k0ci Objavljeno Januar 2, 2006 Opozori Objavljeno Januar 2, 2006 ma ja zigc ze ..... samo nism tak da ce dela dela ce ne az zjebat vse ...... mene za mojo ljubico zelo skrbi in nocm da bi mi cez en tedn hladilna tekocina razjedla haldilnik :D pa raj tuki 100krat prasm kokr da si zjebem mojo motorcico :P :wub: ok se zej bom zmesu v flasko pol destilirane in pol antifriza ... pol pa bom dolil ..... :P :lol1: :lol1: :lol1: razjedla hladilnik :lol1: :lol1: :lol1: jao ko take bereš res ne morš resen ostat
BaHa Objavljeno Januar 2, 2006 Opozori Objavljeno Januar 2, 2006 :lol1: :lol1: :lol1: razjedla hladilnik :lol1: :lol1: :lol1: jao ko take bereš res ne morš resen ostat hehe :P zej me neki zanima .... kej vi maste na hard zapet auspuh ??? kr problem nasledn: dal sm delat nove vzmeti ( zarad gianellija) pol sm pa zej doma zapel sej neki drzi sam lih tok da drzi pa ko ga malo porukas se mal premakne ..... prej pa ko sm rabu samo za sprobat sm zapel kar eno x vzmet na hard in je samo z eno drzalo za popizdit auspuha ni premaknilo .... tko dakasen vzmeti maste vi ???
k0ci Objavljeno Januar 2, 2006 Opozori Objavljeno Januar 2, 2006 (popravljeno) jst mam tk zapeto da sm mogu s ketno potegnt da sm dol dobu pa šraufncigr sm zviu :D Popravljeno Januar 2, 2006. Popravil k0ci
BaHa Objavljeno Januar 2, 2006 Opozori Objavljeno Januar 2, 2006 jst mam tk zapeto da sm mogu s ketno potegnt da sm dol dobu pa šraufncigr sm zviu :D ja sej prej uno vzmet sm itk nategnu :D tele pa mi je tipo naredu 1mm debelejse pa za 2navoja krajse .... sam kej ko so 1mm debelejse jih pol tud poveca ce bi bla ista debelina ko original bi lih prow ble .... jutr upam da bodo mel v eni trgovini grem kupit ....
gapi Objavljeno Januar 2, 2006 Opozori Objavljeno Januar 2, 2006 Ma zdj mi je pa dost!!Dj BAHA če ne znaš ulit ene boge hladilne tekočine notr po pa nisi vredn d voziš motor!!!Lei pizda tlele 2 taužnt strani sam "KAKO VLIJEM HLADILNO TEKOČINO" !!!Use ti piše na navodilih od hladilne tekočine, če ne, vprašaj prodajalca ali pa sploh te ne kupuj!!! Upam d si razumu kaj sm hotu s tem povedat, pa brez zamere Ja sory sam je kr dost pomembno...dej ti dolij to, ne da bi potem spraznu luft k je bil v ceveh oz. ne da bi "outluft" naredu....pol bomo pa tebe gledal k boš spraševal "kam dam brusit zariban cilinder", "kje dobim nov bat" pa take...tko da vzem si na izi...pač vpraša ane... Baha ne skrbi to da ti bo kej razjedl...načeloma se antifriz meša zato, da ga ne kupuješ prevelike količine...lahko pa brezproblema uliješ notri tudi nezmešanga... sam če maš čisto prazen sistem, al pa če je samo posodica prosta, ne pozabi ene parkrat fino prerukat motor, da spraviš luft ven.
