Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Ok kdo gre prodajat motor 25km po tem ko je na njem naredil komplet servis? :?

Po čem se vidi da je bila skipana?

No če je bila in jo bo kdo kupil...veste kam morte it po dele :P

Objavljeno

ej folk .. na kok obratov vam odpira RAVE :?

Objavljeno

ej folk .. na kok obratov vam odpira RAVE :?

7750.

Objavljeno

ej folk .. na kok obratov vam odpira RAVE :?

8250 vglavnem med 8 in 8500

Objavljeno

8250 vglavnem med 8 in 8500

hm .... ja men tudi tukej odpira :) ZOK kko pa da je tebi tok prej ?

Objavljeno

zanima me če bi kdo rabu cilinder s čist novo (tudi ogreta ni) gusasto pušo pro-x in nov pro-x A bat,al bom prodajov to al pa čist nov cilinder in približno 2k km rabljen bat... bo zvedel najkasneje do konec tedna, če koga katerakoli stvar zanima in bi biu pripravljen kupit naj mi čimprej pove (tukaj ali PM)

je pa oboje za mašino rotax 122/123, to je mislim da od letnik 98 naprej, če se pa motim me pa popravite

hvala

evo, prodajal se bo nov cilinder 125 ccm + 2k km rabljen bat za mašino rotax 122/123, cena je pa 100k sit, lohk pa tud še mal spustim

Objavljeno

evo, prodajal se bo nov cilinder 125 ccm + 2k km rabljen bat za mašino rotax 122/123, cena je pa 100k sit, lohk pa tud še mal spustim

Ti pa si optimist :kva2: !Za 100k se dobi POPOLNOMA NOV kit 160 ccm :D

Drugace pa bom jaz mel za prodat obnovlen original cilinder,brez risa za dobroh 40k oz po dogovoru,ce pa si ga hoce dat kdo sam obnovit pa je cena temu primerno nizja!

P.S:Rabim stevce za aprilio rs125!!!!

Objavljeno (popravljeno)

Ti pa si optimist :kva2: !Za 100k se dobi POPOLNOMA NOV kit 160 ccm :D

Drugace pa bom jaz mel za prodat obnovlen original cilinder,brez risa za dobroh 40k oz po dogovoru,ce pa si ga hoce dat kdo sam obnovit pa je cena temu primerno nizja!

P.S:Rabim stevce za aprilio rs125!!!!

primerjaj jajce z jajcem ne pa jajce z mlekom

cena novih apriliinih cilindrov za aprilio rs je 160k sit, temu primerno pa so tudi bolj vzdržljivi in so veliko bolj primerni za mašino kot polini 160ccm, poglej še porabo in ostale malenkosti..... že tako slabi ležaji na glavni gredi pa pri polini 160 ccm grejo še prej rakom žvižgat... sicer pa kle jih ma pomoje kar nekaj polini 160 ccm kit, pa mal povprašaj njih in ti bojo povedal RSmaniac je že en tak

aja pa še to, cena za neobnovljen cilinder je potem primerna 5k sit, ker obnovitev pride 35k sit (nova puša + montiranje), o zanesljivosti teh puš pa smo tud že govoril v tej temi.....

Popravljeno . Popravil JaRaNe
Objavljeno

ej folk .. na kok obratov vam odpira RAVE :?

8000 točno. Sam pr men se skoraj ni poznalo da se odpre, ker je vleku zvezno od nizkih obratov.

Objavljeno

primerjaj jajce z jajcem ne pa jajce z mlekom

cena novih apriliinih cilindrov za aprilio rs je 160k sit, temu primerno pa so tudi bolj vzdržljivi in so veliko bolj primerni za mašino kot polini 160ccm, poglej še porabo in ostale malenkosti..... že tako slabi ležaji na glavni gredi pa pri polini 160 ccm grejo še prej rakom žvižgat... sicer pa kle jih ma pomoje kar nekaj polini 160 ccm kit, pa mal povprašaj njih in ti bojo povedal RSmaniac je že en tak

aja pa še to, cena za neobnovljen cilinder je potem primerna 5k sit, ker obnovitev pride 35k sit (nova puša + montiranje), o zanesljivosti teh puš pa smo tud že govoril v tej temi.....

Mam jaz sam 160 kit,zaenkrat se brez tezav,.....razn moje napake :P drugac pa tist ker lahko vzdrzuje 125cc 2t motor bo lahk tud 160 kit vzdrzeval,sploh pa ce hoce met motor ki ma moc,ker zdaj lahko iz lastnih izkusenj povem da razlika med originalom in kitom je veelika,lahk pa tud norc 16 pove,je sam sprobal......

