wolkec Objavljeno December 19, 2010 Opozori Objavljeno December 19, 2010 Sej maš celo zimo čs da porihtaš Ja to pa res, sm vesel, da sm se mal na motor zapelu, da sm zj najdu napako, ne pa pol k bo sezona. Apriliash125rs, motogp1999, ml3 in 3 others 3 3
SpiZek Objavljeno December 19, 2010 Opozori Objavljeno December 19, 2010 1.) Aluminij je samo okoli cilindra (tm k so kanali za hlajenje) 2.) V originalu ni nikasil ampak je gus puša. am v originalu pr apriliji je nikasil pa greva lahko staut za novo aprilio če pa še vedn ne vrjameš ti pa rade vole pokažem cilindr k ga mam doma pa boš tut povedu kje je iz aluminija pa kje ni wolkec, ml3 in qwe 3
motorist1 Objavljeno December 19, 2010 Opozori Objavljeno December 19, 2010 am v originalu pr apriliji je nikasil pa greva lahko staut za novo aprilio če pa še vedn ne vrjameš ti pa rade vole pokažem cilindr k ga mam doma pa boš tut povedu kje je iz aluminija pa kje ni OK, no offense by me, nej bo po tvoje xD ml3 1
SpiZek Objavljeno December 19, 2010 Opozori Objavljeno December 19, 2010 OK, no offense by me, nej bo po tvoje xD jah ne govort neki če nis vidu ml3, qwe, wolkec in 2 others 1 4
666 Objavljeno December 20, 2010 Opozori Objavljeno December 20, 2010 Ja to pa res, sm vesel, da sm se mal na motor zapelu, da sm zj najdu napako, ne pa pol k bo sezona. dobiš tudi cel cilinder kit od mitake za 150 evrov ml3 1
rs125black Objavljeno December 20, 2010 Opozori Objavljeno December 20, 2010 1.) Aluminij je samo okoli cilindra (tm k so kanali za hlajenje) 2.) V originalu ni nikasil ampak je gus puša. heh gus puša baje jas mam gus pušo noter ker mam to dodatno narejeno ker je cilinder zaribal pa je nek majster tak naredil , v originalu pa ma nikasil kar je seveda 100x bolše ml3, NoLimit46, Gregc in 2 others 4 1
norc 16 Objavljeno December 20, 2010 Opozori Objavljeno December 20, 2010 samo honanje odpade ker maš aluminjsat cilindr in bo neuporabn najbol da daš nikasil tko k je v originalu Glej ti ločiš razliko med honanjem in brušenjem.Pri honanju se gre za 1 tisočinko dol pobrusit. Vendar to lahko narediš samo na celindrih ki niso globogo zaribali oz. da je bat naneslo na celinder. Smo kar nekaj alu celindrov rešli. Drugače pa da še eno vašo politiziranjem rešim rska ima alucelinder z nikasil premazom. No da povem bistvo, vzami rsko narazen nesi celinder nekomu pokazat in ti bo on povedal, daj honat al pa idi v nabavo drugega. Vendar ko boš popravil celinder in bat. Ne mislit da je težav konec, saj moreš prvo ugotovit zakaj je zaribalo, drugače boš spet po 2km imel isto škodo NoLimit46 1
SpiZek Objavljeno December 20, 2010 Opozori Objavljeno December 20, 2010 Glej ti ločiš razliko med honanjem in brušenjem.Pri honanju se gre za 1 tisočinko dol pobrusit. Vendar to lahko narediš samo na celindrih ki niso globogo zaribali oz. da je bat naneslo na celinder. Smo kar nekaj alu celindrov rešli. Drugače pa da še eno vašo politiziranjem rešim rska ima alucelinder z nikasil premazom. No da povem bistvo, vzami rsko narazen nesi celinder nekomu pokazat in ti bo on povedal, daj honat al pa idi v nabavo drugega. Vendar ko boš popravil celinder in bat. Ne mislit da je težav konec, saj moreš prvo ugotovit zakaj je zaribalo, drugače boš spet po 2km imel isto škodo ne ločm ml3, wolkec in qwe 3
