Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Mito ima krajši hod bata.

Objavljeno (popravljeno)

mhm .....

ma slisu sm da nej bi bil bols bat szi enim obrockom .... sam n wem zkej bi bil ta bat tezji od unga szi dvemi ???

Popravljeno . Popravil BaHa
Objavljeno

O fak. Pojma nimam. Sej se najbrž tud sliši (navsezadnje gre za eksplozijo, kako je ne bi slišu :P )

Objavljeno

kko pa ves ce je vzig prow nastavljen?

Pri tebi bi moral za to skrbeti CDI.

Objavljeno (popravljeno)

Mito ima krajši hod bata.

tko je :OK: :OK: , sam ma pa zarad terga rs-a večjo kompresijo, in tudi malenkost večji navor

MITO ---> vrtina x gib : 56,00mm x 50,60mm kompresija 7:1

RS ------> vrtina x gib : 54,00mm x 54,50mm kompresija 12:1

Popravljeno . Popravil k0ci
Objavljeno

mal sm se zmotu :blush:

COMPRESSION RATIO (AT CLOSED PORTS): 7,4:1

vir: cagiva.it

Objavljeno

Sam kako to da ma prilia lihk točn 12.000 več pa ne gre?

Objavljeno

Pri tebi bi moral za to skrbeti CDI.

aha .. tnx :)

Objavljeno

Nej mi en pove zakaj daje folk rave ventile samo na RS-ke. Jst nkjer drugje nism zasledu rave ventila :(

Objavljeno

Nej mi en pove zakaj daje folk rave ventile samo na RS-ke. Jst nkjer drugje nism zasledu rave ventila :(

Zato ker majo eni "prevec" dnara pa dajo za rave namesto da bi dali za bencin(taka je moja teorija),sem vozo rsko z raveom doma jo pa mam brez pa mala razlika je sam za tistih 30k ko jih das za rave :? rajsi dam za bencin pa nardim priblizno 1600km,razlike pa tud ni ne vem kake,da bi dal rave se nekaj moci v visokih obratih,tam ko jo jaz rabim ne pa pri 4k mi nic ne pomaga,ker motor je pr men na 4k obratih oz pod 8k ko startam pa speljem ne pa med voznjo,razen ko mam slab dan :D

Drugac men se ta rave ne zdi kaj prevec vredna nalozba!

Objavljeno

Zato ker majo eni "prevec" dnara pa dajo za rave namesto da bi dali za bencin(taka je moja teorija),sem vozo rsko z raveom doma jo pa mam brez pa mala razlika je sam za tistih 30k ko jih das za rave :? rajsi dam za bencin pa nardim priblizno 1600km,razlike pa tud ni ne vem kake,da bi dal rave se nekaj moci v visokih obratih,tam ko jo jaz rabim ne pa pri 4k mi nic ne pomaga,ker motor je pr men na 4k obratih oz pod 8k ko startam pa speljem ne pa med voznjo,razen ko mam slab dan :D

Drugac men se ta rave ne zdi kaj prevec vredna nalozba!

jao vse drzi kar si napisu .... pa tud jst dam raj za bencin ... ampak szi rave ventilom sam pridobis .... kr uglavnm ti pokuri ful manj bencina .... in pol tist kar si dal za rave scasoma pokrijs k ne das tok za bencin ... pa se pridobis na moci ... tko da pridobis ... :P

Objavljeno

z rave-om 0 ne pridobis na moc... sam vec navora mas v nizkih obratih, tko da ti ni treba nabijat gasa k spelujes ampak gre ze z 3k obrati cist na izi... ;)

Objavljeno

z rave-om 0 ne pridobis na moc... sam vec navora mas v nizkih obratih, tko da ti ni treba nabijat gasa k spelujes ampak gre ze z 3k obrati cist na izi... ;)

mja no sej to sm mislu ma vec moci mas na nizjih obratih kot prej ... :) vseen pridobis .... :D

Objavljeno

Nej mi en pove zakaj daje folk rave ventile samo na RS-ke. Jst nkjer drugje nism zasledu rave ventila :(

NSR ima enako stvar samo da se ne rece rave ventil ze serijsko, mito pa najbrz tudi.

Objavljeno

jao vse drzi kar si napisu .... pa tud jst dam raj za bencin ... ampak szi rave ventilom sam pridobis .... kr uglavnm ti pokuri ful manj bencina .... in pol tist kar si dal za rave scasoma pokrijs k ne das tok za bencin ... pa se pridobis na moci ... tko da pridobis ... :P

To je res da manj pije,sam tistga pol litra manj ko pokuri si rave ventil pokrijes s tem ko "prisparas" na bencini glih v 3 letah,kar pa mislim da noben nima 125ke 3 leta.

Objavljeno

V bistvu motor dizlar :P

Objavljeno (popravljeno)

NSR ima enako stvar samo da se ne rece rave ventil ze serijsko, mito pa najbrz tudi.

aha ma :grim reče se C.T.S. ventil (vsaj tko piše na cagiva.it)

Popravljeno . Popravil k0ci
Objavljeno

Aja pa rave ventil je 54.000sit mam doma še račun. Glede "kurjave" bencina se mi pa čist nč ne pozna k še usen sam ene 200km nardim ob tem da ga ne tišim...

Objavljeno

Definicija:

RAVE ventil ti zmanjsa kot izpuha, tako da imas pri nizkih oz. srednjih vrtljajih vec navora - motor je bolj elasticn in obenem lazji za vozit.

Neki podobnega ma nova yamaha r6

post-3961-1138453231.jpg

Objavljeno

Neki podobnega imajo Yamahe že več kot 10 let, reče se mu EXUP.

Objavljeno

OK, majo že več k 10 let :P

Objavljeno

to smo mi mel na šterkah še, na Aprilie pa ne morjo dat serijsko :BUA:

Objavljeno

Če so pa jajca! :OK:

(ready, steady, GO!!!)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!