Drugace pa obnovitev cilindra,ki ni fejst zariban,se pravi ma majhne rise,lahk zrihtam za zelo mali dnar(brez puse,kar pomeni da je cilinder isti ko nov),oz jaz sem mel zdaj nazadnje ker sem pri tistem mehaniku mel motor da mi ga je skup naredo,celo zastonj obnovitev cilindra(pac izjema :D )

Objavljeno

ok a obstaja človek na tem forumu ki mi lahko samo pove imena in oznake VSEH kitov za aprilio RS125?

baje da jih ni več kot 5 :BUA:

Objavljeno (popravljeno)

Mam jaz sam 160 kit,zaenkrat se brez tezav,.....razn moje napake :P drugac pa tist ker lahko vzdrzuje 125cc 2t motor bo lahk tud 160 kit vzdrzeval,sploh pa ce hoce met motor ki ma moc,ker zdaj lahko iz lastnih izkusenj povem da razlika med originalom in kitom je veelika,lahk pa tud norc 16 pove,je sam sprobal......

Drugace pa obnovitev cilindra,ki ni fejst zariban,se pravi ma majhne rise,lahk zrihtam za zelo mali dnar(brez puse,kar pomeni da je cilinder isti ko nov),oz jaz sem mel zdaj nazadnje ker sem pri tistem mehaniku mel motor da mi ga je skup naredo,celo zastonj obnovitev cilindra(pac izjema :D )

misliš nova nikasil prevleka :? to stane precej 40-50k sit, pa še to v sloveniji ni nobenega ki bi se s tem profesionalno ukvarjal...... vse ostalo je pa en jajc, ker vem kaj delajo, če so zelo majhne rajse po cilindru mi je reku vombergar, da naj mal pobrusim z gladkim šmirgl papirjem.... :BUA: :slap: pa ne morš to tko

in kako ti je obnovil tist cilinder ......

Popravljeno . Popravil JaRaNe
Objavljeno

ok a obstaja človek na tem forumu ki mi lahko samo pove imena in oznake VSEH kitov za aprilio RS125?

baje da jih ni več kot 5 :BUA:

polini 155cc(160),pol se da dobit 175,pa baje da se da celo dobit 205 :eek: sam nism cist ziher za druge pa jaz ne vem,razn kaki 125 ko je scorpio al neke takiga

misliš nova nikasil prevleka :? to stane precej 40-50k sit, pa še to v sloveniji ni nobenega ki bi se s tem profesionalno ukvarjal...... vse ostalo je pa en jajc, ker vem kaj delajo, če so zelo majhne rajse po cilindru mi je reku vombergar, da naj mal pobrusim z gladkim šmirgl papirjem.... :BUA: :slap: pa ne morš to tko

in kako ti je obnovil tist cilinder ......

men je kit obnovil z honanjem,ne vem kak poteka postopek vendar je ga tak zrihto da je brez kakiga risa,in tak mi bo zrihto tud original cilinder,kit sem mel zastonj za ta cilinder pa se ne vem,....

Objavljeno

hm .... ja men tudi tukej odpira :) ZOK kko pa da je tebi tok prej ?

naa vem, cuj... ...elektronsko krmiljenega sm mel, tud v papirjih je pisal med 7700 pa 7800 rpm, pa ni se dal stelat, pnevmatski se pa stela. ;)

Objavljeno

Tud polini te ne more čist zadovoljit glede moči dobr da sm dons spet začeu pošto z tomosom vozt da bo boljši feeling ko bom šou na aprilijo. Nevem kok velke razlike pa spet ni ko sva probavala z frendom k ma tanovo pa šže serijsko odprto mu nism velik uhaju ko sva pelala en zravn druzga, pa tud žigc je zadnič lepo slediu. Kar se pa tiče ravea ne morš točn vedt ker ne morš vsak trenutk spremlat obratomera. Mislm pa da se tm nekje pr 8.000 obratih zasliš kako začne vlečt. Jarane če te prov razumem boš prodaju cilinder notr je pa gusasta puša pa prox bat. Tud tole ni kar ti prodajaš ni nobena vzdžljivost proti poliniju ker bat že ni več serisjki pa tud gusasta puša ni več to kar je nikasil .) če se pa motm me pa popravte.

