reesko Objavljeno Junij 11, 2006 Opozori Objavljeno Junij 11, 2006 hehehe...dobr da si že tko mislu menat pa to...se mi je zdel k si tok neki nežalostno to pisu :D
Aless Objavljeno Junij 11, 2006 Opozori Objavljeno Junij 11, 2006 slikce sem prej pozabo oz se nism mel gor,zdaj upam da pride tist cilinder cimprej k nam
Stroj Objavljeno Junij 11, 2006 Opozori Objavljeno Junij 11, 2006 A se ti je to daleč od doma zgodil?
Aless Objavljeno Junij 11, 2006 Opozori Objavljeno Junij 11, 2006 A se ti je to daleč od doma zgodil? skoraj 20km....pol so me prsli s prikolico iskat....sem cakal 40 min :( se sreca da je kolega zravn bil,ker jst nism mel telefona(se je doma polnil) da sem lahko domov poklical pa da mi ni blo dolgcajt :D
JeRn3j Objavljeno Junij 11, 2006 Opozori Objavljeno Junij 11, 2006 justaboy kok pa maš prevoženih če te smem vprašat?? :hmm:
M|t3k Objavljeno Junij 11, 2006 Opozori Objavljeno Junij 11, 2006 Tele dvojne izpuhe se mi zdi, da so eni delali v Angliji par let nazaj, ampak so stvar potem pustili, ker je baje očitno znižanje zmogljivosti. Sicer pa so RSke delane za performance in ne za styling. In my opinion :) LP
Stric Burek Objavljeno Junij 11, 2006 Opozori Objavljeno Junij 11, 2006 Sam eno vprašanje. Kdo od vas ki imate 125ke je kdaj med menjavami batov zamenjal vmes še batne obročke? Ni čudno da jih trga. Na NSR jih je treba menjat na 12k, bat na 24k, tko da mislm da maste tudi RSarji in Mitaki menjavo na prbližno polovici menjave bata... Mal poglejte v svoje knjižice...
Dolenc™ Objavljeno Junij 12, 2006 Opozori Objavljeno Junij 12, 2006 S tem da se bat mena na 15k, se takrat zamena oboje pa je. Pridobu bi sam to da bi pač tud po polovici km motor še zmer letu tolk kot na začetku, sam se finančno ne splača. Tud po 15kkm, sej je razlika v moči sam tolk pa spet ne.
Aless Objavljeno Junij 12, 2006 Opozori Objavljeno Junij 12, 2006 justaboy kok pa maš prevoženih če te smem vprašat?? :hmm: po stevcu 14650 sam zdaj dvomim da so realni :?
RHonda Objavljeno Junij 12, 2006 Opozori Objavljeno Junij 12, 2006 Težko, sej bat naj bi se menjal na 15k km, na slikah pa je bat z dvema obročkoma. Original pa naj bi mel enega (razen če je pri novejših drugač) ?
NSR_FReAK Objavljeno Junij 12, 2006 Opozori Objavljeno Junij 12, 2006 Sam eno vprašanje. Kdo od vas ki imate 125ke je kdaj med menjavami batov zamenjal vmes še batne obročke? Ni čudno da jih trga. Na NSR jih je treba menjat na 12k, bat na 24k, tko da mislm da maste tudi RSarji in Mitaki menjavo na prbližno polovici menjave bata... Mal poglejte v svoje knjižice... Moja ponovna menjava ta teden na 13k. Čeprav sem jih menjal pred nkeja tedni so tisti bli noriginalni, pa mi ni všeč njihovo obnašanje. (prehitro raztezanje :D) To kar si napisal je osnovna skrb 2T motorja! lp, FReAK.
JeRn3j Objavljeno Junij 12, 2006 Opozori Objavljeno Junij 12, 2006 (popravljeno) Težko, sej bat naj bi se menjal na 15k km, na slikah pa je bat z dvema obročkoma. Original pa naj bi mel enega (razen če je pri novejših drugač) ? DejaVu vse najboljše pa želim ti vse kar si sam najbol želiš in da boš čim prej kawo kupu! :OK: :beer1: :beer2: :drunk: :music3: :yea2: Popravljeno Junij 12, 2006. Popravil JeRn3j
M|t3k Objavljeno Junij 12, 2006 Opozori Objavljeno Junij 12, 2006 justaboy: km so 100% realni, verjami. Je pa res, da je bil motor skoraj vse te km odblokiran. LP
JeRn3j Objavljeno Junij 12, 2006 Opozori Objavljeno Junij 12, 2006 (popravljeno) justaboy: km so 100% realni, verjami. Je pa res, da je bil motor skoraj vse te km odblokiran. LP a je on motor od tebe kupu?? :? drgač pa povej kakšn auspuh prodajaš ; stock, arrow, điannelli...????? :? Popravljeno Junij 12, 2006. Popravil JeRn3j
Stric Burek Objavljeno Junij 12, 2006 Opozori Objavljeno Junij 12, 2006 S tem da se bat mena na 15k, se takrat zamena oboje pa je. Pridobu bi sam to da bi pač tud po polovici km motor še zmer letu tolk kot na začetku, sam se finančno ne splača. Tud po 15kkm, sej je razlika v moči sam tolk pa spet ne. Ja še dobr da potem parim ribne, je tko? Pa pol dajo 100k sit za menjavo vsega kar se pojebe... DejaVu vse najboljše pa želim ti vse kar si sam najbol želiš in da boš čim prej kawo kupu! :OK: :beer1: :beer2: :drunk: :music3: :yea2: Za to obstaja tema pod Kr'Neki, ne tle smetit a je on motor od tebe kupu?? :? drgač pa povej kakšn auspuh prodajaš ; stock, arrow, điannelli...????? :? Again, piše ti spodaj v njegovem podpisu "PM" to pomeni Personal Message kar pomeni Osebno sporočilo!!
