BaHa Objavljeno Februar 27, 2006 Opozori Objavljeno Februar 27, 2006 (popravljeno) ??? Bolj kot mašina, pri takem početju trpi sklopka. Za motor je praktično vseeno ali se vrti na mestu ali med vožnjo. :worship: se strinjam s grilzom :) no uglavnm .. kar se tice ledic vam zej tle povem kko se jih zamenja ..... prvo odsraufas stiri sraufe tam kjer so ogledalca(na vsaki strani dva) pol odsraufas 6 sraufov pr strani tam kjer drzijo plastike(na vsaki strani 3) pol dobis spredno masko dol za tem odklopis konektor od luci .... in ze si za armaturko :OK: sedaj pogleds zadej so take okrogle gumice sive barve(v bistvu "pusa" oz. samica od zarnice :P ) .... tisto je samo mocno zataknjeno notr .... potegnes ven ... in ze dobis zarnico .... :) cist enostavno ... drgac vseh zarnic v armaturki je 5 na vsakem stevcu po dve in ena za zasloncek :) zarnice nimajo cisto nic s stevci ..... pol kdor bo to delu boste vidla tud da lahko das vsak stevc posebej ven (obratomer pa stevc hitrosti) Popravljeno Februar 27, 2006. Popravil BaHa
reesko Objavljeno Februar 27, 2006 Opozori Objavljeno Februar 27, 2006 nimam aprilie(ozt sploh nč.. :closedeyes: ) ampak tale bahc je kr pametn...tko da fantje...njega poslušat :P
mi Objavljeno Februar 28, 2006 Opozori Objavljeno Februar 28, 2006 ??? Bolj kot mašina, pri takem početju trpi sklopka. Za motor je praktično vseeno ali se vrti na mestu ali med vožnjo. ja ampak med vožnjo je obremenjen in ne pride do tok velkih obratov kukr bi pršu če ga na mestu do konca zavrtiš...to pomoje škodi mašini
reesko Objavljeno Februar 28, 2006 Opozori Objavljeno Februar 28, 2006 ja sej logično da ni lih zdravo za mašino....sam pomoije tuki sam sklopka trpi...če mašine ne obremenjuješ preveč...
Grilzz Objavljeno Februar 28, 2006 Opozori Objavljeno Februar 28, 2006 Debata je bila o tem da dvigneš obrate na nekih 7-9k, da odletiš z mesta, ne pa da ga do konca obrneš in čakaš.
reesko Objavljeno Februar 28, 2006 Opozori Objavljeno Februar 28, 2006 a to si men mislu povedat grilzz??
RSmaniac Objavljeno Februar 28, 2006 Opozori Objavljeno Februar 28, 2006 Sm prepričan da mi to ve on je samo hotu povedat da je navijanje v visoke obrate na mestu bolj škodljivo kokr pa med vožno.
reesko Objavljeno Februar 28, 2006 Opozori Objavljeno Februar 28, 2006 jst pa tega ne zastopm...če je u leru se samo vrti...če se pa vozš je pa treba te vrtljaje prenesti še na gumo...in to je pomoje bolj naporno za mašino...ali se pač motim?? :?
RSmaniac Objavljeno Februar 28, 2006 Opozori Objavljeno Februar 28, 2006 Sej so že rekl, da na mestu se mašina velik hitrejš pa več zavrti kokr pa ko je motor v prestavi. No spet smo čist zabluzil :topic:
Grilzz Objavljeno Februar 28, 2006 Opozori Objavljeno Februar 28, 2006 Če hočš zaprov štartat maš že nazačetku obrate na 8k oz. 6k za one ki imajo izpušni ventil :yes: S tem postom se je začelo. Nikjer ni bilo rečeno, da moraš mašino naviti do amena. Sm prepričan da mi to ve on je samo hotu povedat da je navijanje v visoke obrate na mestu bolj škodljivo kokr pa med vožno. Škodljivo je predvsem zaradi večje možnosti pregrevanja. jst pa tega ne zastopm...če je u leru se samo vrti...če se pa vozš je pa treba te vrtljaje prenesti še na gumo...in to je pomoje bolj naporno za mašino...ali se pač motim?? :? Za prenos na cesto skrbijo še sklopka, menjalnik, ketna,... Verjemi da gre lahko precej stvari prej v maloro kot sama mašina.
