k0ci Objavljeno Junij 3, 2006 Opozori Objavljeno Junij 3, 2006 dejte mi neki povedat ampak to ne zanima mene ker jst trdm svoje 1 mi je izjavil da ma moj motor plavajoče diske, pa noče popustit; pravi da se disk premika ( rahlo ) in da ima vmes ležaje kar je značilno za plavajoče diske... zdej pa povejte če so to res palvajoči diski, ker že sam seb ne verjamem več upam samo da imam prov, ker drugače se bom zelo osmešil jep to je res plavajoči disk, mito ma isto tisto noter so res ležaji ja, ki omogočajo, da se disk rahlo premika v smeri vrtenja kolesa (probaj premakniti disk in boš videl da ima za kakšen milimeter lufta)
JeRn3j Objavljeno Junij 3, 2006 Opozori Objavljeno Junij 3, 2006 (popravljeno) :? ja a pol je že chesterfieldka mela plavajoče diske zakaj pol tukaj ali pa tukaj ni nobenih podatkov o lavajočih diskih?? :? a ma pol tanova kakšne posebne plavajoče diske da so tukaj šele omenjeni?? :hmm: Popravljeno Junij 3, 2006. Popravil JeRn3j
BikeRBoY Objavljeno Junij 3, 2006 Opozori Objavljeno Junij 3, 2006 jap tudi chesterfieldka je ze mela plavajoce diske, ker so zavore na vseh aprilijah rs do leta 2005 iste.
Stroj Objavljeno Junij 3, 2006 Opozori Objavljeno Junij 3, 2006 (popravljeno) Se pravi da so imele vse do 2005 plavajoče diske? Pol pa aprilia niti nit slaba. Tam podatkov o plavajočih diskih ni zato, ker katalog ni popoln. Nekje piše, drugje pa ne Popravljeno Junij 3, 2006. Popravil the stroj
BikeRBoY Objavljeno Junij 3, 2006 Opozori Objavljeno Junij 3, 2006 se 2006 ma tudi plavajoce diske sao ze drugacne kot prejsni letniki, vsaj tak na slikah zgleda
D_u_H_e_C Objavljeno Junij 3, 2006 Opozori Objavljeno Junij 3, 2006 ok sm js zaj dobo par informacij od novi RSki...zablokirana čisto serijska gre okrog 125-130km/h pospeški so vrei poraba pa od 7 do 10 če nea šparaš z obrati.če pobereš ven blokade pa gre podobno kot stara ja
Zigc Objavljeno Junij 3, 2006 Opozori Objavljeno Junij 3, 2006 Kaj je pol prednost "plavajočih" disk zavor od navadnih? ok sm js zaj dobo par informacij od novi RSki...zablokirana čisto serijska gre okrog 125-130km/h pospeški so vrei poraba pa od 7 do 10 če nea šparaš z obrati.če pobereš ven blokade pa gre podobno kot stara ja Mislim da je blo že večrat povedano da je mašina ista razmerje isto,... Dud start reading...
PlAzO Aprilia rs Objavljeno Junij 3, 2006 Opozori Objavljeno Junij 3, 2006 Živjo! Mene pa zanima kok se da na rs125 dt najšerso gumo?zdj mam 150 sam bi dau šeršo. Svetujte!
JMatic Objavljeno Junij 3, 2006 Opozori Objavljeno Junij 3, 2006 baje gor sede tut 160, sam pol se ful spremenijo vozne lastnosti, pa v ovinks gre drugac, pa tezko jo poberes iz ovinka
Original-One Objavljeno Junij 3, 2006 Opozori Objavljeno Junij 3, 2006 sam res, ne preteri zadeve .) Dej mi povej, zakaj bi preteru zadevo flame? Kaj se spremeni, če daš zadi širšo gumo? lp
Zigc Objavljeno Junij 3, 2006 Opozori Objavljeno Junij 3, 2006 Guma je preširoka za to feltno in so robovi preveč direktni (niso lepo zaobleni) 160 ni primerna guma
BaHa Objavljeno Junij 3, 2006 Opozori Objavljeno Junij 3, 2006 Guma je preširoka za to feltno in so robovi preveč direktni (niso lepo zaobleni) 160 ni primerna guma sam imam zadej gumo 160 in se cisto strinjam s zigcom .... a se da kupit povžek posebi pa un nastavk pr pride umes med použek pa med feltno? hm ?!? ka pa to ti mislis ?? kr tisti polzek je cel .... mislim je notr zapresan .... tko da bos dobil samo celga ....
brzi Objavljeno Junij 3, 2006 Opozori Objavljeno Junij 3, 2006 newem zaka bi se obadal za tist centimeter gume,pač pa izgled sploh važn ni,važn je da ti motor leži na cesti .)
