vrgli in še danes leti ,od tega je 4000km in gre čist ok..lageri čist tihi...za te cilindre...lahko si mislite kar koli ker še tega sploh niste testirali in govorite na pamet ,v naših krajih je kar nekaj teh mitak in vsem letijo kot rotax (mislim v vzdržlivosti) ,kanale pa še ma mitaka za nekaj malenkosti večje.. 666 1
Rage1337 Objavljeno September 21, 2010 Opozori Objavljeno September 21, 2010 no naj povedam da ne govoriš nič iz prakse..jas sem mel opilke v mašini pa pač nisem zadost spucal...moja napaka..sej se vozil zgrablo bat (opilek se je nalimal na bat) me fuknalo z motorja..motor smo pripelali domov razdrli mašino ,brat mi je bat pobrusil da je bil raven mašino skup vrgli in še danes leti ,od tega je 4000km in gre čist ok..lageri čist tihi...za te cilindre...lahko si mislite kar koli ker še tega sploh niste testirali in govorite na pamet ,v naših krajih je kar nekaj teh mitak in vsem letijo kot rotax (mislim v vzdržlivosti) ,kanale pa še ma mitaka za nekaj malenkosti večje.. ja uredu je, sam povem d bom za tak dnar dobu TOVARNIŠK, razumeš ti to??
rs125black Objavljeno September 21, 2010 Opozori Objavljeno September 21, 2010 ja uredu je, sam povem d bom za tak dnar dobu TOVARNIŠK, razumeš ti to?? ne,ne razumem kako boš dobil za 150€ tovarniški cilinder kit rotax122 666 1
Rage1337 Objavljeno September 21, 2010 Opozori Objavljeno September 21, 2010 ne,ne razumem kako boš dobil za 150€ tovarniški cilinder kit rotax122 tist bo mal več ja... bomo vidl kok vm bo zdržal kej, pustimo se presenetit :naughty:
rs125black Objavljeno September 21, 2010 Opozori Objavljeno September 21, 2010 (popravljeno) tist bo mal več ja... bomo vidl kok vm bo zdržal kej, pustimo se presenetit :naughty: 30000km garantiranih s tem da je vedno bat menjaval pri 15000 tako da ga bo zdej drugič menal..povem kak bo cilinder...drgač pa bratu še za 1x dobro laufa...za 150€ je dober Popravljeno September 21, 2010. Popravil rs125black 666 1
Gasperr Objavljeno September 21, 2010 Opozori Objavljeno September 21, 2010 (popravljeno) Kolk pa kej zaupati vi tem oljnim pumpam? Delate mešanco sami? Vse skoz pumpo? Al skoz pumpo, pa še mal u tank? Fora je v tem ker je menda prejšnemu lastniku zaribal ker se je zamašil tist ''čep'' ko pride cevka gor. In zdej ne vem.. Popravljeno September 21, 2010. Popravil Gasperr macak333 in bajkr88 1 1
Roky994 Objavljeno September 21, 2010 Opozori Objavljeno September 21, 2010 Kolk pa kej zaupati vi tem oljnim pumpam? Delate mešanco sami? Vse skoz pumpo? Al skoz pumpo, pa še mal u tank? Fora je v tem ker je menda prejšnemu lastniku zaribal ker se je zamašil tist ''čep'' ko pride cevka gor. In zdej ne vem.. Najbl zihr je če daš še kšn deci u tank notr!! Sploh pa zdej k je nou bat.
macak333 Objavljeno September 21, 2010 Opozori Objavljeno September 21, 2010 Uff, jaz nisem nikol dajal v tank olja pa je zmeraj dobro delal in nikoli se mi ni nič zamašilo, no ja enkrat pupica sploh priklopljena ni bila, samo pustimo zdej to . Ti sam redno dolivi olje v posodico in to je to, seveda pa lahko iz prevetive daš tudi v tank, samo za moje pojme brezveze.
Kvasko Objavljeno September 21, 2010 Opozori Objavljeno September 21, 2010 30000km garantiranih s tem da je vedno bat menjaval pri 15000 tako da ga bo zdej drugič menal..povem kak bo cilinder...drgač pa bratu še za 1x dobro laufa...za 150€ je dober Dej ne ti tralala da je mitaka iste kvalitete ko rotax, lej nemogoče pa če jih je tvoj brt naredu 200 000 km. Sm vidu cilindr prejšnji tedn od mitake (pri spizeku), me je srt prjel, kurba je to grdo, dobr notr še nekak zgleda, sam uzun je pa polom. Ga ne nataknm na motor pa če mi plačajo. Original cilindr se da obnovit pri enmu iz litije, ki obnavlja tudi za husqvarno za okoli 150€. Raj to nardim ko pa ruknem mitako gor. Je pocen, SIGURNO pa ni iste kvalitete ko rotax. Uff, jaz nisem nikol dajal v tank olja pa je zmeraj dobro delal in nikoli se mi ni nič zamašilo, no ja enkrat pupica sploh priklopljena ni bila, samo pustimo zdej to . Ti sam redno dolivi olje v posodico in to je to, seveda pa lahko iz prevetive daš tudi v tank, samo za moje pojme brezveze. Js isto ne, pa se je skoz kadil za mano, čeprov mam pumpco na original naštiman.
