Skoči na vsebino

Aprilia RS 125


moto_freak

Priporočene objave

A ma kdo mogoče kakršno koli vektorsko sliko za rsko 99-2005,... Al pa kje bi jo dubu,... ;D

Hvala

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja mam predelano...športna krivina,rave,brez el blokade.. tko da zdej gre ene 170 kej tazga..=)

To je bolj ko ne orginal še :)

Ko boš imel zamenjan celinder ali napiljen celinder in drugo glavo na ravni bat(Nekaj v stilu kvaskota :)). Drugače pa z večjim fergazerjem bi pridobil na odzivnosti motorja in pospeških. Končno pa resnično dvomim da boš pridobil. Smo naredili skupaj rsko od aless-a par let nazaj z polini 160 arrow in rave in se končna ni nič povečala 175. Potrebno bi bilo zamenjati prestavno razmerje vendar zobniki so orginal 17/40 Zamenjaš pa lahko samo zadnje na 39 manj ne obstaja. Od spredaj pa mislim da več kot 17 negre gor.

Kvasko ti imaš vse predelano in pride fergazer zelo do značaja. Jaz bi na tvojega dal od kake kroske tam 38+ :) Potem bi ti pa res moglo v stotinki nabit obrate iz nule do konca in nazaj na nulo :) Upam da ga sestiram kdaj na obljubljenem krogu :)

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je bolj ko ne orginal še :)

Ko boš imel zamenjan celinder ali napiljen celinder in drugo glavo na ravni bat(Nekaj v stilu kvaskota :)). Drugače pa z večjim fergazerjem bi pridobil na odzivnosti motorja in pospeških. Končno pa resnično dvomim da boš pridobil. Smo naredili skupaj rsko od aless-a par let nazaj z polini 160 arrow in rave in se končna ni nič povečala 175. Potrebno bi bilo zamenjati prestavno razmerje vendar zobniki so orginal 17/40 Zamenjaš pa lahko samo zadnje na 39 manj ne obstaja. Od spredaj pa mislim da več kot 17 negre gor.

Kvasko ti imaš vse predelano in pride fergazer zelo do značaja. Jaz bi na tvojega dal od kake kroske tam 38+ :) Potem bi ti pa res moglo v stotinki nabit obrate iz nule do konca in nazaj na nulo :) Upam da ga sestiram kdaj na obljubljenem krogu :)

jas mam gor 34 fergazer, jolly moto krivino, vforce3 lamelni blok, predelan cilinder, 34koleno....se zelo pozna fergazer, in se je tudi prej ko sem mel samo 34 fergazer

seveda se da dobiti manjši zadni zobnik http://www.2rad-sausenthaler.de/epages/61548808.sf/de_DE/?ObjectPath=/Shops/61548808/Products/KE.20

pije skoraj nič več---testirano.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A si probu?? Men porab z 34-ko samo pol litra več kokr 28, motor mi kuri z vsem kar je gor 6-6,5 l, lahko prideš probat, se pa velik pozna z večmu fergom (če je nastavljen seveda), še tok bolj, če se menja lamele z vforce3, preverjeno

ja men tut tk mal pije da se že čudim xD

polini 160 pa 32 ferg pa karbonske lamele pa gianelli

gre super pije pa 6 litrov največ! če ga na pouno

z 10l sm naredu 200km mal majn :naughty:

mi je že mal čudno

učasih ko sm pa meu yamaho TDR 125 vse zaprto

8-9 litrov šla pa nikamer

tk da mam tak filing bol je navita majn pije :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men je zaprta mal mn k 5 pila, pol odblokirana z ravom malo nad 5 :O sm sam gledu, pol pa arrow, k spodi negre nikamor pa ta ferg pa ostale pi...rije pa pridm na ene 6l. Norc16 ni problema sploh :P morm sam dobit še k mam naročeno z tujine sprednjo in zadnjo luč pa ključavnico x) od nesreče ob koncu sezone, potem je pa motor v nulo poštiman, kot iz salona :P in se bo dal z lahkoto stestirat :P

Popravljeno . Popravil Kvasko
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj je razlog da se štangas ne da nastavit, oziroma je do konca zategnjen obrati pa glih pri 1000 če so..

