Kvasko Objavljeno September 27, 2010 Opozori Objavljeno September 27, 2010 (popravljeno) Majka Res ste uredu folk tule gor Hehe mas srečo veš joke. Ne sam js se se pa res sekeru za usak drek, k noben ni znou nč povedat in smo pol študeral kako pa kaj za usako stvar tko da če te kej muči sam praši bomo probal pomagat Aja pa še neki sm mislu rečt ti. Glede na to, da si zamenu izpuh, si kaj naštelu ferg? Ponavad gre mal večja diza notr. Če neweš kolk more bit diza bom šenkrat napisu če še nis zasledu. Motor stegnš v 3. al pa 4. prestavi do konca obratov. Ko dosežeš maximum, stisnš sklopko in ugasnš mašino. Najbol da to narediš v bližini doma da neboš porivu. Uzamš svečo vn in pogledaš barvo (fora je da ko stisnš sklopko pa ugasnš nesmeš pržigat, čene neboš dubu barve sveče, ki dela na maximumu). Če je bela je premala diza (preveč zraka, ni mazanja, hlajenja) in se neboš prou delč tko pelu. Diza more bit kavno rjave al pa tut če je črne barve ni nč narobe. Popravljeno September 27, 2010. Popravil Kvasko
rs125black Objavljeno September 27, 2010 Opozori Objavljeno September 27, 2010 Majka Res ste uredu folk tule gor vemo hvala sej se hecam
Kvasko Objavljeno September 27, 2010 Opozori Objavljeno September 27, 2010 Glede na to, da je tuki čedalje več folka, ki kupuje rs-ke in druge 2t stroje in so začetniki predlagam moderatorjem, da bi naredl eno stick temo kokr npr. fotografije 125..... o deblokaciji 2t mašine. Na netu je en supr člank o tem v angleščini. Lhko prevedn zadevo in bo lhko to usak vidu k bo šu deblokerat zadevo. Čene je pa treba usakmu na nov razlagat, pa kej pozabš, pol pa lastniki jokajo k ribne zard otiginal dize x).
macak333 Objavljeno September 27, 2010 Opozori Objavljeno September 27, 2010 Ja to bi bila full dobra ideja. Vse lepo na enem mestu. Moja povezava1 Moja povezava2 Moja povezava3
Kvasko Objavljeno September 27, 2010 Opozori Objavljeno September 27, 2010 Ja to bi bila full dobra ideja. Vse lepo na enem mestu. Moja povezava1 Moja povezava2 Moja povezava3 to sm mislu ja. Pa se lepo da u slovenščino, slikce zravn prlima, pa bo to usak pogledu k se bo spušču v to Rage1337 1
1122 Objavljeno September 27, 2010 Opozori Objavljeno September 27, 2010 (popravljeno) Hehe mas srečo veš joke. Ne sam js se se pa res sekeru za usak drek, k noben ni znou nč povedat in smo pol študeral kako pa kaj za usako stvar tko da če te kej muči sam praši bomo probal pomagat Aja pa še neki sm mislu rečt ti. Glede na to, da si zamenu izpuh, si kaj naštelu ferg? Ponavad gre mal večja diza notr. Če neweš kolk more bit diza bom šenkrat napisu če še nis zasledu. Motor stegnš v 3. al pa 4. prestavi do konca obratov. Ko dosežeš maximum, stisnš sklopko in ugasnš mašino. Najbol da to narediš v bližini doma da neboš porivu. Uzamš svečo vn in pogledaš barvo (fora je da ko stisnš sklopko pa ugasnš nesmeš pržigat, čene neboš dubu barve sveče, ki dela na maximumu). Če je bela je premala diza (preveč zraka, ni mazanja, hlajenja) in se neboš prou delč tko pelu. Diza more bit kavno rjave al pa tut če je črne barve ni nč narobe. Hvala enako Za vsako malenkost, ki se mi zdi nenavadna pa je mogoče čisto običajna, ne morem spat No to za svečko. Do konca obratov ga raje ne bom, ker ima cilinder slabih 100km in ga sedaj vozim le do 8000rpm. Če odšravfam svečko zdele ven, bo črna. Drgače pa...nekje v bližini mašine se sliši tak zvok, kot bi skos nekje prebijal štrom (ne da dejansko prebija, ampak tak zvok, če veste kaj mislim). A je ta zvok normalen..?? tk-tk-tk-tk.. Ne vem kako ga naj opišem Možno da je čist normalen, ne vem.. Popravljeno September 27, 2010. Popravil 1122
impulz Objavljeno September 27, 2010 Opozori Objavljeno September 27, 2010 Mogoče čriček v lufi filterju 1122 in wolkec 2
Kvasko Objavljeno September 27, 2010 Opozori Objavljeno September 27, 2010 Hvala enako Za vsako malenkost, ki se mi zdi nenavadna pa je mogoče čisto običajna, ne morem spat No to za svečko. Do konca obratov ga raje ne bom, ker ima cilinder slabih 100km in ga sedaj vozim le do 8000rpm. Če odšravfam svečko zdele ven, bo črna. Drgače pa...nekje v bližini mašine se sliši tak zvok, kot bi skos nekje prebijal štrom (ne da dejansko prebija, ampak tak zvok, če veste kaj mislim). A je ta zvok normalen..?? tk-tk-tk-tk.. Ne vem kako ga naj opišem Možno da je čist normalen, ne vem.. Posnem da slišmo
motorist1 Objavljeno September 27, 2010 Opozori Objavljeno September 27, 2010 Ti ga kr zdle navij do konca, če boš enkrat to naredu mu to pomoje ne bo nč škodl. Bolš to kot pa če maš premejhni dizo da ti izsuši cilinder in ti zariba pa še kej druzga boš pol mogu menat.