BaHa Objavljeno Junij 3, 2006 Opozori Objavljeno Junij 3, 2006 newem zaka bi se obadal za tist centimeter gume,pač pa izgled sploh važn ni,važn je da ti motor leži na cesti .) sej v tem je problem .... kr szi gumo 160 ne mors tko dobr polozit k pride "policka" na gumi ...... dobr sej upas polagat kr hard .... samo bi alhko se pa ne mors ...
brzi Objavljeno Junij 3, 2006 Opozori Objavljeno Junij 3, 2006 sej v tem je problem .... kr szi gumo 160 ne mors tko dobr polozit k pride "policka" na gumi ...... dobr sej upas polagat kr hard .... samo bi alhko se pa ne mors ... zato pa brezveze za izgled devat gor,rajš mej orginal tak ko je predpisano,ker to niso eni loji napisal,so sigurn kaj testiral .) (ne sigurn-100%)
JeRn3j Objavljeno Junij 3, 2006 Opozori Objavljeno Junij 3, 2006 (popravljeno) tudi jst imam gor 160 gumo pa se mi zdi čist ok :OK: dobr ne vem kašn je filing če je gor 150 ka sam na žigcovo vprašanje pa ni noben udgovoru prednost plavajočih diskov je (men se zdi) v tem da se ne pregrejejo ne vem če mam prav nej me kdo drug popravi! Popravljeno Junij 3, 2006. Popravil JeRn3j
BaHa Objavljeno Junij 3, 2006 Opozori Objavljeno Junij 3, 2006 tudi jst imam gor 160 gumo pa se mi zdi čist ok :OK: dobr ne vem kašn je filing če je gor 150 ka sam na žigcovo vprašanje pa ni noben udgovoru prednost plavajočih diskov je (men se zdi) v tem da se ne pregrejejo ne vem če mam prav nej me kdo drug popravi! ja lahko zej ko se ne tok polagas .... samo bos vidu cez neki casa .... sej je ok guma in vse ... tud kul drzi lahko in vse ... samo bos vidu bos prsu do tiste policke in ni sans da bi vec kokr tolk polozu ....
k0ci Objavljeno Junij 3, 2006 Opozori Objavljeno Junij 3, 2006 tudi jst imam gor 160 gumo pa se mi zdi čist ok :OK: dobr ne vem kašn je filing če je gor 150 ka sam na žigcovo vprašanje pa ni noben udgovoru prednost plavajočih diskov je (men se zdi) v tem da se ne pregrejejo ne vem če mam prav nej me kdo drug popravi! plavajoči diski so odporni na vročino oz. raztezanje in krčenje materiala (zato tisti ležaji in luft diska za kakšen milimeter), ker se pri vožnji disk zelo hitro segreva in ohlaja plavajoči diski so danes že na vseh SS motorjih ravno zaradi tega
Aless Objavljeno Junij 4, 2006 Opozori Objavljeno Junij 4, 2006 Pozna kdo od vas "mitaka cylinder kit" za rs125? klik in klik ker zdaj ga bom naroco,ko bo treba bat zamenjat,naj bi pa mel blizu 40 konjev :D
BaHa Objavljeno Junij 4, 2006 Opozori Objavljeno Junij 4, 2006 Pozna kdo od vas "mitaka cylinder kit" za rs125? klik in klik ker zdaj ga bom naroco,ko bo treba bat zamenjat,naj bi pa mel blizu 40 konjev :D u cak cak .... to je zej se mene mal zrajcal ... :blush: kok SIT ? :P
Aless Objavljeno Junij 4, 2006 Opozori Objavljeno Junij 4, 2006 u cak cak .... to je zej se mene mal zrajcal ... :blush: kok SIT ? :P en kolega mi zrihta tak da se ne vem cist tocno kolk bo,ko dobim na dom sporocim,pa ko bo namontiran povem kaka je razlika :D
BaHa Objavljeno Junij 4, 2006 Opozori Objavljeno Junij 4, 2006 (popravljeno) en kolega mi zrihta tak da se ne vem cist tocno kolk bo,ko dobim na dom sporocim,pa ko bo namontiran povem kaka je razlika :D ma dej k uf ...kar hot mi je :P aja sej je tam cena .... mhm 199funtov ? Popravljeno Junij 4, 2006. Popravil BaHa
RSmaniac Objavljeno Junij 4, 2006 Opozori Objavljeno Junij 4, 2006 Vi hočte kit dajat gor jst bi pa lihk original meu rajš :closedeyes:
BaHa Objavljeno Junij 4, 2006 Opozori Objavljeno Junij 4, 2006 (popravljeno) Vi hočte kit dajat gor jst bi pa lihk original meu rajš :closedeyes: mah ce ti je mela ojnica za se zjebat pol al bi mel kit al pa navadn cilindr gor bi bil isti kurac .... :blush: sej ne vem no .... samo po mojem mnenju je najbols original cilindr ..... :) Popravljeno Junij 4, 2006. Popravil BaHa
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se