Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

ej in zdaj misliš če maš kawo, da je neuničjiv........ :BUA: :BUA:

je če boš ti vozu tako s kawo kot jaz z aprilio :OK: :OK: :OK: :OK: , me prav zanima koliko časa bo zdržal.....

otroci :grim

Objavljeno

otroci :grim

Sam koliko :topic::topic::topic::topic::topic::topic::topic: je po teh temah.....

kr neki.. če veš pomagat pomagaj.. če ne pa ne se neki pametnega delat.......

Objavljeno

napisu sm ti, da poglej pri klučavnici, kjer maš kable zalotane, ker se ti je tam verjetno en precvikov... tko da boš verjetno mogu zalotat še enkrt.

Pa nikol nism reku da je kawasaki neuničjiv .)

Objavljeno

napisu sm ti, da poglej pri klučavnici, kjer maš kable zalotane, ker se ti je tam verjetno en precvikov... tko da boš verjetno mogu zalotat še enkrt.

Pa nikol nism reku da je kawasaki neuničjiv .)

sam kako naj jaz tisti del odprem, kjer so kabli not???? k je plastičen pa nima nobenga šravfka?

Objavljeno

sam kako naj jaz tisti del odprem, kjer so kabli not???? k je plastičen pa nima nobenga šravfka?

poglej, če imaš ob strani klučavnice kakšne zatiče, ki jih porineš not in ločiš zgornji in spodnji del ključavnice.

za chesterfieldko cem da je mela tko narjen, tko da mogoče je tut pr teb. ;)

Objavljeno

poglej, če imaš ob strani klučavnice kakšne zatiče, ki jih porineš not in ločiš zgornji in spodnji del ključavnice.

za chesterfieldko cem da je mela tko narjen, tko da mogoče je tut pr teb. ;)

je sam sem poskusu tudi to...

sam ni hhotlo it not

pol pa nisem niti preveč drkal, ker sem mislu da jih bom polomu......

Objavljeno

je sam sem poskusu tudi to...

sam ni hhotlo it not

pol pa nisem niti preveč drkal, ker sem mislu da jih bom polomu......

to je edini način, da prideš do notranjosti ključavnice. Ti kr mal bl not prtisn, sej se tisti ne zlomjo tok hitr.

Drugač pa pol nazaj s sekundnim lepilom zalimaš ;)

Objavljeno

to je edini način, da prideš do notranjosti ključavnice. Ti kr mal bl not prtisn, sej se tisti ne zlomjo tok hitr.

Drugač pa pol nazaj s sekundnim lepilom zalimaš ;)

ej bom šel do garaže še enkrat pa to poskusu zrihtat......

pa še neki da vprašam.. kaj za vzet baterijo dol je treba vzet tudi rezervarček za hladilno tekočino dol????

Objavljeno

waaaa......to ni res, men je zacel isto delat. Normalno vzge, se peljem morda kilometer pa bbbbbb ugasne, po par minutnem vziganju spet uzge, in podobno kot prej kaksen km normalno pa spet:P:P

sm pregledal z svecko, cevko da bi ble morda kaksne smeti....pa ni nic bolje

tankat pjd :D pr men je blo isto 1x (le da sm se pelu 3 al pa 4 km) pol je pa crknu, in sm ga mogu res dovg užigat, pol sm pa šu tankat in je blo ql :D pa čeprav prej še na rezervi nisem imel :D

Objavljeno

js sm zrihtu :OK: :OK: :OK:

skos pipico ni sou bencin.......nevem zakaj, sm ga dol vzeu pa narazn pa nazaj skup, pa dela normalno :P :P

Objavljeno

Ej kako se pa razdere to kontakr tljučavnico??

Kaj je kill switch?

hm... ...kontaktna kljcavnica pri AF1 je bla prtrjena spodaj z dvema imbusoma, za odpret jo si pa dva taka plasticna stifteka porinu globlje v ohisje, pa si jo mel narazn... ...pa ce se ne motim je se z dvema kriznima sraufekoma bla skupi zasraufana... ...AF1 ma ogromno delov enakih ko RS, pa 98% preprican sm da tud kljucavnico. ;)

kill switch je stikalo za ugasnat masino brez da vzames kontakt.

ej ena nora ideja dat v rs ko namest rotaxa 122 rotax 257 z 50 KM pa še zgleda tak kompliciran :?

bo probu kir :OK:

evo link

http://www.navero.co.uk/rs125zone/ROTAX%20...%20rs%20125.htm

...pa pjebi, TO VAM JS ZE SKOZ PRAVIM! :devil: aja, tako za info - te masine pjebi frizirajo na 95-98 konjev! ;) pase srauf na srauf, edino drug uplinjac rabis pa avspuh (avspuh mislim da ma tud drugacno pritrdisce (ono med cilindrom pa fedrami)... das zadi rumeno tablco gor, pa si zmagu! :P :devil:

pa še neki da vprašam.. kaj za vzet baterijo dol je treba vzet tudi rezervarček za hladilno tekočino dol????

ne.