Brejker Objavljeno September 27, 2010 Opozori Objavljeno September 27, 2010 Ja to bi bila full dobra ideja. Vse lepo na enem mestu. Moja povezava1 Moja povezava2 Moja povezava3 Moderator bi moral ta post dati pod sticky !!!
1122 Objavljeno September 28, 2010 Opozori Objavljeno September 28, 2010 Mogoče čriček v lufi filterju Ko bi le blo to, mu vrat zavijem pa mir No resno, nikoli se nisem spuščal v take podrobnosti glede zvoka pri apriliah, zato ne vem kakšen zvok 'ni normalen'. Ta zvok mi nekak ne paše zraven Posnamem danes pa da vidimo
Rage1337 Objavljeno September 28, 2010 Opozori Objavljeno September 28, 2010 Ko bi le blo to, mu vrat zavijem pa mir No resno, nikoli se nisem spuščal v take podrobnosti glede zvoka pri apriliah, zato ne vem kakšen zvok 'ni normalen'. Ta zvok mi nekak ne paše zraven Posnamem danes pa da vidimo Če se jes prov spovnm ti to en rele dela, enako meni, to je normalno nič ni narobe Pogl 1
rs125black Objavljeno September 28, 2010 Opozori Objavljeno September 28, 2010 pri 2t raketah je vsako ropotanje skoraj normalno sicer pa ko boš prišel malo do iskušenj boš vedel točno kaj je narobe... sicer pa res posnemi zvok pa bomo najbol vedeli Rage1337 in macak333 1 1
Gasperr Objavljeno September 29, 2010 Opozori Objavljeno September 29, 2010 (popravljeno) Lep pozdrav. Imam problem..hja.. No danes se imam namen malo pelat. Pržgem motor, čakam do dveh črtic in se odpeljem.....20 metrov dokler motor ne crkne. Nazaj ni hotel užgat. Zamenjam js svečko (s kar tako eno 'tatretjo') in lepo normalno užge. Ni mi pa jasno, kako je možno da mi je po treh dneh crknila svečka (NGK B10EGV)? In pa če je lahka kaj narobe če nimam prave svečke noter, ker imam sedaj res kar tako eno noter. Hvala in advance Popravljeno September 29, 2010. Popravil Gasperr
macak333 Objavljeno September 29, 2010 Opozori Objavljeno September 29, 2010 Ej svečka bi moral biti BR10EG. Zdej ali si se mogoče zatipkal ali pa maš res tako notri.
Gasperr Objavljeno September 29, 2010 Opozori Objavljeno September 29, 2010 Ej svečka bi moral biti BR10EG. Zdej ali si se mogoče zatipkal ali pa maš res tako notri. Tam sem jim rekel da rabim BR10EG. Na svečki je pa še V zraven.
SpiZek Objavljeno September 29, 2010 Opozori Objavljeno September 29, 2010 Tam sem jim rekel da rabim BR10EG. Na svečki je pa še V zraven. br10eg more bit izklučno ta pa nobena druga ml3, qwe in wolkec 3
Rage1337 Objavljeno September 29, 2010 Opozori Objavljeno September 29, 2010 Zdej za te teperature imaš lahko BR9EG/ES, za toplejše dni pa BR10ES/EG, je pa EG dražja za nekje 5€ pomojem. Tisto tvojo svečko pa takoj stran vrž, al pa vsaj poglej kašne barve je... Ajmo spet kreg =) Pogl 1
Gasperr Objavljeno September 29, 2010 Opozori Objavljeno September 29, 2010 Zdej za te teperature imaš lahko BR9EG/ES, za toplejše dni pa BR10ES/EG, je pa EG dražja za nekje 5€ pomojem. Tisto tvojo svečko pa takoj stran vrž, al pa vsaj poglej kašne barve je... Ajmo spet kreg =) Barve je črne. (pač verjetno zato ker sem ga enčas kurblal pred tem ko sem zamenjal) Torej devetko? P.S. Ona tam je rekla da BR10ES sploh ne obstaja.
