Skoči na vsebino

Aprilia RS 125


moto_freak

Priporočene objave

no nej puvem d bom za dobr dnar dobu tovarniško popravlen cilidr, tko d bo to za sure veliko bolš narjen kt kje drugje ;)

no naj povedam da ne govoriš nič iz prakse..jas sem mel opilke v mašini pa pač nisem zadost spucal...moja napaka..sej se vozil zgrablo bat (opilek se je nalimal na bat) me fuknalo z motorja..motor smo pripelali domov razdrli mašino ,brat mi je bat pobrusil da je bil raven mašino skup vrgli in še danes leti ,od tega je 4000km in gre čist ok..lageri čist tihi...za te cilindre...lahko si mislite kar koli ker še tega sploh niste testirali in govorite na pamet ,v naših krajih je kar nekaj teh mitak in vsem letijo kot rotax (mislim v vzdržlivosti) ,kanale pa še ma mitaka za nekaj malenkosti večje..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no naj povedam da ne govoriš nič iz prakse..jas sem mel opilke v mašini pa pač nisem zadost spucal...moja napaka..sej se vozil zgrablo bat (opilek se je nalimal na bat) me fuknalo z motorja..motor smo pripelali domov razdrli mašino ,brat mi je bat pobrusil da je bil raven mašino skup vrgli in še danes leti ,od tega je 4000km in gre čist ok..lageri čist tihi...za te cilindre...lahko si mislite kar koli ker še tega sploh niste testirali in govorite na pamet ,v naših krajih je kar nekaj teh mitak in vsem letijo kot rotax (mislim v vzdržlivosti) ,kanale pa še ma mitaka za nekaj malenkosti večje..

ja uredu je, sam povem d bom za tak dnar dobu TOVARNIŠK, razumeš ti to??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja uredu je, sam povem d bom za tak dnar dobu TOVARNIŠK, razumeš ti to??

ne,ne razumem kako boš dobil za 150€ tovarniški cilinder kit rotax122 :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne,ne razumem kako boš dobil za 150€ tovarniški cilinder kit rotax122 :hmm:

tist bo mal več ja... bomo vidl kok vm bo zdržal kej, pustimo se presenetit :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tist bo mal več ja... bomo vidl kok vm bo zdržal kej, pustimo se presenetit :naughty:

30000km garantiranih s tem da je vedno bat menjaval pri 15000 tako da ga bo zdej drugič menal..povem kak bo cilinder...drgač pa bratu še za 1x dobro laufa...za 150€ je dober :P

Popravljeno . Popravil rs125black
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolk pa kej zaupati vi tem oljnim pumpam?

Delate mešanco sami? Vse skoz pumpo? Al skoz pumpo, pa še mal u tank?

Fora je v tem ker je menda prejšnemu lastniku zaribal ker se je zamašil tist ''čep'' ko pride cevka gor. In zdej ne vem..

Popravljeno . Popravil Gasperr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolk pa kej zaupati vi tem oljnim pumpam?

Delate mešanco sami? Vse skoz pumpo? Al skoz pumpo, pa še mal u tank?

Fora je v tem ker je menda prejšnemu lastniku zaribal ker se je zamašil tist ''čep'' ko pride cevka gor. In zdej ne vem..

Najbl zihr je če daš še kšn deci u tank notr!! Sploh pa zdej k je nou bat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Uff, jaz nisem nikol dajal v tank olja pa je zmeraj dobro delal in nikoli se mi ni nič zamašilo, no ja enkrat pupica sploh priklopljena ni bila, samo pustimo zdej to :D. Ti sam redno dolivi olje v posodico in to je to, seveda pa lahko iz prevetive daš tudi v tank, samo za moje pojme brezveze.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

30000km garantiranih s tem da je vedno bat menjaval pri 15000 tako da ga bo zdej drugič menal..povem kak bo cilinder...drgač pa bratu še za 1x dobro laufa...za 150€ je dober :P

Dej ne ti tralala da je mitaka iste kvalitete ko rotax, lej nemogoče pa če jih je tvoj brt naredu 200 000 km. Sm vidu cilindr prejšnji tedn od mitake (pri spizeku), me je srt prjel, kurba je to grdo, dobr notr še nekak zgleda, sam uzun je pa polom. Ga ne nataknm na motor pa če mi plačajo. Original cilindr se da obnovit pri enmu iz litije, ki obnavlja tudi za husqvarno za okoli 150€. Raj to nardim ko pa ruknem mitako gor. Je pocen, SIGURNO pa ni iste kvalitete ko rotax.