JeRn3j Objavljeno Junij 12, 2006 Opozori Objavljeno Junij 12, 2006 (popravljeno) sm pač bil mal :topic: kot da si ti skos on topic; vsazga kdaj zanese bomo že prežvel ;) Popravljeno Junij 12, 2006. Popravil JeRn3j
Aless Objavljeno Junij 12, 2006 Opozori Objavljeno Junij 12, 2006 (popravljeno) a je on motor od tebe kupu?? :? drgač pa povej kakšn auspuh prodajaš ; stock, arrow, điannelli...????? :? od njega sem kupo motor ja....drugac pa prodaj original zalokiran auspuh,ki ga takrat ni najdo al pa ni hoto najdit ko sem jaz priso po motor zdaj mi ga pa noce dat Popravljeno Junij 12, 2006. Popravil justaboy
BMW M Objavljeno Junij 12, 2006 Opozori Objavljeno Junij 12, 2006 Rad bi kupil Aprilio RS 125. Sem malo pogledal oglase na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) in se odločam med temi tremi: 1. Aprilia RS 125 - 1 Cena: 440.000 SIT, 27.000 prevoženih km 2. Aprilia RS 125 - 2 3. Aprilia RS 125 - 3 Katero priporočate? Ali pa mogoče kdo ve še za kakšno Aprilio RS 125, letnik 1999 ali mlajši, za ceno do 600.000 SIT? Na kaj je potrebno paziti pri nakupu? Kakšni nasveti? Hvala za pomoč in odgovore že zdaj! LP! Miha
Gixxer Objavljeno Junij 12, 2006 Opozori Objavljeno Junij 12, 2006 ma glej saj ne rabis nove teme odpirat za to, napisi to v temo namenjeno Apriliji RS 125 pa bo :closedeyes: drugac pa dobrodosel med clani :P
JeRn3j Objavljeno Junij 12, 2006 Opozori Objavljeno Junij 12, 2006 od njega sem kupo motor ja....drugac pa prodaj original zalokiran auspuh,ki ga takrat ni najdo al pa ni hoto najdit ko sem jaz priso po motor zdaj mi ga pa noce dat ok stock auspuh me pa ne zanima :BUA:
JeRn3j Objavljeno Junij 12, 2006 Opozori Objavljeno Junij 12, 2006 (popravljeno) evo ti bom jst probu svetovat, ker se mi glih da; 1. je res pocen sam s 27.000 km je to že zeeeeeelo zgonjen motor. (sploh ker je odprt) :BUA: 2. zelo solidna rs-ka. če je registriran, ni preveč zdrsan in ima v dobrem stanju RAVE ventil je ta zelo ok res da boš mogu pr 15.000km bat menjat sam za ta denar pomojem boljše ne boš dubu! :OK: 3......redni servis... kaj je zdej to redni servis?? to se pozanimaj, ker pri 15.000 bi moral bat menjat; če je to naredu je kul, sam pomojem je ta motor precenjen oz. predrag :BUA: torej jst bi zbral št. 2 ker je zelo ugodna, in ima malo km (če so realni seveda) pazit.....hmmm :hmm: najbolje bi bilo da bi vzel koga sabo ki se vsaj malo na motorje spozna. (tko bi vsi rekli) drgač pa jst nism meu nobenga sabo k bi se spoznou, zato sm pač pregledal naslednje stvari. 1. poglej koliko so plastike znucane, podrsane, poglej od znotraj če so kdaj bile zakitane... 2.preglej mortizerje; morjo it lepo vn in not :P poglej če so naravnost... če so kje kšne praske (če je fuknu pa je plastike menu) 3. pomembno je, da bo motor v prvo vžgal! ne verjem na izgovore; sej je še mrzu, oz. je stal ker men vedno vžge v prvo. 4.preglej vs štrom, če delajo cagarji, žmigovci, luči.... 5. pejd se pelat. če ti ne bo dal za pelat.....PRSTE STRAN.... drgač pa če se razbiješ si odgovoren za nastalo škodo. :naughty: poglej, da bo motor tekel v redu, da se komot šalta in da bremze lepo (močno) primejo in ne cvilijo. 6. preglej še gume, kok so kj znucane. Ok še par napotkov, da se ne boš česa ustrašil: -ko je motor TH2O pod 70stopinj motor nad 7-8 obrati ne bo nikamor vlekel, more se najprej ogret -speljal boš težko; torej z obrati, drugače ti bo motor crknu (tipično za dvo takte). Razn če ma motor RAVE ventil teh problemov ne boš imel - v ler (N) je zelo težko dat. zato se ne sekiraj če ti na začetku sploh ne bo uspelo. to je svetovanje iz moje strani :OK: želim ti veliko "sreče" pri nakupu :OK: LP Popravljeno Junij 12, 2006. Popravil JeRn3j
