BaHa Objavljeno Januar 24, 2006 Opozori Objavljeno Januar 24, 2006 Vsak avspuh kter je na fedrih je na konos k ga nobena dihtunga ne dihta sam direkt na celinder je.No dej probi baha slikat kok gre narazen boš.Pa kok se špiica dobi dol tipo v lajfu se ni vidu auspuha ..... sej me ne briga kej folk tle blodi, vem pa da tist k je kej sraufu oz. pogledu bo dal meni prow ... :doze:
Grilzz Objavljeno Januar 24, 2006 Opozori Objavljeno Januar 24, 2006 Eh tist je spet strošk k je preveč odprta, tko k pr men... Eno je odprta, drugo pa "frizirana".
RSmaniac Objavljeno Januar 24, 2006 Opozori Objavljeno Januar 24, 2006 Odprta in frizirana zdj je pomojem dost jasno povedan.
denik Objavljeno Januar 24, 2006 Opozori Objavljeno Januar 24, 2006 (popravljeno) pobje konos je 100%.uglavnem evoga vam slike od pumpe Popravljeno Januar 24, 2006. Popravil denik
BaHa Objavljeno Januar 24, 2006 Opozori Objavljeno Januar 24, 2006 jao denik teb se tud ne da nic dopovedat ....... nevermind ...ne bom se kregu .. hm glede tele pumpe .... to pride pa na karburo al ka to ? ma ka to sploh dela ?
denik Objavljeno Januar 24, 2006 Opozori Objavljeno Januar 24, 2006 Ej veš kak to dela.-Zapleteno.To je vakum pumpa ktera pline iz kanala izpušnaga jemlje in jih veliko hitreje pošlje v lonec druga cev je pa za zrak in zmes bencina.Kompresijo večjo dosže.v batu večja eksplozija moč motorja se poveča.Zapleteno je to stvar razložt.
reesko Objavljeno Januar 24, 2006 Opozori Objavljeno Januar 24, 2006 :hmm: a to je ta čudežna pumpa?? hm...čudna zadeva ne vem kaj bi sploh reku
Grilzz Objavljeno Januar 24, 2006 Opozori Objavljeno Januar 24, 2006 Torej na podoben princip kot turbo ali kaj?
reesko Objavljeno Januar 24, 2006 Opozori Objavljeno Januar 24, 2006 ja tko sm tud jst zastopu...sam >>turbo<< na aprilii 125...DVOMIM :D
BaHa Objavljeno Januar 24, 2006 Opozori Objavljeno Januar 24, 2006 Ej veš kak to dela.-Zapleteno.To je vakum pumpa ktera pline iz kanala izpušnaga jemlje in jih veliko hitreje pošlje v lonec druga cev je pa za zrak in zmes bencina.Kompresijo večjo dosže.v batu večja eksplozija moč motorja se poveča.Zapleteno je to stvar razložt. omfg .... in na kok km menjavas bat ? kr to definitivno bat manj casa zdrzi ....
RSmaniac Objavljeno Januar 24, 2006 Opozori Objavljeno Januar 24, 2006 Pomojem tud. Sam aprilija dela čudeže :naughty:
denik Objavljeno Januar 24, 2006 Opozori Objavljeno Januar 24, 2006 no pobje vidite da je neka pumpa notr da vam nisem lagau .to dela na principu vakuma.ah če bi mela turbo hjo letela bi tko ko se reče aprilia dela čudeže.hahaha ja bat menjam na 10000 k zdej mam sedem pa je že kr bl hudo sam odvisn je pa čist od vožnje
RSmaniac Objavljeno Januar 24, 2006 Opozori Objavljeno Januar 24, 2006 V knjižci od polinija mi piše da je predvidena menjava na 10k tko da bi mogu met ti tud tko ja. Aja denik probi nujno z kšnim mitotom dregat magar z denjijom jst sm šou pa sva bla izenačena mogoče ga pa ti še dol počš.
Stroj Objavljeno Januar 24, 2006 Opozori Objavljeno Januar 24, 2006 Pr nitrotu je pa princip na temu, da nastane manj kisika pr izgorevanju. Da se čimbolj izkoristi eksplozivno mešanico .) Ampak to je $$$$, pa še za mal časa, da o temu kok se keša v servisiranje vrže sploh ne govorimo :BUA:
RSmaniac Objavljeno Januar 24, 2006 Opozori Objavljeno Januar 24, 2006 A je mogoče kšn člank al pa kej tazga o RS 2005 z to mašino?