Uff, jaz nisem nikol dajal v tank olja pa je zmeraj dobro delal in nikoli se mi ni nič zamašilo, no ja enkrat pupica sploh priklopljena ni bila, samo pustimo zdej to :D. Ti sam redno dolivi olje v posodico in to je to, seveda pa lahko iz prevetive daš tudi v tank, samo za moje pojme brezveze.

Js isto ne, pa se je skoz kadil za mano, čeprov mam pumpco na original naštiman.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A stestiraš ga tako da ga nabiješ na 12k med testno vožnjo?

Zgleda ti ni jasno. Motor je zagrabil, sepravi je bila neka težava/problem da je zaribal. Ta težava se neodpravi, če daš nazaj gor novi celinder in bat. Težava se zlo verjetno zna nazaj ponovit(smo doživeli, ko je po 80km spet zagrablo(tu je zagrablo v nizkih obratih)). Seveda se pa nebo priprtila pri 6k rpm. Upam da ti je jasno da rska se fura med 8,5rpm in 12-14k rpm. In da so vse v 90% vožene samo v tem območju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zgleda ti ni jasno. Motor je zagrabil, sepravi je bila neka težava/problem da je zaribal. Ta težava se neodpravi, če daš nazaj gor novi celinder in bat. Težava se zlo verjetno zna nazaj ponovit(smo doživeli, ko je po 80km spet zagrablo(tu je zagrablo v nizkih obratih)). Seveda se pa nebo priprtila pri 6k rpm. Upam da ti je jasno da rska se fura med 8,5rpm in 12-14k rpm. In da so vse v 90% vožene samo v tem območju.

Težava je bla v tem da ni dobilo zadost olja ker se je zabilo tam ko pride olje v ''frgazer''. (če zaupam SpiZeku.)

Zakaj se je zabilo, ne vem. Me pa ravno zato zanima če vi zaupate pumpam al devate mešanco v kesl.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede moje težave v prejšnih postih bi povedu da je popravljena... :D Kriv je bil relej do katerega je prišla voda, zdaj sem ga malo učistil in zadeva spet dela normalno :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Težava je bla v tem da ni dobilo zadost olja ker se je zabilo tam ko pride olje do tja kjer se da nastavit pumpo. (če zaupam SpiZeku.)

Zakaj se je zabilo, ne vem. Me pa ravno zato zanima če vi zaupate pumpam al devate mešanco v kesl.

Zaj...sm se.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej ne ti tralala da je mitaka iste kvalitete ko rotax, lej nemogoče pa če jih je tvoj brt naredu 200 000 km. Sm vidu cilindr prejšnji tedn od mitake (pri spizeku), me je srt prjel, kurba je to grdo, dobr notr še nekak zgleda, sam uzun je pa polom. Ga ne nataknm na motor pa če mi plačajo. Original cilindr se da obnovit pri enmu iz litije, ki obnavlja tudi za husqvarno za okoli 150€. Raj to nardim ko pa ruknem mitako gor. Je pocen, SIGURNO pa ni iste kvalitete ko rotax.

Dej povej cifro če bomo kdaj nucali.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dons prvič na boku z motorjem headbang.gifwallbash.gif

Prej al slej bi se to zgodil yes.gif

P.S.

Mašina ma 80stpinj C povprečno trance_39_thumbdown.gif

Bo kmalu prijelo ali je kaj drugega narobe trance_11_confused.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako je možno da je štangas do konca zašraufan, obrati so pa tam pri 1000.?

Obrate lahko malo štelam s tem da nategnem gas zajlo, sam to ni to, ker če je preveč zategnjena, malo zasučeš belanco pa nabije obrate.

Šravf za štangas je do konca, obrati pa na minimumu..?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dons prvič na boku z motorjem headbang.gifwallbash.gif

Prej al slej bi se to zgodil yes.gif

P.S.

Mašina ma 80stpinj C povprečno trance_39_thumbdown.gif

Bo kmalu prijelo ali je kaj drugega narobe trance_11_confused.gif

Pri meni je bilo okoli 70 stopinj zmeri, če sem ga res stiskal tudi 75, če me spomin ne vara.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolk pa kej zaupati vi tem oljnim pumpam?

