reesko Objavljeno Maj 12, 2006 Deli Objavljeno Maj 12, 2006 :winkiss: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JaRaNe Objavljeno Maj 12, 2006 Deli Objavljeno Maj 12, 2006 evo, dons mi je pa ribnu :( :cry: :cry: :cry: uglavnem tko ie blo, prpelem okrog ovinka in dam gas, motor je biu takrat segret na ukrog 75 stopin potem pa mi je za trenutk zablokiral zadn kolo pa mal popustil pa še enkrat zagrabil pa spet popustil, motor je še skoz laufov, kr naenkat k sm pogledu na temperaturo je kazal 102 stopinje, pol sm ga kuj ugasnu, in zj se niti štarter ne odzove niti nč, notr je neki kr fajn zaropotal, olja v mašini in olja za mešanco je blo dost, uglavnem pol sva ga s frendam tud porinla in k sm pač spustu sklopko je samo zadnjo gumo zagrabil, od sebe pa ni dal čist nč zvoka je zaribal, kajne, kaj svetujete.... kolk bi to lohk stal prbližn.... hvala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dolenc™ Objavljeno Maj 12, 2006 Deli Objavljeno Maj 12, 2006 Ja to je po vsej vrjetnosti bat zagrabil. Če boš mel srečo pa ni velik spraskal boš menjal bat, cilinder pobrusit, ležaji, tesnila, pa mogoče še kaka malenkost. Možen, da je zarad slabga ležaja zagrabilo, če si siguren da vse z oljem štima. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JaRaNe Objavljeno Maj 12, 2006 Deli Objavljeno Maj 12, 2006 evo, dons mi je pa ribnu :( :cry: :cry: :cry: uglavnem tko ie blo, prpelem okrog ovinka in dam gas, motor je biu takrat segret na ukrog 75 stopin potem pa mi je za trenutk zablokiral zadn kolo pa mal popustil pa še enkrat zagrabil pa spet popustil, motor je še skoz laufov, kr naenkat k sm pogledu na temperaturo je kazal 102 stopinje, pol sm ga kuj ugasnu, in zj se niti štarter ne odzove niti nč, notr je neki kr fajn zaropotal, olja v mašini in olja za mešanco je blo dost, uglavnem pol sva ga s frendam tud porinla in k sm pač spustu sklopko je samo zadnjo gumo zagrabil, od sebe pa ni dal čist nč zvoka je zaribal, kajne, kaj svetujete.... kolk bi to lohk stal prbližn.... hvala aja pa še to, sedaj je še manj kot 1 mesec odkar sem ga kupil, pa sem prebral na kupoprodajni pogodbi, da če se odkrijejo napake na motorju prej kot v 30 dneh, da stroške krije prodajalec motorja... glede na to da imam vsega olja dovolj v mašini in za mešanco, mislite, da bi lahko kaj potegnil iz tega ? prosim za čimhitrejši odgovor hvala Ja to je po vsej vrjetnosti bat zagrabil. Če boš mel srečo pa ni velik spraskal boš menjal bat, cilinder pobrusit, ležaji, tesnila, pa mogoče še kaka malenkost. Možen, da je zarad slabga ležaja zagrabilo, če si siguren da vse z oljem štima. in kolk naj bi to prbližno stal vse skup, skupaj z delom, 50-70k sit ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
D_u_H_e_C Objavljeno Maj 12, 2006 Deli Objavljeno Maj 12, 2006 aja pa še to, sedaj je še manj kot 1 mesec odkar sem ga kupil, pa sem prebral na kupoprodajni pogodbi, da če se odkrijejo napake na motorju prej kot v 30 dneh, da stroške krije prodajalec motorja... glede na to da imam vsega olja dovolj v mašini in za mešanco, mislite, da bi lahko kaj potegnil iz tega ? prosim za čimhitrejši odgovor hvala in kolk naj bi to prbližno stal vse skup, skupaj z delom, 50-70k sit ? obnovitev cilindra je kr draga...drgač pa če ni treba cilindra menjat boš dal pod 100k Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JaRaNe Objavljeno Maj 12, 2006 Deli Objavljeno Maj 12, 2006 kaj pa če je šla še ojnica ali pa se je zjebal še kj v menjalniku, čeprov prestavlam z ročko za prestave kumot tko kt prej.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
