Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

zivjo, po dolgem času se spet oglašam na forumu :D

me pa neki močno zanima, in sicer, kje dobit nosilec za kufer za RSko 125 letnik 99, vem, da nekaterim zgleda RSka s kufrom zlo grda, sam jst pa nujno rabm kufer pa niti se mi ne zdi, da bi bla tolk grda s kufrom, še mal poveča motor, zgleda močnejši ozr. večji :D

sprašvov sm že v TCju, pri Šternu, pa ni blo nič, kufer mam zaenkat GIVI, sam bom itak kupu tavelikga (48-52l, ni mi pa tolk važna firma, predvsem zarad nosilca)

Nism se slisal da bi se dalo dobitr nosilec za kufer za rs125 :? tak da bos mogo kr sam nekak nardit nosilc....jst sem ta problem reso s tank torbo na ruce ne magnet,sam sprobal pa se nism.

Objavljeno

Pa ne morš dat na rso kufr jao.

Objavljeno

Nism se slisal da bi se dalo dobitr nosilec za kufer za rs125 :? tak da bos mogo kr sam nekak nardit nosilc....jst sem ta problem reso s tank torbo na ruce ne magnet,sam sprobal pa se nism.

tud to sm že mislu, tank torba, sam je problem, ker se je na da zaklent, jst bi pa s temu motorjam nameravam letos dost naukol se vozt, tud tko na kakšne daljše razdalje pa tud tko za kšn dan prespat kje, pa u šolo bom hmal začev tud hodet z njo, tko da bi res rabu kufer..... tud sam sm že pomislu na to, da bom zih mogu sam narest nosilc....sam kakšen material nj pa uporabim, poznam enga varilca pa avtokleparja, lahko bi mi nardila iz železa al pa aluminija, pomoje bi biv najbolši kr aluminij, al kuko....

pa prosm zadržte se nepotrebnih komentarjov like ja pa ne morš dat kufra na RSko, pač vsak ma svoje potrebe ozr. želje

Objavljeno

Ce se mislis sam vozit ti bo najlazje ce vzames zadn zic dol pa samo plosco od kufra gor namontiras pa bo....sam prosim ne se grsega zadniga konca na rski narest kot ze je...sej ves kaj mislim :D drugac pa mislim da se ti ne splaca gor dajat,ker ne bo vec to tak kot bi moglo bit, s tem se zmanjsa stabilnost pa vse,ce se mislis dosti naokol vozit si nisi kupo praviga motorja....drugac pa uspesno pri podvigu :D

Objavljeno

Tank torbo se da zaklent, pač čez fršlus daš ključavnico.

Objavljeno

Zaj res nevem zakaj siliš na rsko kufer. na to bi prej štundiral ko si kupoval motor v kake namene ga boš uporabljal. drugače pa vsi kaj furamo cestake pač če prideš kam moreš vse zraven nosit( čelado,rokavice,pas,jakno) in smo se z tem navadili. če pa še vedno imaš željo po kovčku pol pa upamd a se ti bo urensičil načrt. aja povem ti če boš mel kovček gori da neboš se ki probal vozit brez rok. ker boš še samo lepo gor pobiral. stabilnost motorja boš čist zjebal.

to je moje mišljenje.

Objavljeno

tank torbo se že da zaklenit, sam kaj ko je magnet pa ti jo lohk vsak dol potegne, sam se ne bom vozu, tko da zadn sedež dol odpade, glede stabilnosti pa vem da je problem, sj za čelado mi ni problem, jo pač priklenem na motor, problem mi je zarad kombinezona......

Objavljeno

Ima kdo izkušnje z menjavanem zavornih ploščic?

Bi prosu za opis postopka, lahko tut po MSNju!

Hvala!

Objavljeno

Ima kdo izkušnje z menjavanem zavornih ploščic?

Bi prosu za opis postopka, lahko tut po MSNju!

Hvala!

mislm da se je tadej enkrat jebu s tem...pa kr tuki nej napiše da bojo usi lahko vedl :D

Objavljeno

tank torbo se že da zaklenit, sam kaj ko je magnet pa ti jo lohk vsak dol potegne, sam se ne bom vozu, tko da zadn sedež dol odpade, glede stabilnosti pa vem da je problem, sj za čelado mi ni problem, jo pač priklenem na motor, problem mi je zarad kombinezona......

iao .... dej zej ze mal pretiravas ..... a ne mors v kombinezonu po soli hodit ? ce ne druzga zej polet spodej eno kratko majco pa zgorn del kombinecona dol odpet(ce mas eno delnega) ce pa dvo si ga pa za rokave okol pasa zavezes ... :D

ce lahko strojniki po soli hodjo v tutah .... zakaj pol ti ne bi mogu v kombinezonu iao ...

