BaHa Objavljeno Januar 25, 2006 Opozori Objavljeno Januar 25, 2006 (popravljeno) mhm ..... ma slisu sm da nej bi bil bols bat szi enim obrockom .... sam n wem zkej bi bil ta bat tezji od unga szi dvemi ??? Popravljeno Januar 25, 2006. Popravil BaHa
BaHa Objavljeno Januar 25, 2006 Opozori Objavljeno Januar 25, 2006 kko pa ves ce je vzig prow nastavljen?
Stroj Objavljeno Januar 25, 2006 Opozori Objavljeno Januar 25, 2006 O fak. Pojma nimam. Sej se najbrž tud sliši (navsezadnje gre za eksplozijo, kako je ne bi slišu :P )
Grilzz Objavljeno Januar 26, 2006 Opozori Objavljeno Januar 26, 2006 kko pa ves ce je vzig prow nastavljen? Pri tebi bi moral za to skrbeti CDI.
k0ci Objavljeno Januar 26, 2006 Opozori Objavljeno Januar 26, 2006 (popravljeno) Mito ima krajši hod bata. tko je :OK: :OK: , sam ma pa zarad terga rs-a večjo kompresijo, in tudi malenkost večji navor MITO ---> vrtina x gib : 56,00mm x 50,60mm kompresija 7:1 RS ------> vrtina x gib : 54,00mm x 54,50mm kompresija 12:1 Popravljeno Januar 26, 2006. Popravil k0ci
k0ci Objavljeno Januar 26, 2006 Opozori Objavljeno Januar 26, 2006 mal sm se zmotu :blush: COMPRESSION RATIO (AT CLOSED PORTS): 7,4:1 vir: cagiva.it
RSmaniac Objavljeno Januar 26, 2006 Opozori Objavljeno Januar 26, 2006 Sam kako to da ma prilia lihk točn 12.000 več pa ne gre?
BaHa Objavljeno Januar 26, 2006 Opozori Objavljeno Januar 26, 2006 Pri tebi bi moral za to skrbeti CDI. aha .. tnx :)
Stroj Objavljeno Januar 27, 2006 Opozori Objavljeno Januar 27, 2006 Nej mi en pove zakaj daje folk rave ventile samo na RS-ke. Jst nkjer drugje nism zasledu rave ventila :(
Aless Objavljeno Januar 27, 2006 Opozori Objavljeno Januar 27, 2006 Nej mi en pove zakaj daje folk rave ventile samo na RS-ke. Jst nkjer drugje nism zasledu rave ventila :( Zato ker majo eni "prevec" dnara pa dajo za rave namesto da bi dali za bencin(taka je moja teorija),sem vozo rsko z raveom doma jo pa mam brez pa mala razlika je sam za tistih 30k ko jih das za rave :? rajsi dam za bencin pa nardim priblizno 1600km,razlike pa tud ni ne vem kake,da bi dal rave se nekaj moci v visokih obratih,tam ko jo jaz rabim ne pa pri 4k mi nic ne pomaga,ker motor je pr men na 4k obratih oz pod 8k ko startam pa speljem ne pa med voznjo,razen ko mam slab dan :D Drugac men se ta rave ne zdi kaj prevec vredna nalozba!
BaHa Objavljeno Januar 27, 2006 Opozori Objavljeno Januar 27, 2006 Zato ker majo eni "prevec" dnara pa dajo za rave namesto da bi dali za bencin(taka je moja teorija),sem vozo rsko z raveom doma jo pa mam brez pa mala razlika je sam za tistih 30k ko jih das za rave :? rajsi dam za bencin pa nardim priblizno 1600km,razlike pa tud ni ne vem kake,da bi dal rave se nekaj moci v visokih obratih,tam ko jo jaz rabim ne pa pri 4k mi nic ne pomaga,ker motor je pr men na 4k obratih oz pod 8k ko startam pa speljem ne pa med voznjo,razen ko mam slab dan :D Drugac men se ta rave ne zdi kaj prevec vredna nalozba! jao vse drzi kar si napisu .... pa tud jst dam raj za bencin ... ampak szi rave ventilom sam pridobis .... kr uglavnm ti pokuri ful manj bencina .... in pol tist kar si dal za rave scasoma pokrijs k ne das tok za bencin ... pa se pridobis na moci ... tko da pridobis ... :P
Mte :) Objavljeno Januar 27, 2006 Opozori Objavljeno Januar 27, 2006 z rave-om 0 ne pridobis na moc... sam vec navora mas v nizkih obratih, tko da ti ni treba nabijat gasa k spelujes ampak gre ze z 3k obrati cist na izi... ;)
BaHa Objavljeno Januar 27, 2006 Opozori Objavljeno Januar 27, 2006 z rave-om 0 ne pridobis na moc... sam vec navora mas v nizkih obratih, tko da ti ni treba nabijat gasa k spelujes ampak gre ze z 3k obrati cist na izi... ;) mja no sej to sm mislu ma vec moci mas na nizjih obratih kot prej ... :) vseen pridobis .... :D
Grilzz Objavljeno Januar 28, 2006 Opozori Objavljeno Januar 28, 2006 Nej mi en pove zakaj daje folk rave ventile samo na RS-ke. Jst nkjer drugje nism zasledu rave ventila :( NSR ima enako stvar samo da se ne rece rave ventil ze serijsko, mito pa najbrz tudi.
Aless Objavljeno Januar 28, 2006 Opozori Objavljeno Januar 28, 2006 jao vse drzi kar si napisu .... pa tud jst dam raj za bencin ... ampak szi rave ventilom sam pridobis .... kr uglavnm ti pokuri ful manj bencina .... in pol tist kar si dal za rave scasoma pokrijs k ne das tok za bencin ... pa se pridobis na moci ... tko da pridobis ... :P To je res da manj pije,sam tistga pol litra manj ko pokuri si rave ventil pokrijes s tem ko "prisparas" na bencini glih v 3 letah,kar pa mislim da noben nima 125ke 3 leta.
k0ci Objavljeno Januar 28, 2006 Opozori Objavljeno Januar 28, 2006 (popravljeno) NSR ima enako stvar samo da se ne rece rave ventil ze serijsko, mito pa najbrz tudi. aha ma :grim reče se C.T.S. ventil (vsaj tko piše na cagiva.it) Popravljeno Januar 28, 2006. Popravil k0ci
RSmaniac Objavljeno Januar 28, 2006 Opozori Objavljeno Januar 28, 2006 Aja pa rave ventil je 54.000sit mam doma še račun. Glede "kurjave" bencina se mi pa čist nč ne pozna k še usen sam ene 200km nardim ob tem da ga ne tišim...
Stroj Objavljeno Januar 28, 2006 Opozori Objavljeno Januar 28, 2006 Definicija: RAVE ventil ti zmanjsa kot izpuha, tako da imas pri nizkih oz. srednjih vrtljajih vec navora - motor je bolj elasticn in obenem lazji za vozit. Neki podobnega ma nova yamaha r6
Grilzz Objavljeno Januar 28, 2006 Opozori Objavljeno Januar 28, 2006 Neki podobnega imajo Yamahe že več kot 10 let, reče se mu EXUP.
Stric Burek Objavljeno Januar 28, 2006 Opozori Objavljeno Januar 28, 2006 to smo mi mel na šterkah še, na Aprilie pa ne morjo dat serijsko :BUA:
Grilzz Objavljeno Januar 28, 2006 Opozori Objavljeno Januar 28, 2006 Če so pa jajca! :OK: (ready, steady, GO!!!)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se