budacki Objavljeno September 29, 2010 Opozori Objavljeno September 29, 2010 Barve je črne. (pač verjetno zato ker sem ga enčas kurblal pred tem ko sem zamenjal) Torej devetko? P.S. Ona tam je rekla da BR10ES sploh ne obstaja. ES tut jst še nism nikjer zasledu. Enostavno ... jesen/pomlad BR-9-EG, polet ko je fajn vroče BR-10-EG Rage1337 1
macak333 Objavljeno September 29, 2010 Opozori Objavljeno September 29, 2010 Barve je črne. (pač verjetno zato ker sem ga enčas kurblal pred tem ko sem zamenjal) Torej devetko? P.S. Ona tam je rekla da BR10ES sploh ne obstaja. Mah dej raje 10-tko not, ker se boš itak furu večinoma poleti. Jaz sem jo imel na prejšnem in na tem, nikoli nobenih problemov, pa sem jih menjal na 10000km. Rage1337 1
Rage1337 Objavljeno September 29, 2010 Opozori Objavljeno September 29, 2010 Ja pol pa nwm kok ste kej na tekočem če ne veste... (http://www.motorcycle-superstore.com/2/9/195/18675/ITEM/NGK-BR10ES---Spark-Plug.aspx) K mi veselo limate - :notworthy: sj mij že prov bedno pisat tle, ker karkol hočeš pomagat, vsak nekej nasprotuje/pametuje. Meni je to povedal človek, k ma tolk izkušn kot mi vsi skupaj... tud tisto za hladiln tekočino sm ga prašov, po nepotrebnem bi se po domače "jebov" s tistmu k je en prbiju d morš v hladilnik pa pol še tm pr glavi k je cevka pa nwm kva še use... hotu sm sam predlagat kako naredit enostavneje, pa že takoj vsi pluvate. prov razočaral ste me, sm mislu d ste kej bl odrasli (a očitno se tudi js motim:pa nič zato ) br10eg sm tud js hotu nabavt pa ni blo, in je reku da mora prov od motocross programa naročit, ker jih tudi uporablajo. zakaj? zto k je motor navit in deluje na višjih obratih, kor original! iridium je pa še močnejši, ter življenska doba je dosti dalša.(ajde kdo bo spet reku da ni res??) so pa tud razlike (razmak) med katodama, zato tud to mal merkej rs125black, Pogl in Izprijenec 2 1
Kvasko Objavljeno September 29, 2010 Opozori Objavljeno September 29, 2010 Ja pol pa nwm kok ste kej na tekočem če ne veste... (http://www.motorcycle-superstore.com/2/9/195/18675/ITEM/NGK-BR10ES---Spark-Plug.aspx) K mi veselo limate - :notworthy: sj mij že prov bedno pisat tle, ker karkol hočeš pomagat, vsak nekej nasprotuje/pametuje. Meni je to povedal človek, k ma tolk izkušn kot mi vsi skupaj... tud tisto za hladiln tekočino sm ga prašov, po nepotrebnem bi se po domače "jebov" s tistmu k je en prbiju d morš v hladilnik pa pol še tm pr glavi k je cevka pa nwm kva še use... hotu sm sam predlagat kako naredit enostavneje, pa že takoj vsi pluvate. prov razočaral ste me, sm mislu d ste kej bl odrasli (a očitno se tudi js motim:pa nič zato ) br10eg sm tud js hotu nabavt pa ni blo, in je reku da mora prov od motocross programa naročit, ker jih tudi uporablajo. zakaj? zto k je motor navit in deluje na višjih obratih, kor original! iridium je pa še močnejši, ter življenska doba je dosti dalša.(ajde kdo bo spet reku da ni res??) so pa tud razlike (razmak) med katodama, zato tud to mal merkej Js mam iridium, odlično teče, naj bi tut dalj držal oz. velikooo dalj ko navadna
Rage1337 Objavljeno September 29, 2010 Opozori Objavljeno September 29, 2010 Js mam iridium, odlično teče, naj bi tut dalj držal oz. velikooo dalj ko navadna Ho, 1 k mi je dav prov? ma čestitke resnično :notworthy: :notworthy: :notworthy: Zdrži pa (baje) do 60.000km, čeprov če jo pregleduješ vrjetn ni nč narobe? Sam če is vse prebrav, sm ti hotu čisto neki druzga povedat... da mi gre naživce ker vsak čez enega neki pluva, pač en ma več izkušn, drugi manj, nwm zakaj je to težko dojet PS: brez zamere, ker nism nč zažljivga mislu Pogl in rs125black 2
Kvasko Objavljeno September 29, 2010 Opozori Objavljeno September 29, 2010 Ho, 1 k mi je dav prov? ma čestitke resnično :notworthy: :notworthy: :notworthy: Zdrži pa (baje) do 60.000km, čeprov če jo pregleduješ vrjetn ni nč narobe? Sam če is vse prebrav, sm ti hotu čisto neki druzga povedat... da mi gre naživce ker vsak čez enega neki pluva, pač en ma več izkušn, drugi manj, nwm zakaj je to težko dojet PS: brez zamere, ker nism nč zažljivga mislu Aja ne nwm, ne sej ni panike, upam d nism js kej čez tebe pametvou kdaj
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se