wolkec Objavljeno April 13, 2011 Opozori Objavljeno April 13, 2011 A ma kdo mogoče kakršno koli vektorsko sliko za rsko 99-2005,... Al pa kje bi jo dubu,... ;D Hvala LP
norc 16 Objavljeno April 13, 2011 Opozori Objavljeno April 13, 2011 ja mam predelano...športna krivina,rave,brez el blokade.. tko da zdej gre ene 170 kej tazga..=) To je bolj ko ne orginal še Ko boš imel zamenjan celinder ali napiljen celinder in drugo glavo na ravni bat(Nekaj v stilu kvaskota ). Drugače pa z večjim fergazerjem bi pridobil na odzivnosti motorja in pospeških. Končno pa resnično dvomim da boš pridobil. Smo naredili skupaj rsko od aless-a par let nazaj z polini 160 arrow in rave in se končna ni nič povečala 175. Potrebno bi bilo zamenjati prestavno razmerje vendar zobniki so orginal 17/40 Zamenjaš pa lahko samo zadnje na 39 manj ne obstaja. Od spredaj pa mislim da več kot 17 negre gor. Kvasko ti imaš vse predelano in pride fergazer zelo do značaja. Jaz bi na tvojega dal od kake kroske tam 38+ Potem bi ti pa res moglo v stotinki nabit obrate iz nule do konca in nazaj na nulo Upam da ga sestiram kdaj na obljubljenem krogu rutar123 in wolkec 2
rs125black Objavljeno April 13, 2011 Opozori Objavljeno April 13, 2011 To je bolj ko ne orginal še Ko boš imel zamenjan celinder ali napiljen celinder in drugo glavo na ravni bat(Nekaj v stilu kvaskota ). Drugače pa z večjim fergazerjem bi pridobil na odzivnosti motorja in pospeških. Končno pa resnično dvomim da boš pridobil. Smo naredili skupaj rsko od aless-a par let nazaj z polini 160 arrow in rave in se končna ni nič povečala 175. Potrebno bi bilo zamenjati prestavno razmerje vendar zobniki so orginal 17/40 Zamenjaš pa lahko samo zadnje na 39 manj ne obstaja. Od spredaj pa mislim da več kot 17 negre gor. Kvasko ti imaš vse predelano in pride fergazer zelo do značaja. Jaz bi na tvojega dal od kake kroske tam 38+ Potem bi ti pa res moglo v stotinki nabit obrate iz nule do konca in nazaj na nulo Upam da ga sestiram kdaj na obljubljenem krogu jas mam gor 34 fergazer, jolly moto krivino, vforce3 lamelni blok, predelan cilinder, 34koleno....se zelo pozna fergazer, in se je tudi prej ko sem mel samo 34 fergazer seveda se da dobiti manjši zadni zobnik http://www.2rad-sausenthaler.de/epages/61548808.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/61548808/Products/KE.20 pije skoraj nič več---testirano. wolkec 1
Sedovsek85 Objavljeno April 13, 2011 Opozori Objavljeno April 13, 2011 A si probu?? Men porab z 34-ko samo pol litra več kokr 28, motor mi kuri z vsem kar je gor 6-6,5 l, lahko prideš probat, se pa velik pozna z večmu fergom (če je nastavljen seveda), še tok bolj, če se menja lamele z vforce3, preverjeno ja men tut tk mal pije da se že čudim xD polini 160 pa 32 ferg pa karbonske lamele pa gianelli gre super pije pa 6 litrov največ! če ga na pouno z 10l sm naredu 200km mal majn :naughty: mi je že mal čudno učasih ko sm pa meu yamaho TDR 125 vse zaprto 8-9 litrov šla pa nikamer tk da mam tak filing bol je navita majn pije wolkec 1
Kvasko Objavljeno April 13, 2011 Opozori Objavljeno April 13, 2011 (popravljeno) Men je zaprta mal mn k 5 pila, pol odblokirana z ravom malo nad 5 sm sam gledu, pol pa arrow, k spodi negre nikamor pa ta ferg pa ostale pi...rije pa pridm na ene 6l. Norc16 ni problema sploh morm sam dobit še k mam naročeno z tujine sprednjo in zadnjo luč pa ključavnico x) od nesreče ob koncu sezone, potem je pa motor v nulo poštiman, kot iz salona in se bo dal z lahkoto stestirat Popravljeno April 13, 2011. Popravil Kvasko wolkec 1
Gasperr Objavljeno April 16, 2011 Opozori Objavljeno April 16, 2011 Kaj je razlog da se štangas ne da nastavit, oziroma je do konca zategnjen obrati pa glih pri 1000 če so.. Pa zanima me še zakaj ko je mrzel tako težko užiga..Je treba kar en lep čas verglat. wolkec 1