wolkec Objavljeno December 20, 2010 Opozori Objavljeno December 20, 2010 dobiš tudi cel cilinder kit od mitake za 150 evrov Daš link, kje? je uredu od mitake? k bat od mitake je dvakrat cenejši od vertexovega? Apriliash125rs, ml3, qwe in 3 others 3 3
motorist1 Objavljeno December 20, 2010 Opozori Objavljeno December 20, 2010 Daš link, kje? je uredu od mitake? k bat od mitake je dvakrat cenejši od vertexovega? http://www.pjme.co.uk/acatalog/Aprilia_RS125_Engine_Top_End_.html Drugače je pa tole zelo zanič kvaliteta po mojem mnenju... ml3 in NoLimit46 1 1
666 Objavljeno December 20, 2010 Opozori Objavljeno December 20, 2010 Daš link, kje? je uredu od mitake? k bat od mitake je dvakrat cenejši od vertexovega? www.2rad-sausenthaler.de/epages/61548808.sf/en_GB/?ObjectPath=/Shops/61548808/Products/ZY.100 če je dobro nastavljen pa če lepo delaš z motoron NEKATERI delajo po 15 000 tepa menjaš bat pa gre dalje... NoLimit46 1
wolkec Objavljeno December 20, 2010 Opozori Objavljeno December 20, 2010 Kakšna je pa razlika med: Aprilia RS125 Vertex Flat Top Piston Twin Ring Aprilia RS125 Vertex Race Flat Top Piston Single Ring Kaj pa če dam od mitake cilinder pol pa vertex bat? ninjaxx, motogp1999, anja38 in 3 others 3 3
k0ci Objavljeno December 20, 2010 Opozori Objavljeno December 20, 2010 en bat je navaden (dva obročka), drugi pa je race varianta (en obroček) ampak tale race ima seveda manjšo kompresijo, za doseganje večjih obratov, ti pa imaš tako ali tako omejene s CDIjem, tale race bat kupiš če imaš motor že precej predelan (drug CDI, naštimane kanale, močnejšo ojnico, izpuh,... ) drugače bo šlo slabše kot original
rs125black Objavljeno December 22, 2010 Opozori Objavljeno December 22, 2010 http://www.pjme.co.u...e_Top_End_.html Drugače je pa tole zelo zanič kvaliteta po mojem mnenju... bi človek rekel prej da si ti zanič.. kot je že 666 povedal niso vsi za 2t motorje, in ne nekaj po tvojem mnenju raje povej če si mel gdaj iskušne z tem cilinderkitom al pa kak tvoj znanec, jas lahko povem da so to cilindri primerjalni z originalnim rotaxom, ker ma kar nekaj kolegov to gor in še moj brat (vejo delat z 2t motorji) in še noben ni rekel besede čez njih..tako da... Gregc, impulz, motorist1 in 1 other 1 3
wolkec Objavljeno December 22, 2010 Opozori Objavljeno December 22, 2010 bi človek rekel prej da si ti zanič.. kot je že 666 povedal niso vsi za 2t motorje, in ne nekaj po tvojem mnenju raje povej če si mel gdaj iskušne z tem cilinderkitom al pa kak tvoj znanec, jas lahko povem da so to cilindri primerjalni z originalnim rotaxom, ker ma kar nekaj kolegov to gor in še moj brat (vejo delat z 2t motorji) in še noben ni rekel besede čez njih..tako da... potem celo priporočaš tole? ninjaxx, ml3, qwe in 3 others 3 3
666 Objavljeno December 22, 2010 Opozori Objavljeno December 22, 2010 http://www.pjme.co.u...e_Top_End_.html Drugače je pa tole zelo zanič kvaliteta po mojem mnenju... poznaš mogoče koga ki je mel ta cilinder kit da maš tako mnenje ?? jas poznam in ti lahko povem da mu laufa že kar dolgo ml3 in NoLimit46 2
impulz Objavljeno December 22, 2010 Opozori Objavljeno December 22, 2010 bi človek rekel prej da si ti zanič.. kot je že 666 povedal niso vsi za 2t motorje, in ne nekaj po tvojem mnenju raje povej če si mel gdaj iskušne z tem cilinderkitom al pa kak tvoj znanec, jas lahko povem da so to cilindri primerjalni z originalnim rotaxom, ker ma kar nekaj kolegov to gor in še moj brat (vejo delat z 2t motorji) in še noben ni rekel besede čez njih..tako da... ja in tvoja 20 let stara aprilija z batom narejen iz odpadnih materialov pa gus pušo je boljša od nove honde ^^ sej kul če tebi gre na tak način samo prosim ne govorit take ker eni DEJANSKO mislijo da so "cenejši" bati boljši od orginalnih ^^ NoLimit46, ml3, motorist1 in 1 other 1 3