FocusFanatic Objavljeno Februar 28, 2006 Opozori Objavljeno Februar 28, 2006 Sklopka najbolj trpi, kolegu so 2x šle lamele zarad tega, pol pa drsi vse skup pa ne gre več nikam :) Motor pa itaq ni pametno navijat ne na mestu, kljub dejstvu da je vodno hlajen, men se je s prejšnim batom in cilindrom (kit) 2x pregrela, naenkrat med vožnjo ene 90, zablokira zadnje kolo..pa se lovi če se lahko. Vprašanje zakaj je to delala, RS50 mi je imela enako hibo, motor morš sam pustit pol ene 10minut pol pa ga lahko spet vžgeš, prej ne pali :)
skyline_m Objavljeno Februar 28, 2006 Opozori Objavljeno Februar 28, 2006 ellow mam sledeč problemčk včerej sm vzel loputco od rave ventila vn da bi jo spucou sm jo razstavu in loputco čez noč namočil v razmaščevalec, zj sem jo spucal in jo skup dajem in sm puzabu kako je bla obnjena loputca (una zareza spodaj al je bla obrnjena proti celindru al prot auspuhu tm k se da notr v kanalček) ce se kermu da nej plis napise tnx .) :D
norc 16 Objavljeno Februar 28, 2006 Opozori Objavljeno Februar 28, 2006 ellow mam sledeč problemčk včerej sm vzel loputco od rave ventila vn da bi jo spucou sm jo razstavu in loputco čez noč namočil v razmaščevalec, zj sem jo spucal in jo skup dajem in sm puzabu kako je bla obnjena loputca (una zareza spodaj al je bla obrnjena proti celindru al prot auspuhu tm k se da notr v kanalček) ce se kermu da nej plis napise tnx .) :D zgoraj proti celindru. saj boš videl če nebo vredu pa obrneš celih 10-15 minut dela imaš z tem. če se devaš
skyline_m Objavljeno Februar 28, 2006 Opozori Objavljeno Februar 28, 2006 zgoraj proti celindru. saj boš videl če nebo vredu pa obrneš celih 10-15 minut dela imaš z tem. če se devaš aha poj more bit zareza obrnena proti celindru v kanalu tnx
RSmaniac Objavljeno Februar 28, 2006 Opozori Objavljeno Februar 28, 2006 Ej folk kje se sploh nahaja ta ventil k men se še zdj ne sanja kje bi biu pa mam ga sam nevem kje :D
JMatic Objavljeno Februar 28, 2006 Opozori Objavljeno Februar 28, 2006 follow the wirezzz... :> od motorcka pejd dol pa bos najdu :>
Zigc Objavljeno Februar 28, 2006 Opozori Objavljeno Februar 28, 2006 Ej folk kje se sploh nahaja ta ventil k men se še zdj ne sanja kje bi biu pa mam ga sam nevem kje :D Ma dj ti najprj maske dj dol pa ti no čist use jasn!¨!¨! "Podložka" je med cilindrom pa izpuhom, ki povečuje pa zmanšuje lukno! Tist "sistem" ki to zajlo zategne pa ne vem kje maš ti trenutno ;) Ti sam mal odpri plastike pa kestl na štango fukn pa boš use lepo vidu pa razumel, če ti ne bo jasn, ti sam reč pa prletim v vaše Vodice :D :D :D
RSmaniac Objavljeno Februar 28, 2006 Opozori Objavljeno Februar 28, 2006 Najbl me to bega, k sm že enkrat vzeu izpuh dol pa ni blo nobene tko imenovane podložke umes <_< to mi je čudn...
skyline_m Objavljeno Februar 28, 2006 Opozori Objavljeno Februar 28, 2006 Najbl me to bega, k sm že enkrat vzeu izpuh dol pa ni blo nobene tko imenovane podložke umes <_< to mi je čudn... sj ni treba vzet izpuha dol, nad izpuhom ti vn štrli ena zajla tm je loputca notr
BikeRBoY Objavljeno Februar 28, 2006 Opozori Objavljeno Februar 28, 2006 na te sliki se vse lepo viji za tiste ko jim ni jasno
RSmaniac Objavljeno Februar 28, 2006 Opozori Objavljeno Februar 28, 2006 Aaa vidi ovo... Ja to pa mam kok sm jst glup...
reesko Objavljeno Marec 1, 2006 Opozori Objavljeno Marec 1, 2006 sej a nima mito drugač original tega rave ventila sam da se mu ne reče lih rave :?
BaHa Objavljeno Marec 1, 2006 Opozori Objavljeno Marec 1, 2006 (popravljeno) Sklopka najbolj trpi, kolegu so 2x šle lamele zarad tega, pol pa drsi vse skup pa ne gre več nikam :) Motor pa itaq ni pametno navijat ne na mestu, kljub dejstvu da je vodno hlajen, men se je s prejšnim batom in cilindrom (kit) 2x pregrela, naenkrat med vožnjo ene 90, zablokira zadnje kolo..pa se lovi če se lahko. Vprašanje zakaj je to delala, RS50 mi je imela enako hibo, motor morš sam pustit pol ene 10minut pol pa ga lahko spet vžgeš, prej ne pali :) mhm .... kok maste pa kej idealno temparaturo ??? oz kok nej bi sploh bla ? in kje je tista meja ??? when u cross the line ... ? :D Popravljeno Marec 1, 2006. Popravil BaHa
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se