Sedovsek85 Objavljeno April 16, 2011 Opozori Objavljeno April 16, 2011 Kaj je razlog da se štangas ne da nastavit, oziroma je do konca zategnjen obrati pa glih pri 1000 če so.. Pa zanima me še zakaj ko je mrzel tako težko užiga..Je treba kar en lep čas verglat. bat je zanič !! Gasperr, wolkec in spid3r 3
Sedovsek85 Objavljeno April 16, 2011 Opozori Objavljeno April 16, 2011 bat je zanič !! lej sm ti reko da boma mogla razdretni druge :grim
Sedovsek85 Objavljeno April 16, 2011 Opozori Objavljeno April 16, 2011 a ma kdo slučajno kake razbite plastike (ne take da jih bom po kosih lepil skupaj) take da so vredu pa da so popraskane za 02" letnik?? nj mi piše pm wolkec in bajkr88 1 1
rutar123 Objavljeno April 17, 2011 Opozori Objavljeno April 17, 2011 To je bolj ko ne orginal še Ko boš imel zamenjan celinder ali napiljen celinder in drugo glavo na ravni bat(Nekaj v stilu kvaskota ). Drugače pa z večjim fergazerjem bi pridobil na odzivnosti motorja in pospeških. Končno pa resnično dvomim da boš pridobil. Smo naredili skupaj rsko od aless-a par let nazaj z polini 160 arrow in rave in se končna ni nič povečala 175. Potrebno bi bilo zamenjati prestavno razmerje vendar zobniki so orginal 17/40 Zamenjaš pa lahko samo zadnje na 39 manj ne obstaja. Od spredaj pa mislim da več kot 17 negre gor. Kvasko ti imaš vse predelano in pride fergazer zelo do značaja. Jaz bi na tvojega dal od kake kroske tam 38+ Potem bi ti pa res moglo v stotinki nabit obrate iz nule do konca in nazaj na nulo Upam da ga sestiram kdaj na obljubljenem krogu Hvala ti za odgovoree.=) mogoče bom kej s prenosi sčarou da bi zadnga manšiga dubu..xD bomo vidl. hvala ti za odgovre res.=) LP. wolkec 1
norc 16 Objavljeno April 17, 2011 Opozori Objavljeno April 17, 2011 Kaj je razlog da se štangas ne da nastavit, oziroma je do konca zategnjen obrati pa glih pri 1000 če so.. Pa zanima me še zakaj ko je mrzel tako težko užiga..Je treba kar en lep čas verglat. Več teorij je. Prvo spucaj fergazer in ponovno sprobaj. Če bo še vedno štangas prenizko imaš na vrhu fergazerja možnost nastavljat našpananost zajle in jo tam malo pritegni in se bo dvignil štangas. Drugo: če ne vžiga mrzel lahko je akomulator že bogi, svečka, ali pa kot so rekli že slaba kompresija(sprobaj potisnit in imej v prvi ko boš spustil sklopko more zadnja kola blokirat če nebo je že fejst bogi bat.) wolkec 1
Sedovsek85 Objavljeno April 17, 2011 Opozori Objavljeno April 17, 2011 moja teorija aprilie največja jajca!!!!!!!!!! skos nekii!!!! wolkec, bajkr88, Gasperr in 1 other 2 2
norc 16 Objavljeno April 17, 2011 Opozori Objavljeno April 17, 2011 moja teorija aprilie največja jajca!!!!!!!!!! skos nekii!!!! Glede na to da imaš 9 let staro 2 takno 125ko nepričakuj od nje nevem kaj. Plus tega če preračunaš povprečno 7k km na sezono je to 60k km+ (tolko pa jih ziher nima na števcu ) Roky994, bajkr88 in wolkec 3
Gasperr Objavljeno April 17, 2011 Opozori Objavljeno April 17, 2011 (popravljeno) Hvala @norc 16 moja teorija aprilie največja jajca!!!!!!!!!! skos nekii!!!! haha..eno uro sma se vozla pol pa dve ure usak svojo šraufala...ka hočeš bolš P.S. V čem je fora da kuplonga vsakič drugač prime? Stisneš, spustiš, pol pa noče nazaj primit (včasih) (na primer če boš na mestu hotu ugasnjeno porivat, daš v prvo, stisneš kuplongo pa tišiš = gre normalno. Spustiš kuplango, še enkrat stisneš = isto kot da kuplonge nebi stisnil, ne moreš tišat) Popravljeno April 17, 2011. Popravil Gasperr
Gregc Objavljeno April 17, 2011 Opozori Objavljeno April 17, 2011 moja teorija aprilie največja jajca!!!!!!!!!! skos nekii!!!! Nova ziher nebi delala težav(so izjeme), ali pa od lastnika ki jo je pazil. Tile dvotaktni mlinčki znajo biti pa zelo občutljivi. Sploh na kakšno mrzlo vrtenje v visoke vrtljaje itd. . wolkec in Roky994 2