brzi Objavljeno Maj 12, 2006 Deli Objavljeno Maj 12, 2006 pozdravljeni povejte mi a je to kaka blokada da motor ne spraviš nad 11k rpm,al je to zaradi slabega bata :? hvala za odgovore Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Aless Objavljeno Maj 12, 2006 Deli Objavljeno Maj 12, 2006 pozdravljeni povejte mi a je to kaka blokada da motor ne spraviš nad 11k rpm,al je to zaradi slabega bata :? hvala za odgovore mas se zablokiran al auspuh al pa mas blokado v cilindru Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
norc 16 Objavljeno Maj 12, 2006 Deli Objavljeno Maj 12, 2006 pozdravljeni povejte mi a je to kaka blokada da motor ne spraviš nad 11k rpm,al je to zaradi slabega bata :? hvala za odgovore predvidevam da imaš orginal izpuh z orginalom na več kot 12 se nezvrti. to je meni včasih delal da ni šel več kot 11. fergija nimaš dobro naštelanega Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sava Objavljeno Maj 12, 2006 Deli Objavljeno Maj 12, 2006 kira 125ka je najbolša, mislm tko prewvladuje na cesti, pomoje aprilia an, k mito mi je res nekak jjadan.pa drugi. to sm mislu za cestne motorje, sport. sam ta nov model aprilija pa res ubija. kva bi rd kupu eno 96.97 letnik aprilijo, k nimam blokad pa tega, sam 06 je lepša. :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
reesko Objavljeno Maj 12, 2006 Deli Objavljeno Maj 12, 2006 kira 125ka je najbolša, mislm tko prewvladuje na cesti, pomoje aprilia an, k mito mi je res nekak jjadan.pa drugi. to sm mislu za cestne motorje, sport. sam ta nov model aprilija pa res ubija. kva bi rd kupu eno 96.97 letnik aprilijo, k nimam blokad pa tega, sam 06 je lepša. :) mito ni jadan .) prevladuje??kaj to pomen...moč, videz??kaj ?? pa off topci je drugač..če ti je všeč aprilia ne pomeni da nevmesno vprašanje postaviš v temi od aprilie...maš zato primerno temo...125-ke javite se .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JaRaNe Objavljeno Maj 13, 2006 Deli Objavljeno Maj 13, 2006 a mislite da bi se mi v primeru da bo treba zamenat cilinder in bat, bolj splačalo kupt polini 180, ker mislim, da je cenejši kot original cilinder 125 od aprilie Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Aless Objavljeno Maj 13, 2006 Deli Objavljeno Maj 13, 2006 a mislite da bi se mi v primeru da bo treba zamenat cilinder in bat, bolj splačalo kupt polini 180, ker mislim, da je cenejši kot original cilinder 125 od aprilie polini 180ke ni....drugace pa se ti ne splaca polinija vzet,ker sem bil pred 12 dnevi pr enem mehaniki,ko je enem pa rski iz originala dal brusit na 160cc ker mu je zaribala.... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
reesko Objavljeno Maj 13, 2006 Deli Objavljeno Maj 13, 2006 Obstaja tud 180 polini. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RSmaniac Objavljeno Maj 13, 2006 Deli Objavljeno Maj 13, 2006 Za Aprilio RS obstaja samo en kit: Polini kit 160 ( 155ccm, 37HP ) Pa nobenga druzga ni več. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
reesko Objavljeno Maj 13, 2006 Deli Objavljeno Maj 13, 2006 Obstaja tud 180 kit .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
skyline_m Objavljeno Maj 13, 2006 Deli Objavljeno Maj 13, 2006 polini 180ke ni....drugace pa se ti ne splaca polinija vzet,ker sem bil pred 12 dnevi pr enem mehaniki,ko je enem pa rski iz originala dal brusit na 160cc ker mu je zaribala.... sam neki originalnega celindra od 125 se ne da brusit ker je iz aluminija cez pa je nekaj kroma. da se ga pobrusit ce das potem noter gusasto puso :OK: drugace pa obnova celindra pride tam okol 50k sit nov celinder pa je 150k sit. V italiji pa se dobi cel kit (celinder, bat in tesnila) za priblizno 85k sit Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