Objavljeno

s tem se pa res ni nč za jebat, je ćist na izi :D :

odstraniš sponko, ki drži os da ne pade ven (pri zadnji bremzi moraš prej odstranit še plastično zaščito - pokrovček), potem potegneš os ven iz nosilčkov in ploščice enostavno zamenjaš. še največ dela je z tisto stvarjo, ki ploščice tišči v čeljust da ostanejo pri miru :D

pa ročke za bremzo tudi ni treba stiskat, ker se batki pomaknejo not in jih je malo težje spraviti nazaj

Objavljeno (popravljeno)

s tem se pa res ni nč za jebat, je ćist na izi :D :

odstraniš sponko, ki drži os da ne pade ven (pri zadnji bremzi moraš prej odstranit še plastično zaščito - pokrovček), potem potegneš os ven iz nosilčkov in ploščice enostavno zamenjaš. še največ dela je z tisto stvarjo, ki ploščice tišči v čeljust da ostanejo pri miru :D

pa ročke za bremzo tudi ni treba stiskat, ker se batki pomaknejo not in jih je malo težje spraviti nazaj

ja hvala sm ze zvedu od tebe prek msn ja :)

mislu sem predvsem, na to kar je treba pazit d se nebi kj preveč cajta jebu s tem

Popravljeno . Popravil Zigc
Objavljeno

Žigc men verjam da kr tko na easy ne bo šlo k sm se enkrat 1 uro jebu k so nove tok debelejše in je treba zavorna batka enakomerno notr porint da gre ploščica lepo notr. Velik težav želim :P

Objavljeno

ma to sploh ni problem, pač vzameš šraufnciger al pa kombinirke še bolš, pa sam not porineš batke

Objavljeno

ta debu sraufncigr dot ubrnes pa je to to:> sam moprs met odprt rezevar za ole...sploh ga pa itak menjas ko das nove ploscice gor

Objavljeno

mhm a ma kdo racun od generalke ? mislim tko rabi bi podatke kire stvari vse se tocno zamenja pa kok kej stane ?

Objavljeno

ta debu sraufncigr dot ubrnes pa je to to:> sam moprs met odprt rezevar za ole...sploh ga pa itak menjas ko das nove ploscice gor

odprt rezervar? jst sm to delu z zaprtim pa je šlo, sam sm pol mogu ene parkrat stisnt bremzo d je spet prjela

da bi mogu pa prezervarčk menat ko menaš ploščice pa prvič slišm :?

Objavljeno

Ni ti treba menjavati rezervarčka, lahko se zgodi da ko porineš bate nazaj zaradi pritiska iz posodice olje ven butne.

Objavljeno

Ni ti treba menjavati rezervarčka, lahko se zgodi da ko porineš bate nazaj zaradi pritiska iz posodice olje ven butne.

pa ne vem zakaj sploh bi mogu kaj odpirat rezervarček, jst ga odprem sam takrat ko dolivam olje

Objavljeno (popravljeno)

Ne rezervarček za mešanico, ampak tisto škatlico ki jo imaš verjetno na krmilu.

S tem ko se ploščice rabijo se povečuje volumen v ceveh, tako da lahko ti dolivaš zavorno tekočino. Ko ploščice menjaš moraš stisniti zavorni bat, tako da pride notri nova ploščica in s tem ko stisneš porineš zavorno preko maksimuma.

Malo je tako po domače napisano, ampak mislim da je razumljivo.

Popravljeno . Popravil Grilzz
Objavljeno

Ne rezervarček za mešanico, ampak tisto škatlico ki jo imaš verjetno na krmilu.

S tem ko se ploščice rabijo se povečuje volumen v ceveh, tako da lahko ti dolivaš zavorno tekočino. Ko ploščice menjaš moraš stisniti zavorni bat, tako da pride notri nova ploščica in s tem ko stisneš porineš zavorno preko maksimuma.

Malo je tako po domače napisano, ampak mislim da je razumljivo.

ja sej vem da je na krmilu ja, in pogovarjamo se o rezervarčku za zavorno olje, ne nisem zašel s poti :D

vidš na to pa sploh nism pomislu, da je pol preveč olja not :slap:

Objavljeno

odprt rezervar? jst sm to delu z zaprtim pa je šlo, sam sm pol mogu ene parkrat stisnt bremzo d je spet prjela

da bi mogu pa prezervarčk menat ko menaš ploščice pa prvič slišm :?

olje menas...ne rezervar

Ne rezervarček za mešanico, ampak tisto škatlico ki jo imaš verjetno na krmilu.

S tem ko se ploščice rabijo se povečuje volumen v ceveh, tako da lahko ti dolivaš zavorno tekočino. Ko ploščice menjaš moraš stisniti zavorni bat, tako da pride notri nova ploščica in s tem ko stisneš porineš zavorno preko maksimuma.

Malo je tako po domače napisano, ampak mislim da je razumljivo.

ja no to sm mislu no

Objavljeno

povejte mi kuk ma kaj aprilija rs 125 večjo hitrost,od honde nsr povprečno?

Objavljeno

povejte mi kuk ma kaj aprilija rs 125 večjo hitrost,od honde nsr povprečno?

to je blo že 100x povedan...honda gre okol 150...aprilia pa okol 170...še kej??

Objavljeno

jao kar neki ....

pa ka mate vi neki o koncnih ..... munjeni :?

itk je od koncne odvisno ful stvari ..... tudi ce nimas prow nastimanga karburatorja ...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!