pogi Objavljeno Januar 3, 2006 Opozori Objavljeno Januar 3, 2006 pri apriliah je na hladilnem sistemu poseben šravbek za autliftat (tam kjer pride ven iz cilindra) Tist šravbek odpreš, naliješ, mal zakurblaš da gre morebiten zrak ven in po potrebi še mal doliješ .) :)
Zok Objavljeno Januar 3, 2006 Opozori Objavljeno Januar 3, 2006 (popravljeno) aha. ...desno plastiko daj dol... ...dvign tank... ...odpri pokrov posode za hladilno tekocino... ...pri akumulatorju je... ...poisc spodi spredi na masini, tam ko je prtrjena, en imbus sraufek... ...tam ko pise AQUA... ...pod cilindrom... ...za avspuhom... ...ti mater, bom mogu fotko gor dat?? ...ga odsraufi... ...pazi da se ne polijes... ...uzivaj v lulanju tvoje lepe aprilie... ...ko je konc, se motor mal nagn na desno... ...ko cist neha, daj sraufek nazaj not... ...vlij tvoj lepi novi antifriz do vrha... ...levo nad cilindrom mas eno tako lepo crno cevko k ma srauf gor... for (int i=0) {...odsraufi ga da luft ven spustis... ...glej glej, gladina v posodici cudezno pade... ...zasraufi hudica nazaj gor... if (izpod sraufa fukne antifriz ven), then i = 1;} ...ko ti antifriz vrze pr sraufu ven, nalij do oznake MAX... ...zasraufaj zamasek... ...prsraufi tank... ...zalaufi... ...prsraufi stranski del oklepa... ...ko je temperatura 60+ stopinj... ...pejd se po snegu vozit! :devil: Popravljeno Januar 3, 2006. Popravil Zok
Zok Objavljeno Januar 3, 2006 Opozori Objavljeno Januar 3, 2006 ...srauf za spuscanje hladilne tekocine...
BaHa Objavljeno Januar 3, 2006 Opozori Objavljeno Januar 3, 2006 zok cel programer :P ko pridm domov nardim to .... :)sej dolil sm ze ..... zej pa se ta zrak da ven spustim ... :) pa se mal dolijm zakon :P
BaHa Objavljeno Januar 3, 2006 Opozori Objavljeno Januar 3, 2006 aja sam neki se .... ma tuki spustis hladilni tekocino ven al gre tud zrak ??? bi sam zrak sputu ven pol pa k bi prtekl bi ga zapru je tko ?
Zok Objavljeno Januar 3, 2006 Opozori Objavljeno Januar 3, 2006 ne, luft se spusca zgori, pod tankom. iz vrha cilindra je spelana ena cev, tam not gre hladilna tekocina proti hladilniku, nekje na sredini (na levi strani, nad masino) pa je not en T clen s sraufom, kjer spuscas ven luft... ...sorry, ne najdem nubene slike...
BaHa Objavljeno Januar 3, 2006 Opozori Objavljeno Januar 3, 2006 ne, luft se spusca zgori, pod tankom. iz vrha cilindra je spelana ena cev, tam not gre hladilna tekocina proti hladilniku, nekje na sredini (na levi strani, nad masino) pa je not en T clen s sraufom, kjer spuscas ven luft... ...sorry, ne najdem nubene slike... ola tnx ..... sm dobil .... hvala res ... je blo kar neki zraka notr ja .... :)
Simple Objavljeno Januar 4, 2006 Opozori Objavljeno Januar 4, 2006 (popravljeno) Sem prebral na enem italjanskem forumu da vsi motorji namontirani na 125-ke Aprilie (RS,TUONO...... ) od 1994 torej najprej rotax123 in od 1999 rotax122 so limitirani na 11kW . Kar se mi zdi čudno je da kako to da recimo RS letnik 98 ima 18 kW. Pomeni da je bila odblokirana? Pa še nekaj Aprilia 98 kolko bi me stalo jo celotno odblokirat , potencirat na 34 KM ?? Popravljeno Januar 4, 2006. Popravil Simple
norc 16 Objavljeno Januar 4, 2006 Opozori Objavljeno Januar 4, 2006 Sem prebral na enem italjanskem forumu da vsi motorji namontirani na 125-ke Aprilie (RS,TUONO...... ) od 1994 torej najprej rotax123 in od 1999 rotax122 so limitirani na 11kW . Kar se mi zdi čudno je da kako to da recimo RS letnik 98 ima 18 kW. Pomeni da je bila odblokirana? Pa še nekaj Aprilia 98 kolko bi me stalo jo celotno odblokirat , potencirat na 34 KM ?? če pelješ na servis okorg 40k. če pa se zmeniš z kom pa se da za dosti manj zrihtat.