Racemaniak Objavljeno April 17, 2011 Opozori Objavljeno April 17, 2011 @Sedovsek85 ej a ma tvoj motor prežgan gianelli auspuh, pa na desni strani neoriginal aprilia nalepko uno tardečo? wolkec 1
rs125black Objavljeno April 18, 2011 Opozori Objavljeno April 18, 2011 moja teorija aprilie največja jajca!!!!!!!!!! skos nekii!!!! računaj na to da 100% noben nebo prodal dobro zrihtane rs-ke..v navadi je da ko kupiš ta motor ga moraš sam zrihtati in se začeti takrat vozit..kruta resnica vseh starejših 125cc 2t mopedov wolkec 1
Sedovsek85 Objavljeno April 18, 2011 Opozori Objavljeno April 18, 2011 @Sedovsek85 ej a ma tvoj motor prežgan gianelli auspuh, pa na desni strani neoriginal aprilia nalepko uno tardečo? verjetno napačno misliš vse nalepke ma original pa gianelli ni neki zažgan xD wolkec 1
Sedovsek85 Objavljeno April 18, 2011 Opozori Objavljeno April 18, 2011 računaj na to da 100% noben nebo prodal dobro zrihtane rs-ke..v navadi je da ko kupiš ta motor ga moraš sam zrihtati in se začeti takrat vozit..kruta resnica vseh starejših 125cc 2t mopedov ja sej zka bi gdo prodau porihtano RS-ko :krneki: logično :grim tko bi šou avto prodajat ko na njemu deluje vse 100% (razn če maš preveč dnarja)xD žau mi je sam da nism kake zaribane kupil pa bi si jo sam porihtau pa vložu dnar bi vsaj vedu kaj vozim -_- wolkec 1
kewo Objavljeno April 18, 2011 Opozori Objavljeno April 18, 2011 Nova ziher nebi delala težav(so izjeme), ali pa od lastnika ki jo je pazil. Tile dvotaktni mlinčki znajo biti pa zelo občutljivi. Sploh na kakšno mrzlo vrtenje v visoke vrtljaje itd. . So izjeme ja... Pogl 1
budacki Objavljeno April 18, 2011 Opozori Objavljeno April 18, 2011 ja sej zka bi gdo prodau porihtano RS-ko :krneki: logično :grim tko bi šou avto prodajat ko na njemu deluje vse 100% (razn če maš preveč dnarja)xD žau mi je sam da nism kake zaribane kupil pa bi si jo sam porihtau pa vložu dnar bi vsaj vedu kaj vozim -_- Dej ne palamudi. RS 125 06 brez ene same napakice. GSX-R 600 brez napak in popolnoma zrihtan. Husqvarna SM 125 super. Aprilia RS 125 08 super. Realnost pa je, da če hočeš vredu motor, moraš v njega vlagat denar. Ka mislš, da boš delu 15.000km na leto pa nit bata zamenju? Dej dej...tako pač je...motor si pred nakupom sprobu in verjetno je biu na meji ribanja. Žal si to lahko preveru le, če bi pelu na meritev kompresije al pa mogoče na porivanje...in kaj zdej? Ker se je tebi to zgodilo, so pa vsi starejši 2 takti sfukani.! Ma dej, k ti bo kdo še verjeu wolkec, macak333, bajkr88 in 2 others 3 2
Gasperr Objavljeno April 18, 2011 Opozori Objavljeno April 18, 2011 V čem je fora da kuplonga vsakič drugač prime? Stisneš, spustiš, pol pa noče nazaj primit (včasih) (na primer če boš na mestu hotu ugasnjeno porivat, daš v prvo, stisneš kuplongo pa tišiš = gre normalno. Spustiš kuplango, še enkrat stisneš = isto kot da kuplonge nebi stisnil, ne moreš tišat) A sploh ve kdo kaj mislim? Kako olje pa mate vi noter? 75/90 al 10/40? Js mam zdej 75/90 (Agip) pa ne vem a bi lahka bi to problem?
norc 16 Objavljeno April 18, 2011 Opozori Objavljeno April 18, 2011 A sploh ve kdo kaj mislim? Kako olje pa mate vi noter? 75/90 al 10/40? Js mam zdej 75/90 (Agip) pa ne vem a bi lahka bi to problem? mislim da sem mel motul 10w30. Tak da menjaj olje pa pol probaj. wolkec in bajkr88 2
macak333 Objavljeno April 18, 2011 Opozori Objavljeno April 18, 2011 A sploh ve kdo kaj mislim? Kako olje pa mate vi noter? 75/90 al 10/40? Js mam zdej 75/90 (Agip) pa ne vem a bi lahka bi to problem? 10W30 sem tudi jaz imel. Zamenji, pa pol probi. Če bo še delal, lahko da uni "kaveljček" ko je na notranji strani bloka, kej matra. Vem, da ima not neko vzmet, sam sm že pozabil kako je. wolkec 1
rutar123 Objavljeno April 18, 2011 Opozori Objavljeno April 18, 2011 Dej nej mi en pove kok točn pa ker olje(za mašino & menjalnik) se da v Rs 125 ?? kerga priporočate ? wolkec 1
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se