Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

hehehe...dobr da si že tko mislu menat pa to...se mi je zdel k si tok neki nežalostno to pisu :D

Objavljeno

slikce

sem prej pozabo oz se nism mel gor,zdaj upam da pride tist cilinder cimprej k nam

Objavljeno

A se ti je to daleč od doma zgodil?

Objavljeno

A se ti je to daleč od doma zgodil?

skoraj 20km....pol so me prsli s prikolico iskat....sem cakal 40 min :( se sreca da je kolega zravn bil,ker jst nism mel telefona(se je doma polnil) da sem lahko domov poklical pa da mi ni blo dolgcajt :D

Objavljeno

justaboy kok pa maš prevoženih če te smem vprašat?? :hmm:

Objavljeno

Tele dvojne izpuhe se mi zdi, da so eni delali v Angliji par let nazaj, ampak so stvar potem pustili, ker je baje očitno znižanje zmogljivosti.

Sicer pa so RSke delane za performance in ne za styling. In my opinion :)

LP

Objavljeno

Sam eno vprašanje. Kdo od vas ki imate 125ke je kdaj med menjavami batov zamenjal vmes še batne obročke? Ni čudno da jih trga. Na NSR jih je treba menjat na 12k, bat na 24k, tko da mislm da maste tudi RSarji in Mitaki menjavo na prbližno polovici menjave bata... Mal poglejte v svoje knjižice...

Objavljeno

S tem da se bat mena na 15k, se takrat zamena oboje pa je. Pridobu bi sam to da bi pač tud po polovici km motor še zmer letu tolk kot na začetku, sam se finančno ne splača. Tud po 15kkm, sej je razlika v moči sam tolk pa spet ne.

Objavljeno

justaboy kok pa maš prevoženih če te smem vprašat?? :hmm:

po stevcu 14650 sam zdaj dvomim da so realni :?

Objavljeno

Težko, sej bat naj bi se menjal na 15k km, na slikah pa je bat z dvema obročkoma. Original pa naj bi mel enega (razen če je pri novejših drugač) ?

Objavljeno

Sam eno vprašanje. Kdo od vas ki imate 125ke je kdaj med menjavami batov zamenjal vmes še batne obročke? Ni čudno da jih trga. Na NSR jih je treba menjat na 12k, bat na 24k, tko da mislm da maste tudi RSarji in Mitaki menjavo na prbližno polovici menjave bata... Mal poglejte v svoje knjižice...

Moja ponovna menjava ta teden na 13k. Čeprav sem jih menjal pred nkeja tedni so tisti bli noriginalni, pa mi ni všeč njihovo obnašanje. (prehitro raztezanje :D)

To kar si napisal je osnovna skrb 2T motorja!

lp, FReAK.

Objavljeno (popravljeno)

Težko, sej bat naj bi se menjal na 15k km, na slikah pa je bat z dvema obročkoma. Original pa naj bi mel enega (razen če je pri novejših drugač) ?

DejaVu vse najboljše

pa želim ti vse kar si sam najbol želiš in da boš čim prej kawo kupu! :OK: :beer1: :beer2: :drunk: :music3: :yea2:

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Objavljeno

justaboy: km so 100% realni, verjami. Je pa res, da je bil motor skoraj vse te km odblokiran.

LP

Objavljeno (popravljeno)

justaboy: km so 100% realni, verjami. Je pa res, da je bil motor skoraj vse te km odblokiran.

LP

a je on motor od tebe kupu?? :? drgač pa povej kakšn auspuh prodajaš ; stock, arrow, điannelli...????? :?

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Objavljeno

S tem da se bat mena na 15k, se takrat zamena oboje pa je. Pridobu bi sam to da bi pač tud po polovici km motor še zmer letu tolk kot na začetku, sam se finančno ne splača. Tud po 15kkm, sej je razlika v moči sam tolk pa spet ne.

Ja še dobr da potem parim ribne, je tko? Pa pol dajo 100k sit za menjavo vsega kar se pojebe...

DejaVu vse najboljše

pa želim ti vse kar si sam najbol želiš in da boš čim prej kawo kupu! :OK: :beer1: :beer2: :drunk: :music3: :yea2:

Za to obstaja tema pod Kr'Neki, ne tle smetit

a je on motor od tebe kupu?? :? drgač pa povej kakšn auspuh prodajaš ; stock, arrow, điannelli...????? :?