Stroj Objavljeno Januar 4, 2006 Opozori Objavljeno Januar 4, 2006 Kwa bi to šlo brez useh blokad :evilgrin:
BaHa Objavljeno Januar 4, 2006 Opozori Objavljeno Januar 4, 2006 Kwa bi to šlo brez useh blokad :evilgrin: jp jp :)
norc 16 Objavljeno Januar 4, 2006 Opozori Objavljeno Januar 4, 2006 Kwa bi to šlo brez useh blokad :evilgrin: če te zanima znam odstranit blokade. in ti veliko $ ostane
Stroj Objavljeno Januar 4, 2006 Opozori Objavljeno Januar 4, 2006 A ti bi velik računu al to tko velik stane :?
GrCaR Objavljeno Januar 4, 2006 Opozori Objavljeno Januar 4, 2006 A ti bi velik računu al to tko velik stane :? to tko velik stane. sej je napisal, da bi TI prihranil veliko $
Simple Objavljeno Januar 4, 2006 Opozori Objavljeno Januar 4, 2006 norc s kje si ? Motorja nisem še kupil , ampak ga verjetno bom. Še nekaj kolko me stane ga blokirat na 11kW (delo+materjal) in če kdo ve kolko pridejo papirji homologacije v Kopru?
GrCaR Objavljeno Januar 4, 2006 Opozori Objavljeno Januar 4, 2006 norc s kje si ? Motorja nisem še kupil , ampak ga verjetno bom. Še nekaj kolko me stane ga blokirat na 11kW (delo+materjal) in če kdo ve kolko pridejo papirji homologacije v Kopru? vse skupi okol 80-100k sit
Simple Objavljeno Januar 4, 2006 Opozori Objavljeno Januar 4, 2006 Ampak me stanjeo več papirji ali delo pri mehaniku ? A to je v Avtoplusu? Na katerem odelku lahko prašam za info? Je tukaj kdo ki je to že naredu?
Stric Burek Objavljeno Januar 5, 2006 Opozori Objavljeno Januar 5, 2006 Tistih 100k doložiš za novejši motor ki ima v prometni 11KW-prdobiš pa naslednje: Mlajši motor(verjetnost da je zjeban je par let manj :D ), verjetno manj km, nimaš pizdarij za homologacijo in blokiranje, odblokiraš sam oz. ti ga norc, ceneje in bolje... :OK:
Simple Objavljeno Januar 5, 2006 Opozori Objavljeno Januar 5, 2006 Glej stvar je taka, jz lahko kupim samo tale motor (98', 18kW) ker je lastnik pripravljen zamenjat z mojim scooterjem in z mojim doplačilom. Če bi motor kupuval tko bi mi zmanjkalo denarja. Moj skuter je Yamaha Jog RR(2004, 3500 km , reg.do 4/06) in ga mislim zamenjat z aprilio rs 125 replica valentino(1998, 20000 km,menjane gume,zobniki,ketna,bat,semeringi,in še je treba poslat zadnji amortizer v LJ ,to bo vse on naredu) zdej povejte mi kolko bi jaz mu moral doplačati?
Stric Burek Objavljeno Januar 5, 2006 Opozori Objavljeno Januar 5, 2006 poglej po kolk se prodajajo tvoj skuter, poglej kolk je cena take aprilje in mal razmisli, maš dnar, nimaš, tko al drgač 100k vržeš stran če nardiš blokado pa homologacijo pa vse to sranje!!! Raje prodej skuterja pa kupi RSo!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se