Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

jah no ..... tja do ene polovice sm te ze razumel .... :D

drgac pa ja .... no v bistvu ni nc narobe s stromom .... fora je sam obratomer .... tisto vezje k pride v obratomeru tko receno zadaj za skalo od stevca, je zgleda ful obcutlivo ... pa se tist neki jebe .... tko da je kr tisto vezje krivo ce mene uprasaste ... :huh: samo da motor dobim nazaj bom tud tisto ustimal ....

no ko boš kej uštimo pa napiš ... da bi js tut pol kej zrihto če se bi dal ... kr že res ful zajebava vsaj mene ....

LP

Objavljeno

no ko boš kej uštimo pa napiš ... da bi js tut pol kej zrihto če se bi dal ... kr že res ful zajebava vsaj mene ....

LP

ja lej pr men je tko .... kadar das kontakt ga tkoj nabije na 2k obratov ? .... pol pa kadar upalis masina dela dobr samo zmeri s +2k obratov ... :D se pravi v realnosti jih je npr. 4k obratov obratomer pa kaze 6k :D najbrz je bil kriv en nastavliv upor v vezju od obratomerja kar sm pol tud naredu samo sm po nesreci naredu kratek stik pa mi zej skoz na 7k kaze kadar dam kontakt pa kadar uzgem masino ... v najslapsem primeru bom zamenju kar vse elemente na vezjo (no bomo vidl kej bo reku prof) :P

Objavljeno

lohka so tut kej kontakti slabi za obratomer treba kej spucat pa tko treba je probat vse mogoče a ne.

no recimo lohka bi blo to ne.probaj nič te ne košta.

Objavljeno (popravljeno)

ja lej pr men je tko .... kadar das kontakt ga tkoj nabije na 2k obratov ? .... pol pa kadar upalis masina dela dobr samo zmeri s +2k obratov ... :D se pravi v realnosti jih je npr. 4k obratov obratomer pa kaze 6k :D najbrz je bil kriv en nastavliv upor v vezju od obratomerja kar sm pol tud naredu samo sm po nesreci naredu kratek stik pa mi zej skoz na 7k kaze kadar dam kontakt pa kadar uzgem masino ... v najslapsem primeru bom zamenju kar vse elemente na vezjo (no bomo vidl kej bo reku prof) :P

pr men je pa vsak dan drugač ... hehe ko dam kontakt ni nič ko pržgem motor je obratomer še kr na 0 ko dam gas je pa recimo do 7k prmir pol ga pa dvigne ... ko pa gas spustim ... pa s5 pade kr na 0 če pa iz 7k gas po malem spuščam pa dodajam pa kaže tut še recimo 4k sam tak čudn kr dol bi pado ... nad 10-11k obratov pa sploh noče it naprej ... kr sm še učiri probo ... ko je na 10k obratov je ok pol ko pa dam še gas se motor še zvrti števc pa tak čudn se mogoče še čist malo prestav ... pa tak prav pozna se tak koda nemore naprej ... ko sm pa kupo motor je pa delo števc full lepo ... čist mirn je bil pa čist lepo je delo ...

Popravljeno . Popravil _ZaZy_
Objavljeno

oprostite za :topic:

če je blo že ki napisan!

ka to je prav,da pri 5k do 6k obratov mal motor zacuka,pol nad 6k obratov pa potegne ko pes.

če bi dal rave ventil not to nebi delal ne,ker bi enakomerno pospeševal.? :?

hvala za odgovore

Objavljeno

oprostite za :topic:

če je blo že ki napisan!

ka to je prav,da pri 5k do 6k obratov mal motor zacuka,pol nad 6k obratov pa potegne ko pes.

če bi dal rave ventil not to nebi delal ne,ker bi enakomerno pospeševal.? :?

hvala za odgovore

ja to je normaln to vsakmu dela ... če pa maš rave ventil pa tega ni ...

Objavljeno

ma kdo rave ventil za prodat :?

kuk vam kaj zre benza rs 125,če jo tak zmerno goniš

Objavljeno

ma kdo rave ventil za prodat :?

kuk vam kaj zre benza rs 125,če jo tak zmerno goniš

kje si bil pred enim mesecem sem mel 2 za prodat.

pije mi cca 1-2 litra manj ko pa brez rave. porabo imam cca 6 prej pa 7-8

Objavljeno

Cuka vsem, ki še niso oziroma nismo odstranl cdi blokade. Tuki zravn nima rave nič veze.