brzi Objavljeno Junij 12, 2006 Opozori Objavljeno Junij 12, 2006 lepo povedano :worship: to maš vse napotke
BMW M Objavljeno Junij 12, 2006 Opozori Objavljeno Junij 12, 2006 evo ti bom jst probu svetovat, ker se mi glih da; 1. je res pocen sam s 27.000 km je to že zeeeeeelo zgonjen motor. (sploh ker je odprt) :BUA: 2. zelo solidna rs-ka. če je registriran, ni preveč zdrsan in ima v dobrem stanju RAVE ventil je ta zelo ok res da boš mogu pr 15.000km bat menjat sam za ta denar pomojem boljše ne boš dubu! :OK: 3......redni servis... kaj je zdej to redni servis?? to se pozanimaj, ker pri 15.000 bi moral bat menjat; če je to naredu je kul, sam pomojem je ta motor precenjen oz. predrag :BUA: torej jst bi zbral št. 2 ker je zelo ugodna, in ima malo km (če so realni seveda) pazit.....hmmm :hmm: najbolje bi bilo da bi vzel koga sabo ki se vsaj malo na motorje spozna. (tko bi vsi rekli) drgač pa jst nism meu nobenga sabo k bi se spoznou, zato sm pač pregledal naslednje stvari. 1. poglej koliko so plastike znucane, podrsane, poglej od znotraj če so kdaj bile zakitane... 2.preglej mortizerje; morjo it lepo vn in not :P poglej če so naravnost... če so kje kšne praske (če je fuknu pa je plastike menu) 3. pomembno je, da bo motor v prvo vžgal! ne verjem na izgovore; sej je še mrzu, oz. je stal ker men vedno vžge v prvo. 4.preglej vs štrom, če delajo cagarji, žmigovci, luči.... 5. pejd se pelat. če ti ne bo dal za pelat.....PRSTE STRAN.... drgač pa če se razbiješ si odgovoren za nastalo škodo. :naughty: poglej, da bo motor tekel v redu, da se komot šalta in da bremze lepo (močno) primejo in ne cvilijo. 6. preglej še gume, kok so kj znucane. Ok še par napotkov, da se ne boš česa ustrašil: -ko je motor TH2O pod 70stopinj motor nad 7-8 obrati ne bo nikamor vlekel, more se najprej ogret -speljal boš težko; torej z obrati, drugače ti bo motor crknu (tipično za dvo takte). Razn če ma motor RAVE ventil teh problemov ne boš imel - v ler (N) je zelo težko dat. zato se ne sekiraj če ti na začetku sploh ne bo uspelo. to je svetovanje iz moje strani :OK: želim ti veliko "sreče" pri nakupu :OK: LP JeRn3j, stokrat ti hvala za mnenje glede nakupa, še bolj pa za nasvete in napotke pri nakupu. Zelo si mi pomagal. :worship: Upam, da bom v kratkem poročal o Apriliji na našem dvorišču. :) P.S. Koliko pa stane menjava bata?
JeRn3j Objavljeno Junij 12, 2006 Opozori Objavljeno Junij 12, 2006 JeRn3j, stokrat ti hvala za mnenje glede nakupa, še bolj pa za nasvete in napotke pri nakupu. Zelo si mi pomagal. :worship: Upam, da bom v kratkem poročal o Apriliji na našem dvorišču. :) P.S. Koliko pa stane menjava bata? Ni za kej; drugič pa ne odpiraj nove teme ker je folk zelo živčn glede tega .) če menjaš bat je ponavadi treba menjat še neke ležaje pa ojnico... tko da če boš to na APRILIA servisu delo boš plaču mal čez 100.000; če daš pa kšnmu privatniku, pa ti te zadeve dobr poštima tud za 80.000. poznam 1ga dobrga pa če boš kdaj rabu mi pošl PM pa ti bom povedal kje se nahaja! drgač pa fajn se mej ;) LP drž pesti ju3 pišem mato 3.komfo...pol pa (če rata) :yea1:
Jure Objavljeno Junij 12, 2006 Opozori Objavljeno Junij 12, 2006 Ojnico se tut menja ob menjavi bata :?
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se