Original-One Objavljeno Maj 23, 2006 Deli Objavljeno Maj 23, 2006 Ja pa boš mel probleme, kot RSmaniac, ti kr dej, od reaktivca namontirej kej gor Pizda počakaš ta dva leta in kupiš kej s 25KW, brez problemov, brez olja za mešanco :D, pa glas ima :OK: Lej Burek brez zamere, vendar mogoče on pač noče počakat še 2 leti in mogoče čez 2 leti pač nebo imel denarja(ali česa drugega), da bi kupil nekja močnejšega oz. 4taktnega...Tako da ne morš v vsako temo v katero se piše o navijanju ali o čem drugem, potem ti govoriti o racionalnosti tega in v ospredje metati 4takterjov(ali gixxerja pač?)...Pač vsakemu svoje..ni tako? lp pa brez zamere Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JaRaNe Objavljeno Maj 23, 2006 Deli Objavljeno Maj 23, 2006 Lej Burek brez zamere, vendar mogoče on pač noče počakat še 2 leti in mogoče čez 2 leti pač nebo imel denarja(ali česa drugega), da bi kupil nekja močnejšega oz. 4taktnega...Tako da ne morš v vsako temo v katero se piše o navijanju ali o čem drugem, potem ti govoriti o racionalnosti tega in v ospredje metati 4takterjov(ali gixxerja pač?)...Pač vsakemu svoje..ni tako? lp pa brez zamere če to leti name, mi manjka še eno leto do 25 kW v motor bom pa itak dau 125 ccm kit, ker je že s tem veliko stroška s 160 ccm pa še dosti več, men se gre samo zato da mi bo motor dobr laufu vsaj še to sezono, ne mislim pa zj nekih hard full predelav delat (vsaj glede mašine, mogoče pridejo kakšne ledice pa nalepke...) drugo sezono pa zamenjam ..... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RSmaniac Objavljeno Maj 24, 2006 Deli Objavljeno Maj 24, 2006 (popravljeno) Jarane, tud polini dela uredu serviser mi je reku 10.000km naj bi bat zdržu samo men je ojnica šla v pi.... bat pa cilindr sta pa še kot nova. Zdj polini 160 ma 37HP, za tega pa nebi vedu. Popravljeno Maj 24, 2006. Popravil RSmaniac Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JaRaNe Objavljeno Maj 24, 2006 Deli Objavljeno Maj 24, 2006 Jarane, tud polini dela uredu serviser mi je reku 10.000km naj bi bat zdržu samo men je ojnica šla v pi.... bat pa cilindr sta pa še kot nova. Zdj polini 160 ma 37HP, za tega pa nebi vedu. Podatki so sledeči: 37 KM/11.000 o/min Upoštevati je treba, da mora imeti Aprilia Rotaxov motor 123. Ta koda je napisana na bloku motorja. CENA 103.577,20 SIT z DDV oz. 432,22 EUR z DDV to sm dobil po mailu :hmm: nevem če so to oni mislili 125 ccm kit :hmm: sam jaz sem jim napisov, a lahko en k ma 99 letnik aprilio RS pogleda na blok če je rotax 122 al rotax 123 oznaka, ker jst jo mam pr frendu, njega pa zj 3 dni ne bo doma..... hvala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JaRaNe Objavljeno Maj 24, 2006 Deli Objavljeno Maj 24, 2006 Podatki so sledeči: 37 KM/11.000 o/min Upoštevati je treba, da mora imeti Aprilia Rotaxov motor 123. Ta koda je napisana na bloku motorja. CENA 103.577,20 SIT z DDV oz. 432,22 EUR z DDV to sm dobil po mailu :hmm: nevem če so to oni mislili 125 ccm kit :hmm: sam jaz sem jim napisov, a lahko en k ma 99 letnik aprilio RS pogleda na blok če je rotax 122 al rotax 123 oznaka, ker jst jo mam pr frendu, njega pa zj 3 dni ne bo doma..... hvala evo, sem dobil podatke da je to 160 ccm cilinder, RSmaniac prosil bi te če mi lahko pošlješ PM al pa kr kle napišeš kako je z vzdrževanjem, naj kaj je potrebno paziti itd. hvala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BaHa Objavljeno Maj 24, 2006 Deli Objavljeno Maj 24, 2006 še slika rotex 123 kit 125 ccm mhm zakaj bi rabu 123 ..... ce mas ti rotax122 .... :? Podatki so sledeči: 37 KM/11.000 o/min Upoštevati je treba, da mora imeti Aprilia Rotaxov motor 123. Ta koda je napisana na bloku motorja. CENA 103.577,20 SIT z DDV oz. 432,22 EUR z DDV to sm dobil po mailu :hmm: nevem če so to oni mislili 125 ccm kit :hmm: sam jaz sem jim napisov, a lahko en k ma 99 letnik aprilio RS pogleda na blok če je rotax 122 al rotax 123 