Objavljeno

no da se še jaz malo razpišem o polini 160. mi je justaboy zaupal njegov motor. jaz prvo ko dobim v roke prva do deset druga isto in čutim da je možno vse skupaj v zrak spravit . nato se čez en kilometer stavima z alešom in mu rečem da gre v drugi pozadnji on me samo gleda in nato grem jaz da mu dokažem in sem bil prav presenečen da sem prvič dvignil v zrak njegovo rsko in se pelal 10 metrov pozadnji (v drugi brzini seveda ). pa drugo motor ima veliko več navora. maš v 6 pri 130 padaš gas pa samo nabira moja ni šans 4 to treba gnat do konca pol pa vse ostale da kam prileze števec.

aja pol pa za ceno onega celindra focusfanatik je celo mašino prodal za 60k al še manj notri je bla 500km vožena ojnica celinder in bat 5000km bilo je vse novo kupljeno plus vsi ostali deli od blokov realna cena za oni celinder je nekje 50-60k že iz vidika da je gusnata puša

Objavljeno

no da se še jaz malo razpišem o polini 160. mi je justaboy zaupal njegov motor. jaz prvo ko dobim v roke prva do deset druga isto in čutim da je možno vse skupaj v zrak spravit . nato se čez en kilometer stavima z alešom in mu rečem da gre v drugi pozadnji on me samo gleda in nato grem jaz da mu dokažem in sem bil prav presenečen da sem prvič dvignil v zrak njegovo rsko in se pelal 10 metrov pozadnji (v drugi brzini seveda ). pa drugo motor ima veliko več navora. maš v 6 pri 130 padaš gas pa samo nabira moja ni šans 4 to treba gnat do konca pol pa vse ostale da kam prileze števec.

aja pol pa za ceno onega celindra focusfanatik je celo mašino prodal za 60k al še manj notri je bla 500km vožena ojnica celinder in bat 5000km bilo je vse novo kupljeno plus vsi ostali deli od blokov realna cena za oni celinder je nekje 50-60k že iz vidika da je gusnata puša

ni gusasta puša, cilinder je še čist nov, nerabljen pa nikasil je not, pač navadn nov cilinder + vertex bat, rablen 2k km

Objavljeno

mena pa zanima kateri letniki in kateri motorji imajo mašino rotax 122, aprilie RS 125 letnik 99-05? pa če ma to mašino še kakšen drug model..... uglavnem vsi modeli in letniki motorjev ki imajo mašino rotax 122.....hvala

Objavljeno

mena pa zanima kateri letniki in kateri motorji imajo mašino rotax 122, aprilie RS 125 letnik 99-05? pa če ma to mašino še kakšen drug model..... uglavnem vsi modeli in letniki motorjev ki imajo mašino rotax 122.....hvala

najdu odgovor, dam še link da si boste lahko še vi pogledal

http://images.google.com/imgres?imgurl=htt...hl%3Dsl%26lr%3D

Objavljeno (popravljeno)

maš v 6 pri 130 padaš gas pa samo nabira moja ni šans 4 to treba gnat do konca pol pa vse ostale da kam prileze števec.

s 15ko zobnikom mas na AF1 v 6. prestavi pri 130 8k rpm - ready-to-launch-revving. :devil: :)

Popravljeno . Popravil Zok
Objavljeno

s 15ko zobnikom mas na AF1 v 6. prestavi pri 130 8k rpm - ready-to-launch-revving. :devil: :)

jaz mam spredaj 16ko pa zadaj 39 zobnik, pa je pri 8k rpm mal manj kot 120 z 17 pa 40 zobnikom je pa pri 8k rpm tocno 120 blo!

Objavljeno

ve kdo oznako te barve od aprilije(taka barva ko je na keslu-rezervarju)

post-10581-1152305583_thumb.jpg

Objavljeno

jaz mam spredaj 16ko pa zadaj 39 zobnik, pa je pri 8k rpm mal manj kot 120 z 17 pa 40 zobnikom je pa pri 8k rpm tocno 120 blo!

ja, AF1 ma zadaj mono nihajko tako da ima tudi zobnik drugacen.

kolk zob je mel pa neb vedu povedat, ga nikol nisem menjaval... ...za spredaj sem mel pa 17ko, k s 15ko ni slo vec k dobrih 160 (6. prestava, polni obrati), pa pa tud medosno razdaljo sem mel s 17ko krajso za par milimetrov, se je pa tud to poznal v voznji, hehe.. :devil:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!