Skoči na vsebino

Aprilia RS 125


moto_freak

Priporočene objave

???

Bolj kot mašina, pri takem početju trpi sklopka.

Za motor je praktično vseeno ali se vrti na mestu ali med vožnjo.

:worship: se strinjam s grilzom :)

no uglavnm .. kar se tice ledic vam zej tle povem kko se jih zamenja .....

prvo odsraufas stiri sraufe tam kjer so ogledalca(na vsaki strani dva) pol odsraufas 6 sraufov pr strani tam kjer drzijo plastike(na vsaki strani 3) pol dobis spredno masko dol za tem odklopis konektor od luci .... in ze si za armaturko :OK: sedaj pogleds zadej so take okrogle gumice sive barve(v bistvu "pusa" oz. samica od zarnice :P ) .... tisto je samo mocno zataknjeno notr .... potegnes ven ... in ze dobis zarnico .... :) cist enostavno ...

drgac vseh zarnic v armaturki je 5 na vsakem stevcu po dve in ena za zasloncek :)

zarnice nimajo cisto nic s stevci ..... pol kdor bo to delu boste vidla tud da lahko das vsak stevc posebej ven (obratomer pa stevc hitrosti)

Popravljeno . Popravil BaHa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nimam aprilie(ozt sploh nč.. :closedeyes: ) ampak tale bahc je kr pametn...tko da fantje...njega poslušat :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

???

Bolj kot mašina, pri takem početju trpi sklopka.

Za motor je praktično vseeno ali se vrti na mestu ali med vožnjo.

ja ampak med vožnjo je obremenjen in ne pride do tok velkih obratov kukr bi pršu če ga na mestu do konca zavrtiš...to pomoje škodi mašini

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja sej logično da ni lih zdravo za mašino....sam pomoije tuki sam sklopka trpi...če mašine ne obremenjuješ preveč...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Debata je bila o tem da dvigneš obrate na nekih 7-9k, da odletiš z mesta, ne pa da ga do konca obrneš in čakaš.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sm prepričan da mi to ve on je samo hotu povedat da je navijanje v visoke obrate na mestu bolj škodljivo kokr pa med vožno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jst pa tega ne zastopm...če je u leru se samo vrti...če se pa vozš je pa treba te vrtljaje prenesti še na gumo...in to je pomoje bolj naporno za mašino...ali se pač motim?? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej so že rekl, da na mestu se mašina velik hitrejš pa več zavrti kokr pa ko je motor v prestavi. No spet smo čist zabluzil :topic:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če hočš zaprov štartat maš že nazačetku obrate na 8k oz. 6k za one ki imajo izpušni ventil :yes:

S tem postom se je začelo. Nikjer ni bilo rečeno, da moraš mašino naviti do amena.

Sm prepričan da mi to ve on je samo hotu povedat da je navijanje v visoke obrate na mestu bolj škodljivo kokr pa med vožno.

Škodljivo je predvsem zaradi večje možnosti pregrevanja.

jst pa tega ne zastopm...če je u leru se samo vrti...če se pa vozš je pa treba te vrtljaje prenesti še na gumo...in to je pomoje bolj naporno za mašino...ali se pač motim?? :?

Za prenos na cesto skrbijo še sklopka, menjalnik, ketna,...

Verjemi da gre lahko precej stvari prej v maloro kot sama mašina.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sklopka najbolj trpi, kolegu so 2x šle lamele zarad tega, pol pa drsi vse skup pa ne gre več nikam :)

Motor pa itaq ni pametno navijat ne na mestu, kljub dejstvu da je vodno hlajen, men se je s prejšnim batom in cilindrom (kit) 2x pregrela, naenkrat med vožnjo ene 90, zablokira zadnje kolo..pa se lovi če se lahko.

Vprašanje zakaj je to delala, RS50 mi je imela enako hibo, motor morš sam pustit pol ene 10minut pol pa ga lahko spet vžgeš, prej ne pali :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ellow

mam sledeč problemčk včerej sm vzel loputco od rave ventila vn da bi jo spucou sm jo razstavu in loputco čez noč namočil v razmaščevalec, zj sem jo spucal in jo skup dajem in sm puzabu kako je bla obnjena loputca (una zareza spodaj al je bla obrnjena proti celindru al prot auspuhu tm k se da notr v kanalček) ce se kermu da nej plis napise

tnx

.) :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ellow

mam sledeč problemčk včerej sm vzel loputco od rave ventila vn da bi jo spucou sm jo razstavu in loputco čez noč namočil v razmaščevalec, zj sem jo spucal in jo skup dajem in sm puzabu kako je bla obnjena loputca (una zareza spodaj al je bla obrnjena proti celindru al prot auspuhu tm k se da notr v kanalček) ce se kermu da nej plis napise

tnx

.) :D

zgoraj proti celindru. saj boš videl če nebo vredu pa obrneš celih 10-15 minut dela imaš z tem. če se devaš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zgoraj proti celindru. saj boš videl če nebo vredu pa obrneš celih 10-15 minut dela imaš z tem. če se devaš

aha poj more bit zareza obrnena proti celindru v kanalu tnx

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej folk kje se sploh nahaja ta ventil k men se še zdj ne sanja kje bi biu pa mam ga sam nevem kje :D

Ma dj ti najprj maske dj dol pa ti no čist use jasn!¨!¨!

"Podložka" je med cilindrom pa izpuhom, ki povečuje pa zmanšuje lukno!

Tist "sistem" ki to zajlo zategne pa ne vem kje maš ti trenutno ;)

Ti sam mal odpri plastike pa kestl na štango fukn pa boš use lepo vidu pa razumel, če ti ne bo jasn, ti sam reč pa prletim v vaše Vodice :D :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbl me to bega, k sm že enkrat vzeu izpuh dol pa ni blo nobene tko imenovane podložke umes <_< to mi je čudn...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najbl me to bega, k sm že enkrat vzeu izpuh dol pa ni blo nobene tko imenovane podložke umes <_< to mi je čudn...

sj ni treba vzet izpuha dol, nad izpuhom ti vn štrli ena zajla tm je loputca notr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej a nima mito drugač original tega rave ventila sam da se mu ne reče lih rave :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sklopka najbolj trpi, kolegu so 2x šle lamele zarad tega, pol pa drsi vse skup pa ne gre več nikam :)

Motor pa itaq ni pametno navijat ne na mestu, kljub dejstvu da je vodno hlajen, men se je s prejšnim batom in cilindrom (kit) 2x pregrela, naenkrat med vožnjo ene 90, zablokira zadnje kolo..pa se lovi če se lahko.

Vprašanje zakaj je to delala, RS50 mi je imela enako hibo, motor morš sam pustit pol ene 10minut pol pa ga lahko spet vžgeš, prej ne pali :)

mhm .... kok maste pa kej idealno temparaturo ??? oz kok nej bi sploh bla ? in kje je tista meja ??? when u cross the line ... ? :D

Popravljeno . Popravil BaHa
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!