Objavljeno (popravljeno)

kak pa vidiš če maš na motorju rave ventil.na zunanjosti.

ki pa je ta cdi blokada

mi lahk kdo kaj pove o tej blokadi,in kako se jo da izključit,oz zamenjat kak del

Popravljeno . Popravil brzi
Objavljeno

kak pa vidiš če maš na motorju rave ventil.na zunanjosti.

ki pa je ta cdi blokada

mi lahk kdo kaj pove o tej blokadi,in kako se jo da izključit,oz zamenjat kak del

blokada na CDi enoti je to da maš blokirano elektroniko in v določenem delu obratov ti motor slabše vleče ker ne dobi tak močnega pulza na svečko..nekak tak...drgač pa je treba nekaj prerezat in je to to...pa vse to je 100x že vse napisano v temi tak da dajte mal brat prvo

Objavljeno

se se opravičujem,ampak brskam po temi pa nenajdem,če bi mel kdo kako sliko,al pa da kdo ve kje je na pisan,(stran),bi bil hvaležn

l.p

Objavljeno

če ma kdo kako sliko toč kir kabl je treba precvikat,bi mu bil zelo hvaležn.(za blokado cdi)

Objavljeno

če ma kdo kako sliko toč kir kabl je treba precvikat,bi mu bil zelo hvaležn.(za blokado cdi)

evo na tej strani maš vse kar rabiš ... vse slike kaj morš precvikat ....

to je to ...

Objavljeno

Zdravo

tam okoli strani 80 - 120 je vse glede CDIja v tej temi napisano.

@brzi

da nebi kje kakšnega kabla rezal!!! CDI ti je črna škatlica pod sovoznikovim sedežem, visoka slaba 2 cm, široka cca 5 cm in dolga 10 cm. To moreš ven odšraufat (seveda jo predtem odklopiš iz elektrike), ven jo pa odšraufaš zato da lažje nardiš kar je treba. Je pa to edina škatlica pod sedežem, tak da nemoreš zgrešit.

na eni strani te škatlice je silikon. Z nožem ali čemerkoli izpraskaš ta silikon ven. Pazi, da ne boš šel pregloboko, ker potem je noter kot eno steklo na dnu tega silikona (plast silikona je debela cca 1.5 - 2 cm)

Ko boš izpraskal silikon, je noter 1 plastičen mostiček, ki je z dveh strani v baker ovit, drugi dve sta plastični.

Ta mostiček previdno precvikaš (prekineš, stran odlomiš na sredini), in nazaj zaliješ z silikonom, da ti voda ne pride zraven. Potem namontiraš nazaj pod sedež.

Cya B)

Objavljeno (popravljeno)

Zdravo

tam okoli strani 80 - 120 je vse glede CDIja v tej temi napisano.

@brzi

da nebi kje kakšnega kabla rezal!!! CDI ti je črna škatlica pod sovoznikovim sedežem, visoka slaba 2 cm, široka cca 5 cm in dolga 10 cm. To moreš ven odšraufat (seveda jo predtem odklopiš iz elektrike), ven jo pa odšraufaš zato da lažje nardiš kar je treba. Je pa to edina škatlica pod sedežem, tak da nemoreš zgrešit.

na eni strani te škatlice je silikon. Z nožem ali čemerkoli izpraskaš ta silikon ven. Pazi, da ne boš šel pregloboko, ker potem je noter kot eno steklo na dnu tega silikona (plast silikona je debela cca 1.5 - 2 cm)

Ko boš izpraskal silikon, je noter 1 plastičen mostiček, ki je z dveh strani v baker ovit, drugi dve sta plastični.

Ta mostiček previdno precvikaš (prekineš, stran odlomiš na sredini), in nazaj zaliješ z silikonom, da ti voda ne pride zraven. Potem namontiraš nazaj pod sedež.

Cya B)

hvala ti,js sm pa že mislu cvikat.

a sam tist plastični na sredini zlamaš ,po tem ja ne teče elektrika??

če dam to blokado vem,nebo več cuku pri 5k do 6k, ka pri končni se kaj pozna

Popravljeno . Popravil brzi
Objavljeno

zdravo

z dveh strani je ta platika oblečena v baker ali neko kovino, zaradi tega teče elektrika skozi..

med 5000 in 6000 obrati je luknja, ko cvikneš to "blokado", se na končni ne pozna čisto nič, samo kaj pač ne cuka več.. vleče do 6k obratov tak kot je do zdaj, nad 6k pa bolj močno, ni take velike luknje vmes.

Cya B)

Objavljeno

lepo ohranjen?

opraši ka je blo znjim,da je mogu bit cel barvan,kaj lepga že ne .)

Objavljeno

:topic: na motosvet .com malih oglasih, isti motor prodaja DejaVu .)

LP B)

Objavljeno

povejte mi kak se dol vzeme zadn zic(je treba celo zadnjo plastiko razšravfat) :?

Objavljeno

povejte mi kak se dol vzeme zadn zic(je treba celo zadnjo plastiko razšravfat) :?

Ja,ker bos prej fertik kot pa ce bos so tist cdi ven sravfat....mas pa spodaj nad kolo za odsravfat 4 al 6 sravfov pa na strani mas 4 inbus pa pod zicom mas 2x10 kluc pol pa samo plastiko dol vzames.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!