Pa zanima me še zakaj ko je mrzel tako težko užiga..Je treba kar en lep čas verglat.

rolleyes.gif

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj je razlog da se štangas ne da nastavit, oziroma je do konca zategnjen obrati pa glih pri 1000 če so..

Pa zanima me še zakaj ko je mrzel tako težko užiga..Je treba kar en lep čas verglat.

rolleyes.gif

bat je zanič !! :D

  • Ni mi všeč 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bat je zanič !! :D

lej sm ti reko da boma mogla razdretni druge :D :grim
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ma kdo slučajno kake razbite plastike (ne take da jih bom po kosih lepil skupaj) take da so vredu pa da so popraskane za 02" letnik?? nj mi piše pm :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je bolj ko ne orginal še :)

Ko boš imel zamenjan celinder ali napiljen celinder in drugo glavo na ravni bat(Nekaj v stilu kvaskota :)). Drugače pa z večjim fergazerjem bi pridobil na odzivnosti motorja in pospeških. Končno pa resnično dvomim da boš pridobil. Smo naredili skupaj rsko od aless-a par let nazaj z polini 160 arrow in rave in se končna ni nič povečala 175. Potrebno bi bilo zamenjati prestavno razmerje vendar zobniki so orginal 17/40 Zamenjaš pa lahko samo zadnje na 39 manj ne obstaja. Od spredaj pa mislim da več kot 17 negre gor.

Kvasko ti imaš vse predelano in pride fergazer zelo do značaja. Jaz bi na tvojega dal od kake kroske tam 38+ :) Potem bi ti pa res moglo v stotinki nabit obrate iz nule do konca in nazaj na nulo :) Upam da ga sestiram kdaj na obljubljenem krogu :)

Hvala ti za odgovoree.=) mogoče bom kej s prenosi sčarou da bi zadnga manšiga dubu..xD bomo vidl. hvala ti za odgovre res.=)

LP.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj je razlog da se štangas ne da nastavit, oziroma je do konca zategnjen obrati pa glih pri 1000 če so..

Pa zanima me še zakaj ko je mrzel tako težko užiga..Je treba kar en lep čas verglat.

rolleyes.gif

Več teorij je. Prvo spucaj fergazer in ponovno sprobaj. Če bo še vedno štangas prenizko imaš na vrhu fergazerja možnost nastavljat našpananost zajle in jo tam malo pritegni in se bo dvignil štangas.

Drugo: če ne vžiga mrzel lahko je akomulator že bogi, svečka, ali pa kot so rekli že slaba kompresija(sprobaj potisnit in imej v prvi ko boš spustil sklopko more zadnja kola blokirat če nebo je že fejst bogi bat.)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moja teorija aprilie

največja jajca!!!!!!!!!!

skos nekii!!!! :headbang:

Glede na to da imaš 9 let staro 2 takno 125ko nepričakuj od nje nevem kaj. Plus tega če preračunaš povprečno 7k km na sezono je to 60k km+ (tolko pa jih ziher nima na števcu :) )

  • Všeč mi je 3
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hvala @norc 16

moja teorija aprilie

največja jajca!!!!!!!!!!

skos nekii!!!! :headbang:

haha..eno uro sma se vozla pol pa dve ure usak svojo šraufala...ka hočeš bolš tongue.gif

P.S. V čem je fora da kuplonga vsakič drugač prime? Stisneš, spustiš, pol pa noče nazaj primit (včasih)unsure.gif

(na primer če boš na mestu hotu ugasnjeno porivat, daš v prvo, stisneš kuplongo pa tišiš = gre normalno.

Spustiš kuplango, še enkrat stisneš = isto kot da kuplonge nebi stisnil, ne moreš tišat)

Popravljeno . Popravil Gasperr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moja teorija aprilie

največja jajca!!!!!!!!!!

skos nekii!!!! :headbang:

Nova ziher nebi delala težav(so izjeme), ali pa od lastnika ki jo je pazil. Tile dvotaktni mlinčki znajo biti pa zelo občutljivi. Sploh na kakšno mrzlo vrtenje v visoke vrtljaje itd. .