BaHa Objavljeno Januar 24, 2006 Opozori Objavljeno Januar 24, 2006 mja sej to bi blo logicno ce gre ena cevka v auspuh daje v auspuh vecji vakum in pol tud bol gre .... da bo to ne zamori je se tadruga cev ki gre na karburo in sopa notr vec zraka oz. plina in je motor mocnejsi ... tko da teoreticno bi ti mogu met par konjev vec ... :)
BaHa Objavljeno Januar 24, 2006 Opozori Objavljeno Januar 24, 2006 no zanima me pa kaksna je razlika med navadnim batom pa med batom samo z 1 obrockom ? kaksne so prednosti ? baje da nej bi bil bols ...
JMatic Objavljeno Januar 24, 2006 Opozori Objavljeno Januar 24, 2006 lazji je, manj trenja, sam rabs tut drugo glavo cilindra. baje so tut razlike zarad tega....ewn pretok zraka, bencina...
BaHa Objavljeno Januar 25, 2006 Opozori Objavljeno Januar 25, 2006 lazji je, manj trenja, sam rabs tut drugo glavo cilindra. baje so tut razlike zarad tega....ewn pretok zraka, bencina... se pravi bi mogu pridet ful hitrej na obrate pa bolj sopat ..... ka pol mi priporocaste mansi zabnik zadej ? al ne ? :)
Dolenc™ Objavljeno Januar 25, 2006 Opozori Objavljeno Januar 25, 2006 To je mal kriva vera, kar je zgorej napisan. Razlika med batoma, ta z enim obročkom ima manj trenja(saj tko pravjo), težji je, glavo ima ravno, kompresija je manjša. Z dvema obročka, je lažji, več trenja, večja kompresija, glava je ovalna. Pišem za Cagivo mito, ker so cilindri enaki pri tastarih in tanovih modelih, pašeta oba bata noter, sam je treba mal prilagodit celinder, odmik od svečke, pa zakasnitev vžiga(moj prevod iz angleščine). Razlika v praksi je da z 2ma obročkoma hitreje dobiš obrate, pa motor vleče bolj enakomerno. Z enim obročkom pa sem mel občutek da na istih obratih bolj vleče(al je bla pa fora da še nisem bil navajen motorja). Jst mam na starmu modelu mitota bat z dvema obročkoma, pa ni nč narobe(tko da očitno se da:)). Zdej če je moj mehanik kej predvžig rihtov ne vem, bom pa letos dal enmu majstru da mi nastav frgazar, pa bo še to pogledu. Po enih verih pravjo da z batom z dvema obročkoma lahko celo pridobiš enga konja, če je prov naštelano. Spet če drgač pogledaš, dirkajo z bati z enim obročkom.... Vsekakor če daš v motor to kar je za njega namenjeno nemoreš nč falit :)
JMatic Objavljeno Januar 25, 2006 Opozori Objavljeno Januar 25, 2006 aha ql vzeto na znanje :> bom si zapomnil tole
k0ci Objavljeno Januar 25, 2006 Opozori Objavljeno Januar 25, 2006 Pr nitrotu je pa princip na temu, da nastane manj kisika pr izgorevanju. Da se čimbolj izkoristi eksplozivno mešanico .) Ampak to je $$$$, pa še za mal časa, da o temu kok se keša v servisiranje vrže sploh ne govorimo :BUA: :nono: :nono: ne pr nitrotu je fora sam u kisiku: formula nitrota je N2O (N-dušik, O-kisik), kisik da motorju večjo moč, dušik pa je tam samo zato da sproti hladi mašino, ker drugače bi blo hudo :blush: no če maš wet shot je to spet drgač: tuki ko prtisnš gumb poženeš še eno pumpico za bencin, da gre poleg nitrota u komoro še gorivo, kar še poveča moč
RSmaniac Objavljeno Januar 25, 2006 Opozori Objavljeno Januar 25, 2006 In zaradi česa se aprilija ne zavrti tok kokr mito?
reesko Objavljeno Januar 25, 2006 Opozori Objavljeno Januar 25, 2006 jah na plastikah piše cagiva...jokeeee :D :D možno da zarad bata...možno...ugibam :D
Stroj Objavljeno Januar 25, 2006 Opozori Objavljeno Januar 25, 2006 Manjši dotok goriva (mogoče :blush: )
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se