Brejker Objavljeno September 21, 2010 Opozori Objavljeno September 21, 2010 Kvasko. Dej greva na Marijo dons okol 13:00. JAJAJAJAjajaja. Gremo, gremo.
norc 16 Objavljeno September 22, 2010 Opozori Objavljeno September 22, 2010 A stestiraš ga tako da ga nabiješ na 12k med testno vožnjo? Zgleda ti ni jasno. Motor je zagrabil, sepravi je bila neka težava/problem da je zaribal. Ta težava se neodpravi, če daš nazaj gor novi celinder in bat. Težava se zlo verjetno zna nazaj ponovit(smo doživeli, ko je po 80km spet zagrablo(tu je zagrablo v nizkih obratih)). Seveda se pa nebo priprtila pri 6k rpm. Upam da ti je jasno da rska se fura med 8,5rpm in 12-14k rpm. In da so vse v 90% vožene samo v tem območju. bajkr88 in Gasperr 1 1
Gasperr Objavljeno September 22, 2010 Opozori Objavljeno September 22, 2010 Zgleda ti ni jasno. Motor je zagrabil, sepravi je bila neka težava/problem da je zaribal. Ta težava se neodpravi, če daš nazaj gor novi celinder in bat. Težava se zlo verjetno zna nazaj ponovit(smo doživeli, ko je po 80km spet zagrablo(tu je zagrablo v nizkih obratih)). Seveda se pa nebo priprtila pri 6k rpm. Upam da ti je jasno da rska se fura med 8,5rpm in 12-14k rpm. In da so vse v 90% vožene samo v tem območju. Težava je bla v tem da ni dobilo zadost olja ker se je zabilo tam ko pride olje v ''frgazer''. (če zaupam SpiZeku.) Zakaj se je zabilo, ne vem. Me pa ravno zato zanima če vi zaupate pumpam al devate mešanco v kesl.
Nero56 Objavljeno September 22, 2010 Opozori Objavljeno September 22, 2010 glede moje težave v prejšnih postih bi povedu da je popravljena... Kriv je bil relej do katerega je prišla voda, zdaj sem ga malo učistil in zadeva spet dela normalno
Gasperr Objavljeno September 22, 2010 Opozori Objavljeno September 22, 2010 Težava je bla v tem da ni dobilo zadost olja ker se je zabilo tam ko pride olje do tja kjer se da nastavit pumpo. (če zaupam SpiZeku.) Zakaj se je zabilo, ne vem. Me pa ravno zato zanima če vi zaupate pumpam al devate mešanco v kesl. Zaj...sm se.
pevecm Objavljeno September 22, 2010 Opozori Objavljeno September 22, 2010 Dej ne ti tralala da je mitaka iste kvalitete ko rotax, lej nemogoče pa če jih je tvoj brt naredu 200 000 km. Sm vidu cilindr prejšnji tedn od mitake (pri spizeku), me je srt prjel, kurba je to grdo, dobr notr še nekak zgleda, sam uzun je pa polom. Ga ne nataknm na motor pa če mi plačajo. Original cilindr se da obnovit pri enmu iz litije, ki obnavlja tudi za husqvarno za okoli 150€. Raj to nardim ko pa ruknem mitako gor. Je pocen, SIGURNO pa ni iste kvalitete ko rotax. Dej povej cifro če bomo kdaj nucali.
logarr Objavljeno September 22, 2010 Opozori Objavljeno September 22, 2010 A kdo prodaja gas zajlo za rsko ) Brejker in bajkr88 1 1
Brejker Objavljeno September 22, 2010 Opozori Objavljeno September 22, 2010 Dons prvič na boku z motorjem Prej al slej bi se to zgodil P.S. Mašina ma 80stpinj C povprečno Bo kmalu prijelo ali je kaj drugega narobe
Gasperr Objavljeno September 22, 2010 Opozori Objavljeno September 22, 2010 Kako je možno da je štangas do konca zašraufan, obrati so pa tam pri 1000.? Obrate lahko malo štelam s tem da nategnem gas zajlo, sam to ni to, ker če je preveč zategnjena, malo zasučeš belanco pa nabije obrate. Šravf za štangas je do konca, obrati pa na minimumu..?
macak333 Objavljeno September 22, 2010 Opozori Objavljeno September 22, 2010 Dons prvič na boku z motorjem Prej al slej bi se to zgodil P.S. Mašina ma 80stpinj C povprečno Bo kmalu prijelo ali je kaj drugega narobe Pri meni je bilo okoli 70 stopinj zmeri, če sem ga res stiskal tudi 75, če me spomin ne vara.
