Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

a je kdo od vas ze poskušal barvati sedež, js ga bi rad pobarval na črno da bi bolje pasalo, ker sem motortudi pobarval na črno, pa me je strah da bi se slucajno barva lomla lapa kaj takega

a je kdo ze to delal, al pa ce mate kak predlog s cim bi bilo najbolje??

Objavljeno

jest sm hotu to narest na mitotu, sam so mi rekl da je boljs da ga das na novo oblect

Objavljeno

Najbr se barva ne bi lomla, bi jo pa pomojem po kaki vroči furi mel več na riti kot na sedežu. Kar preoblečt dej :)

Objavljeno

Glede kita je tko. Mam polini 160 kit, pa mam tud drug izpuh (gianelli) fergija pa nimam večjiga pa ssm že nekje slišu da bi blo treba kej menjat. Ojnica je zdj nova bat pa ma 4000km za sabo. Glede vzdržjivosti je pa tko more bit use brez napake da lepo dela, se pravi ojnica ne sme met nobenga lufta ker jo takoj požre, cilinder mora bit v najlepšem redu pa mešanca tud taprava. Zdj če bo use lepo poštiman pa če lepo vozš (beri: vozt morš na obratih da motor lepo vleče se pravi nad 6,5k ker drugače se vse skupaj preveč zapaca). Če ma pa kdo še kej za vprašat pa nej vpraša.

Objavljeno

a slucajno ves komu bi lahko dal to preoblect???

Objavljeno

a slucajno ves komu bi lahko dal to preoblect???

vsakemu usnjarju ali pa tapetniku ;)

Objavljeno

Živjo!

A mi lahko kdo pove razliko med castrolom TTS in TTX!Pa kakšne barve je TTX kašne pa TTS?Pa če priporočate kej druzga za mešanco delat?

Hvala!

Objavljeno

ti tanki MOTULA 600(oz zdej je motul 710-identično)....dost bolš verjem...

razlike pa nevem...nism sigurn sam ttx men se zdi ni za mešanco sploh...tts pa je sam pravjo da je bl za krosle

Objavljeno

ti tanki MOTULA 600(oz zdej je motul 710-identično)....dost bolš verjem...

razlike pa nevem...nism sigurn sam ttx men se zdi ni za mešanco sploh...tts pa je sam pravjo da je bl za krosle

A mi lahko sam se za motula poveste za pluse pa minuse od motula 600 pa motula 800?kerga se mi bolj splača not dajt!

Objavljeno

710 je za tiste k majo pumpo, 800 pa za tiste ljudi k mesanco delajo sami

Objavljeno

Motul 710 je za motorje kjer se dela mešanica na pumpico. Motul 710 (nekdanji 600) je dobil drugačno oznako ker je zdj notr še en dodatek in sicer to je olje, prirejen še za zadnjo generacijo 2-takt motorjev. Motul 800 pa je za tiste motorje, kjer se mešanica dela ročno (z dodajanjem olja v tank). če boš nalill motul 800 se ti zna zgodit al pa celo v vsakem primeru ti zamaši pumpico za olje. Motul 800 je tud bolj gost in naj bi bla tud maža mal bolša.

Objavljeno

ja to je res samo je zdaj 800 razdeljen na :

za cestake : 800 2T Factory Line Road Racing

za krosle : 800 2T Factory Line Off Road

več TUKAJ

Objavljeno

Pol pride 800 bol v poštev za tiste predelane 50ke, ko oljne pumpice ne morjo dovolj močne mešance delat. Pa se pumpico odklopi in sam mešaš z 800ko

Objavljeno

kje bi se pa dal dobit zatemnjen sprednji vizir, a imajo to morda na aprili?

Objavljeno

Majo ja. PA tudi v vsakem kolikor toliko dobrem motocentru

Objavljeno

Poglej Louis.de, MRA scheiben .)

Objavljeno

Pozdravljeni sem postal frišni lastnik RS125 in me zanima en par stvari

-na kolk stopinj vam greje vodo(pri nekem srednjem naganjanju)

-pa mi mzrla noče najlepše užigat(rabi mal časa), ko je pa ogret na kakih 40° pa vžge takoj ko ga takneš, a bi blo za menjat špruc?

-pa pr kolk kilometrih bi blo pametno menjat bat in ležaje gredi (motor je odprt na 35km)

-pa kjr servis u sloveniji bi mi priporočli

Objavljeno

to jovo! cestitam, pa wellcome

btw mene tut jovo klicejo :>

Objavljeno

Pozdravljeni sem postal frišni lastnik RS125 in me zanima en par stvari

-na kolk stopinj vam greje vodo(pri nekem srednjem naganjanju)

-pa mi mzrla noče najlepše užigat(rabi mal časa), ko je pa ogret na kakih 40° pa vžge takoj ko ga takneš, a bi blo za menjat špruc?

-pa pr kolk kilometrih bi blo pametno menjat bat in ležaje gredi (motor je odprt na 35km)

-pa kjr servis u sloveniji bi mi priporočli

Dobrodošel!

Vsi odgovori na tvoja vprašanja se skrivajo v 300 straneh tele teme, tako da veselo na delo.

Objavljeno

Dobrodošel!

Vsi odgovori na tvoja vprašanja se skrivajo v 300 straneh tele teme, tako da veselo na delo.

hehe sm podobno hotu napisat :P

Objavljeno (popravljeno)

Pozdravljeni sem postal frišni lastnik RS125 in me zanima en par stvari

-na kolk stopinj vam greje vodo(pri nekem srednjem naganjanju)

-pa mi mzrla noče najlepše užigat(rabi mal časa), ko je pa ogret na kakih 40° pa vžge takoj ko ga takneš, a bi blo za menjat špruc?

-pa pr kolk kilometrih bi blo pametno menjat bat in ležaje gredi (motor je odprt na 35km)

-pa kjr servis u sloveniji bi mi priporočli

eh komu se da brat 300 strani, v katerih je 90% nabijanje :D

-segreje se na okoli 70-80 st (odvisno kok ga goniš, normalna vožnja okoli 70 ali pa še manj, dirkanje pa malo več kot 80)

-ko vžigaš mrzlo daj zaug (čok po slovensko), in ne, ne rabiš menjat štartera če vžge,........ probaj napolnit akumulator

-bat in ležaje :hmm: bat vem da okoli 15k km, ležaje pa pomoje prav tako

-peli ga k takemu k mu zaupaš in veš da ve kaj dela, sploh pa je to 2T motor in to zna skoraj vsak pošraufat

Popravljeno . Popravil k0ci
Objavljeno

Pozdravljeni sem postal frišni lastnik RS125 in me zanima en par stvari

-na kolk stopinj vam greje vodo(pri nekem srednjem naganjanju)

-pa mi mzrla noče najlepše užigat(rabi mal časa), ko je pa ogret na kakih 40° pa vžge takoj ko ga takneš, a bi blo za menjat špruc?

-pa pr kolk kilometrih bi blo pametno menjat bat in ležaje gredi (motor je odprt na 35km)

-pa kjr servis u sloveniji bi mi priporočli

odprt na 35km :eek: :eek: :eek:

Objavljeno

23 kW ma odblokirana, to se pomnozi s 1.32 in nanese 30 KM. Razn če maš Rossi replico

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!