Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

evo js sm zdej tud menju bat... :OK:

koliko km pa ga morm zdej priblizno utekat, pa na kolko obratov lahko vozim??

bat vtekaš približno 500km... voziš pa do 6000 rpm

Objavljeno (popravljeno)

a bi mi kir lohk povedu kako dizo mam js v rski ko nikjer ne piše pa kak vlko morm zej dat not :? :?

ko je brez blokade v auspuhu pa ploščice namest rave ventila

pa a morm po njo na aprilijin servis al jo prodajajo še kje drugje

pa zej hočm naštimat olje na max za mešanco pa mam 2 kolega edn prav da par mm odtegnat edn pa zategnat kir na zej prov :hmm:

sam dons pa mam uprašanj :P :P

tnx

Popravljeno . Popravil rs fan
Objavljeno

za Proxov bat 54,01 sem dau pr šternu 26k sit

sam zj mam vertex 54,00 ker je nov cilinder in je biu proxov prevelik

od kje pa ti bat 53,99 pa ne vem :D ker Prox B serija je 54,01, A serija pa 54,00 in isto je pri vertexu, zj za original aprilia bate pa neb vedu ...... če imaš še čisto originalni cilinder z nikasilom pa imaš prevoženih manj kot 25k km ti 100% ne bo treba menjat velikosti bata ..... sicer pa se kuj vidi.... če bat komaj potisneš v cilinder in ga z roko težko premikaš not/vn je bat prevelik.... lih prov more not sedet

a pa dobro laufa, kaj je fora tega da je samo en obroček ? kolk km si že prevozu z nemu ?

Nam 53,99 zato ker govorimo o originalih in ne ponaredkih,originali so pa vse od 53,98(al pa se ker nizje) pa do 54,xx

a bi mi kir lohk povedu kako dizo mam js v rski ko nikjer ne piše pa kak vlko morm zej dat not :? :?

ko je brez blokade v auspuhu pa ploščice namest rave ventila

pa a morm po njo na aprilijin servis al jo prodajajo še kje drugje

pa zej hočm naštimat olje na max za mešanco pa mam 2 kolega edn prav da par mm odtegnat edn pa zategnat kir na zej prov :hmm:

sam dons pa mam uprašanj :P :P

tnx

Vse je odvisno od nastavitev oz motorja samega,sosolcu gre odprta rska s raveom pa sportnim auspuhom lepse z 115(original) dizo,meni pa za 120,....pa mama isto rsko(rave,pa sportni auspuh)......ce bos za olje zategno bos samo zmanjsal kolicino olja,....sravf ven odsravfaj za par mm,ker na ful ne rabis dat.....

Objavljeno

bat vtekaš približno 500km... voziš pa do 6000 rpm

...pa pogosteje saltas za brezveze, da se obrati cimbolj spreminjajo. zgleda glupo, ampak ni za brezveze. ;)

Objavljeno

bat vtekaš približno 500km... voziš pa do 6000 rpm

kaj pa je narobe če ga npr. po 200km zašpanaš tu pa tam? ker jaz več kot 200km namreč nisem zdržal, mi je blo čist vseeno če mi takoj zariba :glare:

Objavljeno

Jst mam problem s sklopko. Prime mi namreč samo na območju 0,5 cm pred koncem ko jo spuščam. Provu sm že pr krmilu jo štelat pa je skor isto, zdej je do konca spuščena. Učeri sm odpru motor pa sm vidu, da je pred lameli še nek vijak k se ga da štimat. A je možno da se kej zbolša s tem, al so mogoče krive lamele?

Objavljeno

Nevem kako točno je na apriliji pa ti bom opisal tako kot je pri cagivi, sej pomojem je podobno če ne celo isto.

Štelaš lahko na obeh koncih zajle, eno tam pri ročki tist šravf, eno pa tam ko gre na menjalnik, tisto se da še odtegovat/zategovat. Drugače pa menjaj zajlo, pa dej krajšo, price cca 2k.

Lamele pa niso krive za to, samo če si se dolgo tako vozil si jih najbrš tud kej obrabil.

Objavljeno

Aha,..ne nism se ravno dosti tko vozu k morš met neverjetn občutek da spelješ na tak način...

Bom provu mal pr menjalniki poštelat, kr pr ročki nima dosti učinka. Drgač pa če nebo šlo pa novo.

Hvala

Objavljeno

Vse je odvisno od nastavitev oz motorja samega,sosolcu gre odprta rska s raveom pa sportnim auspuhom lepse z 115(original) dizo,meni pa za 120,....pa mama isto rsko(rave,pa sportni auspuh)......ce bos za olje zategno bos samo zmanjsal kolicino olja,....sravf ven odsravfaj za par mm,ker na ful ne rabis dat.....

ja sm zej naredu tak na levi strani ko gre not zajla predn gre not je tak šraufpa sm tistga zej zategnu tak da gre not manj zajle pa da je tist polž ko je zajla na njem bol dol to sm zej naredu po logiki kr je zajla povezana z gasom pa se zategne ko zategneš gas torej ko zategneš gas se tam ofne loputa al neki v tej smeri pa spusti več olja not

a mam sej približn prov ker zej če bi pa odtegnu bi pa se zajla ko gre not podaljšala pa se mi zdi da bi pol mej mazal :? :?

no uglavnem tk sm naredu 40km zaenkrat use ok

pa ko je bla zagreta mašina se je en mal kadil vn iz auspuha tak da sm v prepričanju da je mnde vredu

a je :?