Again, piše ti spodaj v njegovem podpisu "PM" to pomeni Personal Message kar pomeni Osebno sporočilo!!

Objavljeno (popravljeno)

sm pač bil mal :topic:

kot da si ti skos on topic; vsazga kdaj zanese bomo že prežvel ;)

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Objavljeno (popravljeno)

a je on motor od tebe kupu?? :? drgač pa povej kakšn auspuh prodajaš ; stock, arrow, điannelli...????? :?

od njega sem kupo motor ja....drugac pa prodaj original zalokiran auspuh,ki ga takrat ni najdo al pa ni hoto najdit ko sem jaz priso po motor zdaj mi ga pa noce dat

Popravljeno . Popravil justaboy
Objavljeno

Rad bi kupil Aprilio RS 125. Sem malo pogledal oglase na (Zbrisano! Za pošiljanje tovrstnih povezav uporabite Privatna sporočila.) in se odločam med temi tremi:

1. Aprilia RS 125 - 1 Cena: 440.000 SIT, 27.000 prevoženih km

2. Aprilia RS 125 - 2

3. Aprilia RS 125 - 3

Katero priporočate? Ali pa mogoče kdo ve še za kakšno Aprilio RS 125, letnik 1999 ali mlajši, za ceno do 600.000 SIT?

Na kaj je potrebno paziti pri nakupu? Kakšni nasveti?

Hvala za pomoč in odgovore že zdaj!

LP!

Miha

Objavljeno

ma glej saj ne rabis nove teme odpirat za to, napisi to v temo namenjeno Apriliji RS 125 pa bo :closedeyes:

drugac pa dobrodosel med clani :P

Objavljeno

od njega sem kupo motor ja....drugac pa prodaj original zalokiran auspuh,ki ga takrat ni najdo al pa ni hoto najdit ko sem jaz priso po motor zdaj mi ga pa noce dat

ok stock auspuh me pa ne zanima :BUA:

Objavljeno (popravljeno)

evo ti bom jst probu svetovat, ker se mi glih da;

1. je res pocen sam s 27.000 km je to že zeeeeeelo zgonjen motor. (sploh ker je odprt) :BUA:

2. zelo solidna rs-ka. če je registriran, ni preveč zdrsan in ima v dobrem stanju RAVE ventil je ta zelo ok

res da boš mogu pr 15.000km bat menjat sam za ta denar pomojem boljše ne boš dubu! :OK:

3......redni servis... kaj je zdej to redni servis?? to se pozanimaj, ker pri 15.000 bi moral bat menjat; če je to naredu je kul, sam pomojem je ta motor precenjen oz. predrag :BUA:

torej jst bi zbral št. 2 ker je zelo ugodna, in ima malo km (če so realni seveda)

pazit.....hmmm :hmm: najbolje bi bilo da bi vzel koga sabo ki se vsaj malo na motorje spozna. (tko bi vsi rekli)

drgač pa jst nism meu nobenga sabo k bi se spoznou, zato sm pač pregledal naslednje stvari.

1. poglej koliko so plastike znucane, podrsane, poglej od znotraj če so kdaj bile zakitane...

2.preglej mortizerje; morjo it lepo vn in not :P poglej če so naravnost... če so kje kšne praske (če je fuknu pa je plastike menu)

3. pomembno je, da bo motor v prvo vžgal! ne verjem na izgovore; sej je še mrzu, oz. je stal ker men vedno vžge v prvo.

4.preglej vs štrom, če delajo cagarji, žmigovci, luči....

5. pejd se pelat. če ti ne bo dal za pelat.....PRSTE STRAN.... drgač pa če se razbiješ si odgovoren za nastalo škodo. :naughty:

poglej, da bo motor tekel v redu, da se komot šalta in da bremze lepo (močno) primejo in ne cvilijo.

6. preglej še gume, kok so kj znucane.