NoLimit46 Objavljeno December 22, 2010 Opozori Objavljeno December 22, 2010 ja in tvoja 20 let stara aprilija z batom narejen iz odpadnih materialov pa gus pušo je boljša od nove honde ^^ sej kul če tebi gre na tak način samo prosim ne govorit take ker eni DEJANSKO mislijo da so "cenejši" bati boljši od orginalnih ^^ evo jas sem tisti ki ma ta mitakin cilinder in bat (vse skup za 150e) gor na aprilii sem naredil čez 15000 km z njim in še gre ćist normalno še z prvim batom s tem da je gor od samega začetka tudi gianelli pa špr. filter... pred ene 3000 km sem tudi pozabil naresti mešanico (ne nalivam olja v posodo pod sedežem) in sploh ni zaribal ampak mi je prej razletel lager v ojnici in lagerja na gredi sem mogel menjat, bat pa celinder pa še zdaj gresta ista(saj zdaj med zimo bom menjal bat ker je že za originalnega predpisano da se na 15000km mora menjat) takrat sem tudi videl stanje bata in cilindra pa je vse ok nikjer se ne kruši nikasil, obročki sploh nimajo poškodb edino par risov je dobil bat ker je pač ostanke lagerja potegnilo gor. moje mnjenje je da kvaliteta ziher ni taka kot pri originalnih delih, ampak če motor dobi zadosti olja in da so nastavitve fergazerja pravilne pa da delaš 2t motorjem kot se spodobi mora laufat(saj verjetno nebi prodajali niti cenejših izdelkov z tako kvaliteto, da nebi mogel niti zaštartati motorja pa bi že vse zletelo kot eni mislijo). pa zdi se mi da rs125black sploh nikjer ni zapisal, da so originalni deli slabši kot tile nadomestni(cenejši), ampak je samo povedal da ne pozna nikogar ki bi mel neke slabe izkušnje z temi poceni deli.
666 Objavljeno December 22, 2010 Opozori Objavljeno December 22, 2010 ja in tvoja 20 let stara aprilija z batom narejen iz odpadnih materialov pa gus pušo je boljša od nove honde ^^ sej kul če tebi gre na tak način samo prosim ne govorit take ker eni DEJANSKO mislijo da so "cenejši" bati boljši od orginalnih ^^ ja in njegova 20 let stara aprilia pa še marsikatera druga z batom narejenih iz odpadnih materialov pa gus pušo se poščije na tvojo huso kdaj češ honde pa ne mešaj tu zraven ker je klasa za sebe... nihče pa ni rekel da so cenejši bati boljši od originalnih, blo je povedano da tudi mitake lahko zdržijo 15 000km... pa brez zamere NoLimit46 in motorist1 1 1
motorist1 Objavljeno December 22, 2010 Opozori Objavljeno December 22, 2010 Ja no, vse lepo in prav da si naredu 15000km, vendar jst še vedno trdim da so originalni deli bolši kot poceni neoriginalni, oz. dražji neoriginalni (boljše firem ala wiseco, vertex itd.) boljši od cenejših (mitake). Saj enim tudi motorji laufajo 40000km z originalnim batom (mislm da ena husqvarna, tukaj iz foruma...). Tko da to je vse odvisno od načina vožnje in nastavitev fergazarja. Poleg tega pa če ti stvar crkne in imaš notri originalne dele lahko od pooblaščenega prodajalca terjaš denar za popravilo celotne mašine, če se ti pa to zgodi pri neoriginalnih delih ti pa ne bojo dali niti centa. P.S Kolk procentno mešanico pa daješ v svojo aprilijo? ml3 1
