norc 16 Objavljeno Januar 24, 2011 Deli Objavljeno Januar 24, 2011 DOBIL RAVE! zanima me samo, če mi kdo lahko na hitro razloži kako ga lahko testiram če dela, brez da snemam use možne maske motorja. Slišal sem da se da samo na konektorčke prklopt pa po navitju gasa oz. motorja čez določeno število obratov, rave začne vleči zajlo.. zanima me torej samo hiter preizkus rave ventila na motor. (kje se to priklopi) NAJLEPŠA HVALA ZA ODGOVOR! elektroniko pod zadnjim sedežem priklopiš in na desni strani pod tankom greš z prstom noter in ven potegneš konektor na katerega priklopiš rave. Nato pa med štangasom in cca 3k rpm morem skakat sem ter tja. Ter seveda nad 8k rpm. wolkec 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
macak333 Objavljeno Januar 24, 2011 Deli Objavljeno Januar 24, 2011 Ala pa kr direktno selenoid (en kablček) priključiš na akumulator pa pogledaš če ga odpre. Če dela pa pravilna pa tako kot so ti povedal. Pa kaj vam te rs-ke razpadajo ko jih furate...jaooooo, kakšni ste to lastniki . wolkec 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gape1000 Objavljeno Januar 25, 2011 Deli Objavljeno Januar 25, 2011 elektroniko pod zadnjim sedežem priklopiš in na desni strani pod tankom greš z prstom noter in ven potegneš konektor na katerega priklopiš rave. Nato pa med štangasom in cca 3k rpm morem skakat sem ter tja. Ter seveda nad 8k rpm. Ne najdem konektorja :S:S:S v katero luknjo grem s prstom? Tisto ki je v stranski maski? Elektronike sicer ne rabim ker imam 06' letnik aprilio... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SpiZek Objavljeno Januar 25, 2011 Deli Objavljeno Januar 25, 2011 Ne najdem konektorja :S:S:S v katero luknjo grem s prstom? Tisto ki je v stranski maski? Elektronike sicer ne rabim ker imam 06' letnik aprilio... dvign tank pa boš konektor najdu na desni strani(če gledaš iz pozicije v kateri sediš) tm okol cilindra wolkec 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gape1000 Objavljeno Januar 25, 2011 Deli Objavljeno Januar 25, 2011 dvign tank pa boš konektor najdu na desni strani(če gledaš iz pozicije v kateri sediš) tm okol cilindra hvala najdu! aprilia mi zelo težko užiga. Razlog ni akumulator...pred koncem sezone sem mogu aprilio vedno porint da mi je užgala.. Kaj je fora? Je možno da je zariban motor? Motor vergla ampak ne užge sam od sebe, brez porivanja motorja.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Roky994 Objavljeno Januar 25, 2011 Deli Objavljeno Januar 25, 2011 hvala najdu! aprilia mi zelo težko užiga. Razlog ni akumulator...pred koncem sezone sem mogu aprilio vedno porint da mi je užgala.. Kaj je fora? Je možno da je zariban motor? Motor vergla ampak ne užge sam od sebe, brez porivanja motorja.. Isto se dogaja men na 50cc ampak šele ko je motor segret, ko je mrzu vžge k puška.... Problem sm rešil z novo svečko, ampak se je kasnej spet pojavu, s tem da je mal bolše. wolkec in bajkr88 1 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gape1000 Objavljeno Januar 25, 2011 Deli Objavljeno Januar 25, 2011 Isto se dogaja men na 50cc ampak šele ko je motor segret, ko je mrzu vžge k puška.... Problem sm rešil z novo svečko, ampak se je kasnej spet pojavu, s tem da je mal bolše. Men dela ok ko je segret, predn ga pa segrejem pa kokr sm že reku ga morm porint pa u prvo da mi kolo zagrab pa motor cukne... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SpiZek Objavljeno Januar 25, 2011 Deli Objavljeno Januar 25, 2011 Men dela ok ko je segret, predn ga pa segrejem pa kokr sm že reku ga morm porint pa u prvo da mi kolo zagrab pa motor cukne... če že tko užigaš zmer užigi iz 2 ti bo laži pa hitrej užgou a akomulator maš dovol povn? ml3 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gape1000 Objavljeno Januar 25, 2011 Deli Objavljeno Januar 25, 2011 če že tko užigaš zmer užigi iz 2 ti bo laži pa hitrej užgou a akomulator maš dovol povn? Kako mislš iz druge? Prestave? Ja akumulator je full. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SpiZek Objavljeno Januar 25, 2011 Deli Objavljeno Januar 25, 2011 Kako mislš iz druge? Prestave? Ja akumulator je full. ja daš u drugo in porineš hm a naštelan maš use tko k treba ??? a to ti dela tut k je toplo al sm zdej k je mrzlo?? svečka ma uredu iskro?? kero svečko maš sploh? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gape1000 Objavljeno Januar 25, 2011 Deli Objavljeno Januar 25, 2011 ja daš u drugo in porineš hm a naštelan maš use tko k treba ??? a to ti dela tut k je toplo al sm zdej k je mrzlo?? svečka ma uredu iskro?? kero svečko maš sploh? vedno mi je tko delal, poleti in zdaj. Svečko sm že 1x menjal, ker je bla slaba...točn kero mi je majstr dau notr pa ne vem. Motor vergla ampak ne zagrab. Zanima me a je možno da je kej zariban motor al da je sam na svečki kkšn problem spet? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SpiZek Objavljeno Januar 25, 2011 Deli Objavljeno Januar 25, 2011 vedno mi je tko delal, poleti in zdaj. Svečko sm že 1x menjal, ker je bla slaba...točn kero mi je majstr dau notr pa ne vem. Motor vergla ampak ne zagrab. Zanima me a je možno da je kej zariban motor al da je sam na svečki kkšn problem spet? jah če bi biu zariban ti tut k je topu nebi na štart užgou a ti kej čudn ropota u mašin? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kewo Objavljeno Januar 26, 2011 Deli Objavljeno Januar 26, 2011 vedno mi je tko delal, poleti in zdaj. Svečko sm že 1x menjal, ker je bla slaba...točn kero mi je majstr dau notr pa ne vem. Motor vergla ampak ne zagrab. Zanima me a je možno da je kej zariban motor al da je sam na svečki kkšn problem spet? men isto tko ne vžge, zarad mraza pomoje Pogl 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
norc 16 Objavljeno Januar 26, 2011 Deli Objavljeno Januar 26, 2011 men isto tko ne vžge, zarad mraza pomoje pozimi 9ko poleti 10ko ngk pa more vžigat čist normalno. Če nena je nekaj narobe. wolkec in sesir 2 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kristjan5 Objavljeno Januar 26, 2011 Deli Objavljeno Januar 26, 2011 živjo.. mam eno vprašanje ko motor zalaufam se lepo prižge in use, k pa mal gas dam mi pa začne neki "sekat" iz auspuha... kaj bi loh blo narobe mogoče kkšna kompresija al kaj takega? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Bremzer Objavljeno Januar 26, 2011 Deli Objavljeno Januar 26, 2011 živjo.. mam eno vprašanje ko motor zalaufam se lepo prižge in use, k pa mal gas dam mi pa začne neki "sekat" iz auspuha... kaj bi loh blo narobe mogoče kkšna kompresija al kaj takega? Ne seka samo zaradi prerevne mešanice(premalo goriva), če imaš zaug ga imej malo dlje potegnjenega, če pa je že z elektronskim vbrizgom(berz zauga-čoka) moraš pa mašino NAJPREJ malo segreti z manjšimi obrati in ŠELE, ko je dovolj topla bo delovala normalno.Pri štiritaktni mašini pa je ta vzrok sekanja lahko tudi premajhna zračnost ventilov !!! bajkr88, Ervin93, sesir in 1 other 4 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gape1000 Objavljeno Januar 26, 2011 Deli Objavljeno Januar 26, 2011 A ma mogoče kdo priginal izpuh za rs 125 za prodt? Lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
666 Objavljeno Januar 26, 2011 Deli Objavljeno Januar 26, 2011 A ma mogoče kdo priginal izpuh za rs 125 za prodt? Lp jas mam kolko daš ?? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RSTDRIVER Objavljeno Januar 27, 2011 Deli Objavljeno Januar 27, 2011 A ma mogoče kdo priginal izpuh za rs 125 za prodt? Lp jest. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
norc 16 Objavljeno Januar 27, 2011 Deli Objavljeno Januar 27, 2011 A ma mogoče kdo priginal izpuh za rs 125 za prodt? Lp Če boš ga kupil, kupi odprtega do max letnika 2003. Od 04 naprej negrejo tak dobro. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kristjan5 Objavljeno Januar 27, 2011 Deli Objavljeno Januar 27, 2011 Ne seka samo zaradi prerevne mešanice(premalo goriva), če imaš zaug ga imej malo dlje potegnjenega, če pa je že z elektronskim vbrizgom(berz zauga-čoka) moraš pa mašino NAJPREJ malo segreti z manjšimi obrati in ŠELE, ko je dovolj topla bo delovala normalno.Pri štiritaktni mašini pa je ta vzrok sekanja lahko tudi premajhna zračnost ventilov !!! hvala ampak sm že ugotou, je blo neki z elektronko narobe... Mam pa še eno vprašanje. A mogočo kdo ve zakaj mi trokira med 5000-7000 obrati? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
0rth0 Objavljeno Januar 27, 2011 Deli Objavljeno Januar 27, 2011 Ha ha ha kristjan xD preber teh 1000 strani pa boš vedu. :naughty: Je normalno. Luknja v obratih. Odpraviš jo lahko z rave ventilom. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
kristjan5 Objavljeno Januar 27, 2011 Deli Objavljeno Januar 27, 2011 Ha ha ha kristjan xD preber teh 1000 strani pa boš vedu. :naughty: Je normalno. Luknja v obratih. Odpraviš jo lahko z rave ventilom. sej mam rave ventil, zato pa sprašujem... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SpiZek Objavljeno Januar 27, 2011 Deli Objavljeno Januar 27, 2011 sej mam rave ventil, zato pa sprašujem... možn da maš skos odprtga?? se ti je mogoče kej zapacal? ml3 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gape1000 Objavljeno Januar 27, 2011 Deli Objavljeno Januar 27, 2011 Če boš ga kupil, kupi odprtega do max letnika 2003. Od 04 naprej negrejo tak dobro. eh, kako pa pol zgleda star izpuh na novem modelu.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se