LP! ;)

Objavljeno

koliko pa tej stane ta rotaxova 257 masina??

Objavljeno

v SLO je se nisem zasledil.. :/

Objavljeno

hm... ...kontaktna kljcavnica pri AF1 je bla prtrjena spodaj z dvema imbusoma, za odpret jo si pa dva taka plasticna stifteka porinu globlje v ohisje, pa si jo mel narazn... ...pa ce se ne motim je se z dvema kriznima sraufekoma bla skupi zasraufana... ...AF1 ma ogromno delov enakih ko RS, pa 98% preprican sm da tud kljucavnico. ;)

no meni je na eni strani imbus, na drugi strani pa je ena bunkica, prvič vidu :? :? :?

kill switch je stikalo za ugasnat masino brez da vzames kontakt.

aha se pravi tisto na balanci... ma pr meni ni krivo, kakšen krat tudi ko obrnem ključ ni toka... ki tisto ne prekine luč... luči bi morale vseeno delat... vsaj pomojem

aja glede baterije jaz sem jo poskusu vzet vn pa mi zgoraj zadeva v okvir, tako da ni šanse da bi jo vn vzel, ne da bi vzel dol hladilne tekočine.....

bom poskusu poslikat........

Objavljeno

no meni je na eni strani imbus, na drugi strani pa je ena bunkica, prvič vidu :? :? :?

aha se pravi tisto na balanci... ma pr meni ni krivo, kakšen krat tudi ko obrnem ključ ni toka... ki tisto ne prekine luč... luči bi morale vseeno delat... vsaj pomojem

aja glede baterije jaz sem jo poskusu vzet vn pa mi zgoraj zadeva v okvir, tako da ni šanse da bi jo vn vzel, ne da bi vzel dol hladilne tekočine.....

bom poskusu poslikat........

sigurno gre sm z stokrat vn pa not dobivo........sam nazaj mors mal nagnit pa je..........

Objavljeno

sigurno gre sm z stokrat vn pa not dobivo........sam nazaj mors mal nagnit pa je..........

sem poslikal......

samo malo da dam na net...

Objavljeno

Poberte si tle dol.....

je pa poslikan spodnji del ključavnice..... tistih bobkov ne morem prtisnt not

trdi za popizdit.........

pol je poslikan tisti čudn šravf v kroglico.......

pa še kako se mi baterija zašteka.......

http://upload.simonm.net/files/aprilia.rar

Objavljeno

Poberte si tle dol.....

je pa poslikan spodnji del ključavnice..... tistih bobkov ne morem prtisnt not

trdi za popizdit.........

pol je poslikan tisti čudn šravf v kroglico.......

pa še kako se mi baterija zašteka.......

http://upload.simonm.net/files/aprilia.rar

spredn konc bl odzign al pa levga probi bl odzignt, pol ga pa vn potegn....

Objavljeno

hm... ...kontaktna kljcavnica pri AF1 je bla prtrjena spodaj z dvema imbusoma, za odpret jo si pa dva taka plasticna stifteka porinu globlje v ohisje, pa si jo mel narazn... ...pa ce se ne motim je se z dvema kriznima sraufekoma bla skupi zasraufana... ...AF1 ma ogromno delov enakih ko RS, pa 98% preprican sm da tud kljucavnico. ;)

Ej k si reku dva stiftka.. a tista dva k sta bela??

k pol je še ene par črnih??

Objavljeno

Jaz bi še predno bi pol aprillije raztrgo, probal kabl od svečke če je 1A. pocukaj ga iz cinšpule, pa kapico probaj dol cuknit. Če ti ostane v roki al kabel al pa samo kapica za svečko, mislim da boš sam uganil kako je na stvari.

lp, FReAK.

Objavljeno

No zgleda da sem problem našu... sem odpr ključavnico in odkril, da je ena žička pretrgana.........

bom šel jutr do frenda po aparat za cint... n to zacinu, pa bomo vidli če bo še nagajalo........

hvala vsem ki ste kr koli pomagali......

Objavljeno

BTW... dcblack, k ma delima, ma cel čas ene probleme, mu kr poca z avspuhha pa takšne tako da........

men je kul da poka :grim

Objavljeno

men je kul da poka :grim

lahko tebi qul... samo pomojem za motor ni qull... :BUA: :BUA:

Objavljeno

lahko tebi qul... samo pomojem za motor ni qull... :BUA: :BUA:

za motor je vseen al poka al pa ne .)

drugač bi moj daelim že 100x crknu vmes, tko je pa 16.000 km delu brez problema.

dost o daelimih & ostalih motorjih!

:topic:

Objavljeno

Evo, spet novi filmček. Tokrat ni tak zanimiv, vsaj meni ne, ker je tu kr po naši vasi malo gor pa dol, pa so ceste lih tolko da se more twingo po bankini pelat :P jok3.

KLIK :D

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!