oznaka, ker jst jo mam pr frendu, njega pa zj 3 dni ne bo doma..... hvala aja no sm ti ze odgovoril ...... od letnika 99 naprej majo vse rotax122 notr ..... :) ti in zakaj ne bi mislili na 125ccm kit ? tolk je ...... in nic manj .. :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JaRaNe Objavljeno Maj 24, 2006 Deli Objavljeno Maj 24, 2006 (popravljeno) mhm zakaj bi rabu 123 ..... ce mas ti rotax122 .... :? aja no sm ti ze odgovoril ...... od letnika 99 naprej majo vse rotax122 notr ..... :) ti in zakaj ne bi mislili na 125ccm kit ? tolk je ...... in nic manj .. :D no sj se dobi kit za rotax 122,123 pol pa mislim da so mi rekli še za rotax 125,127 na 125ccm naj ne bi mislil zaradi moči (37HP), sicer pa so mi kasneje potrdili da so mislili 160 ccm, ker 125ccm ne uvažajo več cena za 125 cccm je bila 88.045 sit (kot sem že povedal) Baha, za kolk bi ti zrihtov un cilinder, pa kolk je star (km), sam tko za inf, da vem naprej razmišlat hvala aja pa še to, zaenkrat so mi odgovorili šele iz trgovine v trstu, cena za celoten kit brez glave je 750€, z glavo pa 850€, samo glave itak ne rabim, je pa še vseeno dost drago (180k sit ozr. 205k sit z glavo), čakam še na odgovor iz gorice in udin... Popravljeno Maj 24, 2006. Popravil JaRaNe Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BaHa Objavljeno Maj 24, 2006 Deli Objavljeno Maj 24, 2006 no sj se dobi kit za rotax 122,123 pol pa mislim da so mi rekli še za rotax 125,127 na 125ccm naj ne bi mislil zaradi moči (37HP), sicer pa so mi kasneje potrdili da so mislili 160 ccm, ker 125ccm ne uvažajo več cena za 125 cccm je bila 88.045 sit (kot sem že povedal) Baha, za kolk bi ti zrihtov un cilinder, pa kolk je star (km), sam tko za inf, da vem naprej razmišlat hvala ej n wem tocn kok km ma .... samo baje da je notr kot nov .... niti ene samcate praskice .... sej itk cilindr takoj vids ce je dobr ...... vids pa tko ce notr ni nobene praske .... in da ja notr dobr materijal...uglavnm ... da si tist materijal notr ful sveti :D pol je dobr :D tist je nikasilj ...... ce je pa bl tak je pa kr eno sranje ... tist je gus ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JaRaNe Objavljeno Maj 24, 2006 Deli Objavljeno Maj 24, 2006 (popravljeno) ej n wem tocn kok km ma .... samo baje da je notr kot nov .... niti ene samcate praskice .... sej itk cilindr takoj vids ce je dobr ...... vids pa tko ce notr ni nobene praske .... in da ja notr dobr materijal...uglavnm ... da si tist materijal notr ful sveti :D pol je dobr :D tist je nikasilj ...... ce je pa bl tak je pa kr eno sranje ... tist je gus ... aha, no sj to vem kako zgleda nikasilj in kako gus, mam jst na temu gusasto pušo, pa dost tko zgleda kt d bi bla mal grapova, pa še kanali so kje faljeni za kakšen 0,5-1 mm, pa ta moj je itak zariban..... nikasilj je bolj svetau pa bolj se sveti pa še bolj gladek je ozr. zgleda baha, prosim če se lahko pozanimaš za ceno pa mi pošlješ PM al pa kle napišeš hvala Popravljeno Maj 24, 2006. Popravil JaRaNe Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RSmaniac Objavljeno Maj 24, 2006 Deli Objavljeno Maj 24, 2006 Meni piše da mam kit rotax mod. 123 Z vzdrževanjem pa ni nč posebnga, razen tega da mam prestavljeno oljno pumpo iz 6mm na 10mm. Pa ulaufat ga je treba malo bolj pazljivo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Grilzz Objavljeno Maj 24, 2006 Deli Objavljeno Maj 24, 2006 Nikasilj :nono: Nikasil :OK: Žebelj :OK: Žebel :nono: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JaRaNe Objavljeno Maj 24, 2006 Deli Objavljeno Maj 24, 2006 (popravljeno) Meni piše da mam kit rotax mod. 123 Z vzdrževanjem pa ni nč posebnga, razen tega da mam prestavljeno oljno pumpo iz 6mm na 10mm. Pa ulaufat ga je treba malo bolj pazljivo. na 10 mm :eek: a to pol skor še 1x več olja pokuri :? kje se pa to nastavi? kolk časa ozr. kolk km si ga ulaufov, pa na kolk rpm si ga največ prtisnu..... aja, še to, katero olje uporabljaš za mešnaco TTS al motul 600? jst sm zaenkrat TTS hvala Popravljeno Maj 24, 2006. Popravil JaRaNe Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RSmaniac Objavljeno Maj 24, 2006 Deli Objavljeno Maj 24, 2006 Motul 600, TTs baje ni dobr. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RSmaniac Objavljeno Maj 24, 2006 Deli Objavljeno Maj 24, 2006 Jarane do 500km se mora vozit do 6.000 obratov in potem do 1000km max. 8.000 obratov pol pa lahko po mili voji furaš. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JaRaNe Objavljeno Maj 24, 2006 Deli Objavljeno Maj 24, 2006 Jarane do 500km se mora vozit do 6.000 obratov in potem do 1000km max. 8.000 obratov pol pa lahko po mili voji furaš. no to bomo še trpeli :D :BUA: hvala za odgovor Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
norc 16 Objavljeno Maj 25, 2006 Deli Objavljeno Maj 25, 2006 no to bomo še trpeli :D :BUA: hvala za odgovor kolko vem se alu celindri ainfarajo 200-300km in nič več. če je pa celinder iz gusa pol se bolj dolgo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BaHa Objavljeno Maj 25, 2006 Deli Objavljeno Maj 25, 2006 kolko vem se alu celindri ainfarajo 200-300km in nič več. če je pa celinder iz gusa pol se bolj dolgo :eek: wtf :? ka si pa zej povedu .... jst ne stekm nic :wacko: baha, prosim če se lahko pozanimaš za ceno pa mi pošlješ PM al pa kle napišeš hvala ok zmenjeno .... bom prasu unga mehanika pa ti povem :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
reesko Objavljeno Maj 25, 2006 Deli Objavljeno Maj 25, 2006 kolko vem se alu celindri ainfarajo 200-300km in nič več. če je pa celinder iz gusa pol se bolj dolgo da se alu cilindri ulaufavajo 200-300km... ostali pa več .) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JaRaNe Objavljeno Maj 25, 2006 Deli Objavljeno Maj 25, 2006 evo, dons sm biv pr šternu, reku je, da je pri apriliji najslabša stvar v mašini ležaji na ojnici, in lih zarad teh dveh ležajev mi je riblna ojnica, kolk % možnosti je recimo, da bi zaradi tega zaribala še cilinder in bat, pa prosim, če lahko en mal vč pove o teh dveh ležajih, če je že kdo imel težave s tem, pa kako pogosto, kakšni so znaki, da so ti ležaji že v slabem stanju, baje pa ni problem samo v ležajih, vendar v celotni konstrukciji ojnice, zanima me tudi če se da od kakšnega drugega proizvajalca dobiti gred za mašino rotax 122 (boljšo, bolj dirkalno)..... RSmaniac, če sem prav brav, maš trenutno tud ti probleme s temi ležaji... hvala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BaHa Objavljeno Maj 25, 2006 Deli Objavljeno Maj 25, 2006 da se alu cilindri ulaufavajo 200-300km... ostali pa več .) a tko je ze bols :grim tnx luby :wub: :naughty: :slap: evo, dons sm biv pr šternu, reku je, da je pri apriliji najslabša stvar v mašini ležaji na ojnici, in lih zarad teh dveh ležajev mi je riblna ojnica, kolk % možnosti je recimo, da bi zaradi tega zaribala še cilinder in bat, pa prosim, če lahko en mal vč pove o teh dveh ležajih, če je že kdo imel težave s tem, pa kako pogosto, kakšni so znaki, da so ti ležaji že v slabem stanju, baje pa ni problem samo v ležajih, vendar v celotni konstrukciji ojnice, zanima me tudi če se da od kakšnega drugega proizvajalca dobiti gred za mašino rotax 122 (boljšo, bolj dirkalno)..... RSmaniac, če sem prav brav, maš trenutno tud ti probleme s temi ležaji... hvala je tko .... da se dobit eno tako stvarco ja .... sicer ne vem tocno imena ampak se uproablja v SP namene :) situacija je pa taka .....lahko mas sreco in ti je samo tisto zategnlo in je samo tist lezaj - ojnica zanic ..... v najslabsem primeru je pa tko da je dobila gred luft ..... zato ti zjebe gred .... itk tm ti gre lezaj in ojnica v PM .... pol tipa se bat gre u K zto kr ga v glavo zabije ..... glava cilindra gre pol u kurac kr jo totalno stouce ..... glede cilindra pa tu pa tam kira praska ..... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JaRaNe Objavljeno Maj 25, 2006 Deli Objavljeno Maj 25, 2006 a tko je ze bols :grim tnx luby :wub: :naughty: :slap: je tko .... da se dobit eno tako stvarco ja .... sicer ne vem tocno imena ampak se uproablja v SP namene :) situacija je pa taka .....lahko mas sreco in ti je samo tisto zategnlo in je samo tist lezaj - ojnica zanic ..... v najslabsem primeru je pa tko da je dobila gred luft ..... zato ti zjebe gred .... itk tm ti gre lezaj in ojnica v PM .... pol tipa se bat gre u K zto kr ga v glavo zabije ..... glava cilindra gre pol u kurac kr jo totalno stouce ..... glede cilindra pa tu pa tam kira praska ..... mal me zanima tko iz prakse, če lohk kdo pove, al so mu te ležaji že kdaj šli v PM, pa kolk časa je mev motor dokler mu ni to naredl, itd. ...... uglavnem čimveč informacij prosm :D to me zanima predvsem zato, ker mogoče bom res dav notr polini 160ccm....al mislte d je bolš orig. cilinder z gusasto pušo ? ker pr poliniju so problem ti ležaji, pa gusasti pa hitrej ribne... saj tko sm slišu ..... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Urban K. Objavljeno Maj 25, 2006 Deli Objavljeno Maj 25, 2006 Živjo, vse vas lepo prosim če mal pokomentirate tale oglas! Ker bom šou u soboto gledat pa bi vas prosu, da mi poveste, a se mi splača tole uzet, pa kok bi dubu za tak motor k bi biu ceu! :hmm: Najlepša hvala! :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JaRaNe Objavljeno Maj 25, 2006 Deli Objavljeno Maj 25, 2006 Živjo, vse vas lepo prosim če mal pokomentirate tale oglas! Ker bom šou u soboto gledat pa bi vas prosu, da mi poveste, a se mi splača tole uzet, pa kok bi dubu za tak motor k bi biu ceu! :hmm: Najlepša hvala! :OK: za motor če biu ceu bi dobu 500-550k sit, sam dobro preglej če so res samo plastike, ker je čist možno da je počen izpuh, skrivljena roča za sklopko, mogoče še clo počen rezervoar, pa tačke, krivo krmilo, mogoče še luft v sprednjih amortizerjih ali pa so celo tudi zviti itd. uglavnem če so res samo plastike, pol se splača, še posebi če poznaš kakega ličarja, ki bi ti to zrihtu za mjhn dnar.... uglavnem, če ga prodaja za 300k sit glej da si ne nabereš stroškov za več kot 150k sit, ker motor itak tud k boš poštimu ne bo tolk uredn, kot so vredni drugi motorji istega letnika FEST PREGLEJ MOTOR, da se neboš zajebu tko kot jaz, ker bom zaj imel okrog 150k sit stroška da popravim (lahko bi rekel) že prej nastalo škodo..... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JaRaNe Objavljeno Maj 25, 2006 Deli Objavljeno Maj 25, 2006 (popravljeno) kaj mislite da bo bolje za moj motor (aprilia RS 125 letnik 99), da dam not polini 160 kit, al novo pušo? mislim, da bo bolje delovalo z novo pušo....... kolk se pa sploh pozna med original in polini 160 v pospeških in končni hitrosti ? aja, pa če dam not sam novo pušo mi ostane še denar za gianneli izpuh, ki stane nov 46k sit (kar se mi zdi kar dost poceni), kolk se pri giannelliju pozna na pospeških in končni? hvala Popravljeno Maj 25, 2006. Popravil JaRaNe Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Aless Objavljeno Maj 25, 2006 Deli Objavljeno Maj 25, 2006 Živjo, vse vas lepo prosim če mal pokomentirate tale oglas! Ker bom šou u soboto gledat pa bi vas prosu, da mi poveste, a se mi splača tole uzet, pa kok bi dubu za tak motor k bi biu ceu! :hmm: Najlepša hvala! :OK: jaz na tvojem mestu tega motorja neb kupo,ker je ta tip ze enrkat na tem forumu spraseval kolk je vredn motor,ker ga je hoto prodat,pa pred njim je pa en drug ta motor prodajal pa je bil motor ze pred tem skipan in to kar fejst,pa ta ko ga zdaj prodaja je reko da je prejsni lastnik kao pr 9000 iz preventive menjo bat oz generalno,potem ze ves da z motorjem ne more bit vse OK! Vglavnem ce mislis to kupit pa mas v mislih 100+ k zasluzka se KREPKO MOTIS! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se