Objavljeno

pa ko je bla zagreta mašina se je en mal kadil vn iz auspuha

ce se mal kadi je vredi. prevec ni dobr, premal pa tud ne. ;)

Objavljeno

Mal :topic: ampk vseen se mi zdi vredno napisat!!Dns je en slab dan ker sm ravno zvedu da je umrl moj dobr prjatu k je padu z motorjam!!!Sicer ne z Aprilio!Ampak še enkrt ponavlam da je previdnost predvidevanje....na motorju ključno če hočeš preživet!!!!Fant je padu čez moker del cestišča in priletel direktno v količek od ograje!!!Po nekaj dneh kome je umrl!!!Tko da Hektor R.I.P.!!!!! :( :(

Objavljeno

A mi lahko kdo pove koliko olja je treba dat v menjalnik? Mam še starejšo aprilio tko da ni nobenga steklenega okenca z min pa max.

Objavljeno

Js se pa zanimam za nakup rabljene Aprilie RS, ker nova je predraga. Zdej me pa zanima, na kaj vse morem biti pozoren pri kupovanju? Koliko kilometrov lahko ima največ, da ne bo takoj potrebna generalna obnova motorja? Kaj sploh je rave ventil in kakšna je njegova prednost? Ali športni izpuh veliko pripomore k pospeškom in končno hitrostijo?

Zanimajo me tudi letniki motorja. Ali se mi bolj izplača kupiti starejši model in boljše ohranjen ali novejši model in slabše ohranjen? Kateri letniki modelov so isti (če se ne motim, je niso spremenili vsako leto) in kakšna je sploh razlika med starejšimi in novejšimi letniki?

Hvala za odgovore in lep pozdrav

Objavljeno

Js se pa zanimam za nakup rabljene Aprilie RS, ker nova je predraga. Zdej me pa zanima, na kaj vse morem biti pozoren pri kupovanju? Koliko kilometrov lahko ima največ, da ne bo takoj potrebna generalna obnova motorja? Kaj sploh je rave ventil in kakšna je njegova prednost? Ali športni izpuh veliko pripomore k pospeškom in končno hitrostijo?

Zanimajo me tudi letniki motorja. Ali se mi bolj izplača kupiti starejši model in boljše ohranjen ali novejši model in slabše ohranjen? Kateri letniki modelov so isti (če se ne motim, je niso spremenili vsako leto) in kakšna je sploh razlika med starejšimi in novejšimi letniki?

Hvala za odgovore in lep pozdrav

Pozoren moras bit na vse,ker je to le 2t motor......km se da tak enostavno previt(2 min) da ne mors nikol vedet ce ma realne al ne(npr. 99 letnik pa kao 12 al pa 17.000 km, a moja je 2003 pa jih ma 18k),....Rave ventil je zelo uporabna zadeva,namrec prvo kot prvo mas z njim 1 do 2 litra manjso porabo(vsaj jaz),drugo pa mas lepso krivuljo moci in s tem vec navora v nizjih obratih,kar pripomore k manjsemu prestavljanju(jaz se lahko na 2k rpm v 6 brzini pelam z dvema na motorju).Sportni auspuh najvec pripomore k pospeskom,nekaj malega se pa pozna pri koncni(kaka 2-5 kmh)

Letnik je pa odvisno kera barvna kombinacija se ti dopade,.....moje misljenje je pa tako(sicer se krega z vecino ostalih)....kupis recimo 2000 letnik pa das za motor skoraj pol miljona ce ne vec,potem pa ma se kao 12.000 km pa preventivno delana generalna(to vse je en vlki bullsh*t),....bolse je dat recimo 600 al pa 700k za 2 al pa 3 leta staro rsko(verjemi pa da mas lahko tud z tem letnikom vlko stroskov-naprimer mene)...

Modeli so pa isti od 99 do 05 letnika s tem da so se spreminjale barve kombinacije!

P.S: Prodajam mojo Aprilio RS 125 SBK letnik 2003 z 17700 km pred 750 km narejena generalna(menjana komplet gred,bat,obnovlen cilinder,menjana vsa tesnila,zobniki,ketna,ploscice,gume),ma pa se motor rave ter arrow krivino.....Ce te zanima me kontaktiraj na PM ali MSN!