Delate mešanco sami? Vse skoz pumpo? Al skoz pumpo, pa še mal u tank?

Fora je v tem ker je menda prejšnemu lastniku zaribal ker se je zamašil tist ''čep'' ko pride cevka gor. In zdej ne vem..

jaz delam mašanico v tank sigurno je to najbol vredno zaupanja...daš na 10l 2,5 dl olja in gre...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej ne ti tralala da je mitaka iste kvalitete ko rotax, lej nemogoče pa če jih je tvoj brt naredu 200 000 km. Sm vidu cilindr prejšnji tedn od mitake (pri spizeku), me je srt prjel, kurba je to grdo, dobr notr še nekak zgleda, sam uzun je pa polom. Ga ne nataknm na motor pa če mi plačajo. Original cilindr se da obnovit pri enmu iz litije, ki obnavlja tudi za husqvarno za okoli 150€. Raj to nardim ko pa ruknem mitako gor. Je pocen, SIGURNO pa ni iste kvalitete ko rotax.

ne ti tralala in če bi rad sral nabavi 1l ricinusovega olja

ko ma brat ta cilinder ..ozuni je enak rotaxovemu samo gor piše mitaka (nevem kakega je mel tvoj kolega samo sigrno ni mel enakega)

kako bi nesel na prenovo cilinder če je mel polinija z počenim kanalom na večih mestih ko je lastnik samo za silo skup vrgel?

kaj ti pomaga kvaliteta če itak tričetrt 2t voznikov ne menja pravi čas bata in vse skup zariba...kaj ti potem pomaga kvaliteta?

nevem kaj mate eni ene čudne pripombe ko pa še sploh niste meli takega cilindra gor in neveste kako gre..vse skup govorite na pamet...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No lej js pa na stvar tko gledam. Un k ma 2t in ni pozoren na menjave, servisne intervale je sploh škoda da ma motor. Js raj menjam prej kot pa pol, ko je že prepozno. In dam velik na kvaliteto, oky priznam, nimam izkušenj z mitako, sam mam pa majstra ki dnevno šraufa motorje in prau da se splača dat mal več €€ in da stvar pol drži, pa že tko se kej zalom kdaj (sm vidu lukno v blok k je laufal na prox kit in je zlo grdo pogledat to). Zame mitaka ne pride v poštev, k mam že tko dost natunan motor in use skupi laufa pod visoko obremenitvijo, in priznam da nism mirne vesti na motorju ko se pelm kam v tujino, 70% manj sigurn kokr na 4t, če bi meu pa v mislih da mi use skupi laufa na mitako pol bi pa živčnga fasu pomoje usakič ko bi se kam dalj pelu. Če pa tebi dela potem pa hvala bogu, oz. tvojemu bratu. Tist cilindr k sm ga pa js pr spizeku vidu (mitaka direkt iz anglije) je biu po uzun tak k da bi ga v kit vrgu pa pustu da se posuši, lahko spizek isto pove, mogoče ma še kako sliko, uglavnm podn že za pogledat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sm se učeri mal igrou, mašino dol sneu da vidm kako je stanje (zadnjič sm se pelu 60 km praktično brez olja, ker je počla cevka tam ko gre na pumpico :S). Bt bo nov, bom wisecota notr ruknu (zdj je vertex z ravno glavo pa enim ringom) pa mogoče cilindr obnovit pa ojnico menjat pa nujno glavne ležaje s semeringi menat :D pol bo pa to spet šlo spomlad.

bt-power-011.jpg

bt-power-012.jpg

bt-power-013.jpg

bt-power-014.jpg

bt-power-015.jpg

bt-power-016.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker si ti softič k maš mašino na kurbl xD

Hahalaugh.giflaugh.gif

Še dobr, da nisva šla skp na Marijo k bi mi blo bed tongue.gif

hehe no sm ti pozabu udpisat učeri sori :D sam zdj vidš zakaj nebi mogla it x) spomlad pa tkoj k se mal vreme pokaže :P sej boš meu še motor ane :D?? Se kr prprav k bo moj kr konkretno šu :naughty:. Aja softiči ste pa vi k mate na štart, tole je čist harcore k je treba brcnt hehe :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!