666 Objavljeno December 22, 2010 Opozori Objavljeno December 22, 2010 Ja no, vse lepo in prav da si naredu 15000km, vendar jst še vedno trdim da so originalni deli bolši kot poceni neoriginalni, oz. dražji neoriginalni (boljše firem ala wiseco, vertex itd.) boljši od cenejših (mitake). Saj enim tudi motorji laufajo 40000km z originalnim batom (mislm da ena husqvarna, tukaj iz foruma...). Tko da to je vse odvisno od načina vožnje in nastavitev fergazarja. Poleg tega pa če ti stvar crkne in imaš notri originalne dele lahko od pooblaščenega prodajalca terjaš denar za popravilo celotne mašine, če se ti pa to zgodi pri neoriginalnih delih ti pa ne bojo dali niti centa. P.S Kolk procentno mešanico pa daješ v svojo aprilijo? normalno da so bolši originalni od nadomestnih delov... ja pri tem popravilu verjetno misliš ko še je motor v garanciji wolkec, rs125black, Ervin93 in 1 other 3 1
NoLimit46 Objavljeno December 22, 2010 Opozori Objavljeno December 22, 2010 Ja no, vse lepo in prav da si naredu 15000km, vendar jst še vedno trdim da so originalni deli bolši kot poceni neoriginalni, oz. dražji neoriginalni (boljše firem ala wiseco, vertex itd.) boljši od cenejših (mitake). Saj enim tudi motorji laufajo 40000km z originalnim batom (mislm da ena husqvarna, tukaj iz foruma...). Tko da to je vse odvisno od načina vožnje in nastavitev fergazarja. Poleg tega pa če ti stvar crkne in imaš notri originalne dele lahko od pooblaščenega prodajalca terjaš denar za popravilo celotne mašine, če se ti pa to zgodi pri neoriginalnih delih ti pa ne bojo dali niti centa. P.S Kolk procentno mešanico pa daješ v svojo aprilijo? ja sej se popolnoima strinjam s tabo sigurno so bolše zgoraj naštete firme, jas sem povedal kake so moje izkušnje z mitako ker sem bral prejšnje poste pa sem zasledil da nihče pač nima izkušenj z to firmo, nisem hotel nikomur solit pameti ali kaj takega . pa jas ne morem itak od nikogar nič terjat ker sem vse samo montiral in kupil .moj način vožnje je pa večinoma do konca gas, mešanico pa delam 2.5 % z tts-om. rs125black in wolkec 2
motorist1 Objavljeno December 22, 2010 Opozori Objavljeno December 22, 2010 normalno da so bolši originalni od nadomestnih delov... ja pri tem popravilu verjetno misliš ko še je motor v garanciji Ne, mislim da ni nujno. Pri originalnih delih dobiš ti garancijo na dele. Seveda moreš verjetno dokazat da je motor crknu zaradi določenega dela in ne zaradi tvoje šlamparije. Pa verjetno ni dobro da je motor navit oz. brez blokad... ml3 1
NoLimit46 Objavljeno December 22, 2010 Opozori Objavljeno December 22, 2010 Ne, mislim da ni nujno. Pri originalnih delih dobiš ti garancijo na dele. Seveda moreš verjetno dokazat da je motor crknu zaradi določenega dela in ne zaradi tvoje šlamparije. Pa verjetno ni dobro da je motor navit oz. brez blokad... ja samo potem moraš verjetno dele kupiti na pooblaščenem servisu ? pa še cena je ponavadi tam da te rukne...
motorist1 Objavljeno December 22, 2010 Opozori Objavljeno December 22, 2010 ja samo potem moraš verjetno dele kupiti na pooblaščenem servisu ? pa še cena je ponavadi tam da te rukne... Amm ne ni nujno. Kupiš lahko pri uvozniku določene znamke. Za yamaho je to recimo delta team krško. Cena se pa ne razlikuje bistveno od cene iz tujine... NoLimit46, ml3 in wolkec 3
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se