Objavljeno

Pozoren moras bit na vse,ker je to le 2t motor......km se da tak enostavno previt(2 min) da ne mors nikol vedet ce ma realne al ne(npr. 99 letnik pa kao 12 al pa 17.000 km, a moja je 2003 pa jih ma 18k),....Rave ventil je zelo uporabna zadeva,namrec prvo kot prvo mas z njim 1 do 2 litra manjso porabo(vsaj jaz),drugo pa mas lepso krivuljo moci in s tem vec navora v nizjih obratih,kar pripomore k manjsemu prestavljanju(jaz se lahko na 2k rpm v 6 brzini pelam z dvema na motorju).Sportni auspuh najvec pripomore k pospeskom,nekaj malega se pa pozna pri koncni(kaka 2-5 kmh)

Letnik je pa odvisno kera barvna kombinacija se ti dopade,.....moje misljenje je pa tako(sicer se krega z vecino ostalih)....kupis recimo 2000 letnik pa das za motor skoraj pol miljona ce ne vec,potem pa ma se kao 12.000 km pa preventivno delana generalna(to vse je en vlki bullsh*t),....bolse je dat recimo 600 al pa 700k za 2 al pa 3 leta staro rsko(verjemi pa da mas lahko tud z tem letnikom vlko stroskov-naprimer mene)...

Modeli so pa isti od 99 do 05 letnika s tem da so se spreminjale barve kombinacije!

P.S: Prodajam mojo Aprilio RS 125 SBK letnik 2003 z 17700 km pred 750 km narejena generalna(menjana komplet gred,bat,obnovlen cilinder,menjana vsa tesnila,zobniki,ketna,ploscice,gume),ma pa se motor rave ter arrow krivino.....Ce te zanima me kontaktiraj na PM ali MSN!

Ti sam tišina, uglavnm APRILIA RSSSS RUUUULLLLZZZZZZSSSSSS :kva2: :kva2: :kva2: :kva2: :kva2: :kva2: :kva2: :kva2: :kva2: :kva2:

Objavljeno

Ti sam tišina, uglavnm APRILIA RSSSS RUUUULLLLZZZZZZSSSSSS :kva2: :kva2: :kva2: :kva2: :kva2: :kva2: :kva2: :kva2: :kva2: :kva2:

pa kva si ti mau nasekan ali ja??? :?

Objavljeno (popravljeno)

Evo, dolgujem en posnetek iz časov aprilie: click

ej B. :worship: :worship: :worship: ti si res taprav B. Capirrossi .... :worship: :worship: kje so tisti časi... zdej pa tle grmi zx 6r ka :OK: :OK: :OK:

samo vozi v mejah normale, pa bo :) :OK: se mi zdi da se kakšn žigc lahko iz tega še kaj nauči ;)

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Objavljeno

ej B. :worship: :worship: :worship: ti si res taprav B. Capirrossi .... :worship: :worship: kje so tisti časi... zdej pa tle grmi zx 6r ka :OK: :OK: :OK:

samo vozi v mejah normale, pa bo :) :OK: se mi zdi da se kakšn žigc lahko iz tega še kaj nauči ;)

ej res nevidim nič spektakularnega na videu razen tega da jo tera do konca in da si lasti celo cesto se pravi večkrat ga iz ovinka na drugo stran odnese. to pa zna vsakdo ko ima vsaj nekaj malega med nogami

Objavljeno

Heh, mišel, sej jih boš čist zatru :P

Objavljeno

ej B. :worship: :worship: :worship: ti si res taprav B. Capirrossi .... :worship: :worship: kje so tisti časi... zdej pa tle grmi zx 6r ka :OK: :OK: :OK:

samo vozi v mejah normale, pa bo :) :OK: se mi zdi da se kakšn žigc lahko iz tega še kaj nauči ;)

Ja da mora kamerman v ovinkih za 45° obrnt kamero da zgleda bolj atraktivno :glare: , sploh pa kakor je mišel reku, da se ponavadi vozi po svojem pasu .)

Objavljeno

Nism jest snemal, mogoče bi blo bolš če bi dal kamero na tank. Pač vsi neke posnetke dajajo gor pa sm še jest dal ker se mi valja na disku. Se pa strinjam da ni nevemkaj, pa še dva sva bla gor, tko da hitrej ni šlo.

Objavljeno

ajd fak off .... vceri ko sm domov iz rid prsu sm mel mal cudn zvok .. no danes sm se spravu pogledat kaj bi to blo ...... in kaj vidim .... krivina od gianellija mi je pocla !!!! :D :kva2: :kva2: :kva2: :kva2: koi kuraccccccccc :?

zanima me iz cesa je to da nesem hitr zasvasat pol pa na ride !!!!!!! hitr hitr hitr nujno !!!

Objavljeno

posnetki take voznje po cesti niso za objavlat na javnih straneh :BUA: lahko si edino eni vzamete vzgled po tem videu DA TAK NA CESTI NE VOZIT,..ker se v vecini primerov taka voznja slabo konca,pa se 2 na motorju,......sej ne recem da jaz vcasih tak ne vozim,samo tega vsaj ne snemam,se manj pa objavlam

Objavljeno

dejte povedat hitr s cim se nej to zasvasa da nesm jst to kirmu ..... :devil:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!