rs125black Objavljeno September 22, 2010 Opozori Objavljeno September 22, 2010 Kolk pa kej zaupati vi tem oljnim pumpam? Delate mešanco sami? Vse skoz pumpo? Al skoz pumpo, pa še mal u tank? Fora je v tem ker je menda prejšnemu lastniku zaribal ker se je zamašil tist ''čep'' ko pride cevka gor. In zdej ne vem.. jaz delam mašanico v tank sigurno je to najbol vredno zaupanja...daš na 10l 2,5 dl olja in gre... wolkec in 666 1 1
rs125black Objavljeno September 22, 2010 Opozori Objavljeno September 22, 2010 Dej ne ti tralala da je mitaka iste kvalitete ko rotax, lej nemogoče pa če jih je tvoj brt naredu 200 000 km. Sm vidu cilindr prejšnji tedn od mitake (pri spizeku), me je srt prjel, kurba je to grdo, dobr notr še nekak zgleda, sam uzun je pa polom. Ga ne nataknm na motor pa če mi plačajo. Original cilindr se da obnovit pri enmu iz litije, ki obnavlja tudi za husqvarno za okoli 150€. Raj to nardim ko pa ruknem mitako gor. Je pocen, SIGURNO pa ni iste kvalitete ko rotax. ne ti tralala in če bi rad sral nabavi 1l ricinusovega olja ko ma brat ta cilinder ..ozuni je enak rotaxovemu samo gor piše mitaka (nevem kakega je mel tvoj kolega samo sigrno ni mel enakega) kako bi nesel na prenovo cilinder če je mel polinija z počenim kanalom na večih mestih ko je lastnik samo za silo skup vrgel? kaj ti pomaga kvaliteta če itak tričetrt 2t voznikov ne menja pravi čas bata in vse skup zariba...kaj ti potem pomaga kvaliteta? nevem kaj mate eni ene čudne pripombe ko pa še sploh niste meli takega cilindra gor in neveste kako gre..vse skup govorite na pamet... 666 1
Kvasko Objavljeno September 22, 2010 Opozori Objavljeno September 22, 2010 No lej js pa na stvar tko gledam. Un k ma 2t in ni pozoren na menjave, servisne intervale je sploh škoda da ma motor. Js raj menjam prej kot pa pol, ko je že prepozno. In dam velik na kvaliteto, oky priznam, nimam izkušenj z mitako, sam mam pa majstra ki dnevno šraufa motorje in prau da se splača dat mal več €€ in da stvar pol drži, pa že tko se kej zalom kdaj (sm vidu lukno v blok k je laufal na prox kit in je zlo grdo pogledat to). Zame mitaka ne pride v poštev, k mam že tko dost natunan motor in use skupi laufa pod visoko obremenitvijo, in priznam da nism mirne vesti na motorju ko se pelm kam v tujino, 70% manj sigurn kokr na 4t, če bi meu pa v mislih da mi use skupi laufa na mitako pol bi pa živčnga fasu pomoje usakič ko bi se kam dalj pelu. Če pa tebi dela potem pa hvala bogu, oz. tvojemu bratu. Tist cilindr k sm ga pa js pr spizeku vidu (mitaka direkt iz anglije) je biu po uzun tak k da bi ga v kit vrgu pa pustu da se posuši, lahko spizek isto pove, mogoče ma še kako sliko, uglavnm podn že za pogledat...
Kvasko Objavljeno September 22, 2010 Opozori Objavljeno September 22, 2010 Sm se učeri mal igrou, mašino dol sneu da vidm kako je stanje (zadnjič sm se pelu 60 km praktično brez olja, ker je počla cevka tam ko gre na pumpico :S). Bt bo nov, bom wisecota notr ruknu (zdj je vertex z ravno glavo pa enim ringom) pa mogoče cilindr obnovit pa ojnico menjat pa nujno glavne ležaje s semeringi menat pol bo pa to spet šlo spomlad. motorist1 in Gasperr 1 1
Brejker Objavljeno September 22, 2010 Opozori Objavljeno September 22, 2010 Ker si ti softič k maš mašino na kurbl xD Haha Še dobr, da nisva šla skp na Marijo k bi mi blo bed
Kvasko Objavljeno September 22, 2010 Opozori Objavljeno September 22, 2010 Ker si ti softič k maš mašino na kurbl xD Haha Še dobr, da nisva šla skp na Marijo k bi mi blo bed hehe no sm ti pozabu udpisat učeri sori sam zdj vidš zakaj nebi mogla it x) spomlad pa tkoj k se mal vreme pokaže sej boš meu še motor ane ?? Se kr prprav k bo moj kr konkretno šu :naughty:. Aja softiči ste pa vi k mate na štart, tole je čist harcore k je treba brcnt hehe
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se