reesko Objavljeno Maj 13, 2006 Deli Objavljeno Maj 13, 2006 tist k se da pušo notr se ne brusi...ampak se da novo "notranjost" ali po domače pušo notr...in to se da s tekočim dušikom al vodikom al z enim kurcem od tega...ampak puša je slabša od original cilindra(nikasila)... sami se odločte..bl k je original bolš je .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Aless Objavljeno Maj 13, 2006 Deli Objavljeno Maj 13, 2006 Za Aprilio RS obstaja samo en kit: Polini kit 160 ( 155ccm, 37HP ) Pa nobenga druzga ni več. Da se dobit za rsko 175 kit,ne vem kak se mu tocno rece,ma ga pa en pr nas(ma njegov ata avtohiso,pa ma dnara :P) bom pa jutr mogoce vedo kaj vec povedat ko bi se naj dobo z njim da vidmo,ker ma kit,gianelija,rave,drugo elektroniko,....vglavnem vlozo je ze dnarja prevec not,pa da vidim kak gre :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
norc 16 Objavljeno Maj 13, 2006 Deli Objavljeno Maj 13, 2006 sam neki originalnega celindra od 125 se ne da brusit ker je iz aluminija cez pa je nekaj kroma. da se ga pobrusit ce das potem noter gusasto puso :OK: drugace pa obnova celindra pride tam okol 50k sit nov celinder pa je 150k sit. V italiji pa se dobi cel kit (celinder, bat in tesnila) za priblizno 85k sit jaz in justaboy sma bila pri tem mehaniku. mehanik se ukvarja z kros motorji se pravi jih pripravlja za dirke. pol pa je povedal kaj se naredi da iz 125 prideš na 160 kubikov. pobrusit ga da ven in pol na novo z nikljem prevlečt. to je vsa umetnost, samo začne voda delat velike probleme, ker dihtungo hitro prebije Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JaRaNe Objavljeno Maj 13, 2006 Deli Objavljeno Maj 13, 2006 sam neki originalnega celindra od 125 se ne da brusit ker je iz aluminija cez pa je nekaj kroma. da se ga pobrusit ce das potem noter gusasto puso :OK: drugace pa obnova celindra pride tam okol 50k sit nov celinder pa je 150k sit. V italiji pa se dobi cel kit (celinder, bat in tesnila) za priblizno 85k sit mogoče veš kje v italiji bi to dobil, ozr. mogoče kakšen link do kakšne trgovine, kataloga, pa kakšen kit to misliš, orig. za aprilio 125 al od polinija hvala jaz in justaboy sma bila pri tem mehaniku. mehanik se ukvarja z kros motorji se pravi jih pripravlja za dirke. pol pa je povedal kaj se naredi da iz 125 prideš na 160 kubikov. pobrusit ga da ven in pol na novo z nikljem prevlečt. to je vsa umetnost, samo začne voda delat velike probleme, ker dihtungo hitro prebije in kolk naj bi to stalo, da ti ga spravi iz 125 na 160 ccm ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RSmaniac Objavljeno Maj 13, 2006 Deli Objavljeno Maj 13, 2006 Samo to je pa še slabše kot polini. Stena rata veliko tanjša in pride do pregrevanja. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JaRaNe Objavljeno Maj 13, 2006 Deli Objavljeno Maj 13, 2006 (popravljeno) Samo to je pa še slabše kot polini. Stena rata veliko tanjša in pride do pregrevanja. se zavedam tega ja, pa še problemi s tesnilom, kot je blo že povedano a mrbit kdo ve če se kje prodaja kakšen rabljen polini kit ozr. ga kdo prodaja, pa kolk naj bi bla kj cena hvala Popravljeno Maj 13, 2006. Popravil JaRaNe Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RSmaniac Objavljeno Maj 13, 2006 Deli Objavljeno Maj 13, 2006 Jst ti ga ne morm prodat, ker ga bom supaj z motorjem prodau ker je gor na motorju cilinder ane. :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JaRaNe Objavljeno Maj 13, 2006 Deli Objavljeno Maj 13, 2006 Jst ti ga ne morm prodat, ker ga bom supaj z motorjem prodau ker je gor na motorju cilinder ane. :D ti imaš 160 kit, an... mal me zanima tko, kolk si dau zanga, pa tud prebrau sm nekje nazaj u tej temi, da je treba bolj pogosto menjat bat pa da motor pol tud več pokuri... uglavnem mal povej o temu kitu prosim hvala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se