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Sedovsek85

ej a ma tvoj motor prežgan gianelli auspuh, pa na desni strani neoriginal aprilia nalepko uno tardečo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moja teorija aprilie

največja jajca!!!!!!!!!!

skos nekii!!!! :headbang:

računaj na to da 100% noben nebo prodal dobro zrihtane rs-ke..v navadi je da ko kupiš ta motor ga moraš sam zrihtati in se začeti takrat vozit..kruta resnica vseh starejših 125cc 2t mopedov :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Sedovsek85

ej a ma tvoj motor prežgan gianelli auspuh, pa na desni strani neoriginal aprilia nalepko uno tardečo?

verjetno napačno misliš vse nalepke ma original

pa gianelli ni neki zažgan xD

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

računaj na to da 100% noben nebo prodal dobro zrihtane rs-ke..v navadi je da ko kupiš ta motor ga moraš sam zrihtati in se začeti takrat vozit..kruta resnica vseh starejših 125cc 2t mopedov :P

ja sej zka bi gdo prodau porihtano RS-ko :krneki:

logično :grim

tko bi šou avto prodajat ko na njemu deluje vse 100%

(razn če maš preveč dnarja)xD

žau mi je sam da nism kake zaribane kupil pa bi si

jo sam porihtau pa vložu dnar bi vsaj vedu kaj vozim -_-

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nova ziher nebi delala težav(so izjeme), ali pa od lastnika ki jo je pazil. Tile dvotaktni mlinčki znajo biti pa zelo občutljivi. Sploh na kakšno mrzlo vrtenje v visoke vrtljaje itd. .

So izjeme ja... :wallbash:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sej zka bi gdo prodau porihtano RS-ko :krneki:

logično :grim

tko bi šou avto prodajat ko na njemu deluje vse 100%

(razn če maš preveč dnarja)xD

žau mi je sam da nism kake zaribane kupil pa bi si

jo sam porihtau pa vložu dnar bi vsaj vedu kaj vozim -_-

Dej ne palamudi. :)

RS 125 06 brez ene same napakice. GSX-R 600 brez napak in popolnoma zrihtan. Husqvarna SM 125 super. Aprilia RS 125 08 super. Realnost pa je, da če hočeš vredu motor, moraš v njega vlagat denar. Ka mislš, da boš delu 15.000km na leto pa nit bata zamenju? Dej dej...tako pač je...motor si pred nakupom sprobu in verjetno je biu na meji ribanja. Žal si to lahko preveru le, če bi pelu na meritev kompresije al pa mogoče na porivanje...in kaj zdej? Ker se je tebi to zgodilo, so pa vsi starejši 2 takti sfukani.! Ma dej, k ti bo kdo še verjeu :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V čem je fora da kuplonga vsakič drugač prime? Stisneš, spustiš, pol pa noče nazaj primit (včasih)unsure.gif

(na primer če boš na mestu hotu ugasnjeno porivat, daš v prvo, stisneš kuplongo pa tišiš = gre normalno.

Spustiš kuplango, še enkrat stisneš = isto kot da kuplonge nebi stisnil, ne moreš tišat)

A sploh ve kdo kaj mislim? tongue.gif

Kako olje pa mate vi noter? 75/90 al 10/40?

Js mam zdej 75/90 (Agip) pa ne vem a bi lahka bi to problem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A sploh ve kdo kaj mislim? tongue.gif

Kako olje pa mate vi noter? 75/90 al 10/40?

Js mam zdej 75/90 (Agip) pa ne vem a bi lahka bi to problem?

mislim da sem mel motul 10w30. Tak da menjaj olje pa pol probaj.

  • Všeč mi je 2
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A sploh ve kdo kaj mislim? tongue.gif

Kako olje pa mate vi noter? 75/90 al 10/40?

Js mam zdej 75/90 (Agip) pa ne vem a bi lahka bi to problem?

10W30 sem tudi jaz imel. Zamenji, pa pol probi. Če bo še delal, lahko da uni "kaveljček" ko je na notranji strani bloka, kej matra. Vem, da ima not neko vzmet, sam sm že pozabil kako je.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dej nej mi en pove kok točn pa ker olje(za mašino & menjalnik) se da v Rs 125 ?? kerga priporočate ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!