Ok še par napotkov, da se ne boš česa ustrašil:

-ko je motor TH2O pod 70stopinj motor nad 7-8 obrati ne bo nikamor vlekel, more se najprej ogret

-speljal boš težko; torej z obrati, drugače ti bo motor crknu (tipično za dvo takte). Razn če ma motor RAVE ventil teh problemov ne boš imel

- v ler (N) je zelo težko dat. zato se ne sekiraj če ti na začetku sploh ne bo uspelo.

to je svetovanje iz moje strani :OK: želim ti veliko "sreče" pri nakupu :OK:

LP

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Objavljeno

lepo povedano :worship:

to maš vse napotke

Objavljeno

evo ti bom jst probu svetovat, ker se mi glih da;

1. je res pocen sam s 27.000 km je to že zeeeeeelo zgonjen motor. (sploh ker je odprt) :BUA:

2. zelo solidna rs-ka. če je registriran, ni preveč zdrsan in ima v dobrem stanju RAVE ventil je ta zelo ok

res da boš mogu pr 15.000km bat menjat sam za ta denar pomojem boljše ne boš dubu! :OK:

3......redni servis... kaj je zdej to redni servis?? to se pozanimaj, ker pri 15.000 bi moral bat menjat; če je to naredu je kul, sam pomojem je ta motor precenjen oz. predrag :BUA:

torej jst bi zbral št. 2 ker je zelo ugodna, in ima malo km (če so realni seveda)

pazit.....hmmm :hmm: najbolje bi bilo da bi vzel koga sabo ki se vsaj malo na motorje spozna. (tko bi vsi rekli)

drgač pa jst nism meu nobenga sabo k bi se spoznou, zato sm pač pregledal naslednje stvari.

1. poglej koliko so plastike znucane, podrsane, poglej od znotraj če so kdaj bile zakitane...

2.preglej mortizerje; morjo it lepo vn in not :P poglej če so naravnost... če so kje kšne praske (če je fuknu pa je plastike menu)

3. pomembno je, da bo motor v prvo vžgal! ne verjem na izgovore; sej je še mrzu, oz. je stal ker men vedno vžge v prvo.

4.preglej vs štrom, če delajo cagarji, žmigovci, luči....

5. pejd se pelat. če ti ne bo dal za pelat.....PRSTE STRAN.... drgač pa če se razbiješ si odgovoren za nastalo škodo. :naughty:

poglej, da bo motor tekel v redu, da se komot šalta in da bremze lepo (močno) primejo in ne cvilijo.

6. preglej še gume, kok so kj znucane.

Ok še par napotkov, da se ne boš česa ustrašil:

-ko je motor TH2O pod 70stopinj motor nad 7-8 obrati ne bo nikamor vlekel, more se najprej ogret

-speljal boš težko; torej z obrati, drugače ti bo motor crknu (tipično za dvo takte). Razn če ma motor RAVE ventil teh problemov ne boš imel

- v ler (N) je zelo težko dat. zato se ne sekiraj če ti na začetku sploh ne bo uspelo.

to je svetovanje iz moje strani :OK: želim ti veliko "sreče" pri nakupu :OK:

LP

JeRn3j, stokrat ti hvala za mnenje glede nakupa, še bolj pa za nasvete in napotke pri nakupu.

Zelo si mi pomagal. :worship:

Upam, da bom v kratkem poročal o Apriliji na našem dvorišču. :)

P.S. Koliko pa stane menjava bata?

Objavljeno

JeRn3j, stokrat ti hvala za mnenje glede nakupa, še bolj pa za nasvete in napotke pri nakupu.

Zelo si mi pomagal. :worship:

Upam, da bom v kratkem poročal o Apriliji na našem dvorišču. :)

P.S. Koliko pa stane menjava bata?

Ni za kej; drugič pa ne odpiraj nove teme ker je folk zelo živčn glede tega .)

če menjaš bat je ponavadi treba menjat še neke ležaje pa ojnico... tko da če boš to na APRILIA servisu delo boš plaču mal čez 100.000; če daš pa kšnmu privatniku, pa ti te zadeve dobr poštima tud za 80.000. poznam 1ga dobrga pa če boš kdaj rabu mi pošl PM pa ti bom povedal kje se nahaja! drgač pa fajn se mej ;)

LP drž pesti ju3 pišem mato 3.komfo...pol pa (če rata) :yea1:

Objavljeno

Ojnico se tut menja ob menjavi bata :?

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!